abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2008 @ 01:42:43 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56784381
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56784579
Ah Quick Boys en onze gekken.
pi_56785525
Jammer dat geen joodje hapte.
  zondag 17 februari 2008 @ 11:38:31 #5
51286 w00h00
Digital man!
pi_56787668
tvppp
pi_56787746
quote:
Op zondag 17 februari 2008 03:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat geen joodje hapte.
Zegt onze ex-joodje . Tevens tvp.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 17 februari 2008 @ 12:05:02 #7
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56788071
gisteren in en rondom het stadion ook wat opstootjes WII met losse psv'ers naar het schijnt
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56803971
Als we internet en fora mogen geloven:

Willem II heeft tientallen hooligans van psv weggeslagen
Willem II heeft eigen jongens in elkaar geslagen
Willem II heeft een aantal gezinnen weggeslagen
Willem II heeft niks gedaan

U mag zelf kiezen..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56805548

Vast en zeker op korte termijn weer
  maandag 18 februari 2008 @ 00:21:03 #10
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56805867
téévéépéé.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56808298
quote:
Op zondag 17 februari 2008 02:00 schreef Jasza het volgende:
Ah Quick Boys en onze gekken.
Secrets never die. Only people.
pi_56808379
Vechtpartij bij wedstrijd Quick Boys - Katwijk

Gepubliceerd op 17 februari 2008, 13:33
Laatst bijgewerkt op 17 februari 2008, 13:33

katwijk -
Bij een vechtpartij in de Tramstraat in Katwijk is zaterdagmiddag een persoon gewond geraakt. De vechtpartij brak uit voorafgaand aan de wedstrijd tussen Quick Boys en vv Katwijk. Het slachtoffer kon door ambulancepersoneel ter plekke worden behandeld. Bij een eerdere derby tussen de twee Katwijkse voetbalrivalen brak ook al een grote vechtpartij uit, toen op het Hoornesplein.
pi_56808411
pi_56809132
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef denthemen het volgende:
Als we internet en fora mogen geloven:

Willem II heeft tientallen hooligans van psv weggeslagen
Willem II heeft eigen jongens in elkaar geslagen
Willem II heeft een aantal gezinnen weggeslagen
Willem II heeft niks gedaan
Willem II gooide een vol blik naar Gomes
U mag zelf kiezen..
pi_56816628
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:27 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Okee... de wedstrijd is goed, alleen moeten hier ook foto's van zijn genomen vanaf het veld (mogelijk door persfotograven) zowel van het doel met daarachter het geopende hek, als van een groep die al een endje het veld op is gelopen.

Sowieso bedankt voor de moeite

Die hebben in de DAS gestaan en die zoek ik dus.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_56817629
Alvast we dan toch bezig zijn zet er dan ook een paar foto's bij van de perikelen in de tweede helft buiten het stadion.
pi_56817734
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Alvast we dan toch bezig zijn zet er dan ook een paar foto's bij van de perikelen in de tweede helft buiten het stadion.
Zijn nauwelijks foto's van.

Maar als je een 'first hand' verslagje wou: ondergetekende was er bij.
pi_56817845
Nou verhalen heb ik er al genoeg over gehoord en gelezen.

Zoals deze op de ajax ster:
quote:
30-7-2000 Niet stoer
Het relaas van een ooggetuige in Luik:
"Het was een regelrechte afgang voor Ajax. Elke andere uitleg mag als niet serieus worden beschouwd. Nadat er een kwartier gespeeld is in de tweede helft verlaten de Ajax-supporters het vak en stadion. Zo'n 200 a 300 man zet koers naar de andere kant van het stadion. Het ziet er imposant uit en het lijkt een makkelijke "klus" te worden. Tot ieders verrassing wordt de groep opgewacht door een even grote groep van Standard. Deze groep was niet aanwezig in het stadion en lijkt goed voorbereid. De weinige politie die er is, ziet dat er niets meer te redden valt en doet een stap opzij. Wanneer Standard aanvalt, rennen vrijwel alle Ajax-supporters weg. Nadat er een paar keer gestopt is, blijven de Standardsupporters aanvallen. Het werd zelfs zo erg dat we terug ons eigen vak invluchten. De ultieme vernedering was dat het hek van ons vak werd dichtgedaan door Standardsupporters. Overigens werd Standard bijgestaan door supporters van FC Den Bosch. Het zal me niets verbazen als er vanwege de gebeurtenissen onenigheid in de groep ontstaat. Ik hoop dat Ajax zich voortaan een beetje gedeist houdt voordat het zo stoer gaat doen."
Maar was wel eens benieuwd naar de beelden van de gebeurtenissen waarover ajax zich nog steeds wil wreken.
pi_56818516
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou verhalen heb ik er al genoeg over gehoord en gelezen.

Zoals deze op de ajax ster:
[..]

Maar was wel eens benieuwd naar de beelden van de gebeurtenissen waarover ajax zich nog steeds wil wreken.
Klopt ongeveer. De politie daar wou ons in het vak houden, maar op een zeker moment konden we toch weg. We stonden al een tijdje buiten te wachten en het werd steeds rumoeriger (waarbij de Belgische agenten ons ruime doses traangas en pepperspray toebedeelden overigens), dus denk dat ze eieren voor hun geld kozen. Uiteindelijk kwamen we bij het vak van de Hell-side en daar werden flink wat stenen over en weer gesmeten, maar het hek bleef dicht.

Toen kwamen er opeens allemaal gasten overal uit de bosjes met staven, stenen en zelfs één kerel met een soort van zeis. Van de +- 200 man die daar stonden renden de meeste na de eerste aanval weg. Daarbij werd ook één jongen van Ajax met een staaf geslagen, die heeft daar nog een paar dagen in het ziekenhuis gelegen in coma.

Hoe dan ook, we bleven met een mannetje of 20 staan - meest ouwe bekende gasten, echt goeie vechters. Daar is nog wel effe flink geknokt en hebben meerdere Belgen nog hun eigen wapen op hun koppie gehad. Zo kwam er 1 aan met een soort zelfgemaakt speertje (punt op een stuk) waarmee die die 10 tellen later in z'n eigen smoel werd geprikt.

Uiteindelijk hebben we mazzel gehad dat Luik achter de renners aanging, anders had het waarschijnlijk slecht afgelopen. Maar wat ik me nog kan herinneren is dat de politie uiteindelijk tussenbeide kwam. Zelf moest ik op het laatst ook effe flink op de loop. Ik had stenen gepakt op een parkeerplaats en was daarmee terug gelopen naar ons groepje. Heb er in ieder geval 1 geraakt, maar daarna kreeg ik er meteen zelf 1 in m'n gezicht. Omdat ik toch effe van m'n apropos was en we er nog steeds niet echt goed voorstonden liep/rende ik terug naar de parkeerplaats voor meer stenen, maar toen kwam er een man of 6 op me af en vlogen de stenen me echt om de oren (niet dat ik dat echt zag, maar ik hoorde die krengen overal om me heen op de auto's landen) en toen heb ik het op een lopen gezet. Jammer dan

Uiteindelijk dus gewoon in de pan gehakt, en een goeie hinderlaag van Luik/Den Bosch. Wel jammer dat alle andere Nederlandse clubs er wat over te vertellen hadden. Ik wil utrecht/den haag/feyenoord wel eens met blote vuisten zien tegen een zwaar bewapende ploeg. Dat werkt niet.

Er is een jaar of 4,5 geleden nog geprobeerd Luik aan te pakken bij Gent-Standard, maar zowel Gent als Standard lieten het afweten, dus waren we daar voor Jan Lul. Dat was ook zo'n beetje de laatste keer dat ik nog betrokken ben geweest bij dat soort ongein en we doen ons best om dat zo te houden. Je leeft maar één keer, beetje zonde om dan al je geld op 1 paard te zetten.

Overigens wel tof: we kregen reductie tarief van de kassa bij Gent, en kregen speciale kaartjes "Delegatie Ajax" Moet je in Nederland proberen.

Ik heb dat kaartje nog ergens liggen volgens mij, zal eens kijken.

