Gut... een Ariel-probleempje... alsof het er niet uit zou komen... Moet je het wel wassen natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:06 schreef Varen het volgende:
Brian z'n Tshirt zit onder de taart, persoonlijk bezit, Brian gaat bellen
Alweer ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef Varen het volgende:
Als Huub hier een ton voor krijgt stapt hij op
Brian begint al zwaar te hijgen, over een smetje op zijn t-shirt, dus even je tegenstander een ton aannaaien....quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
Thnx Akveor![]()
[..]
Gut... een Ariel-probleempje... alsof het er niet uit zou komen... Moet je het wel wassen natuurlijk![]()
Enne... wiens kleding is het eigenlijk?? Van DGK toch?!
Als dit een ton boete wordt, en Huub wandelt daardoor de poort uit, dan is het een script...quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik wed dat het een boete gaat worden, meer liefhebbers ??
Zou me niks verbazen,maar het duwen van Palma dan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ja tuurlijk en hoemeer wij ons daar druk over maken hoe eerderquote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja.. de smetjes op z'n reputatie heeft hij er zelf opgesmeerd, dus als hij voor een smetje op een shirt een ander kan laten opdraaien.....quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:13 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Brian begint al zwaar te hijgen, over een smetje op zijn t-shirt, dus even je tegenstander een ton aannaaien....
Dat heeft Amanda gewoon gedaan volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef Varen het volgende:
Brian zijn shirt was verplaatst.
Ja natuurlijk voor een oorbel gooien krijg je er ook een dus waarom hier niet voor?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie hem nog janken nadat Nena hem had getrapt... een beschaafd trapje na die natrap op Yuri. Wat plots dan wel in het heetst van de strijd gebeurde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehehe wat een nsb er is die mongool hehehehe
+1quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stel voor dat Huub even bij Brian en Amanda in bad gaat pissen ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |