quote:Op maandag 18 februari 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je alweer een uur aan het prutsen?
Tuurlijk wel, alles is hetzelfde. Behalve de derde set. Die gaat bij dubbelspel tot de 10 (supertie-break).quote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef jmac het volgende:
Heel dom trouwens maar is er bij dubbelspel geen advantage???
Zie edit. Ik zweer je dat het hier niet was. De eerste keer dacht ik dat het scoreboard gewoon traag was maar daarna zeker 3/4x gezien.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alles is hetzelfde. Behalve de derde set. Die gaat bij dubbelspel tot de 10 (supertie-break).
Krajicek met nieuwe regelsquote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Zie edit. Ik zweer je dat het hier niet was. De eerste keer dacht ik dat het scoreboard gewoon traag was maar daarna zeker 3/4x gezien.
Of ik ben gek geworden.. Maar ik ging er op letten en heb ook naar announcer geluisterd![]()
Pfew... Kan afspraak met de dokter dus gewoon afzeggenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef Komakie het volgende:
Er is bij het dubbelspel geen advantage.
40-40 is beslissend punt systeem. Tegenstander mag zeggen aan welke kant de ander serveert. Punt erna is gelijk game.
3de set hebben ze ook niet. Omdat de 3de set dus een super tie-break is.
Dit hebben ze allemaal gedaan om het interessanter te maken en om meer spelers te "lokken" om dubbels te spelen. Een wedstrijdje duurt nu meteen veel minder lang waardoor sterke enkelspel spelers eerder gaan dubbelen
Echtquote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef Komakie het volgende:
Er is bij het dubbelspel geen advantage.
40-40 is beslissend punt systeem. Tegenstander mag zeggen aan welke kant de ander serveert. Punt erna is gelijk game.
3de set hebben ze ook niet. Omdat de 3de set dus een super tie-break is.
Dit hebben ze allemaal gedaan om het interessanter te maken en om meer spelers te "lokken" om dubbels te spelen. Een wedstrijdje duurt nu meteen veel minder lang waardoor sterke enkelspel spelers eerder gaan dubbelen
Zal morgen even kijken. Heb er uiteindeljk maar zo'n 8 gemaakt ofzo. Toen ik er eenmaal achter kwam dat ik met me camera'tje weinig moois zou schieten heb ik het maar laten zitten.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:00 schreef Tim86 het volgende:
niks leuks jojomen?
Tis geluktquote:Op maandag 18 februari 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je alweer een uur aan het prutsen?
Het is niet echt meer een probeersel. Het is 2 of 3 jaar geleden ingevoerd.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Interessant Komakie, dat probeersel bij het dubbelspel.
Een beetje wel ja. Aan de andere kant is het ook wel zo dat als de mensen die ook singlen niet meer gaan dubbelen, er geen fatsoenlijk dubbeltoernooi meer over blijft. Volgens mij is dat ook een beetje het probleem.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:10 schreef Tim86 het volgende:
hmm..en de echte dubbelaars zijn de dupe van zo'n schijtregel die eigenlijk dus nergens op slaat..alleen om de namen te lokken naar de dubbel..supertiebreak was ook al niet in hun voordeel
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je bent een grotere nerd dan je denkt!
Mixtdubbel is meer iets voor jouquote:Op maandag 18 februari 2008 23:44 schreef borisz het volgende:
experimenten bij het dubbelspel maar eens volgen
An offer, you can't refusequote:Op maandag 18 februari 2008 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat een aanbod voor kz?
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat een aanbod voor kz?
quote:Prognose Siemerink dag 2
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Jan Siemerink, de Nederlandse Daviscupcaptain, geeft dagelijks zijn voorspellingen voor twee partijen tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament. Vandaag: de partij tussen Robin Söderling en Marcos Baghdatis en natuurlijk de mogelijke afscheidswedstrijd van Raemon Sluiter tegen Michael Llodra.
Robin Söderling (Zwe) – Marcos Baghdatis (Cyp), Centre court, tweede partij middagsessie:
Het is altijd leuk om naar de tennisser Baghdatis te kijken, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Als hij het op z’n heupen krijgt, kan hij verschrikkelijk goed tennissen. Söderling is een Zweedse hardhitter met een knal van een service. Toch denk ik dat op deze wat trage baan in Ahoy de handigheid van Baghdatis de doorslag gaat geven: Baghdatis in twee sets.
Raemon Sluiter (Ned) – Michael Llodra (Fra), Centre court, aanvang 19.30 uur:
We weten allemaal wat deze partij betekent voor Raemon. De emoties gaan een rol spelen en dat maakt het twee keer zo moeilijk om je tegenstander te verslaan. En laten we niet vergeten dat Llodra een heel lastige, linkshandige, aanvallende tennisser is. Gewoon een moeilijke opponent. Als Raemon op de baan snel zaken kan doen en de randverschijnselen van zich af laat glijden, dan kan hij in Nederland boven zichzelf uitgroeien. Ik denk dat hij de spanning bijtijds onder de knie krijgt en na het verlies van de eerste set alsnog wint: Sluiter in drie sets.
quote:Prognose van Siemerink
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Jan Siemerink, de Nederlandse Daviscupcaptain, geeft dagelijks zijn voorspellingen voor twee partijen tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament. Vandaag: Het Spaanse dubbelonderonsje tussen Nadal/Robredo en Verdasco/Lopez en de enkelpartij tussen titelverdediger Mikhail Youzhny en de Serviër Janko Tipsarevic.
Nadal/Robredo (Spa) – Lopez/Verdasco (Spa), Centre court, vierde partij middagsessie
Siemerink: "Ik begin mijn toernooiprognostiek dit jaar met een ’dubbeltje’. Een compleet Spaans feestje op het centre court, met als bijzonderheid dat Tommy Robredo de enige rechtshandige speler van het kwartet is. Wie denkt dat Nadal zich ’voor de lol’ heeft ingeschreven voor het dubbelspel, komt bedrogen uit. De Spanjaard liet weten dat hij dit jaar tijdens de Olympische Spelen ook zijn pijlen op de medailles in het dubbelspel richt. Of hij straks in Peking eveneens met Robredo als partner optreedt, is nog niet zeker. Wel ’zeker’ is: Nadal/Robredo in twee sets."
Mikhail Youzhny (Rus) – Janko Tipsarevic (Ser), Centre court, aanvang 19.30 uur
Siemerink: "Voor wie het niet meer weet: vorig jaar heb ik Youzhny bij alle prognoses in drie sets laten verliezen. De afloop in inmiddels geschiedenis: de Rus won het toernooi… Youzhny heeft mij dan ook opdracht gegeven die traditie in ere te houden. Van Tipsarevic weten we dat hij zich geblesseerd afmeldde voor het Daviscupduel dat Servië vorige week van de Russen verloor. Het is dus de vraag hoe het met zijn vorm is, maar op speciaal verzoek van de titelverdediger in Ahoy: Tipsarevic in drie sets."
Avond ook nog eerste ronde!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:59 schreef sipper het volgende:
Wordt morgenmiddag de rest van de 1e rondepartijen gespeeld? Of zitten er in de avondsessie ook nog 1e rondepartijen? Anders zou je een mooie sessie krijgen in de middag met Berdych, Nadal en Hewitt.
In het progamma staan namelijk voor morgen ook 2e rondepartijen.
Edit: Murray - Haase en Nieminen - Verdasco heb je ook nog.
Dus die 2e ronde zal wel volledig op donderdag zijn dan
Arme BS en Colplayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Mahut, leuke tennisser!
Dacht, ik zoek even hier:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een cool zaaltje.
En MahutDie zou ik vrijdag best wel willen zien.
Oh man ik baal echtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar deze partij, die kan ik gelukkig wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |