Niet op de man spelen!!!!!! Ik mag zeggen dat ik Huub een hufter vind, jij gilt ook de hele dag dat Brian een rat is, en dan hebben we het nog niet over de vuiligheid die je er overquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg je nou dat huub een hufter is?!
![]()
Dat zie je echt verkeerd! Je moet echt vaker in de cos posten en updates lezen want je snapt er echt niks van
Nou vooruit dan maar... jij zegt iig nooit iets lelijks overquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb slechts drie pagina's max., mag ik toch meeposten?
Uhm...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet op de man spelen!!!!!! Ik mag zeggen dat ik Huub een hufter vind, jij gilt ook de hele dag dat Brian een rat is, en dan hebben we het nog niet over de vuiligheid die je er overMike
uitgooit
![]()
Hoe durf je...
Zo'n zielige man, die alleen maar tegenslag heeft gehad in zijn leven, zo verschrikkelijk uit te schelden?!
Nou ... ik beticht hem wel van loserschap en twijfel aan zijn cold turkey zonder bijwerkingen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef Leandra het volgende:
Nou vooruit dan maar... jij zegt iig nooit iets lelijks overMike
![]()
Damn, nou begin ik nog melig te worden ook
Hang je die zo tussen de kinder-onderbroekjes?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat klopt ook hoor Noekje, tis ook lente in Twente![]()
Heb al lekker ff buiten gezeten. En mijn was hangt vrolijk buiten te wapperen, wat een plaatje
Alle onderbroekies van de kids en mn ouwe handboeien
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
Ik zie in de COS toch echt flink wat users die Huub een lul vinden of op hem afgeknapt zijn en dat ook gewoon posten zonder dat ze direct de tent uit worden gejaagd.
Geen mythes in stand houden hè, van de Huubstapo die andersdenkenden de nek omdraait.
En nu las ik weer, alle onderbroekies van de kids en van die ouwe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat klopt ook hoor Noekje, tis ook lente in Twente![]()
Heb al lekker ff buiten gezeten. En mijn was hangt vrolijk buiten te wapperen, wat een plaatje
Alle onderbroekies van de kids en mn ouwe handdoeken
Gratis beleggingstip van mij:quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Die Afghanen die de NL vlag lopen te verbranden, hoe komen die eigenlijk aan die vlag? Lijkt me toch niet dat ze in elk land even de NL vlag op voorraad hebben....
Altijd handig: de playlist van je internetradio refreshen: Jason Mraz.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Wie poste laatst ook weer dat leuke bijna a-capella liedje "I'm yours' of zo? Hoor het steeds vaker op de radio (nu dus ook) en het is hard op weg naar een favorietje in mijn boek.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gratis beleggingstip van mij:
KLIK
Amanda ook! En een vieze stinkhoer.quote:
Jeetje, wat een vraag tussen de Huubgroupies en onderbroeken door.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Die Afghanen die de NL vlag lopen te verbranden, hoe komen die eigenlijk aan die vlag? Lijkt me toch niet dat ze in elk land even de NL vlag op voorraad hebben....
Is ook een goed nummerquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Copycat het volgende:
Wie poste laatst ook weer dat leuke bijna a-capella liedje "I'm yours' of zo? Hoor het steeds vaker op de radio (nu dus ook) en het is hard op weg naar een favorietje in mijn boek.
Nee, die worden uitgedeeld door een organisatiequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Manu82 het volgende:
Zou kunnen, viel me gewoon op, spaar dus (kleine) vlaggen van landen waar ik geweest ben en soms moet je best lang zoeken en al helemaal als je in zo'n islamitisch land bent lijkt me dat nogal lastig naast de zoek naar voedsel en allesquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een vraag tussen de Huubgroupies en onderbroeken door.
Van een ambassade of een Nederlandse compound? Of misschien verdient er nu iemand wel goud geld die in de vlaggenhandel zit. 'Oh daar zijn weer wat moslims overstuur! Sinds vandaag hebben wij ook een vestiging in zus en zo land.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |