Jaloezie speelt natuurlijk best wel. Voornamelijk om de TV minuten die ze mis gaat lopen (denk ik)quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op, maar een mooi side effect vind ik die onverholen jaloezie van Amanda dan weer wel.
In Amanda's logica kan ze dat makkelijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
Amanda denkt klote ik heb het net over power gehad, nu kan ik geen nee zeggen op het uitje van Claire.
geloof jij werkelijk dat het een echt huwelijk is ? ik geloof er geen moer van echt waar niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef Desii het volgende:
[..]
wtf ..... ben jij de stiekeme, geheime liefde van Claire ???
nou, spring op je witte paard en ga der redden.... nu het nog kan (straks is ze mevr. van Ballegooij)
Ik vindt het toch wel leuk door die slabeks reactiequote:joep.t donderdag 27 maart 2008 @ 20:36 (#191)
Ik vindt het niet leuk
is dit waar blijft jaap met huub spelenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef Ziet het volgende:
jaap gaat weer ff lekker toneelstukje spelen beneden met brian en amanda
Om te beginnen gaat Bartje eerst maar een paniekjointje roken, haha!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, valt tegen hè? Wat ga je hier tegen doen Bartje?
Ik denk eigenlijk dat ze die TV-momenten minder erg vindt dan het feit dat Claire en niet zijzelf een trouwjurk aan mag en dat Brian geen aanstalten maakt om haar ten huwelijk te vragen. Zeker nu ze vandaag (?) al 10 maanden een relaasie hebben, steekt dat bij Amanda. Denk ik, dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaloezie speelt natuurlijk best wel. Voornamelijk om de TV minuten die ze mis gaat lopen (denk ik)
Dat zal ze heus wel weer vergeten zijn. Zover denkt ze niet eens.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
Amanda denkt klote ik heb het net over power gehad, nu kan ik geen nee zeggen op het uitje van Claire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |