Het is natuurlijk geen voorbeschouwing, maar ik begrijp ze op de één of andere manier wel. Ze hebben het hele seizoen geen veldrijden laten zien en het WK (met Nederlandse kanshebbers) wil je natuurlijk wel laten zien. Dan maar schakelen, zoals ze nu doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:03 schreef Jgeerling het volgende:
Je gelooft het gewoon niet. Zit je lekker een tennisfinale bij de NOS te kijken, en niet de minste, gaan ze er gewoon halverwege uit. Ze breken gewoon de finale van de australian open, 1 van de 4 belangrijkste tennistoernooien, af voor een voorbeschouwing veldrijden! WTF!
Ik bedoel, er kijken op dat moment tennis liefhebbers naar een spannende prachtfinale, en dan gaan we ineens een voorbeschouwing veldrijden laten zien, welke op dat moment aanwezige kijker zit daar op te wachten?
NOS moet gewoon de rechten maar mij RTL laten als ze het niet fatsoenlijk kunnen of willen uitzenden.
Het zou wel moeten, want het veldrijden is op dit moment nergens anders te zien. Ook de Belg zendt live de tennisfinale uit. Die hebben natuurlijk ook amper kans op een medaille bij de vrouwen. Maar nogmaals, de keuze om te schakelen begrijp ik wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:09 schreef Jgeerling het volgende:
Maar wie, die op dat moment de tennisfinal live volgt, zit hier op te wachten? Ik denk niemand. En ik denk niet dat alle veldrij liefhebbers ineens de NOS dan aanzetten...
ja idd, snap ik wel!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:51 schreef Jgeerling het volgende:
Het gaat idd eigenlijk ook niet om wat populairder is (sorry wat dat betreft voor mijn vorige post), maar om het feit dat je een live coverage van iets onderbreekt waar op dat moment liefhebbers naa kijken, voor een voorbeschouwing van iets totaal anders.
denk maar niet dat het uitgezonden zou worden (het tennis dan)quote:Op maandag 28 januari 2008 13:50 schreef Bartoli het volgende:
kijk als er een WK of EK Schaatsen was tegelijkertijd met de Aus. Open dan hadden ze het wel over 2 kanalen verspreid denk ik zo. Of in het ergste geval geen tennis maar schaatsen
quote:Daarnaast wordt uitgebreid verslag gedaan van het toernooi in de diverse Langs de Lijn uitzendingen bij de NOS en achtergrondreportages terecht bij TV Rijnmond.
TV Uitzendingen
Samenvattingen![]()
Maandag 18 februari om 17.00 uur op Nederland 1
Dinsdag 19 februari om 17.00 uur op Nederland 1
Woensdag 20 februari om 17.00 uur op Nederland 1
Donderdag 21 februari om 17.00 uur op Nederland 1
Vrijdag 22 februari om 17.00 uur op Nederland 1
Zaterdag 23 februari om 23.00 uur op Nederland 1
Dagelijks tevens een samenvatting in het late Sportjournaal op Ned. 3
Halve finales en finale (Live of zeer uitgebreid samengevat)
Zaterdag 23 februari om 13.55 uur eerste halve finale ‘live’ op Nederland 1
Zondag 24 februari om 13.10 uur de finale ‘live’ op Nederland 1 (wedstrijd begint om 14.00 uur)
Data, zenders en tijden onder voorbehoud.
Dan ga je er toch zelf heen..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
" Rotterdam huilt, waar het eens heeft gelachen"
Is bij de Belg niet denkbaar![]()
[..]
![]()
![]()
Is een optie, maar ben al een keer de trein uigeschopt als AJAX fanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan ga je er toch zelf heen..
Je kan voor 16 euro erheen en als je een meisje bent
mag je op dinsdag nog goedkoper naar binnen.
Bedankt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef Sharapova het volgende:
ja, (gewone) eurosport zend iig uit. on half 4 dacht ik. Weet niet of het ook het begin van de week is, maar in ieder geval donderdag, vrijdag etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |