quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:49 schreef Ziet het volgende:
- Amanda heeft héél lekker gekookt, dat gaat ze vaker doen(zie vorige COS DGK [COS#3444] Wie komt er van de naasten in ? als je wilt lachen)
- de anderen bestellen straks nog maar even wat
- Jaap zijn vader wil komen![]()
- Daniëlle (zus Amanda) wil ook komen
- ws mag Huub van achter Claire ten huwelijk vragen, dus papa Ron wordt eerdaags gebeld door Huub.
en nu zit Huub te schaken met Mike
Claire vroeg of ze niks leuks gingen doen
waarop Huub antwoorde met: we zijn niet getrouwd
en dat was het
Brian en Amanda voeren nou TOPOVERLEG. Je weet hoe dat over het algemeen gaat. En daar moet een winnaar uitkomen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
B&A zijn dus (wederom) de enigen met een concreet plan.
Waarheid als een koe: als ze Huub niet wegstemmen, moeten J&C later niet zeuren als ze niet van hem gewonnen hebben.
Ze heeft gelijk, jonguh wat maken die twee TV!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Volgens Amanda heeft Huub geen persoonlijkheid. Hij staat in de schaduw van B en A, zij maken pas tv.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Volgens Amanda heeft Huub geen persoonlijkheid. Hij staat in de schaduw van B en A, zij maken pas tv.
en ik geef Amanda nog gelijk ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
@Ziet![]()
![]()
Ik begrijp dat je niet vaak streams kijkt( kan je geen ongelijk geven hoor). B en A maken plannen onder het toeziend oog van de plasma. Huub wil wel maar wordt tegengewerkt door de FEBO. Hij wil los tegen B en A maar mag niet van het hokje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
Waarheid als een koe: als ze Huub niet wegstemmen, moeten J&C later niet zeuren als ze niet van hem gewonnen hebben.
anders ik wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik verheug me al op een zonnebank/ sauna sessie; top tv!
kom op... zo makkelijk om te zeggen... terwijl ze allemaal weten dat Huub, Jaap, Amanda en Brian in de finale komen te staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef avonne het volgende:
Nou baal ik een beetje dat ik niks kan meeluisteren. Verslagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Filmpje van Palma.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef Ziet het volgende:
zielig voor palma's zoontje!
hij lag er heel zielig bij
Mijn Update:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou baal ik een beetje dat ik niks kan meeluisteren. Verslag
Werkelijk om te kotsen die rat en dat zit nog steeds in dat hok. Alleen al het omgooien van de tuinstoelen met Jaap en Huub, zonder boete hè?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef Lady-night het volgende:
Pipaparabrother.....
://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
Als dat zo is....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef fredfik het volgende:
en de rat probeert z,n tv momentje weer te pakken over palma,s rug
volgens mij stond jouw post er voor het filmpje begonquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Filmpje van Palma.
idd.... kots, kotsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda zit met haar handen voor haar mond...goh wat eerrrrugggg!
Brian wil Palma gaan bellen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tnxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn Update:
VIDEOBOODSCHAP VAN PALMA
Even over tienen moet iedereen op de bank gaan zitten. Het plasmascherm floept aan.
Er volgt een videoboodschap van Palma. Haar zoon ligt in het ziekenhuis vanwege een lelijke wond aan zijn scheenbeen, opgelopen tijdens het voetballen.
Palma is er nu voor haar zoon, maar hoopt dat ze er weer voor de miljonairs kan zijn als het wat beter met hem gaat.
Ze zou ervoor zorgen dat elke dag een hel was voor Palma.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... kots, kots
mijn korte termijngeheugen haalt op dat Amanda alleen nog maar hallo en dag tegen Palma wilde zeggen... en nu doet ze zo overdreven bezorgt
Ik vind de humor waarop Huub en Jaap het oppakken veul leuker en ik denk Palma ook
Klopt het was op now live vanmiddag al bekend,lag daar ook iemand in het ziekenhuis en had dat gehoord.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij stond jouw post er voor het filmpje begon![]()
De zoon van Palma, Dexter is op het voetbalveld onderuit gehaald en heeft zijn been lelijk gebroken, hij is er vannacht aan geopereerd. Dus Palma blijft voorlopig even bij haar zoon om voor hem te zorgen, maar hoopt binnenkort weer leuk te doen in de villa.
Dan moet hij dat in hun gezicht zeggen en niet achter hun rug om.Huub is toch altijd zo eerlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Huub wordt er heel misselijk van dat mensen op zulke momenten last hebben van vals sentiment met met hun ge-oeh en ge-ah. Brian heeft er vooral een handje van, volgens Huub.
Goed gezien Huub, het is om te kotsen.
Ik dacht even dat je een vooruitziende blik hadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klopt het was op now live vanmiddag al bekend,lag daar ook iemand in het ziekenhuis en had dat gehoord.
Huub is ook een klootzakquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:14 schreef beequeen het volgende:
En Huub moet weer de klootzak spelen....leuk voor de reguliere.
Toen Huub van de week José belde zaten B en A er als geslagen honden bij en nu dit. KUTFEBO.
Leuk toch, zo'n bezoekje aan Dexter. Holy Brain op bezoek bij een ziek kindjuh.......koetsiekoetsiekoe.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:13 schreef fredfik het volgende:
en de rat wil op bezoek bij dexter...of palma daar op zit te wachten !!!!!!!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk toch, zo'n bezoekje aan Dexter. Holy Brain op bezoek bij een ziek kindjuh.......koetsiekoetsiekoe.
