Hij heeft er droogshampoo van Schwarzkopf ingedaan, nog net even gesnaaid voordat alles is weggehaald, Brian written all over it.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:38 schreef Ziet het volgende:
dat háár!!!
Hee Leandraquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:41 schreef Leandra het volgende:
Oeh.... een on-topic COS..... die moet ik ff TVP'en
Huub wordt zometeen vréselijk genaaid door Jaap & Clairequote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:41 schreef mazaru het volgende:
Huub verteld tegen Jaap dat Claire hem op de stoel wilt hebben
[ afbeelding ]
On-tquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:41 schreef Leandra het volgende:
Oeh.... een on-topic COS..... die moet ik ff TVP'en
Je hebt nog iets nodigquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
Huub wordt zometeen vréselijk genaaid door Jaap & ClaireJaap is ook niet dom, verder met Huub betekend voor Jaap nooit de winst.
Zowaar ontopic
Kan iemand niet gewoon de streams embedden hiero?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:48 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kan je dat Amanda loopt op het moment dat de camera's meebewegen niet in een loop zetten?
Of anders jij, Mazaru? De stukjes dat ze stilstaat ff weghalen, en dan dat ze weer achteruitloopt en weer terug, in een 'loop'! (flauwe woordspeling)
Wel wat ingewikkelder dan een capture, maar dankquote:
Zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:48 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kan je dat Amanda loopt op het moment dat de camera's meebewegen niet in een loop zetten?
Of anders jij, Mazaru? De stukjes dat ze stilstaat ff weghalen, en dan dat ze weer achteruitloopt en weer terug, in een 'loop'! (flauwe woordspeling)
Heb je mijn link nog nodig?quote:
Je gaat mij toch niet vertellen dat die daar iets over te zeggen hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:51 schreef coldstar het volgende:
Jaap wil als het huwelijk echt door gaat, proberen het huwelijk te verstoren. Ik geloof van dat huwelijk helemaal niets. Ook al zou het voor TV doorgaan, geloof ik nooit dat het een echt huwelijk zal zijn.
Ze gaan mij toch niet vertellen dat de ouders van Claire dit goed gaan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |