Feodaal gebruik. Niemand doet dit tegenwoordig. Alleen in de filmquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zijn de gebruiken in Nederland. Je vraagt de eventuele bruid d;r ouders om de hand. Fucking politiek correct gedrag hoor.
"hij staat het toe"? Hij heeft er niks over te zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:05 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel..... uit alles spreekt de twijfel bij de vader..... en toch staat hij het toe.
Dat heet fatsoen en respect geven aan de bruid en aan haar familie. Zweren tegen haar vader dat hij goed voor haar zal zorgen en steunen zoals de vader haar (bruid) altijd heeft verzorgt en gesteunt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:02 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF vraagt hij het hem?
Is Claire minderjarig?
alles voor TV
aiaiaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:10 schreef rooie3 het volgende:
Dus het trouwen gaat door.Verkeerd moment Huub de film van wilders is nu online.
Nou ik ga een fles champagne kopen... dit heugelijke nieuws moet gevierd worden.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:10 schreef rooie3 het volgende:
Dus het trouwen gaat door.Verkeerd moment Huub de film van wilders is nu online.
ohh... heeft tie hem ook voorgelezen??? of stond er een heel stuk zwart in??quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
desii je brief is aangekomen.
De film of het trouwenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik ga een fles champagne kopen... dit heugelijke nieuws moet gevierd worden.....
Hoorde het net bij het gesprek.Zijn al een miljoen kijkers.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:12 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
aiaiaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
en die site is al vastgelopen
alles voorgelezen, hij gaf ook nog antwoord, maar dat is niet tot mij doorgedrongenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ohh... heeft tie hem ook voorgelezen??? of stond er een heel stuk zwart in??
heb de streams uitgegooid na al dat genep........
Dat is waar, maar de vader heeft altijd de 2de stem erin.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:08 schreef avonne het volgende:
[..]
"hij staat het toe"? Hij heeft er niks over te zeggen.
Als Claire het wil, zal hij zich er bij neer moeten leggen.
zo kunnen ze nog wat extra reclame voor de kooi maken over de hoofden van huub en clairequote:Op donderdag 27 maart 2008 19:14 schreef coldstar het volgende:
Wat een in scene gezet zooitje daar. Krankzinnigheid ten top. De GK draait echt door.
Wat stond erin??quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ohh... heeft tie hem ook voorgelezen??? of stond er een heel stuk zwart in??
heb de streams uitgegooid na al dat genep........
OT:quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:12 schreef AnTjUh het volgende:
aiaiaiiiiiiiiiiiiiiiiiii
en die site is al vastgelopen
Ik snap er niks van, hij is blijkbaar in zijn vullispakkie naar Jensen geweest.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:19 schreef blomst het volgende:
Heeft Mike nu al de dates gehad?
Doe maar ff. ==**Newsbreak!!**===quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT:
Ik heb wel een linkje maar weet niet of ik die hier mag plaatsen.
kort samengevat: dat tie beter B&A kan verbaal aan kan gaan pakken.... dat de softie-verhaallijn met Claire waardeloos is en dat ik Claire een onnozele wiebel vind.quote:
Bij het gesprek zie je allerlei dingen.Hij valt mee .quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT:
Ik heb wel een linkje maar weet niet of ik die hier mag plaatsen.
Wat romantiiiiisch!quote:
Thanks dear.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:21 schreef noekje het volgende:
Doe maar ff. ==**Newsbreak!!**===
Hier verder bespreken:
Koran-film Wilders #26: Wilders start debat-tour na fitna
Gelukkig niet!quote:
Zit stenders niet in hetzelfde gebouw als Jensen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Brian: Natasja had het druk vandaag, eerst achter en daarna bij Jensen.
Volgen we het nog?
Klopt toch geen reet van.... eerst weer grote bedreigingen in de Telegraaf en nu lijkt er over gedacht et worden dat ze haar rentree maakt? Een boek met onthullingen.Zijn ze niet goed bij hun hoofd ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Brian: Natasja had het druk vandaag, eerst achter en daarna bij Jensen.
Volgen we het nog?
Wisten we toch al langer dat ze niet sporen bij de redactie en ik spoor nog minder ,dat ik kijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Klopt toch geen reet van.... eerst weer grote bedreigingen in de Telegraaf en nu lijkt er over gedacht et worden dat ze haar rentree maakt? Een boek met onthullingen.Zijn ze niet goed bij hun hoofd ofzo?
Ik begrijp er sowieso geen yota meer van. Volgens mij proberen ze de Lookies om de tuin te leiden met dit soort verhalen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Klopt toch geen reet van.... eerst weer grote bedreigingen in de Telegraaf en nu lijkt er over gedacht et worden dat ze haar rentree maakt? Een boek met onthullingen.Zijn ze niet goed bij hun hoofd ofzo?
Nou nav dit heeft ze dan iig de media weer gehaald: http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Kooi__.html?p=10,1quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp er sowieso geen yota meer van. Volgens mij proberen ze de Lookies om de tuin te leiden met dit soort verhalen.
Brian naar de tandarts, Brian naar de dokter, Jaap bij Stenders of achter samen met Natasja en Dennix. Schiet mij maar lek.
Time for a break, tot straks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |