Mwah, de servicegames gaan nu een stuk makkelijker bij Youzhny.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tipsarevic is gewoon beter in deze wedstrijd, een zege zou verdiend zijn.
Ik heb het idee dat Tipsarevic zich daar niet zo druk over maakt, gewoon concentreren op de eigen games en je wint... Als hij wint heb ik gelijk een groot deel van mijn kaartje voor vrijdag terugverdiendquote:Op maandag 18 februari 2008 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, de servicegames gaan nu een stuk makkelijker bij Youzhny.
Het is me om het even, Tipsarevic is ook wel een leuke speler.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef Tim86 het volgende:
KUTTOERNOOI
Zeg dat wel! Typisch ABN toernooi dat de nietszeggende dogs de leuke spelers eruit slaanquote:Op maandag 18 februari 2008 21:29 schreef Tim86 het volgende:
KUTTOERNOOI
Nietszeggend?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Typisch ABN toernooi dat de nietszeggende dogs de leuke spelers eruit slaan
Kom op zeg.. we moeten van deze bebrilde dwerg geen held maken omdat hij een keer twee sets van Federer heeft gepakt.quote:
Als je dit beweert dan volg je het tennis echt hondsslecht.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Kom op zeg.. we moeten van deze bebrilde dwerg geen held maken omdat hij een keer twee sets van Federer heeft gepakt.
Een volmondige 'mee eens'.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:41 schreef hoM3r het volgende:
Ik zie dat de kenners het topic ontdekt hebben. Tipsarevic draait al wel iets langer mee, en als het loopt bij hem kan hij van heel veel spelers winnen. En een eersterondepartij als deze vind ik bijzonder, het was van een hoger niveau dan de waardeloze finale van vorig jaar. Tipsarevic nietszeggend noemen getuigd van weinig inzicht.
never! Ik hoor net dat Youz expres verloren heeft om het tennis voor de rest ook een beetje spannend te houden..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |