Claire is ook niet dom, ze heeft gewoon een hekel aan ruzie (volgens mij)quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire is volgens mij ook niet echt dom. Ze lijkt en doet wel naïef, ze speelt niet, niet geschikt voor DGK tot dusver. Maar ik schat Claire qua denkvermogen hoger in dan Amanda (streetwise).
Waarom ik dat denk? Op sommige momenten, wanneer ze echt vindt dat ze voor zichzelf op moet komen (bijvoorbeeld toen Huub haar vorige week? aan tafel aanviel), dan spreekt ze zeer volwassen woorden, erg to the point (tegen Huub). Dat doe je niet op die manier als je dom bent.
Een waarheid als een koe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef dieenebart het volgende:
2. Amanda is te dom om niet jaloers te zijn als een andere vrouw gaat trouwen.
Ja, ik vond (en vind) het nog steeds onzin, maar dit is wel een aangename bijkomstigheid.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Top idee dat trouwen,alleen die koppen van Brian en Amanda zijn het al waard.
Thnx Bartquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je maakt vandaag een paar verkeerde aannames.
1. De ouders van Claire zijn bloednerveus voor hun dochter. Als zij met zekerheid konden zeggen dat het nergens over ging, hadden ze dat huwelijk niet goedgekeurd. Zolang de kans er in zit dat hun dochter de liefde van haar leven tegen het lijf is gelopen, willen ze haar het voordeel van de twijfel geven. En papa Ron is op het moment supreme niet daadkrachtig genoeg geweest. Hij had bijvoorbeeld kunnen afdwingen dat ze pas na 22 mei mag trouwen, maar ik denk dat de zenuwen hem de das om hebben gedaan.
2. Amanda is te dom om niet jaloers te zijn als een andere vrouw gaat trouwen.
Nu weer verder met jointje, okee... laat me toch even allemaal
Niet als je verstand hebt van ringmaten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ook echt zo moeilijk hè... om achter iemands ringmaat te komen....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Top idee dat trouwen,alleen die koppen van Brian en Amanda zijn het al waard.
Natuurlijk. Dat doet ze iedere dagquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:15 schreef Borga het volgende:
Drinkt Amanda nog een beetje door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |