Hij valt wel op: ''wah Lievvvvvvvvvv''quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef Desii het volgende:
[..]
wtf ..... ben jij de stiekeme, geheime liefde van Claire ???
nou, spring op je witte paard en ga der redden.... nu het nog kan (straks is ze mevr. van Ballegooij)
Amanda heeft natuurlijk gewoon gelijk.....dit slaat simpelweg nergens op.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
slabek vindt huub en claire nepmensen en ziet groen van jaloezie
Brian trouwt niet met del, die rent liever weg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:38 schreef akveor het volgende:
Hiermee is een eventueel huwelijk tussen A en B in DGK redelijk onmogelijk geworden... Huub heeft ze hiermee wel de gras voor de voeten weggemaait.
Amanda heeft al een jurk in gedachte, mooi meegenomen toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef Copycat het volgende:
Prachtig!
Amanda ziet groen van jaloezie en Brian doet of zijn neus bloedt.
ja die denkt trouwen is houwenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian trouwt niet met del, die rent liever weg.
Daar sluit ik me bijna aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Desii het volgende:
@ Leandra.... thanx voor de korte samenvatting
Het slaat ook nergens op, maar een mooi side effect vind ik die onverholen jaloezie van Amanda dan weer welquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda heeft natuurlijk gewoon gelijk.....dit slaat simpelweg nergens op.
kikkersquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:40 schreef akveor het volgende:
Ja Brian nu weten we het wel.... steek deze lekker in je reet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |