de bartje hahahaahquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Om te beginnen gaat Bartje eerst maar een paniekjointje roken, haha!![]()
![]()
(of drie)
Claire houdt het op deze manier wel lang uit. Ik ken haar al een tijdje, had zelf niet verwacht dat ze het zo lang zou trekken met die bosmongolen. Maar ze is wel vrij stabiel. Als ze Amanda nog een beetje over de zeik krijgt, houdt ze er nog fans aan over ook!
Nogmaals, ik kom voor dat huwelijk niet naar DGK. Dat doen ze maar zonder mij.
edit: was dat jointje al bijna vergeten, tot ik m'n eigen post terug las. Pffffff![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
is dit waar blijft jaap met huub spelen
Dat is toch ook heel makkelijk, even een ring meten die ze vaker draagt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
En die ring past toevallig ook nog precies.......
Is ook echt zo moeilijk hè... om achter iemands ringmaat te komen....quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
En die ring past toevallig ook nog precies.......
Tenzij de vader meer weet en ingelicht is over het feit dat het huwelijk niet zal gaan plaats vinden. Het dus enkel een showmomentje is....quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
geloof jij werkelijk dat het een echt huwelijk is ? ik geloof er geen moer van echt waar niet.
Zowel haar vader en Claire zelf, stappen hier zo makkelijk overheen....ik kan me niet voor stellen dat dit allemaal echt is.
We zijn weer lekker bezig vanavondquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch ook heel makkelijk, even een ring meten die ze vaker draagt.
Als hij echt zwoel wil doen, moet hij zijn haar weer "net als Tommy" doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:49 schreef Ziet het volgende:
brian heeft het idee om wat zwoels uit te nodigen als claire die stemming van morgen krijgt
Nee man, ze loert even naar de plasma, ze was vast woordeloosquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:51 schreef mazaru het volgende:
De jaloezie druipt er zo af
[ afbeelding ]
Ik vind het onzin te veronderstellen dat Amanda hier nu jaloers om moet zijn. Dit is toch de grootste onzin en maffe zooi die je mee maakt. Het is toch logische dat iedereen dit van de zotte vind.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig!
Amanda ziet groen van jaloezie en Brian doet of zijn neus bloedt.
GMTA enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zijn weer lekker bezig vanavond
Maar juist als het kind een IQ onder de 80 heeft dan zal een ander toestemming moeten verlenen... daarboven is het lastig om iemand onder curatele te laten stellenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tenzij de vader meer weet en ingelicht is over het feit dat het huwelijk niet zal gaan plaats vinden. Het dus enkel een showmomentje is....
Want....onder geen enkele omstandigheid zal een ouder akkoord gaan met zo'n huwelijk, tenzij het IQ onder de 80 zit. En Claires vader is gewoon niet echt dom.
Ja, ja......big shot.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:47 schreef dieenebart het volgende:
Om te beginnen gaat Bartje eerst maar een paniekjointje roken, haha!![]()
![]()
(of drie)
Nogmaals, ik kom voor dat huwelijk niet naar DGK. Dat doen ze maar zonder mij.
edit: was dat jointje al bijna vergeten, tot ik m'n eigen post terug las. Pffffff![]()
zouden ze dan plaatjes laten zien? Echt lezen lukt niet erg bij die bosmongoolquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee man, ze loert even naar de plasma, ze was vast woordeloos
Dat knuistje met dat glas wijn erinquote:
ohhh... kwijl, kwijl... die zijn gaaaafffffquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik voor jou geklikt heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |