abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56822854
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef XL het volgende:

[..]

Ik vind het nieuwe kapsel van Sluiter interessanter dan die blonde-hockeydoos.
Beetje een Jorannetje zo
pi_56822888
Kon je je goed vrij bewegen daar jmac, of viel het massale erg op?
That's all folks!
pi_56822949
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef XL het volgende:

[..]

Ik vind het nieuwe kapsel van Sluiter interessanter dan die blonde-hockeydoos.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56822971
heb je nog meer plaatjes geschoten jmac?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56822975
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef jmac het volgende:

[..]

Een of andere bobo die zichzelf heel belangrijk vond en fatima een Iphone aanbood en de hele tijd met d'r zat te slijmen. Haar manager ofzo?
Garver
pi_56823030
jmac, je kunt ze ook hier kwijt:
[Tennis Pics & Fakes #1] Show it !!
Zo veel als je wilt, met leuke verslagen
pi_56823043
Die vent met die rimpels in z'n nek moet alles voor haar onthouden denk ik, wat Reamon zegt.

Het ziet er slecht uit voor Youzhny trouwens, die heeft het helemaal nog niet.
That's all folks!
pi_56823046
Vroege break voor Tipsy.
pi_56823072
De fysio gaf Tipsy tape volgens mij.
That's all folks!
pi_56823119
Oh wat een heerlijk materiaal voor de oogjes
pi_56823120
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
De fysio gaf Tipsy tape volgens mij.
Klopt. Iets te vroege conclusie mijner zijde.
pi_56823141
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Kon je je goed vrij bewegen daar jmac, of viel het massale erg op?
Helft van 't stadion was leeg en je kon je ERG makkelijk bewegen. Echt niet druk ofzo. Kon ook gewoon eerste rang zitten.

Note: Het leek de huishoudbeurs wel want 65% was huisvrouwenvolk aangevuld met volk uit Wassenaar en ander gepeupel uit het Gooi.

Volgens mij was het ook drukker bij de kledingwinkels (echt MEGAveel winkeltjes ) dan bij de wedstrijden
pi_56823168
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
Oh wat een heerlijk materiaal voor de oogjes
Een mooi Adidas shirt, Wilson rackets, strakke tape, modieuze brillen. Heerlijk!
That's all folks!
pi_56823218
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef jmac het volgende:

[..]

Helft van 't stadion was leeg en je kon je ERG makkelijk bewegen. Echt niet druk ofzo. Kon ook gewoon eerste rang zitten.

Note: Het leek de huishoudbeurs wel want 65% was huisvrouwenvolk aangevuld met volk uit Wassenaar en ander gepeupel uit het Gooi.

Volgens mij was het ook drukker bij de kledingwinkels (echt MEGAveel winkeltjes ) dan bij de wedstrijden
ERG makkelijk bewegen, klinkt goed. k heb er helemaal zin in al.
That's all folks!
pi_56823246
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef jmac het volgende:

[..]

Was vorig jaar op de vrijdagavond ook. Zag het er ook niet echt vol uit. Het gros van de mensen die de loges hadden, hingen in het VIP-dorp rond.
pi_56823325
Het publiek ziet er wat triest uit , net of het een moetje is !
En het is leeg daar, mijn hemeltje !
pi_56823384
Kom op Miek jongen, gun ons een derde set.
That's all folks!
pi_56823399
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
Het publiek ziet er wat triest uit , net of het een moetje is !
En het is leeg daar, mijn hemeltje !
Het tennispubliek zit in de tweede ring, de eerste ring is voornamelijk gereserveerd voor bedrijfsuitjes, mannen die tennis vooral kennen omdat hun vrouw het 1 keer in de twee weken op dinsdagmiddag schijnt te doen.
pi_56823456
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:01 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Het tennispubliek zit in de tweede ring, de eerste ring is voornamelijk gereserveerd voor bedrijfsuitjes, mannen die tennis vooral kennen omdat hun vrouw het 1 keer in de twee weken op dinsdagmiddag schijnt te doen.
pi_56823473
quote:

[..]

Nee. Je hebt LOGES . Dan komt de eerste ring (volgens de indeling van ahoy) en daar zat al 't publiek. Dan heb je nog Tweede ring en die was bijna volledig leeg (tientallen mensen maar).

Maar ik vind 't maar een dooie sfeer tbh. En waarom kunnen die tennissers niet doorspelen als er mensen nog moeten gaan zitten of als een ballenjongen niet recht genoeg staat e.d.

[ Bericht 9% gewijzigd door jmac op 18-02-2008 21:12:15 ]
pi_56823513
quote:

[..]

en die vrouwen hebben ook allemaal seks met hun tennisleraar om het cliché even compleet te maken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56823578
Tennis bij de ABN is altijd zo sfeerloos! Geen aanrader!
pi_56823584
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:05 schreef jmac het volgende:

Maar ik vind 't maar een dooie sfeer tbh. En waarom kunnen die tennissers niet doorspelen als er mensen nog moeten gaan zitten of als een ballenjongen niet recht genoeg staat e.d.
Moeten ze maar aan wennen inderdaad, zolang er niet gegild wordt zie ik het probleem niet.
That's all folks!
pi_56823618
quote:

[..]

Nee. Je hebt LOGES . Dan komt de eerste ring (volgens de indeling van ahoy) en daar zat al 't publiek. Dan heb je nog Tweede ring en die was bijna volledig leeg (tientallen mensen maar).
Ja das eigenlijk wel waar. Toen ik er was vrij lang geleden zat het ook vol in de tweede ring. Heb toen een 17 jarige Federer zien verliezen van een speler waarvan ik de naam even kwijt ben.
Ik heb voor vrijdag kaartjes voor de tweede ring, en ik heb voor 22 man besteld, dus ik ben bang dat we niet heel makkelijk op de eerste ring kunnen sneaken zoals toen
pi_56823677
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:11 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Ja das eigenlijk wel waar. Toen ik er was vrij lang geleden zat het ook vol in de tweede ring. Heb toen een 17 jarige Federer zien verliezen van een speler waarvan ik de naam even kwijt ben.
Ik heb voor vrijdag kaartjes voor de tweede ring, en ik heb voor 22 man besteld, dus ik ben bang dat we niet heel makkelijk op de eerste ring kunnen sneaken zoals toen
Ze checken iig nergens wat voor kaartje je hebt en er waren iig vandaag genoeg lege plekken. Dus je kan ook verspreid gaan zitten. maar 2de rang zit vast ook okay.
pi_56823693
Overigens zag ik het als 13 jarig ventje niet echt in federer zitten. Mijn 11 jarige broertje meende toen al dat het nog wel wat met hem kon worden later, ik vond dat onzin. Dat zal de reden zijn dat hij inmiddels een degelijke 3 speler is, en ik een 6 speler.
pi_56823720
Tipsarevic is gewoon beter in deze wedstrijd, een zege zou verdiend zijn.
That's all folks!
pi_56823786
quote:

pi_56823789
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tipsarevic is gewoon beter in deze wedstrijd, een zege zou verdiend zijn.
Mwah, de servicegames gaan nu een stuk makkelijker bij Youzhny.
sig verwijderd door FA
pi_56823844
Tipsarevic houdt ze wel vast, dit gaat hij niet meer weggeven. Youzhny maakt teveel beslissende fouten.
That's all folks!
pi_56823848
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:18 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Mwah, de servicegames gaan nu een stuk makkelijker bij Youzhny.
Ik heb het idee dat Tipsarevic zich daar niet zo druk over maakt, gewoon concentreren op de eigen games en je wint... Als hij wint heb ik gelijk een groot deel van mijn kaartje voor vrijdag terugverdiend
pi_56824093
Hij verloor het nog bijna, toch GSM Tips.
sig verwijderd door FA
pi_56824106
KUTTOERNOOI
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_56824111
GSM Tipsy

En zo ook de titelverdediger eruit.
pi_56824136
GSM Tipsy
Maar wel een leukerd !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: