abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56335736
Je gelooft het gewoon niet. Zit je lekker een tennisfinale bij de NOS te kijken, en niet de minste, gaan ze er gewoon halverwege uit. Ze breken gewoon de finale van de australian open, 1 van de 4 belangrijkste tennistoernooien, af voor een voorbeschouwing veldrijden! WTF!

Ik bedoel, er kijken op dat moment tennis liefhebbers naar een spannende prachtfinale, en dan gaan we ineens een voorbeschouwing veldrijden laten zien, welke op dat moment aanwezige kijker zit daar op te wachten?

NOS moet gewoon de rechten maar mij RTL laten als ze het niet fatsoenlijk kunnen of willen uitzenden.
Castel di Sangro per sempre!
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 januari 2008 @ 11:03:54 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56335743
BBC
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56335801
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:03 schreef Jgeerling het volgende:
Je gelooft het gewoon niet. Zit je lekker een tennisfinale bij de NOS te kijken, en niet de minste, gaan ze er gewoon halverwege uit. Ze breken gewoon de finale van de australian open, 1 van de 4 belangrijkste tennistoernooien, af voor een voorbeschouwing veldrijden! WTF!

Ik bedoel, er kijken op dat moment tennis liefhebbers naar een spannende prachtfinale, en dan gaan we ineens een voorbeschouwing veldrijden laten zien, welke op dat moment aanwezige kijker zit daar op te wachten?

NOS moet gewoon de rechten maar mij RTL laten als ze het niet fatsoenlijk kunnen of willen uitzenden.
Het is natuurlijk geen voorbeschouwing, maar ik begrijp ze op de één of andere manier wel. Ze hebben het hele seizoen geen veldrijden laten zien en het WK (met Nederlandse kanshebbers) wil je natuurlijk wel laten zien. Dan maar schakelen, zoals ze nu doen.
pi_56335814
Maar wie, die op dat moment de tennisfinal live volgt, zit hier op te wachten? Ik denk niemand. En ik denk niet dat alle veldrij liefhebbers ineens de NOS dan aanzetten...
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 januari 2008 @ 11:09:46 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56335821
NOS is er weer nu
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56335836
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:09 schreef Jgeerling het volgende:
Maar wie, die op dat moment de tennisfinal live volgt, zit hier op te wachten? Ik denk niemand. En ik denk niet dat alle veldrij liefhebbers ineens de NOS dan aanzetten...
Het zou wel moeten, want het veldrijden is op dit moment nergens anders te zien. Ook de Belg zendt live de tennisfinale uit. Die hebben natuurlijk ook amper kans op een medaille bij de vrouwen. Maar nogmaals, de keuze om te schakelen begrijp ik wel.
pi_56335839
WK veldrijden is wel wat belangrijker dan een grandslammetje, pikkie
pi_56335941
pfffffffftttt hahahaha, tennis is al jaren een beter bekeken sport dan veldrijden. En als je de keuze maakt om iets live te willen uitzenden. Bijvoorbeeld een tennisfinale, dan moet je daar bij blijven.

Als het andersom is, veldrijden is op tv, en ze zenden ineens tennis uit, dan is daar toch ook niemand mee geholpen? De tennisfans kijken op dat moment namelijk al op een andere zender, en de veldrijders gaan pissed wegzappen.
pi_56336216
Precies, zo is het maar net. Belachelijk dat ze het opeens onderbreken.
rogerfederer.nl - De fansite van Roger Federer
pi_56336242
Kunnen ze het niet verdelen over Nederland 1 en 2.
pi_56336470
Het gaat idd eigenlijk ook niet om wat populairder is (sorry wat dat betreft voor mijn vorige post), maar om het feit dat je een live coverage van iets onderbreekt waar op dat moment liefhebbers naa kijken, voor een voorbeschouwing van iets totaal anders.
pi_56346494
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:51 schreef Jgeerling het volgende:
Het gaat idd eigenlijk ook niet om wat populairder is (sorry wat dat betreft voor mijn vorige post), maar om het feit dat je een live coverage van iets onderbreekt waar op dat moment liefhebbers naa kijken, voor een voorbeschouwing van iets totaal anders.
ja idd, snap ik wel!
ik bedoel, die liefhebbers van het veldrijden gaan toch ook niet voor de buis hangen bij een GS finale in de hoop dat er een keer geswitched word naar hun sport?! Beetje raar dit. Ach ze zullen het wel in de kijkcijfers merken iedereen die massaal naar belgie/ eurosport zapte
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_56358029
Lekker naar de BBC overgeschakeld.
  maandag 28 januari 2008 @ 13:47:28 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56361321
belachelijk gedoe
ik heb lekker via eurosport gekeken. Toch maar ff het nederlandse commentaar aangezet. mede omdat ik niet wist waar het verder nog op was

Maar echt niet normaal dat ze dit doen. Het komt gewoon door de mensen die bij de NOS zitten. Zoals Mart Smeets ook zo ranzig zei. "soms heb je 2 items die je wilt laten zien. Je moet dan keuzes maken dus gaan we nu over naar het veldrijden"
Hij is zo iemand die invloed heeft en dus een deel van het probleem is. Hij heeft sowieso een hekel aan tennis. echt smerig eikels
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_56361371
kijk als er een WK of EK Schaatsen was tegelijkertijd met de Aus. Open dan hadden ze het wel over 2 kanalen verspreid denk ik zo. Of in het ergste geval geen tennis maar schaatsen
  maandag 28 januari 2008 @ 15:59:40 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56363862
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:50 schreef Bartoli het volgende:
kijk als er een WK of EK Schaatsen was tegelijkertijd met de Aus. Open dan hadden ze het wel over 2 kanalen verspreid denk ik zo. Of in het ergste geval geen tennis maar schaatsen
denk maar niet dat het uitgezonden zou worden (het tennis dan)
Die gasten van de NOS denken dat alleen maar nederlandse sporters interessant zijn in een vage sport als schaatsen wat maar in 1 land op de wereld boeiend wordt gevolgd. Bij ons dus...

NOS
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_56774491
" Rotterdam huilt, waar het eens heeft gelachen"
Is bij de Belg niet denkbaar
quote:
Daarnaast wordt uitgebreid verslag gedaan van het toernooi in de diverse Langs de Lijn uitzendingen bij de NOS en achtergrondreportages terecht bij TV Rijnmond.

TV Uitzendingen

Samenvattingen

Maandag 18 februari om 17.00 uur op Nederland 1
Dinsdag 19 februari om 17.00 uur op Nederland 1
Woensdag 20 februari om 17.00 uur op Nederland 1
Donderdag 21 februari om 17.00 uur op Nederland 1
Vrijdag 22 februari om 17.00 uur op Nederland 1
Zaterdag 23 februari om 23.00 uur op Nederland 1

Dagelijks tevens een samenvatting in het late Sportjournaal op Ned. 3

Halve finales en finale (Live of zeer uitgebreid samengevat)

Zaterdag 23 februari om 13.55 uur eerste halve finale ‘live’ op Nederland 1
Zondag 24 februari om 13.10 uur de finale ‘live’ op Nederland 1 (wedstrijd begint om 14.00 uur)

Data, zenders en tijden onder voorbehoud.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_56774840
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:24 schreef kleinzusje het volgende:
" Rotterdam huilt, waar het eens heeft gelachen"
Is bij de Belg niet denkbaar
[..]

Dan ga je er toch zelf heen..
Je kan voor 16 euro erheen en als je een meisje bent
mag je op dinsdag nog goedkoper naar binnen.
Hell To The Liars
pi_56775130
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:40 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dan ga je er toch zelf heen..
Je kan voor 16 euro erheen en als je een meisje bent
mag je op dinsdag nog goedkoper naar binnen.
Is een optie, maar ben al een keer de trein uigeschopt als AJAX fan
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:52:15 #20
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57058827
Ik plaats mijn vraag hier maar omdat ik geen algemeen tennistopic meer zie: wordt Dubai volgende week nog ergens uitgezonden? Vorig jaar zond Eurosport 2 het uit.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_57154289
ja, (gewone) eurosport zend iig uit. on half 4 dacht ik. Weet niet of het ook het begin van de week is, maar in ieder geval donderdag, vrijdag etc.
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:37:36 #22
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_57154413
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:31 schreef Sharapova het volgende:
ja, (gewone) eurosport zend iig uit. on half 4 dacht ik. Weet niet of het ook het begin van de week is, maar in ieder geval donderdag, vrijdag etc.
Bedankt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')