quote:Op maandag 24 maart 2008 08:18 schreef fredfik het volgende:
en de del en rat liggen alweer te neuken
Uiteindelijk bleek Ricardo niet aanwezig te zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:31 schreef HiDiHo het volgende:
Het zal me een (hema)worst wezen![]()
Morgen beequeen
Herma is er inmiddels ook.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
Veel spannender gaat het vast niet worden vandaag en ik snap dat als er geen flikker gebeurt het offtopic-gehalte toeneemt. Maak me er zelf ook weleens schuldig aan. *steekt hand in eigen boezem*
Wel is het de laatste tijd wat veel en als er commentaar op komt dan wordt daar flauw op gereageerd. Het zou fijn zijn als er ook rekening wordt gehouden met de mensen die wel ontopic willen posten en met de mensen die alles nalezen.
De kleurplaat van Nena: Open daar een topic voor wat mij betreft en laat de huisvlijt daar zien. Maak er een leuk painttopic van maar hier doet het niet ter zake. Schroom niet om een topic te openen of om de sc binnen te stappen.
Niet mee eens dan graag verder in feedback.
Veel plezier bij de meubelboulevards vandaag!
Amanda had weer last van een ochtendgriepje na haar Spuiten en Slikken avontuur.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt tegen Huub dat de kids van José heel erg geschrokken zijn van Brian, hoe hij tegen hun moeder tekeer ging.
Er werd zelfs op school over gesproken.
Ik kan me dat goed voorstellen, die idioot ging volledig uit zijn plaat.
Ja er komt vanavond een kok koken in De Villa !!! Spannend !!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:11 schreef Copycat het volgende:
Staat er voor vandaag eigenlijk nog iets enigszins interessants op de planning in DGK?
Heeft Amanda nu een luier aan of een onderbroek van Brian?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
Is dit spannend genoeg Cc?
[ afbeelding ]
waarschijnlijk een oud vlaggeschip dat is blijven liggen van Tasquote:Op maandag 24 maart 2008 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Amanda nu een luier aan of een onderbroek van Brian?
Háár haar??quote:Op maandag 24 maart 2008 15:24 schreef Smash-it het volgende:
Quote van de dag:
A: Mijn haar ziet er eigenlijk ook niet uit.
Wat is dat?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:10 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb nog nooit iemand een rol plakband van een tientje zo zien verkwanselen.
[ afbeelding ]
Ze lessen met zijn tweeen,ook iemand van achter krijgt les.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:29 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
waarschijnlijk een oud vlaggeschip dat is blijven liggen van Tas
Huub's motorrijles duurt wel lang zeg..las ik nou ergens dat hij rond 12 uur vertrok?
Een voorbeeld voor grimeles of zoiets. Ach, het kind doet haar best toch?quote:
Machtig Mooie OPquote:Op maandag 24 maart 2008 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een voorbeeld voor grimeles of zoiets. Ach, het kind doet haar best toch?
Volgens mij is Brian weer behoorlijk onder invloed van het een of ander, hij praat weer zo vreemd.( Niet dat dat bijzonder is hoor maar het valt nu extra op)![]()
OP is eindelijk klaar.
Hoe laat kunnen we condoleren ???quote:Op maandag 24 maart 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is hij zo stoned als een garnaal.
![]()
[ afbeelding ]
Ik wacht op de overlijdensadvertentie en stuur dan wel een bos distels. Een dubbele crematie graag.quote:
Zonde van je centen. Die haalt Netty zo van de kist af om er distelsoep van te maken !!!quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:50 schreef PeterNB het volgende:
Zonde van je centen. Die haalt Netty zo van de kist af om er distelsoep van te maken !!!
(Daar zijn de Kubatzjes mee grootgebracht !)
TYquote:Op maandag 24 maart 2008 15:44 schreef Marieke_B het volgende:
Machtig Mooie OP![]()
Zit er nou allemaal schimmel onder op die muur? Vochtuitslag zeker na al die overstromingen en rioleringsproblemen..
post jij ook op Nowlive?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:00 schreef Guuskeee het volgende:
En hier gaan we de fotosjop spelletjes verder spelen: Wedstrijdjes foto-pielen tijdens saaie streams
Thanks beequeen
Dat is economisch.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Starlie het volgende:
Sinds wanneer douchen ze met ondergoed aan?
Dat viel mij ook al op....misschien kijken er op dit uur kindjuhs en wil Brian "de grote kindervriend" niet dat ze ze naakt zien. Het is toch ook zo'n schat en houdt overal rekening mee.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Starlie het volgende:
Dat is niet eens zo heel slecht. Wordt dat ondergoed van Amanda ook een keer gewassen. Ik weet nog de tijd dat Amanda week in, week uit met dezelfde rode bh liep.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Starlie het volgende:
Als ze op standaard rijschool Kawasaki's (er-5)'s rijden is dat inderdaad bullshitquote:Op maandag 24 maart 2008 15:57 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die 260 op de snelweg ging.
Gut.... dat lijkt me wel heel sterk, hij liegt dat die stikt
En dan hebben we het nog ff niet over het weerquote:Op maandag 24 maart 2008 16:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ze op standaard rijschool Kawasaki's (er-5)'s rijden is dat inderdaad bullshit
Ach. Kindjes die in hun motoroutfit blijven zitten als ze al binnen zitten....................quote:Op maandag 24 maart 2008 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog ff niet over het weer
EEEEEEEEEJJJ !! Mijn cap is geript en aangepast !!!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
post jij ook op Nowlive?
[ afbeelding ]
Hoi Calpequote:Op maandag 24 maart 2008 16:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
EEEEEEEEEJJJ !! Mijn cap is geript en aangepast !!!
Fuckers !! Staat mn naam erbij?![]()
Ik ben geen tilburger (verre van dat zelfs) en ik ken het ook. Huub zeurt. + tvpquote:Op maandag 24 maart 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
Hallo, Houdoe is van de Vliegende Panters. Niks Tilburgs..!
Oh ja, Claire zingt dat dus, Huub kent het niet, want alleen Tilburgers zouden dat kennen.
Ja vastquote:
Jaap met zijn paashaas staat er ook, maar daar sneeuwt het ook al.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
EEEEEEEEEJJJ !! Mijn cap is geript en aangepast !!!
Fuckers !! Staat mn naam erbij?![]()
Ze zal gisteren wel even gekeken hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Even terug zei Amanda tegen Brian dat er allemaal foto's en leuke berichten hier staan. Hoe weet ze dat?
Wicawdo is terug.![]()
WTF!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap met zijn paashaas staat er ook, maar daar sneeuwt het ook al.
Nope, lijkt me ook niet zo verstandig....de drukste dag van het jaar. Hij zal wel een dagje vrij krijgen om te shoppen.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:40 schreef blomst het volgende:
Is Mike nog naar ikea geweest vandaag??
Ikea heeft elke avond koopavond, niks aan het handje.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, lijkt me ook niet zo verstandig....de drukste dag van het jaar. Hij zal wel een dagje vrij krijgen om te shoppen.![]()
Zijn ze aan het oefenen met de SL knop?
Volgens mij jatten ze wel meer plaatjes. Zeker voor dat fotoboek van Huub, dacht ik er op hun website toch ook wel een paar van mij tegengekomen te zijn....quote:Op maandag 24 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
WTF!!!
Wie is die Calpe dan?
Das mijn plaatje
Er zit geen Copyright op je caps, maak je niet druk skattie.quote:
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zit geen Copyright op je caps, maak je niet druk skattie.![]()
En Brian maar Papiaments lullen tegen Mike.....waar is Day?
Daar heb je gelijk in, ik vermeld de capper ook altijd.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:02 schreef mazaru het volgende:
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.
ze zet er niet je naam bij, maar ze zet er ook nog haar eigen naam op.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.
Ik vind het altijd heel storend als er zo'n watermerk in een plaatje zit, maar ik ga toch eens zoeken naar die optie nu.
Dan mag je de 4in1 cap in je OP ff aanpassen en de mijne erbij zettenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik vermeld de capper ook altijd.
Done, foutje.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:15 schreef chufi het volgende:
Dan mag je de 4in1 cap in je OP ff aanpassen en de mijne erbij zetten
OT: de fontein staat aan
quote:
Het kan dus nog erger dan het haar van Brian.....quote:
Vast wel, vindt ze sexyquote:Op maandag 24 maart 2008 17:36 schreef Ziet het volgende:
amanda weet zeker niet dat haar legging doorschijnt van achter?
Ik wacht op een gifje van Mazaru....Harald huppelend door de slaapkamer. Dan ben je direct genezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
Zo op die caps lijkt die paashaas best cute.
Ik heb zo het idee dat Nadia niet echt wil.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:41 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda belt met de keukentelefoon. het gaat erover dat ze Nadia wil laten komen...snel....en dat ze dat al eerder gevraagd heeft.
Hij is wel een beetje ADHDquote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
Zo op die caps lijkt die paashaas best cute.
Ja, maar hij huppelt in character, als paashaas. Als ie nou gewoon gekleed (of naaktquote:Op maandag 24 maart 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
Ik wacht op een gifje van Mazaru....Harald huppelend door de slaapkamer. Dan ben je direct genezen.
...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |