Ongelooflijk... maar geloof er niets van.... en als Hedda komt wat dan met Claire? Denkt ie nou werkelijk dat ie zich hier mee populair maakt. Mij maakt het niet uit wie Huub neukt.... of je nu gebeten wordt door de hond of de kat het zijn dan toch boring streams. Ofquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je show Huub.Wij willen Joris en niet Hedda.
Jaap en Huub lullen alleen nog maar over show maken.Kijken of ze 22 mei nog zo blij zijn dat hun de show hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:11 schreef akveor het volgende:
Thanks Nostalgist.
[..]
Ongelooflijk... maar geloof er niets van.... en als Hedda komt wat dan met Claire? Denkt ie nou werkelijk dat ie zich hier mee populair maakt. Mij maakt het niet uit wie Huub neukt.... of je nu gebeten wordt door de hond of de kat het zijn dan toch boring streams. Of
Ik hoop Jaap... weg met die lamzak. Hij heeft z'n kans gehad om tegen B en A te spelen. Als Claire gaat is Huub next. Tenzij dit achter is afgedeald. Maar dat kan niet want DGK_Redaktie heeft gisteren gezegd dat ie onpartijdig moet blijven...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:12 schreef Nostalgist het volgende:
Er is dus nog volledig onduidelijk wie er op de stoel komt.....
Welke show? Amanda en Brian leveren vele keren meer dan lambalJaap.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap en Huub lullen alleen nog maar over show maken.Kijken of ze 22 mei nog zo blij zijn dat hun de show hebben gemaakt.
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je show Huub.Wij willen Joris en niet Hedda.
Ik hoop dat dat een Judaskus was.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
Huub kust Jaap. Ze houden van elkaar.
Nee, dat is Deborah.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef Verida het volgende:
Is Danielle die inelkaar gemepte zus?
Pappiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Met wie belt Brian ?
neu.... volgens mij hebben die echt een dealquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een Judaskus was.....
En dan trouwen en maand later haar wegstemmen.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef rooie3 het volgende:
Huub gaat morgen bellen om Claire op de stoel te zetten,goh Huub wat spannend en daarna ten huwelijk vragen.Hoe dom kan je overkomen bij de kijkers.
YWquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:21 schreef Leandra het volgende:
Thnx Nostalgist![]()
[..]
Nee, dat is Deborah.
Daniëlle is degene die tot voor kort minderjarig was en in een tehuis voor "moeilijk opvoedbare meisjes" zat.
En dan ga ik er gemakshalve vanuit dat ze ondertussen iig 18 is... anders betwijfel ik of ze zou mogen komen logeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |