Beetje een Jorannetje zoquote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe kapsel van Sluiter interessanter dan die blonde-hockeydoos.
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe kapsel van Sluiter interessanter dan die blonde-hockeydoos.
Garverquote:Op maandag 18 februari 2008 20:36 schreef jmac het volgende:
[..]
Een of andere bobo die zichzelf heel belangrijk vond en fatima een Iphone aanbood en de hele tijd met d'r zat te slijmen. Haar manager ofzo?
Klopt. Iets te vroege conclusie mijner zijde.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
De fysio gaf Tipsy tape volgens mij.
Helft van 't stadion was leeg en je kon je ERG makkelijk bewegen. Echt niet druk ofzo. Kon ook gewoon eerste rang zitten.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Kon je je goed vrij bewegen daar jmac, of viel het massale erg op?
Een mooi Adidas shirt, Wilson rackets, strakke tape, modieuze brillen. Heerlijk!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
Oh wat een heerlijk materiaal voor de oogjes
ERG makkelijk bewegen, klinkt goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Helft van 't stadion was leeg en je kon je ERG makkelijk bewegen. Echt niet druk ofzo. Kon ook gewoon eerste rang zitten.
Note: Het leek de huishoudbeurs wel want 65% was huisvrouwenvolk aangevuld met volk uit Wassenaar en ander gepeupel uit het Gooi.
Volgens mij was het ook drukker bij de kledingwinkels (echt MEGAveel winkeltjes) dan bij de wedstrijden
![]()
Was vorig jaar op de vrijdagavond ook. Zag het er ook niet echt vol uit. Het gros van de mensen die de loges hadden, hingen in het VIP-dorp rond.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Helft van 't stadion was leeg en je kon je ERG makkelijk bewegen. Echt niet druk ofzo. Kon ook gewoon eerste rang zitten.
Note: Het leek de huishoudbeurs wel want 65% was huisvrouwenvolk aangevuld met volk uit Wassenaar en ander gepeupel uit het Gooi.
Volgens mij was het ook drukker bij de kledingwinkels (echt MEGAveel winkeltjes) dan bij de wedstrijden
![]()
Het tennispubliek zit in de tweede ring, de eerste ring is voornamelijk gereserveerd voor bedrijfsuitjes, mannen die tennis vooral kennen omdat hun vrouw het 1 keer in de twee weken op dinsdagmiddag schijnt te doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
Het publiek ziet er wat triest uit , net of het een moetje is !
En het is leeg daar, mijn hemeltje !
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:01 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het tennispubliek zit in de tweede ring, de eerste ring is voornamelijk gereserveerd voor bedrijfsuitjes, mannen die tennis vooral kennen omdat hun vrouw het 1 keer in de twee weken op dinsdagmiddag schijnt te doen.
Nee. Je hebt LOGES . Dan komt de eerste ring (volgens de indeling van ahoy) en daar zat al 't publiek. Dan heb je nog Tweede ring en die was bijna volledig leeg (tientallen mensen maar).quote:Op maandag 18 februari 2008 21:01 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het tennispubliek zit in de tweede ring, de eerste ring is voornamelijk gereserveerd voor bedrijfsuitjes, mannen die tennis vooral kennen omdat hun vrouw het 1 keer in de twee weken op dinsdagmiddag schijnt te doen.
en die vrouwen hebben ook allemaal seks met hun tennisleraar om het cliché even compleet te makenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:01 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Moeten ze maar aan wennen inderdaad, zolang er niet gegild wordt zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:05 schreef jmac het volgende:
Maar ik vind 't maar een dooie sfeer tbh. En waarom kunnen die tennissers niet doorspelen als er mensen nog moeten gaan zitten of als een ballenjongen niet recht genoeg staat e.d.![]()
Ja das eigenlijk wel waar. Toen ik er was vrij lang geleden zat het ook vol in de tweede ring. Heb toen een 17 jarige Federer zien verliezen van een speler waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:05 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee. Je hebt LOGES . Dan komt de eerste ring (volgens de indeling van ahoy) en daar zat al 't publiek. Dan heb je nog Tweede ring en die was bijna volledig leeg (tientallen mensen maar).
Ze checken iig nergens wat voor kaartje je hebt en er waren iig vandaag genoeg lege plekken. Dus je kan ook verspreid gaan zitten. maar 2de rang zit vast ook okay.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja das eigenlijk wel waar. Toen ik er was vrij lang geleden zat het ook vol in de tweede ring. Heb toen een 17 jarige Federer zien verliezen van een speler waarvan ik de naam even kwijt ben.
Ik heb voor vrijdag kaartjes voor de tweede ring, en ik heb voor 22 man besteld, dus ik ben bang dat we niet heel makkelijk op de eerste ring kunnen sneaken zoals toen
Mwah, de servicegames gaan nu een stuk makkelijker bij Youzhny.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tipsarevic is gewoon beter in deze wedstrijd, een zege zou verdiend zijn.
Ik heb het idee dat Tipsarevic zich daar niet zo druk over maakt, gewoon concentreren op de eigen games en je wint... Als hij wint heb ik gelijk een groot deel van mijn kaartje voor vrijdag terugverdiendquote:Op maandag 18 februari 2008 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, de servicegames gaan nu een stuk makkelijker bij Youzhny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |