Waarvan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
Brian is dus alweer op de hoogte?
Had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
Het voorgenomen huwelijk.quote:
Het zal ook niet!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
dit gevoel deel ik ten vollequote:Op donderdag 27 maart 2008 19:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wisten we toch al langer dat ze niet sporen bij de redactie en ik spoor nog minder ,dat ik kijk
Het is toch helemaal geen familie of nichtje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:01 schreef Disana het volgende:
Nichtje van Brian meldt zich op de video. Dochter van Brians peetvader. Ze wil hem graag ontmoeten. Brian weet niet hoe het zit, zijn moeder zal het misschien wel snappen.
De reden voor de videoboodschap is mij totaal onduidelijk. Waarom? Waarom? Waarom?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:01 schreef Disana het volgende:
Nichtje van Brian meldt zich op de video. Dochter van Brians peetvader. Ze wil hem graag ontmoeten. Brian weet niet hoe het zit, zijn moeder zal het misschien wel snappen.
Ze zal toch niet denken dat zij een week in De Kooi mag als familie? Of dat de redactie zoiets heeft bedacht? Nah...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De reden voor de videoboodschap is mij totaal onduidelijk. Waarom? Waarom? Waarom?
Totale bullshit. Filmpjes van Joris worden afgekeurd en zo'n niets zeggend filmpje wel? Wat voegt dit toe? En waarom wil dit meisje zichzelf tentoonstellen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een onzin weer ............... gaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |