talentje jaquote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef TheArt het volgende:
Overigens zou het me niets verbazen mochten we binnen een jaar Dusan Vemic aan het front gaan zien, dus onthoudt die naam.
I know, maar lijkt steeds beter te spelen. Heeft heel lang anoniem rondgehuppeld. Aparte verschijning ook trouwens.quote:
Ik volg het tennis nu zo'n 19 jaar en ik weet dus wie Tipsarevic is en wat hij gepresteerd heeft, en dat is niet veel bijzonders nog. Met een Edgar Davidsbril en tatoeages maak je op mij geen indruk. Je kunt de finale wel waardeloos vinden, maar de halve finales waren dat allerminst. En het is overigens eerder regel dan uitzondering dat de mooiste partijen in de eerste ronden van een toernooi te zien zijn, en ook hoef je niet verbaasd te zijn dat een speler als Tipsarevic beter speelt tegen een wereldtopper, aangezien hij dan niets te verliezen heeft. Hij is zo wisselvallig als het weer en kan gewoon weer kansloos falen zodra hij zelf de torenhoge favoriet is.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef hoM3r het volgende:
Ik zie dat de kenners het topic ontdekt hebben. Tipsarevic draait al wel iets langer mee, en als het loopt bij hem kan hij van heel veel spelers winnen. En een eersterondepartij als deze vind ik bijzonder, het was van een hoger niveau dan de waardeloze finale van vorig jaar. Tipsarevic nietszeggend noemen getuigd van weinig inzicht.
pas 4 keer genoemd ofzo in de laatste 30 posts..zie openingspost: NOS streamquote:Op maandag 18 februari 2008 21:52 schreef groenen het volgende:
Iemand met een werkende livestream?
Ik volg hem niet echt maar vind zijn prestaties niet echt indrukwekkend van vorig jaar..2 challenger finales als highlights op je 31e..quote:Op maandag 18 februari 2008 21:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
I know, maar lijkt steeds beter te spelen. Heeft heel lang anoniem rondgehuppeld. Aparte verschijning ook trouwens.
Nee, telelensquote:Op maandag 18 februari 2008 21:58 schreef jojomen4 het volgende:
Jmac, nette foto'sZijn stuk mooier dan die bagger dingen die ik heb gemaakt.
Ook van veeeeeeeel dichterbij.
Mag gewoon, net als bijvoorbeeld Sjarapova, zou je moeten weten Jmac als toekomstig mediafiguurquote:Op maandag 18 februari 2008 21:54 schreef jmac het volgende:
Bij nu.nl hebben ze een andere spelling: Michail Joezjn
http://www.nu.nl/news/144(...)dediger_Joezjni.html
Speelt Kohlschreiber een beetje goed?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
pas 4 keer genoemd ofzo in de laatste 30 posts..zie openingspost: NOS stream
[..]
Ja maar nu.nl is de enige die de naam ooit ZO heeft geschreven hoor: kijk maar.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mag gewoon, net als bijvoorbeeld Sjarapova, zou je moeten weten Jmac als toekomstig mediafiguur![]()
Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyrillisch_alfabet
excusez moiquote:Op maandag 18 februari 2008 21:59 schreef groenen het volgende:
[..]
Speelt Kohlschreiber een beetje goed?
Bij liggen ze dr nu ook uitquote:Op maandag 18 februari 2008 21:57 schreef kevin_ het volgende:
Op de NOS stream wordt niks uitgezonden
Super man !!!quote:
Waar kijk je knijn ?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Kohlschreiber heeft z'n break binnen in set 1, 4-3 voor en zelf aan serve.
Verkeerde topic.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:18 schreef kevin_ het volgende:
Cc ook nog is locked op Betfair, nu kan ik mooi >1 uur wachten
Ah, ok !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |