Is hij al uit bed dan? Op zijn uitslaapdag?quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik niet tegen gekomen.
Amanda trekt haar slabek weer open tegen Huub, er komt werkelijk geen zinnig woord uit dat ordinaire stuik vreten.
Die was wel goed....quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Op naar de mijoen x 3.
Huub: Je bent net zo'n allochtoon als dat vriendje van je.
Amanda: Kijken hoeveel allochtonen je straks in je kont neuken.
Brian komt erbij....SL.
Heel goed voor een ordinair stuk vreten.quote:
Toch is dat wel een "slimme" taktiek. Je zag het ook bij Natasja. Als je het nooit zult kunnen winnen met argumenten en met snelheid van denken /redeneren, dan overschreeuw je de boel gewoon. Waarmee je de discussie reduceert tot een fysieke strijd: wie kan het hardste blèren. Oeleboele. En als de verbaal begaafdere tegenstander geërgerd afhaakt, slaak je de overwinnaarskreet. "JA LOOP MAAR WEG! LOOP MAAR WEG! IK LUST JE RAUW! IK LUST JE RAUW!"quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was een teken van onmacht dat hij te maken had met zoveel domheid. Dat het trailertrash niet in de gaten had dat ze de discussie al verloren hadden. Niets zo ergerlijk als dat.
Het was adrem, de uitvoering verdient geen schoonheidsprijs maar ach, dat zou ook echt een wonder zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel goed voor een ordinair stuk vreten.
Ach...wat is kansloos.quote:
Klopt. Voor iemand met ook maar een beetje redelijk intelligentieniveau zo frustrerend als de pest en dus zeer doeltreffend.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch is dat wel een "slimme" taktiek. Je zag het ook bij Natasja. Als je het nooit zult kunnen winnen met argumenten en met snelheid van denken /redeneren, dan overschreeuw je de boel gewoon. Waarmee je de discussie reduceert tot een fysieke strijd: wie kan het hardste blèren. Oeleboele. En als de verbaal begaafdere tegenstander geërgerd afhaakt, slaak je de overwinnaarskreet. "JA LOOP MAAR WEG! LOOP MAAR WEG! IK LUST JE RAUW! IK LUST JE RAUW!"
Die moet echt vertrekken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Claire.......ze zit er bij en kijkt er naar......
"Jaap de beveiliger" is weer gestuurd door de FEBO om in de gaten te houden dat het niet te ver gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef akveor het volgende:
Jaap is er ook maar bij gehaald
Daarom bestaat er ook zinvol geweldquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch is dat wel een "slimme" taktiek. Je zag het ook bij Natasja. Als je het nooit zult kunnen winnen met argumenten en met snelheid van denken /redeneren, dan overschreeuw je de boel gewoon. Waarmee je de discussie reduceert tot een fysieke strijd: wie kan het hardste blèren. Oeleboele. En als de verbaal begaafdere tegenstander geërgerd afhaakt, slaak je de overwinnaarskreet. "JA LOOP MAAR WEG! LOOP MAAR WEG! IK LUST JE RAUW! IK LUST JE RAUW!"
wat moet ze anders, net zo gaan schreeuwen als del??quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Claire.......ze zit er bij en kijkt er naar......
Streamlock en dan is er zogenaamd niets gebeurd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:23 schreef Jewscky1 het volgende:
Die silicone snol kan alleen maar gillen,en die RAT dreigt alleen maar, wou dat die RAT ging slaan,kijken wat de familie van die RAT (FEBO) dan doet.
owja daar dreigde Huub gisteren mee na het taartgedoe....ook een goeie van hem.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:23 schreef AnTjUh het volgende:
Brian: wanneer ga je amanda vermoorden met je gif??
en weer sl
Kloptquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is het overduidelijk dat Brian het gewoon niet kan verkroppen dat zijn anderhalf jaar enkel gevierd is met een lullige kindertaart en er verder geen enkele aandacht aan is besteed.
Precies, goeie move van de FEBO.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is het overduidelijk dat Brian het gewoon niet kan verkroppen dat zijn anderhalf jaar enkel gevierd is met een lullige kindertaart en er verder geen enkele aandacht aan is besteed.
Net alsof Huub altijd als eerste op fysiek geweld over gaatquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het gebruik van woorden bij het niet kunnen winnen door argumenten altijd nog een stuk intelligenter dan handjes gebruiken, Huub's kenmerk......
Die loser kan dus echt niet tegen z'n verlies, zelfs al gaat het om niets, hij zal haantje de voorste zijn...
Voor mij is het overduidelijk dat Brian en Amanda de spijker op de kop slaan en dat Huub het dus écht niet kan hebben dat hij in dat opzicht Brian voor moet laten gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |