quote:Op maandag 18 februari 2008 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Sesamstraat is ook belangrijk hoor.
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:09 schreef Tim86 het volgende:
dan moeten ze sesamstraat maar streamen
Ernie geeft seksuele toespelingen richting bert, graaf Telula laat zien hoe je tot 10 moet tellen, koekiemonster wil koekjes, govert is boos en ieniemienie wil een verhaal horen..bij ABN zijn er tenminste nog verrassingen
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Tim86 het volgende:
rochus en soderling ook..was een foutje..geen zin om te fixen
Ik ben 7 min voor jou vertriokken. Hoop dat er met cc betaald kan worden anders reis ik de halve wereld over voor niks.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:31 schreef jmac het volgende:
Zo ik vertrek nu
Veel plezier voor degene die ook gaan!
Het is je vergevenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach ja, anders moet je het doen met mijn kijk op het tennis. Bijzondere invalshoeken natuurlijk, maar of ik je er blij mee maak...
Kunnen we de hele dag meegenieten middels die stream?
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef Klingon het volgende:
NOS-stream (dagelijks van 12.30-17.30 uur & 19.15-23.30 uur): http://www.omroep.nl/live/tvlive/mcr2-live.asx
WTT-stream (centre court): mms://www.ahoylive.net/wtt/iec14.wmv
Heel erg diep!quote:
Beter dan een nOOb , zo als ik, die net doet als of ze er verstand van heeft !quote:Op maandag 18 februari 2008 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heel erg diep!
nee hoor, maar het blijft een leuk punt om af en toe eens te herhalen, ook al is het niet zo in m'n voordeel
Nog maar een half uur wachten dus.
Cool !quote:Op maandag 18 februari 2008 12:05 schreef Klingon het volgende:
Afhankelijk van het programma ga ik of donderdag of vrijdag een kijkje nemen. Moet dan toch in de buurt zijn.
Je bent anders ook wel eerlijk nu.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beter dan een nOOb , zo als ik, die net doet als of ze er verstand van heeft !
T.o.v Ambro, wim, Tim en velen ben ik echt geen kenner![]()
Wel veel geleerd het afgelopen jaar !
YEP !quote:Op maandag 18 februari 2008 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent anders ook wel eerlijk nu.Ik ben echt een liefhebber, ken de spelers, maar ik volg ze niet het hele jaar. En weet ik iets niet dan vraag ik het, het is leuk om van anderen te leren.
En het worden er steeds meerquote:Op maandag 18 februari 2008 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Kleurloos en saai ben je allesbehalve en je bent ook nog eens helemaal jezelf. Wat wil je nog meer.Er zit hier sowieso wel een leuke groep tennisfanaten.
Hup, On topic konijnquote:Op maandag 18 februari 2008 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Kleurloos en saai ben je allesbehalve en je bent ook nog eens helemaal jezelf. Wat wil je nog meer.Er zit hier sowieso wel een leuke groep tennisfanaten.
Zijn er, zie post Klingon boven: NOS streams !!quote:Op maandag 18 februari 2008 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup, ik wil live beelden!
Ferrero heeft er ook zin in, altijd mooi. Nu moet hij het waar maken ook.
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:41 schreef TheArt het volgende:
De stream van de NOS doet het. En Mark Brasser is weer flink aan het lullen terwijl wij het lekker kunnen horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |