Vervolg op:
COS #3439 Amanda slikt en spuitDe dag begon met een dik pak sneeuw, de wannabees lagen toen nog in coma.
Cap Prospera.
Cap Chufi.Het werd lichter en lichter.
Cap HiDiHo.Brian en Amanda waren al vroeg wakker. Er volgde dan ook een traditionele ochtendwip. Gelukkig heb ik daar geen cap van.
quote:
![]()
Eindelijk het zonnetje erbij.
Cap HiDiHo.Het eendje was de eerste wakkere bewoner.
Cap HiDiHo.Ik wilde weten of de doorbitch in da house was maar HiDiHo had daar geen enkele belangstelling voor.
quote:
Uiteindelijk bleek Ricardo niet aanwezig te zijn.
Er volgde een huishoudelijke mededeling van onze blauwe.
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:20 schreef noekje het volgende:Veel spannender gaat het vast niet worden vandaag en ik snap dat als er geen flikker gebeurt het offtopic-gehalte toeneemt. Maak me er zelf ook weleens schuldig aan. *steekt hand in eigen boezem*
Wel is het de laatste tijd wat veel en als er commentaar op komt dan wordt daar flauw op gereageerd. Het zou fijn zijn als er ook rekening wordt gehouden met de mensen die wel ontopic willen posten en met de mensen die alles nalezen.
De kleurplaat van Nena: Open daar een topic voor wat mij betreft en laat de huisvlijt daar zien. Maak er een leuk painttopic van maar hier doet het niet ter zake. Schroom niet om een topic te openen of om de sc binnen te stappen.
Niet mee eens dan graag verder in feedback.
Veel plezier bij de meubelboulevards vandaag!

Herma is er inmiddels ook.
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:Herma zegt tegen Huub dat de kids van José heel erg geschrokken zijn van Brian, hoe hij tegen hun moeder tekeer ging.
Er werd zelfs op school over gesproken.
Ik kan me dat goed voorstellen, die idioot ging volledig uit zijn plaat.
Amanda had weer last van een ochtendgriepje na haar Spuiten en Slikken avontuur.
![]()
Claire doet waar ze goed in is.
Gif Roevka.Inmiddels is Huub vertrokken voor zijn motorrijles.
Brian en Amanda besluiten een zonnebankje te pakken, daar knapt Amanda vast en zeker van op.
![]()
![]()
Ondertussen is Claire gezellig aan het fröbelen......ach, je moet wat.
![]()
Na de zonnebank eerst maar eens wat eten, rattensoep.
![]()
En tenslotte eindigen Brian en Amanda in de sauna......wat een drukke dag voor die 2.
![]()
Hier geven we Commentaar Op Streams, niet op users.
[ Bericht 52% gewijzigd door beequeen op 24-03-2008 17:21:36 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'