quote:Op maandag 18 februari 2008 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Sesamstraat is ook belangrijk hoor.
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:09 schreef Tim86 het volgende:
dan moeten ze sesamstraat maar streamen
Ernie geeft seksuele toespelingen richting bert, graaf Telula laat zien hoe je tot 10 moet tellen, koekiemonster wil koekjes, govert is boos en ieniemienie wil een verhaal horen..bij ABN zijn er tenminste nog verrassingen
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Tim86 het volgende:
rochus en soderling ook..was een foutje..geen zin om te fixen
Ik ben 7 min voor jou vertriokken. Hoop dat er met cc betaald kan worden anders reis ik de halve wereld over voor niks.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:31 schreef jmac het volgende:
Zo ik vertrek nu
Veel plezier voor degene die ook gaan!
Het is je vergevenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach ja, anders moet je het doen met mijn kijk op het tennis. Bijzondere invalshoeken natuurlijk, maar of ik je er blij mee maak...
Kunnen we de hele dag meegenieten middels die stream?
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef Klingon het volgende:
NOS-stream (dagelijks van 12.30-17.30 uur & 19.15-23.30 uur): http://www.omroep.nl/live/tvlive/mcr2-live.asx
WTT-stream (centre court): mms://www.ahoylive.net/wtt/iec14.wmv
Heel erg diep!quote:
Beter dan een nOOb , zo als ik, die net doet als of ze er verstand van heeft !quote:Op maandag 18 februari 2008 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel erg diep!
nee hoor, maar het blijft een leuk punt om af en toe eens te herhalen, ook al is het niet zo in m'n voordeel
Nog maar een half uur wachten dus.
Cool !quote:Op maandag 18 februari 2008 12:05 schreef Klingon het volgende:
Afhankelijk van het programma ga ik of donderdag of vrijdag een kijkje nemen. Moet dan toch in de buurt zijn.
Je bent anders ook wel eerlijk nu.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beter dan een nOOb , zo als ik, die net doet als of ze er verstand van heeft !
T.o.v Ambro, wim, Tim en velen ben ik echt geen kenner![]()
Wel veel geleerd het afgelopen jaar !
YEP !quote:Op maandag 18 februari 2008 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent anders ook wel eerlijk nu.Ik ben echt een liefhebber, ken de spelers, maar ik volg ze niet het hele jaar. En weet ik iets niet dan vraag ik het, het is leuk om van anderen te leren.
En het worden er steeds meerquote:Op maandag 18 februari 2008 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Kleurloos en saai ben je allesbehalve en je bent ook nog eens helemaal jezelf. Wat wil je nog meer.Er zit hier sowieso wel een leuke groep tennisfanaten.
Hup, On topic konijnquote:Op maandag 18 februari 2008 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Kleurloos en saai ben je allesbehalve en je bent ook nog eens helemaal jezelf. Wat wil je nog meer.Er zit hier sowieso wel een leuke groep tennisfanaten.
Zijn er, zie post Klingon boven: NOS streams !!quote:Op maandag 18 februari 2008 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup, ik wil live beelden!
Ferrero heeft er ook zin in, altijd mooi. Nu moet hij het waar maken ook.
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:41 schreef TheArt het volgende:
De stream van de NOS doet het. En Mark Brasser is weer flink aan het lullen terwijl wij het lekker kunnen horen
1 is laag, 2 is hoogquote:Op maandag 18 februari 2008 12:49 schreef eentwee het volgende:
Weet iemand of rij 1 in de 2e ring hoog of juist laag op de tribune is? Oftewel: moet je een hoog of een laag rijnummer hebben?
Waar is je pompommetje ?quote:
Hij heeft een oortje in van Astridquote:Op maandag 18 februari 2008 13:24 schreef Tim86 het volgende:
die commentator doet net alsof het knap is dat Gabashvili kan bijblijven met Ferrero terwijl het juist knap is van Ferrero dat hij kan bijblijven..
Leg is uit Timmert ?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:29 schreef Tim86 het volgende:
set voor [ afbeelding ] !!!!!!!!
Wel stom...je mag helemaal niet challengen als je het punt uitspeelt...klopt geen zak van
Je mag alleen challengen op het moment dat je het niet eens bent met een call (of het gebrek aan een call). Dit mag alleen op het moment zelf, omdat je anders ervoor kan kiezen om lekker het punt uit te spelen om te zien of je hem kan winnen, en daarna pas challengen. Gaba speelde de return, wachtte zelfs de afmaakbal van Ferrero af en ging na het punt challengen..quote:Op maandag 18 februari 2008 13:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leg is uit Timmert ?
Snap dat nog niet zo.
Helder !quote:Op maandag 18 februari 2008 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mag alleen challengen op het moment dat je het niet eens bent met een call (of het gebrek aan een call). Dit mag alleen op het moment zelf, omdat je anders ervoor kan kiezen om lekker het punt uit te spelen om te zien of je hem kan winnen, en daarna pas challengen. Gaba speelde de return, wachtte zelfs de afmaakbal van Ferrero af en ging na het punt challengen..
Nee hoor, het ging om de aanvalsbal van Ferrero en niet om de service. De aanvalsbal van Ferrero was uit, en daar vroeg Gaba een challenge voor aan. Het klopt dus wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mag alleen challengen op het moment dat je het niet eens bent met een call (of het gebrek aan een call). Dit mag alleen op het moment zelf, omdat je anders ervoor kan kiezen om lekker het punt uit te spelen om te zien of je hem kan winnen, en daarna pas challengen. Gaba speelde de return, wachtte zelfs de afmaakbal van Ferrero af en ging na het punt challengen..
Echt ??quote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef Wopper1 het volgende:
Ferrero komt dus weer alleen voor het geld.
Nee, hij is gewoon niet goed genoeg. Daarnaast kan in het mannentennis van de eerste 300 toch iedereen van iedereen winnen, misschien op Federer na.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef Wopper1 het volgende:
Ferrero komt dus weer alleen voor het geld.
oh dan heb ik niet goed op zitten letten..ging een beetje vaag allemaal haha..dan was het gewoon een blunder van JFCquote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging om de aanvalsbal van Ferrero en niet om de service. De aanvalsbal van Ferrero was uit, en daar vroeg Gaba een challenge voor aan. Het klopt dus wel.
Jemig, zit net te beweren dat jullie kenners zijn en nu ditquote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dan heb ik niet goed op zitten letten..ging een beetje vaag allemaal haha..dan was het gewoon een blunder van JFC
Hup Timmert, weg met de depry fibequote:Op maandag 18 februari 2008 13:47 schreef Tim86 het volgende:
zegt nog niks dit helaas...Gaba zit nu op een wolk en hij speelt gewoon elke bal alles of niets...dat kan ineens omslaan, net als tegen Gonzo op de US Open..toen raakte hij na 2 supersets ineens geen bal meer (maar herstelde hij in set 5)
gewoon slechte ogen en orenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, zit net te beweren dat jullie kenners zijn en nu dit
Dat is wel heel ruim genomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet goed genoeg. Daarnaast kan in het mannentennis van de eerste 300 toch iedereen van iedereen winnen, misschien op Federer na.
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:54 schreef Sharapova het volgende:
Ik heb gister via die website meegedaan met dat wazige spel, en ik heb gewoon gewonnen. hilarisch! Een boek en *tromgeroffel* 2 toegangskaarten! jeuj!
Alleen ik weet pas voor wanneer ze zijn als ik ze op de deurmat heb liggen.
Lekker geregeld dus
Dat spel, van zoek de bal ?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:54 schreef Sharapova het volgende:
Ik heb gister via die website meegedaan met dat wazige spel, en ik heb gewoon gewonnen. hilarisch! Een boek en *tromgeroffel* 2 toegangskaarten! jeuj!
Alleen ik weet pas voor wanneer ze zijn als ik ze op de deurmat heb liggen.
Lekker geregeld dus
Absoluut niet. Het mannentennis zit gewoon loeidicht bij elkaar en in de breedte is het gigantisch sterk. Nishikori stond ook niet voor niets pas 244e op de wereldranglijst toen hij vorige week Delray Beach won. Ok, dat komt mede omdat hij pas net prof is eigenlijk, maar toch. Je ziet het veel vaker, vooral in challengers, dat spelers van buiten de top-200 'gewoon' winnen van top-100 spelers. Een ander goed voorbeeld is Zovko. Die haalde als qualifier, en als nummer 500 zoveel van de wereld, mooi de tweede ronde van het ATP-toernooi van Chennai.quote:
Beetje laat mopquote:Op maandag 18 februari 2008 14:00 schreef TheGeneral het volgende:
Ferrero... WTF?
whaha ja die!quote:
Dat is z'n imagoquote:Op maandag 18 februari 2008 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe je met die Gaba swingdingen omgaat kz, zo verschijnt hij toch nooit fit in ronde 2.
Zekers !!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef kevin_ het volgende:
Mooi kut weer dat het niet live wordt uitgezonden
Tennis finales bij de NOSquote:Op maandag 18 februari 2008 14:22 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Is toch wat anders dan gezellig met z'n allen achter de tv zitten met bier.
Zekerrrrrr. Waarom nietquote:Op maandag 18 februari 2008 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Met z'n allen met bier, rond dit tijdstip al Kevin?
Ik denk dat hij woensdagavond nog naar de Baja wil, dus waarschijnlijk speelt ie pas op donderdag.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:58 schreef eentwee het volgende:
Hoe zeker is het dat Nadal woensdagavond speelt?
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:25 schreef TheGeneral het volgende:
Karlovic - Rochus ook al zo'n spannende partij zie ik.
Welk merk dan? Hij liep in een trainingspak van Jordan.quote:
Is dus een sponsor!quote:Op maandag 18 februari 2008 15:44 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Welk merk dan? Hij liep in een trainingspak van Jordan.
En niks op zijn kleding, voor zover ik het kon zien op de stream...quote:Op maandag 18 februari 2008 15:44 schreef jojomen4 het volgende:
Welk merk dan? Hij liep in een trainingspak van Jordan.
We moeten een minimumlengte van 180 cm instellen. De rest kan WTA gaan spelen. Zijn we ook in 1 x van al die pillenslikkers af.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
D'n dwerg viste achter het net, hoe verrassend. Zulke pummels horen niet eens mee te spelen.
Goed idee.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
We moeten een minimumlengte van 180 cm instellen. De rest kan WTA gaan spelen. Zijn we ook in 1 x van al die pillenslikkers af.
quote:Nadal en Robredo winnen prestigeduel
Rafael Nadal heeft zijn eerste wedstrijd op Nederlandse bodem gewonnen. In het dubbelspel versloeg hij aan de zijde van Tommy Robredo het Spaanse Davis Cup-koppel Feliciano Lopez en Fernando Verdasco met 7-6 en 7-5.
Nadal komt woensdag voor het eerst in het enkelspel in actie. Hij speelt dan tegen de Rus Dmitry Tursunov. Voor Nadal, de grote publiekstrekker in Rotterdam, gold de dubbelpartij niet alleen maar als opwarmer voor het grote werk. Er stond prestige op het spel voor de Spanjaard, want verliezen is pijnlijk maar verliezen van landgenoten is bijna ondraaglijk. Nadal en Robredo toonden zich een solide combinatie. In de tweede set maakten ze een break ongedaan, waarna ze de partij bekwaam afmaakten.
Via de site van het toernooi zelf werkt het gewoon. Al heb ik daar weer moeite om de bal te herkennen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef kevin_ het volgende:
Waarom kan ik gvd de live stream van Youssie niet kijken op Betfair? "You are not entitled to watch this match due to your geographical location. Het tournooi is verdomme in Nederland waar ik woon
Dan kun je beter deze gebruiken: MMS://LIVEMEDIA.OMROEP.NL/MCR2-LIVEquote:Op maandag 18 februari 2008 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Via de site van het toernooi zelf werkt het gewoon. Al heb ik daar weer moeite om de bal te herkennen.
Dank je, stukken beter zo.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:00 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dan kun je beter deze gebruiken: MMS://LIVEMEDIA.OMROEP.NL/MCR2-LIVE
Nee hoor, heb wel wat potjes in Marseille gekeken vorige week.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:02 schreef Tim86 het volgende:
kijk bij de NOS stream uit de openingspost. Veruit de beste kwaliteit en werkt probleemloos. Betfair is mindere kwaliteit en je moet geld op de wedstrijd inzetten tegenwoordig. ABN stream is kut.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef jojomen4 het volgende:
Leuke dag gehad met leuk tennis. Al ben ik er wel achter gekomen dat ik het liever op TV zie.
Rafa zien trainen en spelen![]()
Karlovic opwarm oefeningen zien doen in het donker waar niemand hem zag![]()
En verder goed tennis! Slaan toch best hard die jongens.
En sja APK, ik zag ook geen merk op z'n shirt. Die persoon die zegt dat die wel een kledingsponsor heeft mag dan vertellen wie de sponsor is.
Misschien heeft die er geen omdat die zo superlang is, en koopt die van z'n eigen centjes maar basketbal kleding van het merk "Air Jordan".Dat grijze shirt zag er sloeberig uit. Hij kan trouwens erg goed tennisen voor zo'n lange vent.
meen je dat nou? Ik heb iets van 3 dagen gekeken en kreeg steeds de melding dat ik op de wedstrijd moest inzetten..daarom postte ik vorige week in WOS ook die geweldige allgreen van 30 cent bij baghdatis-ancicquote:Op maandag 18 februari 2008 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee hoor, heb wel wat potjes in Marseille gekeken vorige week.
En al die gasten kwamen te laat binnenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Er zitten een hoop voetballers op de tribune zeg, al een stuk of 15 gezien.
Voor Timquote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogmaals: wat is de toegevoegde van deze grote gifjes?
De mensen die niet kijken krijgen een indrukquote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Nogmaals: wat is de toegevoegde van deze grote gifjes?
Ik zie helemaal geen beelden die worden aangeboden op Betfair?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
meen je dat nou? Ik heb iets van 3 dagen gekeken en kreeg steeds de melding dat ik op de wedstrijd moest inzetten..daarom postte ik vorige week in WOS ook die geweldige allgreen van 30 cent bij baghdatis-ancic
Graag !quote:Op maandag 18 februari 2008 20:16 schreef jmac het volgende:
boeiend als ik wat foto's plaats straks?
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef jmac het volgende:
Ik zat trouwens te flirten met fatima de moreiroIk dacht: he wat een aardig jong blond meisje die naast me komt te zitten. Dacht dat 't meisje 21 was ofzo. Ze was heel klein maar zag er wel aardig uit. Kom ik er na 30minuten achter dat het die fatima is en dat die tennisser die daar stond te trainer die sluijter was
*oops*
Kwam erachter toen iemand haar opeens vroeg of ze op de foto wou
Foto graagquote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef jmac het volgende:
Ik zat trouwens te flirten met fatima de moreiroIk dacht: he wat een aardig jong blond meisje die naast me komt te zitten. Dacht dat 't meisje 21 was ofzo. Ze was heel klein maar zag er wel aardig uit. Kom ik er na 30minuten achter dat het die fatima is en dat die tennisser die daar stond te trainer die sluijter was
*oops*
Kwam erachter toen iemand haar opeens vroeg of ze op de foto wou
'n vriendin jaquote:Op maandag 18 februari 2008 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dacht trouwens dat jij er met je vriendin was?
Ik vind het nieuwe kapsel van Sluiter interessanter dan die blonde-hockeydoos.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:28 schreef jmac het volgende:
[..]
'n vriendin jaDie staat ook mooi met Nadal op de foto dus d'r doel is bereikt.
Ik viel trouwens bijna in slaap tijdens die dubbel van Nadal.
Voelde me trouwens weer echt een paperazzo door de cam in nadal z'n neus te drukken
[ afbeelding ]
Heb die moreiro alleen gecaptured met m'n mobiel toen d'r vriendje eraan kwam lopen dus bad quality:
[ afbeelding ]
Mijn kleine zusje vindt hem ook leuk, nadat ze deze foto zag.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
Die Tips vind ik ook een leuke gast
[ afbeelding ]
Een of andere bobo die zichzelf heel belangrijk vond en fatima een Iphone aanbood en de hele tijd met d'r zat te slijmen. Haar manager ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:35 schreef Tim86 het volgende:
jmac..wie is die beer die je shot blokkeert
Beetje een Jorannetje zoquote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe kapsel van Sluiter interessanter dan die blonde-hockeydoos.
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe kapsel van Sluiter interessanter dan die blonde-hockeydoos.
Garverquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef jmac het volgende:
[..]
Een of andere bobo die zichzelf heel belangrijk vond en fatima een Iphone aanbood en de hele tijd met d'r zat te slijmen. Haar manager ofzo?
Klopt. Iets te vroege conclusie mijner zijde.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
De fysio gaf Tipsy tape volgens mij.
Helft van 't stadion was leeg en je kon je ERG makkelijk bewegen. Echt niet druk ofzo. Kon ook gewoon eerste rang zitten.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Kon je je goed vrij bewegen daar jmac, of viel het massale erg op?
Een mooi Adidas shirt, Wilson rackets, strakke tape, modieuze brillen. Heerlijk!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
Oh wat een heerlijk materiaal voor de oogjes
ERG makkelijk bewegen, klinkt goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Helft van 't stadion was leeg en je kon je ERG makkelijk bewegen. Echt niet druk ofzo. Kon ook gewoon eerste rang zitten.
Note: Het leek de huishoudbeurs wel want 65% was huisvrouwenvolk aangevuld met volk uit Wassenaar en ander gepeupel uit het Gooi.
Volgens mij was het ook drukker bij de kledingwinkels (echt MEGAveel winkeltjes) dan bij de wedstrijden
![]()
Was vorig jaar op de vrijdagavond ook. Zag het er ook niet echt vol uit. Het gros van de mensen die de loges hadden, hingen in het VIP-dorp rond.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Helft van 't stadion was leeg en je kon je ERG makkelijk bewegen. Echt niet druk ofzo. Kon ook gewoon eerste rang zitten.
Note: Het leek de huishoudbeurs wel want 65% was huisvrouwenvolk aangevuld met volk uit Wassenaar en ander gepeupel uit het Gooi.
Volgens mij was het ook drukker bij de kledingwinkels (echt MEGAveel winkeltjes) dan bij de wedstrijden
![]()
Het tennispubliek zit in de tweede ring, de eerste ring is voornamelijk gereserveerd voor bedrijfsuitjes, mannen die tennis vooral kennen omdat hun vrouw het 1 keer in de twee weken op dinsdagmiddag schijnt te doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
Het publiek ziet er wat triest uit , net of het een moetje is !
En het is leeg daar, mijn hemeltje !
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:01 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het tennispubliek zit in de tweede ring, de eerste ring is voornamelijk gereserveerd voor bedrijfsuitjes, mannen die tennis vooral kennen omdat hun vrouw het 1 keer in de twee weken op dinsdagmiddag schijnt te doen.
Nee. Je hebt LOGES . Dan komt de eerste ring (volgens de indeling van ahoy) en daar zat al 't publiek. Dan heb je nog Tweede ring en die was bijna volledig leeg (tientallen mensen maar).quote:Op maandag 18 februari 2008 21:01 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het tennispubliek zit in de tweede ring, de eerste ring is voornamelijk gereserveerd voor bedrijfsuitjes, mannen die tennis vooral kennen omdat hun vrouw het 1 keer in de twee weken op dinsdagmiddag schijnt te doen.
en die vrouwen hebben ook allemaal seks met hun tennisleraar om het cliché even compleet te makenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:01 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Moeten ze maar aan wennen inderdaad, zolang er niet gegild wordt zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:05 schreef jmac het volgende:
Maar ik vind 't maar een dooie sfeer tbh. En waarom kunnen die tennissers niet doorspelen als er mensen nog moeten gaan zitten of als een ballenjongen niet recht genoeg staat e.d.![]()
Ja das eigenlijk wel waar. Toen ik er was vrij lang geleden zat het ook vol in de tweede ring. Heb toen een 17 jarige Federer zien verliezen van een speler waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:05 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee. Je hebt LOGES . Dan komt de eerste ring (volgens de indeling van ahoy) en daar zat al 't publiek. Dan heb je nog Tweede ring en die was bijna volledig leeg (tientallen mensen maar).
Ze checken iig nergens wat voor kaartje je hebt en er waren iig vandaag genoeg lege plekken. Dus je kan ook verspreid gaan zitten. maar 2de rang zit vast ook okay.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja das eigenlijk wel waar. Toen ik er was vrij lang geleden zat het ook vol in de tweede ring. Heb toen een 17 jarige Federer zien verliezen van een speler waarvan ik de naam even kwijt ben.
Ik heb voor vrijdag kaartjes voor de tweede ring, en ik heb voor 22 man besteld, dus ik ben bang dat we niet heel makkelijk op de eerste ring kunnen sneaken zoals toen
Mwah, de servicegames gaan nu een stuk makkelijker bij Youzhny.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tipsarevic is gewoon beter in deze wedstrijd, een zege zou verdiend zijn.
Ik heb het idee dat Tipsarevic zich daar niet zo druk over maakt, gewoon concentreren op de eigen games en je wint... Als hij wint heb ik gelijk een groot deel van mijn kaartje voor vrijdag terugverdiendquote:Op maandag 18 februari 2008 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, de servicegames gaan nu een stuk makkelijker bij Youzhny.
Het is me om het even, Tipsarevic is ook wel een leuke speler.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef Tim86 het volgende:
KUTTOERNOOI
Zeg dat wel! Typisch ABN toernooi dat de nietszeggende dogs de leuke spelers eruit slaanquote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef Tim86 het volgende:
KUTTOERNOOI
Nietszeggend?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Typisch ABN toernooi dat de nietszeggende dogs de leuke spelers eruit slaan
Kom op zeg.. we moeten van deze bebrilde dwerg geen held maken omdat hij een keer twee sets van Federer heeft gepakt.quote:
Als je dit beweert dan volg je het tennis echt hondsslecht.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Kom op zeg.. we moeten van deze bebrilde dwerg geen held maken omdat hij een keer twee sets van Federer heeft gepakt.
Een volmondige 'mee eens'.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef hoM3r het volgende:
Ik zie dat de kenners het topic ontdekt hebben. Tipsarevic draait al wel iets langer mee, en als het loopt bij hem kan hij van heel veel spelers winnen. En een eersterondepartij als deze vind ik bijzonder, het was van een hoger niveau dan de waardeloze finale van vorig jaar. Tipsarevic nietszeggend noemen getuigd van weinig inzicht.
never! Ik hoor net dat Youz expres verloren heeft om het tennis voor de rest ook een beetje spannend te houden..quote:
talentje jaquote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef TheArt het volgende:
Overigens zou het me niets verbazen mochten we binnen een jaar Dusan Vemic aan het front gaan zien, dus onthoudt die naam.
I know, maar lijkt steeds beter te spelen. Heeft heel lang anoniem rondgehuppeld. Aparte verschijning ook trouwens.quote:
Ik volg het tennis nu zo'n 19 jaar en ik weet dus wie Tipsarevic is en wat hij gepresteerd heeft, en dat is niet veel bijzonders nog. Met een Edgar Davidsbril en tatoeages maak je op mij geen indruk. Je kunt de finale wel waardeloos vinden, maar de halve finales waren dat allerminst. En het is overigens eerder regel dan uitzondering dat de mooiste partijen in de eerste ronden van een toernooi te zien zijn, en ook hoef je niet verbaasd te zijn dat een speler als Tipsarevic beter speelt tegen een wereldtopper, aangezien hij dan niets te verliezen heeft. Hij is zo wisselvallig als het weer en kan gewoon weer kansloos falen zodra hij zelf de torenhoge favoriet is.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef hoM3r het volgende:
Ik zie dat de kenners het topic ontdekt hebben. Tipsarevic draait al wel iets langer mee, en als het loopt bij hem kan hij van heel veel spelers winnen. En een eersterondepartij als deze vind ik bijzonder, het was van een hoger niveau dan de waardeloze finale van vorig jaar. Tipsarevic nietszeggend noemen getuigd van weinig inzicht.
pas 4 keer genoemd ofzo in de laatste 30 posts..zie openingspost: NOS streamquote:Op maandag 18 februari 2008 21:52 schreef groenen het volgende:
Iemand met een werkende livestream?
Ik volg hem niet echt maar vind zijn prestaties niet echt indrukwekkend van vorig jaar..2 challenger finales als highlights op je 31e..quote:Op maandag 18 februari 2008 21:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
I know, maar lijkt steeds beter te spelen. Heeft heel lang anoniem rondgehuppeld. Aparte verschijning ook trouwens.
Nee, telelensquote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef jojomen4 het volgende:
Jmac, nette foto'sZijn stuk mooier dan die bagger dingen die ik heb gemaakt.
Ook van veeeeeeeel dichterbij.
Mag gewoon, net als bijvoorbeeld Sjarapova, zou je moeten weten Jmac als toekomstig mediafiguurquote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef jmac het volgende:
Bij nu.nl hebben ze een andere spelling: Michail Joezjn
http://www.nu.nl/news/144(...)dediger_Joezjni.html
Speelt Kohlschreiber een beetje goed?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
pas 4 keer genoemd ofzo in de laatste 30 posts..zie openingspost: NOS stream
[..]
Ja maar nu.nl is de enige die de naam ooit ZO heeft geschreven hoor: kijk maar.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag gewoon, net als bijvoorbeeld Sjarapova, zou je moeten weten Jmac als toekomstig mediafiguur![]()
Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyrillisch_alfabet
excusez moiquote:Op maandag 18 februari 2008 21:59 schreef groenen het volgende:
[..]
Speelt Kohlschreiber een beetje goed?
Bij liggen ze dr nu ook uitquote:Op maandag 18 februari 2008 21:57 schreef kevin_ het volgende:
Op de NOS stream wordt niks uitgezonden
Super man !!!quote:
Waar kijk je knijn ?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Kohlschreiber heeft z'n break binnen in set 1, 4-3 voor en zelf aan serve.
Verkeerde topic.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef kevin_ het volgende:
Cc ook nog is locked op Betfair, nu kan ik mooi >1 uur wachten
Ah, ok !quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je alweer een uur aan het prutsen?
Tuurlijk wel, alles is hetzelfde. Behalve de derde set. Die gaat bij dubbelspel tot de 10 (supertie-break).quote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef jmac het volgende:
Heel dom trouwens maar is er bij dubbelspel geen advantage???
Zie edit. Ik zweer je dat het hier niet was. De eerste keer dacht ik dat het scoreboard gewoon traag was maar daarna zeker 3/4x gezien.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alles is hetzelfde. Behalve de derde set. Die gaat bij dubbelspel tot de 10 (supertie-break).
Krajicek met nieuwe regelsquote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Zie edit. Ik zweer je dat het hier niet was. De eerste keer dacht ik dat het scoreboard gewoon traag was maar daarna zeker 3/4x gezien.
Of ik ben gek geworden.. Maar ik ging er op letten en heb ook naar announcer geluisterd![]()
Pfew... Kan afspraak met de dokter dus gewoon afzeggenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef Komakie het volgende:
Er is bij het dubbelspel geen advantage.
40-40 is beslissend punt systeem. Tegenstander mag zeggen aan welke kant de ander serveert. Punt erna is gelijk game.
3de set hebben ze ook niet. Omdat de 3de set dus een super tie-break is.
Dit hebben ze allemaal gedaan om het interessanter te maken en om meer spelers te "lokken" om dubbels te spelen. Een wedstrijdje duurt nu meteen veel minder lang waardoor sterke enkelspel spelers eerder gaan dubbelen
Echtquote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef Komakie het volgende:
Er is bij het dubbelspel geen advantage.
40-40 is beslissend punt systeem. Tegenstander mag zeggen aan welke kant de ander serveert. Punt erna is gelijk game.
3de set hebben ze ook niet. Omdat de 3de set dus een super tie-break is.
Dit hebben ze allemaal gedaan om het interessanter te maken en om meer spelers te "lokken" om dubbels te spelen. Een wedstrijdje duurt nu meteen veel minder lang waardoor sterke enkelspel spelers eerder gaan dubbelen
Zal morgen even kijken. Heb er uiteindeljk maar zo'n 8 gemaakt ofzo. Toen ik er eenmaal achter kwam dat ik met me camera'tje weinig moois zou schieten heb ik het maar laten zitten.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:00 schreef Tim86 het volgende:
niks leuks jojomen?
Tis geluktquote:Op maandag 18 februari 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je alweer een uur aan het prutsen?
Het is niet echt meer een probeersel. Het is 2 of 3 jaar geleden ingevoerd.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Interessant Komakie, dat probeersel bij het dubbelspel.
Een beetje wel ja. Aan de andere kant is het ook wel zo dat als de mensen die ook singlen niet meer gaan dubbelen, er geen fatsoenlijk dubbeltoernooi meer over blijft. Volgens mij is dat ook een beetje het probleem.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:10 schreef Tim86 het volgende:
hmm..en de echte dubbelaars zijn de dupe van zo'n schijtregel die eigenlijk dus nergens op slaat..alleen om de namen te lokken naar de dubbel..supertiebreak was ook al niet in hun voordeel
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je bent een grotere nerd dan je denkt!
Mixtdubbel is meer iets voor jouquote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
experimenten bij het dubbelspel maar eens volgen
An offer, you can't refusequote:Op maandag 18 februari 2008 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat een aanbod voor kz?
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat een aanbod voor kz?
quote:Prognose Siemerink dag 2
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Jan Siemerink, de Nederlandse Daviscupcaptain, geeft dagelijks zijn voorspellingen voor twee partijen tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament. Vandaag: de partij tussen Robin Söderling en Marcos Baghdatis en natuurlijk de mogelijke afscheidswedstrijd van Raemon Sluiter tegen Michael Llodra.
Robin Söderling (Zwe) – Marcos Baghdatis (Cyp), Centre court, tweede partij middagsessie:
Het is altijd leuk om naar de tennisser Baghdatis te kijken, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Als hij het op z’n heupen krijgt, kan hij verschrikkelijk goed tennissen. Söderling is een Zweedse hardhitter met een knal van een service. Toch denk ik dat op deze wat trage baan in Ahoy de handigheid van Baghdatis de doorslag gaat geven: Baghdatis in twee sets.
Raemon Sluiter (Ned) – Michael Llodra (Fra), Centre court, aanvang 19.30 uur:
We weten allemaal wat deze partij betekent voor Raemon. De emoties gaan een rol spelen en dat maakt het twee keer zo moeilijk om je tegenstander te verslaan. En laten we niet vergeten dat Llodra een heel lastige, linkshandige, aanvallende tennisser is. Gewoon een moeilijke opponent. Als Raemon op de baan snel zaken kan doen en de randverschijnselen van zich af laat glijden, dan kan hij in Nederland boven zichzelf uitgroeien. Ik denk dat hij de spanning bijtijds onder de knie krijgt en na het verlies van de eerste set alsnog wint: Sluiter in drie sets.
quote:Prognose van Siemerink
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Jan Siemerink, de Nederlandse Daviscupcaptain, geeft dagelijks zijn voorspellingen voor twee partijen tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament. Vandaag: Het Spaanse dubbelonderonsje tussen Nadal/Robredo en Verdasco/Lopez en de enkelpartij tussen titelverdediger Mikhail Youzhny en de Serviër Janko Tipsarevic.
Nadal/Robredo (Spa) – Lopez/Verdasco (Spa), Centre court, vierde partij middagsessie
Siemerink: "Ik begin mijn toernooiprognostiek dit jaar met een ’dubbeltje’. Een compleet Spaans feestje op het centre court, met als bijzonderheid dat Tommy Robredo de enige rechtshandige speler van het kwartet is. Wie denkt dat Nadal zich ’voor de lol’ heeft ingeschreven voor het dubbelspel, komt bedrogen uit. De Spanjaard liet weten dat hij dit jaar tijdens de Olympische Spelen ook zijn pijlen op de medailles in het dubbelspel richt. Of hij straks in Peking eveneens met Robredo als partner optreedt, is nog niet zeker. Wel ’zeker’ is: Nadal/Robredo in twee sets."
Mikhail Youzhny (Rus) – Janko Tipsarevic (Ser), Centre court, aanvang 19.30 uur
Siemerink: "Voor wie het niet meer weet: vorig jaar heb ik Youzhny bij alle prognoses in drie sets laten verliezen. De afloop in inmiddels geschiedenis: de Rus won het toernooi… Youzhny heeft mij dan ook opdracht gegeven die traditie in ere te houden. Van Tipsarevic weten we dat hij zich geblesseerd afmeldde voor het Daviscupduel dat Servië vorige week van de Russen verloor. Het is dus de vraag hoe het met zijn vorm is, maar op speciaal verzoek van de titelverdediger in Ahoy: Tipsarevic in drie sets."
Avond ook nog eerste ronde!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:59 schreef sipper het volgende:
Wordt morgenmiddag de rest van de 1e rondepartijen gespeeld? Of zitten er in de avondsessie ook nog 1e rondepartijen? Anders zou je een mooie sessie krijgen in de middag met Berdych, Nadal en Hewitt.
In het progamma staan namelijk voor morgen ook 2e rondepartijen.
Edit: Murray - Haase en Nieminen - Verdasco heb je ook nog.
Dus die 2e ronde zal wel volledig op donderdag zijn dan
Arme BS en Colplayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Mahut, leuke tennisser!
Dacht, ik zoek even hier:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een cool zaaltje.
En MahutDie zou ik vrijdag best wel willen zien.
Oh man ik baal echtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar deze partij, die kan ik gelukkig wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |