Het dartbord hangt hier niet in de schuur.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:52 schreef MissSomebody het volgende:
Voor in de schuur.....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
dus vanaf vandaag moet zijne heiligheid brian elke dag door alle bewoners overspoelt worden met felicitaties omdat ie de langstzittende is??
Nou coldstar, jij poste "ben ik de enige die ervan geniet..."terwijl heel het forum aan het genieten was.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik geeft niets toe, ik geef toe als het zo is. Er wordt van een mug een olifant gemaakt. Iedere keer spijkers op laag water zoeken en dit wordt steeds door de zelfde personen gedaan. Het gaat een keer vervelend worden.
Ik post hier nu lang genoeg dat men heus wel weet, hoe het zit. Soms heb ik de indruk van een aantal mensen, dat ze hun agressie niet kwijt kunnen, en daarom maar een user aanvallen, om helemaal niets. Niet bij mij.........![]()
Als je het met iemand niet eens bent, kan je dat ook op een andere manier posten. Actie.....reactie
Kwestie van training. Als je tegenstander betere argumenten heeft en sneller denkt, overschreeuw je de boel gewoon. En als je opponent het uiteindelijk maar opgeeft omdat er niet doorheen te komen is, tover je de triomfantelijke winnaars-smile tevoorschijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef MissSomebody het volgende:
Jeemig de peemig wat een scheur als die Amanda heeft zeg......ik verbaas me er telkens weer over...
Ze heeft nog steeds niet gewonnen hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwestie van training. Als je tegenstander betere argumenten heeft en sneller denkt, overschreeuw je de boel gewoon. En als je opponent het uiteindelijk maar opgeeft omdat er niet doorheen te komen is, tover je de triomfantelijke winaars-smile tevoorschijn.
Amanda is meer een visite-kaartje voor Mikey of voor de locale viskraam.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef akveor het volgende:
Als visagiste moet je ook je eigen vistekaartje zijn zegt...... Amanda...
Soms moet je geen risico willen lopen en het dartbord toch tijdelijk in de schuur hangen.. :-)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het dartbord hangt hier niet in de schuur.....
Ze hebben toch ook wel een onderwerp uitgezocht om een drama van te maken hè....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef Ziet het volgende:
brian stond voor lul:
jaap vroeg of alleen huub hem niet had gefeliciteerd
brian: nee, inclusief claire
claire: ik heb wel gezegd: knap gedaan, toch?
brian: ja, maar je was niet bij het taart eten
Of afgebakende praat-momenten.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:59 schreef mootie het volgende:
Kan iemand die zwakzinnige een muilkorf geven?
Leg haar dat maar eens uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds niet gewonnen hoor
Damn, is dat het... ik schrok vanavond al zo toen ik die kutpuber "KoetsjieKoetsjieKoetsjie" hoorde zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:59 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Soms moet je geen risico willen lopen en het dartbord toch tijdelijk in de schuur hangen..
Je moet niet alles in je huis willen hebben..
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:00 schreef mootie het volgende:
Gatverdamme komt dat ranswijf weer met haar ongestelde bloed.
COS at his best.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:02 schreef Prospera het volgende:
Amanda: toen ik ongesteld was heb je mijn bloed eruit gelikt.
Huub: ik had je toch aangerand?
Amanda tegen Claire en jij hebt zijn lul in je mond gehad, vies wijf.
Claire: dat ben je zelf.
Huub: Gaby kwam er tenminste voor uit dat ze een professionele hoer was.
Ohhh men
Huub zal hier volgens mij nooit van "winnen.."...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwestie van training. Als je tegenstander betere argumenten heeft en sneller denkt, overschreeuw je de boel gewoon. En als je opponent het uiteindelijk maar opgeeft omdat er niet doorheen te komen is, tover je de triomfantelijke winnaars-smile tevoorschijn.
Ah.... als ze helder genoeg was om het ranzig te vinden dan was ze niet zo dronken dat ze het eigenlijk niet wilde, het is of het èèn of het ander...quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:06 schreef Ziet het volgende:
amanda vertelde het nog een keer
dat ze ongesteld was
en huub haar toen gelikt heeft
en dat ze dat een beetje ranzig vond
ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ranziger vind...
bloed of gewoon amanda überhaupt
Jaap, de romanticus...quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:06 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Huub wil je me anaal nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |