Waarvan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
Brian is dus alweer op de hoogte?
Had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
Het voorgenomen huwelijk.quote:
Het zal ook niet!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
dit gevoel deel ik ten vollequote:Op donderdag 27 maart 2008 19:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wisten we toch al langer dat ze niet sporen bij de redactie en ik spoor nog minder ,dat ik kijk
Het is toch helemaal geen familie of nichtje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:01 schreef Disana het volgende:
Nichtje van Brian meldt zich op de video. Dochter van Brians peetvader. Ze wil hem graag ontmoeten. Brian weet niet hoe het zit, zijn moeder zal het misschien wel snappen.
De reden voor de videoboodschap is mij totaal onduidelijk. Waarom? Waarom? Waarom?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:01 schreef Disana het volgende:
Nichtje van Brian meldt zich op de video. Dochter van Brians peetvader. Ze wil hem graag ontmoeten. Brian weet niet hoe het zit, zijn moeder zal het misschien wel snappen.
Ze zal toch niet denken dat zij een week in De Kooi mag als familie? Of dat de redactie zoiets heeft bedacht? Nah...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De reden voor de videoboodschap is mij totaal onduidelijk. Waarom? Waarom? Waarom?
Totale bullshit. Filmpjes van Joris worden afgekeurd en zo'n niets zeggend filmpje wel? Wat voegt dit toe? En waarom wil dit meisje zichzelf tentoonstellen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een onzin weer ............... gaap
dat doet het toch mooi in de reguliere.........quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De reden voor de videoboodschap is mij totaal onduidelijk. Waarom? Waarom? Waarom?
Nah... gewoon voor TV ik hoor de voice over al....quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zal toch niet denken dat zij een week in De Kooi mag als familie? Of dat de redactie zoiets heeft bedacht? Nah...
Brian lijkt niet te weten wie zijn peetvader is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
De peetvader van Brian is dus een oom van Brian.
Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet?
Een willekeurige Brian-fan was niet meer te vinden, dus toen zijn ze het maar in de groep van familie en bekenden gaan zoeken... daar bleek nog wel een bleu tienertje te zijn wat wel ff in beeld wilde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat Jaap zegt...volgens mij zit ze in een psychatrische inrichting. Ze zijn helemaal gek geworden bij de FEBO maar het is wel een B&A fan hè?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Totale bullshit. Filmpjes van Joris worden afgekeurd en zo'n niets zeggend filmpje wel? Wat voegt dit toe? En waarom wil dit meisje zichzelf tentoonstellen?
en wat is tie nu... 1. een oom 2. een peetvader 3. allebeiquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
De peetvader van Brian is dus een oom van Brian.
Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet?
Oe! Dat wordt een week vrijnemen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
Ze zal toch niet denken dat zij een week in De Kooi mag als familie? Of dat de redactie zoiets heeft bedacht? Nah...
tuurlijk skattie..... bij Amanda moet dat zeker gaan lukken, die heeft niemandquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ik ga me voordoen als de buurvrouw van de achtertante van Amanda. Mag ik misschien ook een videoboodschap opnemen.
Ben jij niet toevallig mijn achternicht, dan wil ik wel meedoen met de videoboodschap.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ik ga me voordoen als de buurvrouw van de achtertante van Amanda. Mag ik misschien ook een videoboodschap opnemen.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian lijkt niet te weten wie zijn peetvader is.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk skattie..... bij Amanda moet dat zeker gaan lukken, die heeft niemand
Het wordt echt tijd voor wat tegengas...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan mij niet voorstellen, dat hier niets achter zit ........ het kan toch niet zo zijn,
dat de FEBO zo losgeslagen is en al dit soort onzin erin moet gooien ter promotie
van de bosmongolen.
Als hij een oom aan vaders kant is dan verbaast het me niet zo, ik heb niet het idee dat er nog veel contact is geweest tussen vader een zoons Kubatz sinds de scheiding van de ouders, dan wel sinds de verhuizing naar Bonaire.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:08 schreef Desii het volgende:
[..]
en wat is tie nu... 1. een oom 2. een peetvader 3. allebei
mocht het optie 3 zijn is het wel vaag dat tie zijn nichtje/peetnichtje/peetzusje niet kent
Heerlijke biatch ben je ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Desii het volgende:
tuurlijk skattie..... bij Amanda moet dat zeker gaan lukken, die heeft niemand
Nou hebben ze twee keer gehad en dan worden ze weer geholpen door Huub.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd voor wat tegengas...
Wat een bullshit.
Vaders kant is toch een Fintelman, rijke industieel of zoiets. Hij wilde niks meer te maken hebben met Netty, Brian of Kenneth, zelfs geen allimentatie betalen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef Leandra het volgende:
Als hij een oom aan vaders kant is dan verbaast het me niet zo, ik heb niet het idee dat er nog veel contact is geweest tussen vader een zoons Kubatz sinds de scheiding van de ouders, dan wel sinds de verhuizing naar Bonaire.
Dit lijkt me nou niet echt promotie waarvan ze enorm gaan stijgen in de populariteitscijfers...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan mij niet voorstellen, dat hier niets achter zit ........ het kan toch niet zo zijn,
dat de FEBO zo losgeslagen is en al dit soort onzin erin moet gooien ter promotie
van de bosmongolen.
yep.... verstandige ventquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
is de vader van rat er vandoor gegaan
Hmmz... dan zijn Brian en Kenneth dus ook buitenechtelijk?? En dan zou Kubatz de naam zijn die ze van hun moeder hebben, en dat zou dan niet de Poolse naam zijn die ze van hun vader hebben??quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaders kant is toch een Fintelman, rijke industieel of zoiets. Hij wilde niks meer te maken hebben met Netty, Brian of Kenneth, zelfs geen allimentatie betalen.
Netty is de Fintelman toch? Pa is de Kubatz.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaders kant is toch een Fintelman, rijke industieel of zoiets. Hij wilde niks meer te maken hebben met Netty, Brian of Kenneth, zelfs geen allimentatie betalen.
Ja, en brian is daar ooit weer eens aan de deur geweest voor contact, maar zijn vader wou niets met hem te maken hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
is de vader van rat er vandoor gegaan
Na de tip van Moots ga ik daar ook voor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:18 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat Kubatz gewoon de naam van de (Poolse) vader van die jongens is en dat hij idd de boel heeft laten stikken.
en uhu wou ik nog uhu even toe uhu voegenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
uhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhhh
Dat zeg ik, hij stond als laatste.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:20 schreef Shayndel het volgende:
De rat als eerste dat stond toch niet in de brief.
Ik denk dat de volgorde andersom is ..... dus Jaap als laatste ??quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij stond als laatste.
die zit ook al in de uuhu mode die amandaquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
de zuipschuit is aan de beurt
heeftie iets gezegd dan over het as aanzoek?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
Huub is eer niet blij mee dat Brian het weet,je kan het zien aan zijn blik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |