quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:49 schreef Ziet het volgende:
- Amanda heeft héél lekker gekookt, dat gaat ze vaker doen(zie vorige COS DGK [COS#3444] Wie komt er van de naasten in ? als je wilt lachen)
- de anderen bestellen straks nog maar even wat
- Jaap zijn vader wil komen![]()
- Daniëlle (zus Amanda) wil ook komen
- ws mag Huub van achter Claire ten huwelijk vragen, dus papa Ron wordt eerdaags gebeld door Huub.
en nu zit Huub te schaken met Mike
Claire vroeg of ze niks leuks gingen doen
waarop Huub antwoorde met: we zijn niet getrouwd
en dat was het
Brian en Amanda voeren nou TOPOVERLEG. Je weet hoe dat over het algemeen gaat. En daar moet een winnaar uitkomen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
B&A zijn dus (wederom) de enigen met een concreet plan.
Waarheid als een koe: als ze Huub niet wegstemmen, moeten J&C later niet zeuren als ze niet van hem gewonnen hebben.
Ze heeft gelijk, jonguh wat maken die twee TV!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Volgens Amanda heeft Huub geen persoonlijkheid. Hij staat in de schaduw van B en A, zij maken pas tv.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Volgens Amanda heeft Huub geen persoonlijkheid. Hij staat in de schaduw van B en A, zij maken pas tv.
en ik geef Amanda nog gelijk ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Ik begrijp dat je niet vaak streams kijkt( kan je geen ongelijk geven hoor). B en A maken plannen onder het toeziend oog van de plasma. Huub wil wel maar wordt tegengewerkt door de FEBO. Hij wil los tegen B en A maar mag niet van het hokje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
Waarheid als een koe: als ze Huub niet wegstemmen, moeten J&C later niet zeuren als ze niet van hem gewonnen hebben.
anders ik wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik verheug me al op een zonnebank/ sauna sessie; top tv!
kom op... zo makkelijk om te zeggen... terwijl ze allemaal weten dat Huub, Jaap, Amanda en Brian in de finale komen te staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
Nou baal ik een beetje dat ik niks kan meeluisteren. Verslagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Filmpje van Palma.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef Ziet het volgende:
zielig voor palma's zoontje!
hij lag er heel zielig bij
Mijn Update:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou baal ik een beetje dat ik niks kan meeluisteren. Verslag
Werkelijk om te kotsen die rat en dat zit nog steeds in dat hok. Alleen al het omgooien van de tuinstoelen met Jaap en Huub, zonder boete hè?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef Lady-night het volgende:
Pipaparabrother.....
://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
Als dat zo is....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef fredfik het volgende:
en de rat probeert z,n tv momentje weer te pakken over palma,s rug
volgens mij stond jouw post er voor het filmpje begonquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Filmpje van Palma.
idd.... kots, kotsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda zit met haar handen voor haar mond...goh wat eerrrrugggg!
Brian wil Palma gaan bellen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tnxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn Update:
VIDEOBOODSCHAP VAN PALMA
Even over tienen moet iedereen op de bank gaan zitten. Het plasmascherm floept aan.
Er volgt een videoboodschap van Palma. Haar zoon ligt in het ziekenhuis vanwege een lelijke wond aan zijn scheenbeen, opgelopen tijdens het voetballen.
Palma is er nu voor haar zoon, maar hoopt dat ze er weer voor de miljonairs kan zijn als het wat beter met hem gaat.
Ze zou ervoor zorgen dat elke dag een hel was voor Palma.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... kots, kots
mijn korte termijngeheugen haalt op dat Amanda alleen nog maar hallo en dag tegen Palma wilde zeggen... en nu doet ze zo overdreven bezorgt
Ik vind de humor waarop Huub en Jaap het oppakken veul leuker en ik denk Palma ook
Klopt het was op now live vanmiddag al bekend,lag daar ook iemand in het ziekenhuis en had dat gehoord.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij stond jouw post er voor het filmpje begon![]()
De zoon van Palma, Dexter is op het voetbalveld onderuit gehaald en heeft zijn been lelijk gebroken, hij is er vannacht aan geopereerd. Dus Palma blijft voorlopig even bij haar zoon om voor hem te zorgen, maar hoopt binnenkort weer leuk te doen in de villa.
Dan moet hij dat in hun gezicht zeggen en niet achter hun rug om.Huub is toch altijd zo eerlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Huub wordt er heel misselijk van dat mensen op zulke momenten last hebben van vals sentiment met met hun ge-oeh en ge-ah. Brian heeft er vooral een handje van, volgens Huub.
Goed gezien Huub, het is om te kotsen.
Ik dacht even dat je een vooruitziende blik hadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klopt het was op now live vanmiddag al bekend,lag daar ook iemand in het ziekenhuis en had dat gehoord.
Huub is ook een klootzakquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
En Huub moet weer de klootzak spelen....leuk voor de reguliere.
Toen Huub van de week José belde zaten B en A er als geslagen honden bij en nu dit. KUTFEBO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |