gewoon slechte ogen en orenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, zit net te beweren dat jullie kenners zijn en nu dit
Dat is wel heel ruim genomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon niet goed genoeg. Daarnaast kan in het mannentennis van de eerste 300 toch iedereen van iedereen winnen, misschien op Federer na.
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:54 schreef Sharapova het volgende:
Ik heb gister via die website meegedaan met dat wazige spel, en ik heb gewoon gewonnen. hilarisch! Een boek en *tromgeroffel* 2 toegangskaarten! jeuj!
Alleen ik weet pas voor wanneer ze zijn als ik ze op de deurmat heb liggen.
Lekker geregeld dus
Dat spel, van zoek de bal ?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:54 schreef Sharapova het volgende:
Ik heb gister via die website meegedaan met dat wazige spel, en ik heb gewoon gewonnen. hilarisch! Een boek en *tromgeroffel* 2 toegangskaarten! jeuj!
Alleen ik weet pas voor wanneer ze zijn als ik ze op de deurmat heb liggen.
Lekker geregeld dus
Absoluut niet. Het mannentennis zit gewoon loeidicht bij elkaar en in de breedte is het gigantisch sterk. Nishikori stond ook niet voor niets pas 244e op de wereldranglijst toen hij vorige week Delray Beach won. Ok, dat komt mede omdat hij pas net prof is eigenlijk, maar toch. Je ziet het veel vaker, vooral in challengers, dat spelers van buiten de top-200 'gewoon' winnen van top-100 spelers. Een ander goed voorbeeld is Zovko. Die haalde als qualifier, en als nummer 500 zoveel van de wereld, mooi de tweede ronde van het ATP-toernooi van Chennai.quote:
Beetje laat mopquote:Op maandag 18 februari 2008 14:00 schreef TheGeneral het volgende:
Ferrero... WTF?
whaha ja die!quote:
Dat is z'n imagoquote:Op maandag 18 februari 2008 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe je met die Gaba swingdingen omgaat kz, zo verschijnt hij toch nooit fit in ronde 2.
Zekers !!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef kevin_ het volgende:
Mooi kut weer dat het niet live wordt uitgezonden
Tennis finales bij de NOSquote:Op maandag 18 februari 2008 14:22 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Is toch wat anders dan gezellig met z'n allen achter de tv zitten met bier.
Zekerrrrrr. Waarom nietquote:Op maandag 18 februari 2008 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Met z'n allen met bier, rond dit tijdstip al Kevin?
Ik denk dat hij woensdagavond nog naar de Baja wil, dus waarschijnlijk speelt ie pas op donderdag.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:58 schreef eentwee het volgende:
Hoe zeker is het dat Nadal woensdagavond speelt?
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:25 schreef TheGeneral het volgende:
Karlovic - Rochus ook al zo'n spannende partij zie ik.
Welk merk dan? Hij liep in een trainingspak van Jordan.quote:
Is dus een sponsor!quote:Op maandag 18 februari 2008 15:44 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Welk merk dan? Hij liep in een trainingspak van Jordan.
En niks op zijn kleding, voor zover ik het kon zien op de stream...quote:Op maandag 18 februari 2008 15:44 schreef jojomen4 het volgende:
Welk merk dan? Hij liep in een trainingspak van Jordan.
We moeten een minimumlengte van 180 cm instellen. De rest kan WTA gaan spelen. Zijn we ook in 1 x van al die pillenslikkers af.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
D'n dwerg viste achter het net, hoe verrassend. Zulke pummels horen niet eens mee te spelen.
Goed idee.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
We moeten een minimumlengte van 180 cm instellen. De rest kan WTA gaan spelen. Zijn we ook in 1 x van al die pillenslikkers af.
quote:Nadal en Robredo winnen prestigeduel
Rafael Nadal heeft zijn eerste wedstrijd op Nederlandse bodem gewonnen. In het dubbelspel versloeg hij aan de zijde van Tommy Robredo het Spaanse Davis Cup-koppel Feliciano Lopez en Fernando Verdasco met 7-6 en 7-5.
Nadal komt woensdag voor het eerst in het enkelspel in actie. Hij speelt dan tegen de Rus Dmitry Tursunov. Voor Nadal, de grote publiekstrekker in Rotterdam, gold de dubbelpartij niet alleen maar als opwarmer voor het grote werk. Er stond prestige op het spel voor de Spanjaard, want verliezen is pijnlijk maar verliezen van landgenoten is bijna ondraaglijk. Nadal en Robredo toonden zich een solide combinatie. In de tweede set maakten ze een break ongedaan, waarna ze de partij bekwaam afmaakten.
Via de site van het toernooi zelf werkt het gewoon. Al heb ik daar weer moeite om de bal te herkennen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef kevin_ het volgende:
Waarom kan ik gvd de live stream van Youssie niet kijken op Betfair? "You are not entitled to watch this match due to your geographical location. Het tournooi is verdomme in Nederland waar ik woon
Dan kun je beter deze gebruiken: MMS://LIVEMEDIA.OMROEP.NL/MCR2-LIVEquote:Op maandag 18 februari 2008 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Via de site van het toernooi zelf werkt het gewoon. Al heb ik daar weer moeite om de bal te herkennen.
Dank je, stukken beter zo.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:00 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dan kun je beter deze gebruiken: MMS://LIVEMEDIA.OMROEP.NL/MCR2-LIVE
Nee hoor, heb wel wat potjes in Marseille gekeken vorige week.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:02 schreef Tim86 het volgende:
kijk bij de NOS stream uit de openingspost. Veruit de beste kwaliteit en werkt probleemloos. Betfair is mindere kwaliteit en je moet geld op de wedstrijd inzetten tegenwoordig. ABN stream is kut.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef jojomen4 het volgende:
Leuke dag gehad met leuk tennis. Al ben ik er wel achter gekomen dat ik het liever op TV zie.
Rafa zien trainen en spelen![]()
Karlovic opwarm oefeningen zien doen in het donker waar niemand hem zag![]()
En verder goed tennis! Slaan toch best hard die jongens.
En sja APK, ik zag ook geen merk op z'n shirt. Die persoon die zegt dat die wel een kledingsponsor heeft mag dan vertellen wie de sponsor is.
Misschien heeft die er geen omdat die zo superlang is, en koopt die van z'n eigen centjes maar basketbal kleding van het merk "Air Jordan".Dat grijze shirt zag er sloeberig uit. Hij kan trouwens erg goed tennisen voor zo'n lange vent.
meen je dat nou? Ik heb iets van 3 dagen gekeken en kreeg steeds de melding dat ik op de wedstrijd moest inzetten..daarom postte ik vorige week in WOS ook die geweldige allgreen van 30 cent bij baghdatis-ancicquote:Op maandag 18 februari 2008 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee hoor, heb wel wat potjes in Marseille gekeken vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |