Hup Timmert, weg met de depry fibequote:Op maandag 18 februari 2008 13:47 schreef Tim86 het volgende:
zegt nog niks dit helaas...Gaba zit nu op een wolk en hij speelt gewoon elke bal alles of niets...dat kan ineens omslaan, net als tegen Gonzo op de US Open..toen raakte hij na 2 supersets ineens geen bal meer (maar herstelde hij in set 5)
gewoon slechte ogen en orenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, zit net te beweren dat jullie kenners zijn en nu dit
Dat is wel heel ruim genomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet goed genoeg. Daarnaast kan in het mannentennis van de eerste 300 toch iedereen van iedereen winnen, misschien op Federer na.
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:54 schreef Sharapova het volgende:
Ik heb gister via die website meegedaan met dat wazige spel, en ik heb gewoon gewonnen. hilarisch! Een boek en *tromgeroffel* 2 toegangskaarten! jeuj!
Alleen ik weet pas voor wanneer ze zijn als ik ze op de deurmat heb liggen.
Lekker geregeld dus
Dat spel, van zoek de bal ?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:54 schreef Sharapova het volgende:
Ik heb gister via die website meegedaan met dat wazige spel, en ik heb gewoon gewonnen. hilarisch! Een boek en *tromgeroffel* 2 toegangskaarten! jeuj!
Alleen ik weet pas voor wanneer ze zijn als ik ze op de deurmat heb liggen.
Lekker geregeld dus
Absoluut niet. Het mannentennis zit gewoon loeidicht bij elkaar en in de breedte is het gigantisch sterk. Nishikori stond ook niet voor niets pas 244e op de wereldranglijst toen hij vorige week Delray Beach won. Ok, dat komt mede omdat hij pas net prof is eigenlijk, maar toch. Je ziet het veel vaker, vooral in challengers, dat spelers van buiten de top-200 'gewoon' winnen van top-100 spelers. Een ander goed voorbeeld is Zovko. Die haalde als qualifier, en als nummer 500 zoveel van de wereld, mooi de tweede ronde van het ATP-toernooi van Chennai.quote:
Beetje laat mopquote:Op maandag 18 februari 2008 14:00 schreef TheGeneral het volgende:
Ferrero... WTF?
whaha ja die!quote:
Dat is z'n imagoquote:Op maandag 18 februari 2008 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe je met die Gaba swingdingen omgaat kz, zo verschijnt hij toch nooit fit in ronde 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |