1 is laag, 2 is hoogquote:Op maandag 18 februari 2008 12:49 schreef eentwee het volgende:
Weet iemand of rij 1 in de 2e ring hoog of juist laag op de tribune is? Oftewel: moet je een hoog of een laag rijnummer hebben?
Waar is je pompommetje ?quote:
Hij heeft een oortje in van Astridquote:Op maandag 18 februari 2008 13:24 schreef Tim86 het volgende:
die commentator doet net alsof het knap is dat Gabashvili kan bijblijven met Ferrero terwijl het juist knap is van Ferrero dat hij kan bijblijven..
Leg is uit Timmert ?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:29 schreef Tim86 het volgende:
set voor [ afbeelding ] !!!!!!!!
Wel stom...je mag helemaal niet challengen als je het punt uitspeelt...klopt geen zak van
Je mag alleen challengen op het moment dat je het niet eens bent met een call (of het gebrek aan een call). Dit mag alleen op het moment zelf, omdat je anders ervoor kan kiezen om lekker het punt uit te spelen om te zien of je hem kan winnen, en daarna pas challengen. Gaba speelde de return, wachtte zelfs de afmaakbal van Ferrero af en ging na het punt challengen..quote:Op maandag 18 februari 2008 13:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leg is uit Timmert ?
Snap dat nog niet zo.
Helder !quote:Op maandag 18 februari 2008 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mag alleen challengen op het moment dat je het niet eens bent met een call (of het gebrek aan een call). Dit mag alleen op het moment zelf, omdat je anders ervoor kan kiezen om lekker het punt uit te spelen om te zien of je hem kan winnen, en daarna pas challengen. Gaba speelde de return, wachtte zelfs de afmaakbal van Ferrero af en ging na het punt challengen..
Nee hoor, het ging om de aanvalsbal van Ferrero en niet om de service. De aanvalsbal van Ferrero was uit, en daar vroeg Gaba een challenge voor aan. Het klopt dus wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mag alleen challengen op het moment dat je het niet eens bent met een call (of het gebrek aan een call). Dit mag alleen op het moment zelf, omdat je anders ervoor kan kiezen om lekker het punt uit te spelen om te zien of je hem kan winnen, en daarna pas challengen. Gaba speelde de return, wachtte zelfs de afmaakbal van Ferrero af en ging na het punt challengen..
Echt ??quote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef Wopper1 het volgende:
Ferrero komt dus weer alleen voor het geld.
Nee, hij is gewoon niet goed genoeg. Daarnaast kan in het mannentennis van de eerste 300 toch iedereen van iedereen winnen, misschien op Federer na.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef Wopper1 het volgende:
Ferrero komt dus weer alleen voor het geld.
oh dan heb ik niet goed op zitten letten..ging een beetje vaag allemaal haha..dan was het gewoon een blunder van JFCquote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging om de aanvalsbal van Ferrero en niet om de service. De aanvalsbal van Ferrero was uit, en daar vroeg Gaba een challenge voor aan. Het klopt dus wel.
Jemig, zit net te beweren dat jullie kenners zijn en nu ditquote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dan heb ik niet goed op zitten letten..ging een beetje vaag allemaal haha..dan was het gewoon een blunder van JFC
Hup Timmert, weg met de depry fibequote:Op maandag 18 februari 2008 13:47 schreef Tim86 het volgende:
zegt nog niks dit helaas...Gaba zit nu op een wolk en hij speelt gewoon elke bal alles of niets...dat kan ineens omslaan, net als tegen Gonzo op de US Open..toen raakte hij na 2 supersets ineens geen bal meer (maar herstelde hij in set 5)
gewoon slechte ogen en orenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, zit net te beweren dat jullie kenners zijn en nu dit
Dat is wel heel ruim genomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet goed genoeg. Daarnaast kan in het mannentennis van de eerste 300 toch iedereen van iedereen winnen, misschien op Federer na.
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:54 schreef Sharapova het volgende:
Ik heb gister via die website meegedaan met dat wazige spel, en ik heb gewoon gewonnen. hilarisch! Een boek en *tromgeroffel* 2 toegangskaarten! jeuj!
Alleen ik weet pas voor wanneer ze zijn als ik ze op de deurmat heb liggen.
Lekker geregeld dus
Dat spel, van zoek de bal ?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:54 schreef Sharapova het volgende:
Ik heb gister via die website meegedaan met dat wazige spel, en ik heb gewoon gewonnen. hilarisch! Een boek en *tromgeroffel* 2 toegangskaarten! jeuj!
Alleen ik weet pas voor wanneer ze zijn als ik ze op de deurmat heb liggen.
Lekker geregeld dus
Absoluut niet. Het mannentennis zit gewoon loeidicht bij elkaar en in de breedte is het gigantisch sterk. Nishikori stond ook niet voor niets pas 244e op de wereldranglijst toen hij vorige week Delray Beach won. Ok, dat komt mede omdat hij pas net prof is eigenlijk, maar toch. Je ziet het veel vaker, vooral in challengers, dat spelers van buiten de top-200 'gewoon' winnen van top-100 spelers. Een ander goed voorbeeld is Zovko. Die haalde als qualifier, en als nummer 500 zoveel van de wereld, mooi de tweede ronde van het ATP-toernooi van Chennai.quote:
Beetje laat mopquote:Op maandag 18 februari 2008 14:00 schreef TheGeneral het volgende:
Ferrero... WTF?
whaha ja die!quote:
Dat is z'n imagoquote:Op maandag 18 februari 2008 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe je met die Gaba swingdingen omgaat kz, zo verschijnt hij toch nooit fit in ronde 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |