abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57547584
DGK [COS3436] Stille Zaterdag
mazaru

Er gebeurt niets

Er vliegt een vogel buiten

Huub leest een boek
Claire leest een roddelblad
Jaap leest een boek de krant
Amanda en Ricardo zijn bezig om het feest voor Brian te organiseren. Dat schijnt zo te horen als iemand 1,5 jaar ons beeld vervuilt.

Dit zijn de beelden.
Meer kan ik er niet van maken

pi_57565126
Yavido

[COS #3438] Regel alcohol voor Huub, en wel nu!

Vervolg van: [COS#3437] On topic

Ik ben de paashaas!
Ja ja, dat zal Jaap wel goed gedacht kunnen hebben, want zijn naam is (paas)haas! Snode Jaap hoort met bleke wangetjes aan dat Huub graag Claire op de schopstoel wil hebben. Graag een strik er omheen, en afleveren bij de familie. Dikke doei Claire!

img: Mazaru
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 23:41 schreef mazaru het volgende:
Huub verteld tegen Jaap dat Claire hem op de stoel wilt hebben
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 23:51 schreef Xenia het volgende:
Huub: Claire is een stuk slimmer dan iedereen denkt
Jaap: maar dan niet op spelgebied
Huub: ja maar dat moet wel in je karakter zitten. Zat ook niet in Silvia's karakter.
Het is natuurlijk de vraag wat Jaap nou echt wil en denkt. Dat is voor iedereen wel een hele grote vraag! Zou DGK nog iets in petto hebben met pasen 2008? Komt Lieke als 'verrassingsei' voor Huub de kooi weer in? En mag Huub het strikje eraf halen, om het vervolgens te gaan gebruiken als strop voor zichzelf?

'Paasavond'
De inkomsten zijn weer binnen. Grote supermarkten hebben goede zaken gedaan afgelopen zaterdag, en vette omzet gedraaid. De kaarsjes en het chocola deden het goed bij het volk, ook bij DGK hebben ze inkopen gedaan! En Brian is ditmaal het (paas)haasje.....
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 23:40 schreef Xenia het volgende:
Brian en Amanda zijn weer tv aan het maken, samen met Ricardo. Ze leiden Brian geblindoekt naar de balonnen. 'Ooooh wat leeeeeuk....'
Brian krijgt bloemen van Amanda. Ze gaan champagne open maken.
quote:
Op zondag 23 maart 2008 00:15 schreef Varen het volgende:
Kleumen bij het vuur
Amanda gilt omdat Brian op haar teen staat, hij brak af.
cap: Varen

Breek de dag, tikt een eitje! Versie 2007
Ruim één jaar geleden was dit wat er gebeurde met eitjes. We blikken eens gezellig terug met het nu al legendarische VV, dat staat voor Vol Vertrouwen informatie.....

23 april 2007; 10:39-Breek de dag, tik een eitje
De Miljonair uit Brielle laat duidelijk merken zijn terroracties voort te zetten. Wanneer de Villabewoners gezellig zitten te ontbijten, ontspruit er ineens een geweldig idee aan het brein van Jaap.

Jaap zegt Palma dat hij graag melk over zijn hoofd wil. Palma weigert dit te doen, want ze heeft natuurlijk geen zin in nog meer troep. Als de Miljonairs vervolgens roepen dat ze graag een ei zouden willen bakken op het hoofd van Jaap, brengt dit het hoofd huishouding op een goed idee. Eén voor één pakt ze wat eieren, breekt deze en laat de inhoud over Jaap heen lopen. Triomfantelijk zit hij in zijn stoel en laat alles over zich heen komen.

Totzover 'Breek de dag, tik een eitje 2007'. En hoe is het nu na één jaar?

Breek de dag, tikt een eitje! Versie 2008
Palma is niet meer En Jaap? Tja, Jaap.....
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:48 schreef kit2u het volgende:
Kunnen ze niet maken dat slapen.Heel Nederland aan het paasontbijt en de Kooi pit.

Tja.... Dit is dan 'Breek de dag, tik een eitje 2008'
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:29 schreef T-lex het volgende:
Amanda kruipt na een wc bezoek weer in bed...
Brian: "Gaan we naar boven?"
Amanda: "Nog ff liggen"
Brian: "Gaan we een broodje maken?"

Die weten volgens mij nog niet dat er een paasontbijt staat.
De kooi is niet meer wat het geweest is. De sneeuw buiten staat letterlijk symbool voor wat er te wachten staat op de streams: sneeuw. Hallo, en doei DGK!

'it's a white, white x-mass Easter'
Terwijl het buiten even sneeuwt, zitten de miljonairs dan eindelijk aan het paasontbijt. Nouja, bijna allemaal......

Spuiten & slikken
Amanda? Wat is er toch met je haar?

Oh, wacht. Amanda heeft plannen! Ja, echt. Want Amanda komt vanavond in het programma "Spuiten & Slikken" van BNN op Ned 3. En dat kan alleen als je haar goed zit!
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:26 schreef T-lex het volgende:
Amanda gaat nu al krullen in d'r haar doen.
Uitzending is vanaf 22:35...en dan moet die krul er nog in zitten?
Heb er de ballen verstand van hoor, maar is wat korter van te voren krullen niet handiger...
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is sowieso een wonder dat ze er krullen in doet.... ze heeft haar eigen haar juist compleet vernaggeld door de krullen er uit te halen
Zo zo, dat klinkt positief!
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdamme, dat haar van Amanda is echt vies. Het plakt van alle kanten
Zou ze er niet iets in hebben gespoten toevallig, Brian, jij?

'mocht ik door de drank bezwijken'
Jan Boezeroen heeft er ooit een liedje over gemaakt, de fles! En die fles lijkt in Huub's leven een grote rol te spelen. Want ook nu lijkt Huub die fles te missen. Ergens is er in Huub's ontwikkeling iets misgegaan, of beter gezegd stil blijven staan, of eh... Tja, als baby krijg je 'de fles', maar ergens houdt het toch een keer op?

Of toch niet....
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef akveor het volgende:
Huub wil een Wodka-Cola?.... Ik hoop dat dat een grapje was... maar het klonk niet zo... als Huub weer begint te drinken hoop ik dat ie verliest....
Dus bij deze het dringend verzoek of de redactie met pasen even een uitzondering wil maken! Of krijgt Huub nog een leuk 'verrassingsei' compleet met strik, paal en een DJ?

Een verrassing dat uit dat ei springt, en roept 'hey! ik kom hier, en hey! dat wil ik graag!'. Ja Huub, maak je kippenborstje alvast maar nat......

C.O.S
Commentaar Op Streams! Zo heet het! Voor allen die Fok! forum trouw zijn, en hun c&p-loze bijdrage leveren op Fok! omdat we graag onze beleving van de streams met elkaar willen delen.

Namens iedereen in de COS, en namens mezelf:

H.A.P.P.Y. E.A.S.T.E.R.!

img: Mazaru, beeld: Talpa productions

Go (with the flow!)

edit: Plaatjes met dode links verplaatst en vervangen.
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2008 @ 18:04:51 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_57583117
Guus, ik ben zo'n oen, het lukt me niet. Wil jij het doen?

[ Bericht 92% gewijzigd door beequeen op 24-03-2008 18:12:41 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2008 @ 18:14:06 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_57583288
2e keer ook mislukt, ik geef het op.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57583575
DGK[COS#3440] Saai, saaier, saaist Part tig.
beequeen

Vervolg op:
COS #3439 Amanda slikt en spuit

De dag begon met een dik pak sneeuw, de wannabees lagen toen nog in coma.

Cap Prospera.

Cap Chufi.

Het werd lichter en lichter.

Cap HiDiHo.

Brian en Amanda waren al vroeg wakker. Er volgde dan ook een traditionele ochtendwip. Gelukkig heb ik daar geen cap van.
quote:
Op maandag 24 maart 2008 08:18 schreef fredfik het volgende:
en de del en rat liggen alweer te neuken

Eindelijk het zonnetje erbij.

Cap HiDiHo.

Het eendje was de eerste wakkere bewoner.

Cap HiDiHo.

Ik wilde weten of de doorbitch in da house was maar HiDiHo had daar geen enkele belangstelling voor.
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:31 schreef HiDiHo het volgende:
Het zal me een (hema)worst wezen
Morgen beequeen
Uiteindelijk bleek Ricardo niet aanwezig te zijn.

Er volgde een huishoudelijke mededeling van onze blauwe.
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:20 schreef noekje het volgende:

Veel spannender gaat het vast niet worden vandaag en ik snap dat als er geen flikker gebeurt het offtopic-gehalte toeneemt. Maak me er zelf ook weleens schuldig aan. *steekt hand in eigen boezem*
Wel is het de laatste tijd wat veel en als er commentaar op komt dan wordt daar flauw op gereageerd. Het zou fijn zijn als er ook rekening wordt gehouden met de mensen die wel ontopic willen posten en met de mensen die alles nalezen.
De kleurplaat van Nena: Open daar een topic voor wat mij betreft en laat de huisvlijt daar zien. Maak er een leuk painttopic van maar hier doet het niet ter zake. Schroom niet om een topic te openen of om de sc binnen te stappen.

Niet mee eens dan graag verder in feedback.

Veel plezier bij de meubelboulevards vandaag!
Herma is er inmiddels ook.
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt tegen Huub dat de kids van José heel erg geschrokken zijn van Brian, hoe hij tegen hun moeder tekeer ging.
Er werd zelfs op school over gesproken.

Ik kan me dat goed voorstellen, die idioot ging volledig uit zijn plaat.
Amanda had weer last van een ochtendgriepje na haar Spuiten en Slikken avontuur.

Claire doet waar ze goed in is.

Gif Roevka.

Inmiddels is Huub vertrokken voor zijn motorrijles.

Brian en Amanda besluiten een zonnebankje te pakken, daar knapt Amanda vast en zeker van op.

Ondertussen is Claire gezellig aan het fröbelen......ach, je moet wat.

Na de zonnebank eerst maar eens wat eten, rattensoep.

En tenslotte eindigen Brian en Amanda in de sauna......wat een drukke dag voor die 2.

Hier geven we Commentaar Op Streams, niet op users.
pi_57589959
DGK[COS#3441] Familie in de kooi
Desii

vervolg op: DGK[COS#3440] Saai, saaier, saaist Part tig.

Na een in-en insaaie dag is er net een brief binnengekomen dat alle bewoners 1 familielid of naaste mag uitnodigen.

Huub heeft gelijk Joris gebeld en die miste zijn broer zo erg dat tie gelijk toegezegd heeft
dus dat wordt genieten

Amanda en Brian zijn aan het overleggen met alle vaagheden, die bij hun manier van spreken hoort.
Ik kan het niet aanhoren, dus lees het na in de vorige en deze COS

Claire zit te dubben over Bram of Anouk
Japie denkt aan zijn doggie "Twinsen"

We geven hier commentaar op de streams en niet op de users

En bij ulitieme verveling, neem hier een kijkje .... blijf er hangen en doe mee Wedstrijdjes foto-pielen tijdens saaie streams
pi_57590004
[COS#3442] Waar DGK-REDACTIE weer meedoet!
jassy

op volgt

Ik wil sowieso het volgende even zeggen, en dan maak ik later even een OP.

Ik vind het erg leuk dat de DGK Redactie weer meepost, en laten we hier ook zuinig op zijn. Ga ze niet aanvallen en niet op de man spelen maar hou het leuk zodat ze ook waardering krijgen voor het posten. Het is altijd leuk om ook de mening van de redactie zelf te horen vind ik! (Nee ik ben niet verwant met DGK Redactie, maar wou het graag even gezegd hebben).

Dus nu de OP:

Er is een brief binnen gekomen, waar in staat dat men één familielid mag uitnodigen om een weekje in de kooi te komen logeren. Ze moeten een top3 maken en deze bij de redactie inleveren.

Verder weinig boeiends.
pi_57604406
[COS#3443] Gekkenhuis!
Copycat

Na het lange Paasweekend is er een nieuwe week aangebroken in de villa. Een week die hopelijk wat meer brengt dan het saaier dan saaie Paasweekend.
Met als hoogtepunt een optreden vol humor (...) van ene Hannie, voor al uw feesten en partijen die op sterven na dood zijn.
Verder mogen al onze miljonairs iemand uit hun directe kring uitnodigen voor een weekje villa. Voor sommigen een hele opgave om iemand te vinden. Volgens zichzelf omdat ze zoveel mensen hebben om uit te kiezen, volgens mij omdat er niemand wil.
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:57:11 #112
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57620522
DGK [COS#3444] Wie komt er van de naasten in ?

Op dinsdag 25 maart 2008 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
En Vast !

Geen idee wat er allemaal speelt, maar ik wil wel een snelle COS....

[ Bericht 7% gewijzigd door kahaarin op 26-03-2008 13:02:13 ]
be nice or go away
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:57:50 #113
145755 kahaarin
pi_57620542
[COS# 3445 Iets leuks doen? We zijn niet getrouwd!

Op dinsdag 25 maart 2008 21:49 schreef Ziet het volgende:
- Amanda heeft héél lekker gekookt, dat gaat ze vaker doen (zie vorige COS DGK [COS#3444] Wie komt er van de naasten in ? als je wilt lachen)
- de anderen bestellen straks nog maar even wat
- Jaap zijn vader wil komen
- Daniëlle (zus Amanda) wil ook komen
- ws mag Huub van achter Claire ten huwelijk vragen, dus papa Ron wordt eerdaags gebeld door Huub.

en nu zit Huub te schaken met Mike
Claire vroeg of ze niks leuks gingen doen
waarop Huub antwoorde met: we zijn niet getrouwd

en dat was het

edit:
brian en amanda gaan met de andere 3 afzonderlijk praten
om te kijken wie er het beste uit kan.
be nice or go away
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:59:07 #114
145755 kahaarin
pi_57620578
[COS# 3446] Veel geschreeuw, weinig wol.

Op woensdag 26 maart 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
Vervolg van: [COS# 3445 Iets leuks doen? We zijn niet getrouwd!

Ik heb helemaal geen zin om een OP te maken. Maar ik was de laatste in de vorige....

Brian is beledigd dat Huub hem niet heeft gefeliciteerd heeft met z'n geweldige prestatie om anderhalf jaar binnen de villa te zijn geweest.
Amanda gaf Huub een stuk taart wat na een paar happen door Huub op een rondslingerend T-shirt van Brian terecht kwam.

Er volgde een discussie met veel getetter. Na afloop zocht Brian z'n T-shirt toen deze besmeurd met taart bleek heeft onze held naar de febo gebeld. Want tja het bljjft natuurlijk persoonlijk bezit.

Huub heeft toegezegd op te stappen wanneer hij daarvoor weer een boete krijgt.

Onze paupertjes zijn natuurlijk in een overwinningsroes. Tja overwinningsroes? Met wat? Veel geschreeuw en weinig wol!

HAVE FUN!
be nice or go away
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:29:05 #115
145755 kahaarin
pi_57621106
[COS# 3447] Over taart, allochtonen en Claire op de bank.

Vervolg van: [COS# 3446] Veel geschreeuw, weinig wol.

Brian was erg verongelijkt over het uitblijven van acties om zijn 1 ½ jaardag te vieren, prompt kwam de febo met een taart op de proppen en vond hij het nodig te zeuren over het feit dat Huub hem niet feliciteerde.

Huub kreeg ook een stuk taart maar helaas moest Amanda weer eenopmerking maken over dat ze er iets in had gestopt, Huub gooit de taart van zich af en er komt per ongeluk iets op een shirt van Brian, dat shirt was door Amanda verlegd overigens.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:13 schreef Varen het volgende:
Volgens Amanda is Huub helemaal over de zijk.
Brian wil weten wie zijn shirt van het bed heeft afgehaald

De daderes.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:15 schreef MissSomebody het volgende:
Char zou doorkrijgen...i get a g.......

Yes, it is a gohst...
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:

[quote]Op woensdag 26 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:

Gut... een Ariel-probleempje... alsof het er niet uit zou komen... Moet je het wel wassen natuurlijk
Enne... wiens kleding is het eigenlijk?? Van DGK toch?!
quote:
woensdag 26 maart 2008 00:13 schreef yellowfirst het volgende:[/b]
Brian begint al zwaar te hijgen, over een smetje op zijn t-shirt, dus even je tegenstander een ton aannaaien....
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:15 schreef Leandra het volgende:

Ja.. de smetjes op z'n reputatie heeft hij er zelf opgesmeerd, dus als hij voor een smetje op een shirt een ander kan laten opdraaien.....
Ondertussen:

quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:18 schreef MissSomebody het volgende:
slaap Mikey slaap, daar buiten loopt een schaap.....maar helaas..Brain en Aman lopen er dus..weg droom...

Prospera
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef Prospera het volgende:

Mikey is niet zo blij met het getetter van Amanda

Brian is nog steeds verongelijkt dat Huub hem niet gefeliciteerd heeft, hij begint ook weer te snuiven/blazen.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:27 schreef Marieke_B het volgende:
' Hij flipt de pan uit en hij verneukt ons persoonlijk bezit' ...
tjongejongejonge wat een ellende..
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:28 schreef MissSomebody het volgende:
Kom op, ga door..teasen die ratten....niet stil gaan zitten of is dit einde script omdat het anders de rioolgaten uit spuit.....

Prospera
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:30 schreef Prospera het volgende:
Brian: hee, waar is mijn felicitatie?
Hij kon ze zelf niet aanpakken, maar is trots op Amanda
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef Katewalker het volgende:

Hoezo zo stom? Huub zat er lekker van te eten hoor..pas toen Amanda én Brian net deden of er iets in zou kunnen zitten werd Huub wantrouwig..

Amanda en Brian moeten gewoon niet zo dom lullen...zij waren degene die Huub wilden aanpakken vanwege het niet feliciteren..zij waren degene die Huub lastig vielen toen hij in bad zat..zij vonden het een leuk idee om hem en Claire taart te geven..Amanda stond te schelden naast het bad...zij waren degene die Huub het idee gaven dat er iets smerigs in de taart zat..

En omdat Huub daarom de taartjes weg smeet en er één toevallig op Brian zijn shirt terecht komt zijn zij het slachtoffer?

quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:

OMG... hoe zo'n drama kun je maken over een stukje taart op een T-shirt

Papa Brian snuivend tegen mama Amanda als hun jongste telg "Precious" na een flesvoeding toevallig naast het spuugdoekje op papa Brian z'n schouder knoeit: "Haal die fokking kind van mij weg Amannie, ze spuugt op mijn Armani shirt!!! Dat is persoonlijk bezit!!! Ik ga bellen met die ziekenhuis waar ze geboren is, ze is niet goed"

Dat wordt trouwens wel een uitdaging voor Amanda: een gezin met kind, en dan niet weten wat je met een wasmachine moet doen
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:45 schreef Desii het volgende:

ff je tekst aangepast, want ze vertelde het allebei
Huub had het van Jaap gehoord en Jaap vulde het verhaal van Huub aan.
Jaap praatte iedereen een demotivatie aan, waardoor ze er bijna mee stopten.... Jaap moest hiermee ophouden, want hiermee maakt hij de show kapot.

Dit staaltje heeft tie ook bij Lieke gedaan en daardoor zou ze vertrokken zijn
Brian zou 2 weken gehuild hebben (volgens Jaap & Huub)
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:02 schreef Prospera het volgende:
Claire: wat nu als je een ton boete krijgt voor het taart gooien?
Huub: ik laat me daar niet over uit. Dat zou te zot voor woorden zijn.
ga dan naar de stomerij ofzo.
Dat zou te idioot voor woorden zijn, ik maak me er niet eens druk over.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat een trieste sukkel is Brian toch, een beetje gaan janken om het uitblijven van felicititaties voor zijn 1,5 jaar en taart op een T-shirt. Hoe simpel ben je dan.
Heeft ie eigenlijk nog met zijn schijnheilige kutschjmoel Palma gebeld om krokodillentranen te janken over haar zoontje in het ziekenhuisbed?
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 10:01 schreef blomst het volgende:

Het mooiste was nog wel dat Brian een vies t-shirt ging doorbellen, als je bedenkt wat hij allemaal heeft gedaan
Brian zet zichzelf zwaar voor Lul. Net of hij zelf zo heilige is....

Reden genoeg om er een brief of filmpje in te gooien om aan te tonen waar Brian mee weg kwam.
De jogadame is er ook weer en wordt natuurlijk meteen op de hoogte gesteld.

Prospera
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:13 schreef blomst het volgende:
Brian kan zijn felicitatiefrustratie kwijt aan Nancy.
Maar volgens mij komt die frustratie niet uit het niet feliciteren van Huub, maar omdat Achter er niet meer aandacht aan hebben besteed.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:13 schreef Lobasca het volgende:
Brian doet zijn verhaal over het niet feliciteren van Huub, tegen zweefteef
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Op naar de mijoen x 3.
Huub: Je bent net zo'n allochtoon als dat vriendje van je.
Amanda: Kijken hoeveel allochtonen je straks in je kont neuken.

Brian komt erbij....SL.
(De inspiratie voor de TT)

Akveor
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:17 schreef akveor het volgende:
Stel kleuters zorgen voor een streamlock.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
Tsja, we mogen natuurlijk niet zien dat die rat flipt hè, stel je voor.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Gert het volgende:

Toch is dat wel een "slimme" taktiek. Je zag het ook bij Natasja. Als je het nooit zult kunnen winnen met argumenten en met snelheid van denken /redeneren, dan overschreeuw je de boel gewoon. Waarmee je de discussie reduceert tot een fysieke strijd: wie kan het hardste blèren. Oeleboele. En als de verbaal begaafdere tegenstander geërgerd afhaakt, slaak je de overwinnaarskreet. "JA LOOP MAAR WEG! LOOP MAAR WEG! IK LUST JE RAUW! IK LUST JE RAUW!"

Akveor
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef akveor het volgende:
Jaap is er ook maar bij gehaald

AnTjUh
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:22 schreef Smash-it het volgende:
A doet echt pijn aan mijn oren. Nu maken ze apengeluiden.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:22 schreef Smash-it het volgende:
J: waar gaat het nou over?
H: over de taart
J: nog steeeeds? dat was gister!
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is het overduidelijk dat Brian het gewoon niet kan verkroppen dat zijn anderhalf jaar enkel gevierd is met een lullige kindertaart en er verder geen enkele aandacht aan is besteed.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Smash-it het volgende:
J: zullen we vergiftigde spare ribs maken?
H: rattengif erin!
A: hou eens op met al dat gebluf
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef Smash-it het volgende:
Hahahahaha

H: ga maar wat van die haren van je maken. Van je PRUIK.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:42 schreef beequeen het volgende:

Geen idee, hij loopt ermee in zijn hand en heeft iets gelijmd.

Brian heeft een ontslagronde voor Claire aangevraagd.
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:45 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian: Verbaal ben je sterker en in je beheersing ook.

Yeah right....

Amand: Hij zegt tegen mij "Jij vuile allochtoon"
Brian: Wat? Ik krijg water in mn ogen als ik dit hoor
Amanda: Joh laat hem lekker een racist zijn

Die 2 sporen echt niet hoor....
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef kahaarin het volgende:

Context Mannie, context, ze heeft zelf haar lidwoorden verhaspelt en Huub maakte daarom die opmerking, feit is dat allochtonen daar soms een beetje moeite mee hebben, alsof zij zelf zo fijngevoelig en beheerst is in haar opmerkingen.....
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:

Ik denk dat het haar ontging én dat ze onbewust zaken verdraait. Want 'se sat er toch selluf naast?'.
Dat kind heeft haar eigen waarheid en draait alles zo dat het in die waarheid past en gelooft zelf ook dat haar waarheid dé waarheid is. Amanda is eigenlijk gewoon de Правда .
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:57 schreef Lobasca het volgende:
Volgens skippydel is Huub een pathelogisch leugenaar
Dit is de COS, commentaar op de streams en lief zijn voor elkaar aub.
be nice or go away
  † In Memoriam † woensdag 26 maart 2008 @ 21:39:09 #116
137949 Disana
pi_57633106
[COS # 3448] Geen ruzie meer vanavond? door Disana

Korte tijd nadat Huub terugkomt van motorrijles, praten hij en Jaap elkaar bij in het kantoor.

Jaap vraagt of Huub met spuug in Brians gezicht heeft gesmeerd; eerder vertelde Brian uitgebreid over de vele misstappen die Huub vanochtend had begaan. Helemaal niet waar, roept Huub. Hij vertelt in detail hoe hij Brian wel drie keer heeft geduwd toen die drie keer pal in zijn gezicht stond en Huub niet verder achteruit kon. Jaap vraagt zich af of Brian verward wordt.

Ziehier enkele filmpjes van de ruzie van vanochtend:
Amanda en Huub in de ochtend..............
http://www.clipser.com/watch_video/133162&mvpageno=1
Van Decency.
http://www.clipser.com/watch_video/133186&mvpageno=1
Van Maria Alex.
(dank aan tuinfluiter)

Huub wil vanavond verder geen aandacht aan (de) ruzie besteden, hij wil niet al ruziënd de ontslagronde in. Verder is Huub er nu zeker van dat hij Joris wil uitnodigen. Hij vindt het wel heel wat waaraan je je gast blootstelt in De Kooi.

Wat er verder zoal in de vorige COS werd gemeld:

Volgens beequeen vertelde Jaap dat er geen plannen zijn om Amanda en Brian te dissen. Omgekeerd echter zei Amanda dat ze Huub wel blijft uitdagen.

Natasia heeft een lelijk stukje in De Telegraaf. Ze zal Huub wel krijgen als hij buiten komt.

Huub zit model voor Claire's grimeles en wordt letterlijk en figuurlijk in een lelijk reptiel veranderd. Met vitrage en harde borstels wordt zijn tere gezichtje bewerkt.

cap door hidiho

cap door neo567

Tuinfluiter gooide er nog een link naar een clipje van Dennis en Nadia in... willen we het echt weten?
http://www.clipser.com/watch_video/132678

Niet onvermeld mag de classy outfit van Brian blijven. Beequeen vraagt zich af of ze de juiste fashion magazines wel leest

cap door hidiho

Amanda kreeg zangles van Rob onder het 'grappig' toeziend oog van Brian, en zoals al gezegd had Huub motorrijles. Brian heeft, eveneens zoals al gezegd, uitgebreid bij Jaap zitten klagen over de vele 'mishandelingen' van Huub van vanochtend. Jaap denkt erover zijn vader uit te nodigen voor de logeerpartij van een week.

Wat is de COS: FAQ, Policy, Streams en Bewoners
pi_57636620
[COS # 3449] 'Sparren' met grieken
mootie

Brian spart een rondje met de nieuwe butler, Dinos.
Jammer voor Brian, maar hij lag al op de grond net.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[COS # 3450] Brian bijna KO
noekje

Vervolg op: [COS # 3449] 'Sparren' met grieken

Dimitri had een vriend meegenomen. Die zou een avondje meebutleren.
Behalve butler zijn heeft hij nog wat meer in huis. Zo wilde hij wel even een potje sparren.
Brian had er ook zin in. Hij wil niets liever dan al die frustratie van zich afslaan, zei hij.
Jaap was de scheidsrechter en hij nam zijn taak serieus.

Mazaru

Ja, dat ging even niet zo goed. Jammer Brian! Brian vond het toch allemaal niet zo eerlijk want hij was wel 15 kilo zwaarder. Boo-fucking-hoo enzo..

Nou, daar zit je dan met al die frustratie. Wat doe je dan? Samen met je vriendin ga je Dimitri aanvallen want Dimitri zou toch ooit met hem vechten. Ze vinden hem een pussy en Amanda schreeuwt weer keihard. Zelfs Huub is het met Brian en Amanda eens.
Het ging pas echt fout toen Dimitri zei dat het een kuthuis was, dat hij wél een leven had met sociale verplichtingen. Toen vonden de miljonairs het niet leuk meer en nu willen ze Dimitri ontslaan.

Nu blijkt Dinos, de bevriende butler, wel een boksverleden te hebben. Desalniettemin, men heeft genoten!

[ Bericht 80% gewijzigd door Guuskeee op 27-03-2008 11:24:36 ]
  donderdag 27 maart 2008 @ 04:16:53 #118
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57640241
[COS # 3451] Ontslagronde en eeuwige trouw beloven

De nieuwe butler Dino heeft met Brian een kickbox partij gesparred, en kwam
daar duidelijk als de winnaar uit. Brian ging zelfs een keer tegen de grond,
maar zei achteraf dat hij was uitgegleden.

Gif: Mazaru

Vervolgens wilde Brian en Amanda de andere, vaste butler Dimitri confronteren
met het feit dat hij laagdunkend over Amanda had gesproken en zijn toegezegde
kickbox partij met Brian niet wilde nakomen.

Dit resulteerde vervolgens in een zinloze discussie aan tafel, waarbij Amanda
dreigde dat Dimitri ontslagen zou worden omdat hij niet op zijn eerdere uitspraken
tegen Amanda wilde terugkomen.

CAP: Chufi

Katewalker deed vervolgens een goede constatering:
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:53 schreef Katewalker het volgende:

Ik begrijp dat weinig het gesprek van Huub en Claire hebben beluisterd..

Huub geeft toe dat hij een tijdje niet heeft opgelet en niet in de gaten had dat Amanda
en Brian veel ruzie hebben...

Claire legt hem ook de Brian en Amanda manier van denken uit.. B en A maken samen een verhaaltje en geloven daar dan in..wat een ander ook zegt..het is hun waarheid..
Brian geeft aan en Amanda gaat er in mee..het wordt steeds erger..Claire observeert ze veel..

Huub gelooft dat A & B fouten gaan maken...hij wil beter gaan opletten...
Om kwart over twaalf moesten de butlers vertrekken, en hoewel Amanda zich behoorlijk
liet kennen en Dimitri niet fatsoenlijk gedag wilde zeggen, nam Huub wel op een normale
afscheid:

Gif: Mazaru

Daarna waren Huub, Claire en Ricardo in de chill liedjes aan het zingen,
terwijl Huub gezellig op de piano speelde:

CAP: Chufi

De ratten zaten ondertussen uit te huilen in bad, en hoewel ik ze zelf niet meer
wens te CAPpen, hier toch nog eentje van Prospera, snol die uit bad komt.

CAP: Prospera

Huub ging de paarden nog even verzorgen, en gaf Tanner nog een dikke kus.

Daarna had hij nog een heel goed gesprek met Jaap in de tuin.

Hier is de audio, echt een aanrader: http://www.megaupload.com/?d=67V3M2VO

En nog een raadsel voor de ochtendploeg:

En hier gaat het uiteindelijk om, Huub zet Claire op de ontslagstoel morgen,
maar stemt haar er niet uit, en gaat haar vervolgens ten huwelijk vragen.
True love .......... alles voor TV

Dit is de COS, commentaar op de streams en geen commentaar op users svp.
Het gaat trouwens vrij goed de laatste paar dagen, we kunnen het

En hij is klaar ...............
.
pi_57654905
[COS # 3452] Is Natasia de date van Mike??
Leandra

Vervolg op [COS # 3451] Ontslagronde en eeuwige trouw beloven waar Brian na een "tandartsbezoek" weet te vertellen dat Mike z'n dates vanavond niet doorgaan, en Natasia in de buurt van DGK blijkt te zijn....

De vorige COS begon met een prachtige overzichtelijke OP voor de ochtendploeg, en daarna gebeurde er gelukkig niet al te veel, wat het bijlezen makkelijk maakte

Huub en Claire lagen om 02.30 nog te lezen

Prospera

Huub lijkt zich op dat moment nog niet bewust van de bedreigingen die Natasia weer eens in zijn richting geuit heeft... ze zal haar laatste 5 minutes of fame wel willen pakken ofzo, en waarschijnlijk heeft iemand haar wijsgemaakt dat "There is no such thing as bad publicity except your own obituary" © Brendan Behan

Amanda maakt vanmorgen weer eens duidelijk op macho mannen te vallen, misschien dat ze daarom zo pissed is dat haar held Brian gisteren door multi-macho Dino onderuit gehaald werd...

Beequeen

Gelukkig heeft ze om 10.25 een luisterend oor aan de ontbijttafel....

Amanda praat met haar mond vol
Ik was er eerder uit dan jou
Huub: ik hoorde het.

Prospera

En er komt weer wat leuks voor Amanda aan...
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt binnenkort les in cardio-striptease....weet iemand wat dat is?
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt als striptease met fitness invloeden. Én als iets enorm ordinairs.
Cc komt gelukkig ook met de oplossing:
quote:
Cardio-Striptease is een nieuw concept over- gewaaid uit Amerika. Waar bij andere cardiolessen voornamelijk wordt gelet op houding, conditie- verbetering, spieropbouw en dergelijke, gaan we in deze les een klein stapje verder... Het behalen van persoonlijk succes valt of staat met het hebben van slechts 1 ingrediënt n.l. LEF!!

Anders dan de naam Cardio-Striptease doet ver- moeden, gaan we in deze les niet uit de kleren! Het draait namelijk allemaal om het spel dat je speelt tijdens je dans...Door de lading die je zelf aan de beweging die je maakt meegeeft, wek je de suggestie van een fantastische striptease! Hierbij zullen we gebruik gaan maken van verschillende attributen zoals een sjaaltje,hoed of stoel.

Cardio-Stiptease is een les met een knipoog. Na een dansers-warm up, voor de verbetering van houding, souplesse en coördinatie, volgen enkele spierversterkende oefeningen om je ‘strip-body’ in de hoogste versnelling te zetten! Hierna ben je klaar om aan het serieuse striptease werk te gaan beginnen!
Er is ook nog huishoudelijk personeel wat wel wat durft te zeggen...
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Thijs stinkt het weer in de slaapkamer. Ligt er weer een dooie rat?
Hij gaat iig flink tekeer met een of andere spray.

Over ratten gesproken...waarom komt hij zijn nest niet uit?
En gelukkig hebben we de foto's nog... het dekmatras van het bed van Natasia ziet er geweldig uit

Beequeen

Brian lijkt met z'n potje sparren met Dino gisteravond niet echt beschadigd te zijn, fysiek dan, hij loopt soepel en hij heeft nog geen bewijsmateriaal foto's van blauwe plekken en ander lichamelijk leed gemaakt.

Het "aanstaande bruidspaar" zit vanmorgen niet echt aan elkaar vastgekleefd, terwijl Claire de krant leest aan de ontbijtbrunchtafel, zit Huub achter de piano

AnTjUh

Ondertussen is Amanda met de echt belangrijke zaken bezig: Topoverleg met Ricardo over de viering van Brian's verjaardag...

Beequeen

Het hele DGK schema lijkt in de war door het lange paasweekend... Ivar is er vandaag ook al... en dat op een doordeweekse donderdag

DGK_Tegengas

En ondertussen de verklaring voor de tranen van Amanda...
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:25 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft het met Ricardo over haar moeder.

Amanda krijgt alleen maar voice-mail, en moeder heeft alle nummers van de kooi maar belt niet, Amanda snapt er niks van.
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:27 schreef mootie het volgende:
Amanda wil gewoon een briefje, een kaartje of een telefoontje. Het vreet aan Amanda, daarom moest ze huilen gisteren.
Ook Brian heeft z'n wekelijkse lesje pingelen weer... hij kijkt er een beetje erg strak bij...

Akveor

Alle "wat gaat er gebeuren in DGK" speculaties in de COS waren voor Akveor een reden er een topic over te openen: Hoe ziet jouw weg naar de grote DGK finale eruit?

Voor het Radio 3 programma met Stenders schijnt Dennis deze week allerlei "opdrachten" te moeten vervullen, en omdat Nadia niet meekon schijnt ze Natasia als vervanging te hebben gestuurd....
En het schijnt dat ze door die "opdrachten" bij DGK terechtkwamen... gelukkig hebben we haar niet gezien, en had ik Radio 3 niet aan dus ik heb haar ook niet gehoord
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bang dat Dennis en Natasia zich in of nabij de kooi bevinden. Op de radio iig wel ...
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
Da's nou ook toevallig......Amanda autorijles, Brian naar de tandarts.

De FEBO doet niet eens zijn best meer om het te verbloemen.
Laten we er dus maar vanuitgaan dat dat "tandartsbezoek" van Brian vooral een Natasia-bezoek was...
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef mootie het volgende:
Brian terug, geen woord over tandarts/dokter.
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, maar hij weet wel te vertellen dat de dates van Mike vandaag niet doorgaan
En net als Jaap over Natasia wil gaan vertellen (nieuw management) volgt er een "zip it boodschap" op de plasma, en zelfs een SL
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Dennis en Natasia waren achter. Stenders in de studio
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik er via de radio van heb meegekregen, had Stenders telefonisch contact met Dennis die volgens mij toch echt in de nabijheid van de kooi was, samen met Natasia. Natasia hoorde ik af en toe op de achtergrond gilletjes slaken en Jaap heb ik niet gehoord en ook niets over gehoord.
Geen wonder dat Huub niet vrolijk is... zeker niet als Jaap het voor Brian op lijkt te nemen...
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:15 schreef beequeen het volgende:
Brian doet alsof hij die zwarte heks niet heeft gesproken.

Ze heeft een nieuwe vriend, Charles, gaat kleden verkopen die ze in het buitenland inkoopt, gaat een kookboek uitgeven en nog iets met Johan Vlemmix.
En alsof het allemaal niet op kan...
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Holy shit, Natasia en Mikey vanavond naar Jensen.
En dan de huishoudelijke mededelingen:"

Dit is de COS, hier gedragen we ons on-topic, vreedzaam, liefdevol en vooral userfriendly... zeiken op bewoners van DGK is toegestaan, zeiken over medeusers kun je elders doen.. de suggesties voor vandaag zijn:
De SC (SlowChat): [DGK SC # 654] Met 7 of 13 pagina's
De RC (RelChat): (DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)
En tot slot de WC... voor het betere zeikwerk

[ Bericht 0% gewijzigd door Guuskeee op 27-03-2008 20:05:11 ]
pi_57658938
[COS # 3453] Waar we wachten op een huwelijksaanzoek.
akveor

Vervolg van: [COS # 3452] Is Natasia de date van Mike??

Spannend een ontslagronde.... het plan lijkt dat Huub Claire ten huwelijk gaat vragen ipv ontslaan als miljonaire.

Zenuwachtige Huub heeft eerder Papa Ron gebeld en die leek het goed te vinden.

Na het gesprek is ie opgelucht:

Verder vlogen de wannabees als bijen de korf in en uit.
Amanda rijlessen: 13.45 - 15.30 = 1,75 uur
Brian Tandarts: 13.45 - 14.45 = 1 uur
Brian Dokter: 15.45 - 16.30 = 0,75 uur
Huub Motorrijlessen: 15.15 - 17.30 = 2,25 uur

Daarnaast moesten de wannabees natuurlijk al hun stem uitbrengen want de febo wil natuurlijk voorbereid zijn op het ergste.

Geruchten over Natasia. Amanda die naar achter belde en wil graag dat Lieke vrijdagavond rond 20.00u de kooi in komt.
pi_57659057
[COS # 3454] Huub en Claire verloofd
uniekhoorn

Vervolg van: [COS # 3453] Waar we wachten op een huwelijksaanzoek.

Ontslagronde is geweest!
Brian en Amanda stemmen haar er uit.

Dan is Huub en het duurt en duurt.. A en B wachten af

cap BQ

Dan komt het hoge woord van Huub...
Claire wil je met me trouwen?

cap chufi

Mazuru

Claire zegt ja

Mazuru

In het geheel niet jaloers!

Thanks voor de caps en vooral voor de gifs Mazuru
Go
pi_57668404
[ COS # 3455] Amanda is niet echt jaloers
chufi

voor de continuiteit ... OP volgt

Vervolg op [COS # 3454] Huub en Claire verloofd

Het huwelijksaanzoek van Huub gooide niet alleen de ontslagronde op z’n kop, ook de overige bewoners en COSsers hebben hun mening over het voorgenomen huwelijk.

Een nog niet para wordende Brian

MissSomebody

Sira

Huub mocht bij wijze van uitzondering een glas champagne

Neo567

De discussie over de "oprechtheid" van het huwelijk blijft maar doorgaan

Neo567
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef mazaru het volgende:
Huub: De jaloezie druipt van je gezicht af Amanda.
A: Ik trouw uit liefde!!
H: Ohhh dus jullie gaan trouwen Brian?
Claire heeft naar huis gebeld en mama moest wel even huilen, maar het is typisch Claire en als ze er achter staat dan moet ze het doen.

Neo567

Huub krijgt een collectcall van Eric, die het leuk voor hem vindt maar het jammer vindt dat Brian het al weggegeven had.

Het valt allemaal niet mee voor Amanda

Mazaru

Zelfs Brian vindt Amanda onuitstaanbaar, maar gelukkig kan ze bij Tommie champagne scoren

Frisse lucht doet goed, en er is altijd het luisterend oor van Ricardo

Buiten vs binnen:

MissSomebody

Terwijl Huub en Claire hun verlovingswandeling in de tuin maken is het binnen Domino D-day
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef petraa het volgende:
H: Goh romantisch Amanda, jij hier bij het kampvuur en Brian binnen domino spelen! Zo vieren jullie je 10 maanden???
A: Bemoei je niet met mijn relatie!
Het zit Amanda echt niet lekker want:
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
Amanda spreekt Brian aan op het feit dat hij binnen zit en zij buiten!

Brian ik wil gewoon met mike domino spelen
A: we zaten buiten te kletsen
B: Ik vond het buiten niet lekker!
A: Oke prima! en loopt weg
B: Loop je zomaar weg uit een gesprek
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:06 schreef petraa het volgende:
Huub spreekt Brian aan:
B: Ik hou rekening met mike, mike zit hier nog maar kort. Ik wil met mike domino spelen. Amanda en ik hebben het net buiten ook heel leuk gehad!
En de streams draaien weer van Brian weg
pi_57674274
[COS # 3456] Kindjes hebben ruzie
Prospera

Vervolg van [ COS # 3455] Amanda is niet echt jaloers

Na gisternacht hebben Brian&Amanda niet meer met elkaar gesproken.
Amanda mocht Brian niet aanraken 's nachts.
Ze hebben beiden niet veel geslapen en inderdaad moest Amanda vannacht
met haar dronken kop vaak plassen.

Amanda is boos omdat Brian haar buiten heeft laten zitten, terwijl Brian zat te domino'en met Mikey.
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:16 schreef pullup het volgende:

[..]

Huub wreef het buiten even in dat Brian haar in de steek had gelaten om met Mikey te gaan dominoen binnen. Ze reageerde kribbig maar ging vrijwel direct verhaal halen bij Brian. Hij kreeg het hard maar kort voor de kiezen en Amanda smeerde hem naar buiten. Dit gaat nog een vervolg krijgen want ze was niet lief
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:
yeah, brian boos dat amanda onbeschoft wegloopt als ie haar roept!
"huub en claire weten het ook inmiddels!"
amanda zegt: nou en? niet mijn probleem, ik doe niets voor anderen, ik doe het voor mezelf
Amanda ging lekker aan de wijn

Chufi

Brian ging boos naar bed en Lamanda volgde een half uurtje later. Ze mocht niet tegen hem aanliggen
Half Cossend fok zat te wachten op de mep die hij haar of zichzelf zou geven, maar
het mocht niet zo zijn.
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:37 schreef fredfik het volgende:
aiaiai het geweld breekt los zo meteen...ik denk dat ik nog maar ff op blijf
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:39 schreef Katewalker het volgende:
haha Brian in bed in foetushouding..hij is zielig nu natuurlijk en dan die pianomuziek op de achtergrond..ik zou er heerlijk op kunnen slapen..maar Brian zucht...die gaat zich lam irriteren...
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Kan nog een nachtje worden.... Glazen deuren, servies, doucheslangen, telefoontje naar achter, kapotte tafeltjes en een hotelovernachting
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zit als een idioot naar een bed te kijken
En er gebeurde niks

Ondertussen vierden de verloofden elders hun liefde

Het verloofde stel kon ook niet slapen, maar om andere redenen.

Opeens was het alweer ochtend

Het bruidspaar ontwaakte in alle glorie

Het andere paar zag de dageraad liever gaan

Als een wrak je haar oppoetsen

Matjes in doen, de enige maties die je nog hebt

Dan komt hij de kapsalon binnen om te praten, maar algauw gaat de toonhoogte weer omhoog
en klapt Amanda dicht

En gaat Amanda fanatiek aan het tangen.

Caps worden op prijs gesteld
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2008 @ 18:21:04 #124
137949 Disana
pi_57677973
[COS #3457] Lieke op bezoek, dates Mikey door Disana

vijf-minuten COS

Veel valt er niet te melden. Er werd gedomino'd, er was autorijles en motorrijles, Carlos was er, Nando was er voor Jaap, en Huub en Claire namen een bad en een zonnebank.

Vanavond tussen 9 en 10 komt Lieke. Niemand weet waarom, maar er bestaat een vermoeden:

Claire gaat vanavond mee met Ricardo om te doorbitchen. Huub is dan alleen. Speciaal voor de gelegenheid heeft Brian daarom een stripper uitgenodigd. Of die komt weten we niet, maar het zou zomaar kunnen dat het Lieke is.

Om half acht zou er een date voor Mikey komen die ook blijft mee-eten. Helemaal duidelijk is het niet.

Een greep uit de vorige COS:

Brian en Amanda hadden alweer/nog ruzie, maar Amanda had geen zin in discussie en liep ervan weg. Wonderwel heeft Brian zijn excuses aangeboden voor het feit dat hij haar gisteren bij het vuur in de tuin achterliet. Maar Amanda vindt dat hij zich 'extravagant' gedroeg.

getergde man - cap door dementor

Paardenjuf Ellen maakt zowaar een grapje. Als ze de paardenborstel kwijt is, zegt Huub dat Amanda die waarschijnlijk heeft. Voor haar takkenbos, denkt Ellen. Ze merkt op dat Amanda niet meer het prinsesje is nu Claire gaat trouwen.

De golfles van Brian en Amanda ging niet door. Verveeld hangen ze een tijd in de chill room. En onder het mom van de zonnebank doen ze een dutje.

cap door beequeen

Volgens Amanda heeft ze nog een gratis uitje te goed, en dat zou ze graag willen besteden door net als Claire vanavond te gaan doorbitchen. De buren keuren dat af omdat er teveel beveiliging voor nodig zou zijn.

Inderdaad, in de vorige COS kwamen DEL en RAT nogal veel aan bod Maar er werden ook wat mooie vogeltjes gespot.

Wat is de COS: FAQ, Policy, Streams en Bewoners
pi_57686011
[COS #3458] Lieke komt, Huub ook?
Dementor

hier verder

Er waren 3 dates, daarvan is er nog eentje over.
Jaap wil de data van Mike wegkapen.
Lieke komt maar ze hebben nog geen concreet plan met haar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')