Brian en kindjes, ik krijg er een Wacko Jacko idee bijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk toch, zo'n bezoekje aan Dexter. Holy Brain op bezoek bij een ziek kindjuh.......koetsiekoetsiekoe.
nietus.... oke wellus hij is soms een klootzakquote:
Is geen arrogantie maar een gebrek aan hersencellenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Katewalker het volgende:
De arrogantie van Amanda dat ze denkt Jaap te kunnen manipuleren...
Klopt, maar een mindere klootzak dan die rat.quote:
De domme gans speelt Briannetje. Is toch lachen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Katewalker het volgende:
De arrogantie van Amanda dat ze denkt Jaap te kunnen manipuleren...
dat moet je anders zien, een uitje is een uitje..zeker als je jezelf dan weer effe als glibberige rat voor het voetlicht kan spelen..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:13 schreef fredfik het volgende:
en de rat wil op bezoek bij dexter...of palma daar op zit te wachten !!!!!!!
In haar blote tieten door het hok lopen, neuken met Brian en ruzie maken met Brian. Was er nog meer showquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Jaap: Wil je show maken?
Amanda: Nou schjaat, daar ben ik elke dag mee bezig.
Ik heb het gebeuren met Palma niet op de streams gezien, maar wel op Tv. Zowel gisteren en vanavond werd dit uitgezonden. Zowel, Amanda, Brain, Jaap, Claire en Huub, hadden behoorlijk commentaar op Palma. Ook Palma was niet geheel vlekkeloos. Voor mij is niemad brand schoon en is niemand meer of minder geweest in dit conflict.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet vaak streams kijkt( kan je geen ongelijk geven hoor). B en A maken plannen onder het toeziend oog van de plasma. Huub wil wel maar wordt tegengewerkt door de FEBO. Hij wil los tegen B en A maar mag niet van het hokje.
Hoe vaak moet dat hier nog gezegd worden?
Daar moet ik Jaap gelijk in geven: In haar gezicht is het de geweldigste vrouw van de wereld en achter haar rug om laat Huub regelmatig weten dat hij haar gebruikt "voor het spel"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:23 schreef Disana het volgende:
Jaap: Heel die relatie van Huub en Claire deugt van geen kant.
Hij wil Claire wel op de stoel zetten om Huubs verhaal te horen.
Ik denk ook dat hij haar gebruikt. Niet alleen voor het spel maar ook voor de aandacht en de seks. Maar ik denk dat hij echt niet beter weet, hij vertaalt het volgens mij wel in 'verliefd'.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar moet ik Jaap gelijk in geven: In haar gezicht is het de geweldigste vrouw van de wereld en achter haar rug om laat Huub regelmatig weten dat hij haar gebruikt "voor het spel"
allemaal lulkoek "mag niet" Dus als hij bezopen is mag alles. Laten ze hem maar weer alcohol drinken, moet je kijken wat er allemaal gebeurd. Huub is gewoon een wolf in schaaps kleding.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:28 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
"mag niet, mag niet"
FOK MAGNIET
schijt aan "mag niet"
Off-t toevoeging op Jensen: het was zo kort dat ik het nauwelijks kon volgen: Ze maakte piepgeluidjes (die Brian zo leuk vindtquote:
Je bedoelt: Hoe lang het gaat duren voordat Claire het kwartje ziet vallen. Ongelooflijk, wat een mutsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef akveor het volgende:
Jaap verteld dus gewoon open dat Claire de volgende maand ontslagen wordt. Slim.... ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor Claire dit te weten komt.
Of met de handschoenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef avonne het volgende:![]()
Amanda "het is hetzelfde als dat Huub met een stoel zou trouwen"
Geef Jaap groot gelijk,wat moet hij anders doen.De rest ligt alleen maar te wippen.Die stelletjes is altijd al funest geweest voor het spel.Was mooier geweest als er nu 5 over waren die echt voor het spel gingen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Jaap heeft nu een wachtstrategie en gaat pas nadenken als de oude 4 overblijven.
Een Dennixje?
Ik moet nog zien of Jaap dat inderdaad met plannen komt en niet alleen Jaap, maar ook Huub, met een beetje pech voor ons gaan ze gewoon rustig de finale af zitten wachten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geef Jaap groot gelijk,wat moet hij anders doen.De rest ligt alleen maar te wippen.Die stelletjes is altijd al funest geweest voor het spel.Was mooier geweest als er nu 5 over waren die echt voor het spel gingen.
dit gesprek heeft tie pas met Huub gehad, dat Lieke een "echte" speler wasquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vertelt hoe vaak hij geprobeerd heeft Claire over te halen om Huub weg te stemmen.
Jaap vindt het jammer dat Lieke er niet meer is..zij snapte het tenminste.
Maar het is wel een schaker die wat zetten vooruit denkt, en daar acht ik de rest niet toe in staat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap vertelt dat hij bijna zeker weet dat Huub Claire in april wegstemt.
Brian vraagt: ' Is dit een zakelijke deal' ?
Jaap bevestigt dit.
Jaap speelt gevaarlijk dubbelspel nu..
bizar... want dan zijn er geen ontslagrondes meerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef Marieke_B het volgende:
Als Claire weg is gaat Jaap met Brian en Amanda praten om Huub weg te krijgen..zegt Jaap.
ben ik met je eens.... ze worden nu net zo misselijkmakend als Brian en Amanda zelfquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
Jaap, heeft echt een punt. Op de ander stream zitten Huub en Claire in bad. Het is gewoon te misselijk om naar te kijken... Claire is met een sponsje bezig Huub zijn borstje in te soppen. Ze schud het flesje en doet nog maar eens wat meer schuim op haar sponsje en maar wrijven, wrijven, wrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |