Huub: ja, er valt vanavond heel veel te zeggen, en ook al ben je hier nog maar kort, er wordt wel heel veel over je gesproken. Hoe je het doet, hoe je het zou moeten doen, en ik heb daar ook een mening over…
….
De 4 mensen die hier zitten zijn heel uitgesproken mensen, heel erg outgoing, tot in het extreme, jij bent dat niet……
…..
Ik vind het een hele moedige keuze dat je hier na 15 maanden binnen kwam. Een van de eerste dingen die ik je vroeg was “hoe denk je hier te gaan winnen”….
….
Je hebt heel veel eigenschappen die ik niet heb, je hebt de rust en bent niet het opgewonden standje wat ik ben. Je hebt relativeringsvermogen, dat zijn dingen die ik ook in Sylvia vond.
Daarna kreeg ik ook nog een relatie met je.
…..
Wat moet ik doen? Blijven we met 5 met 4?? Houden we die optie open?
…
Tot vanmiddag wist ik die keuze wel, heb ik altijd geweten, hoe het tussen ons gegaan is op een heel natuurlijke manier gegaan.
…..
Die toestand met Gaby was een heel ding, maar daarna kwamen we nog meer naar elkaar toe.
….
Brian zei net een aantal dingen, en misschien heeft hij met 1 ding wel gelijk… en misschien ben ik wel voorspelbaar met wat ik nu doe maar…
Jaap: doe het niet man, doe het niet…
Claire: en ik ben ook voorspelbaar, en ik zeg “ja”
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?