PS. de schrijver van dat stukje (ik ken het nog van toen inderdaad) had wellicht beter kunnen blijven staan in plaats van enkele dagen later volmondig toegeven dat je van seconde 1 tot het eind niets hebt gedaan dan rennen en bang zijn en gaan doen alsof het aan anderen of aan de groep ligt

Maar dat terzijde.
  maandag 18 februari 2008 @ 17:49:06 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56818637
Weet nog wel van die dag dat de politie met belachelijk weinig op de been was en dat ik nog dacht, dit kan niet goed gaan en dat bleek dus ook wel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56819066
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:49 schreef DutchGooner het volgende:
Weet nog wel van die dag dat de politie met belachelijk weinig op de been was en dat ik nog dacht, dit kan niet goed gaan en dat bleek dus ook wel.
Het was niet veel nee. En dat het niet goed kon gaan... ach, dat wist ik al toen die wedstrijd op het programma kwam

Sowieso waren er die week 3 wedstrijden van NL'se clubs in Belgie en die gingen alle drie fout.
pi_56832339
quote:
Op maandag 18 februari 2008 16:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Okee... de wedstrijd is goed, alleen moeten hier ook foto's van zijn genomen vanaf het veld (mogelijk door persfotograven) zowel van het doel met daarachter het geopende hek, als van een groep die al een endje het veld op is gelopen.

Sowieso bedankt voor de moeite

Die hebben in de DAS gestaan en die zoek ik dus.
Check je PM.

Tevens TVP.
pi_56833300
tvp
pi_56837780
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Check je PM.

Tevens TVP.
Danke schon... dat was inderdaad waar ik naar op zoek was
pi_56837815
Mooi.
pi_56838861
Kun je ze mij ook PM'en?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56847901
Champions League in Rome, dus de messen worden geslepen.
quote:
Fan Real Madrid neergestoken
19 februari 2008

Voorafgaand aan het Champions League-duel tussen AS Roma en Real Madrid is één fan van de Spaanse ploeg neergestoken. Een jongen jongen werd met verwondingen aan zijn naar het ziekenhuis overgracht.

Het is nog niet bekend hoe ernstig de toestand van de Real Madrid-supporter is. Overigens is het niet de eerste keer dat in Italie rondom voetbalwedstrijden geweld wordt gebruikt. Rome is al vaker opgeschrikt door dit soort incidenten.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:22:55 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56848019
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Champions League in Rome, dus de messen worden geslepen.
[..]
Ultra Sur en Irriducibili.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56853803
Teringitalianen.
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:48:56 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56853819
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 08:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Teringitalianen.
Moet jij zeggen, pizza.
pi_56853874
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 08:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Moet jij zeggen, pizza.
Ja, want jij doet het niet. Standaard prikkerij daar.
pi_56857658
vind ita's ook kuthomo's
pi_56864458
Ik kijk er niet eens meer van op. Elke wedstrijd wordt er daar wel iemand geprikt...
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:45:55 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56871058
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kijk er niet eens meer van op. Elke wedstrijd wordt er daar wel iemand geprikt...
Je hebt niet in Italië gespeeld, als er geen fan van je club neergestoken is.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 17:41:47 #35
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56910035
quote:
Supporters vernielden Franse bar
Enkele Anderlecht fans zouden vernielingen aangebracht hebben in een bar aan de Place de la Victoire. De politie moest tussenbeide komen met het waterkanon. Ook elders in Bordeaux was het onrustig.
pi_56910382
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
De Franse politie zal wel weer bezig zijn...geen wonder dat er dan dingen gaan sneuvelen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56910456
Ook in Spanje was het gezellig.
quote:
Bolton complain over Spain police

Bolton have met police and Uefa officials in Spain to discuss the treatment of their fans at Thursday's 0-0 Uefa Cup draw with Atletico Madrid. The Premier League club says supporters were subjected to "overzealous and disproportionate" policing before, during and after the match. They allege fans faced a number of assaults and unprovoked baton charges.

Chairman Phil Gartside said he would take the issue to the "highest level" to get an explanation.

Uefa, European football's governing body, is waiting to receive the report of match delegate Odd Flattum and the security officer before deciding whether to take action against the La Liga club.

Spanish police said the problems, which saw 17 away supporters injured, were "just the usual at any football game" and refused to respond to Bolton's allegations. Greater Manchester Police (GMP), whose Chief Superintendent David Lea was in the Vicente Calderon stadium, insists Bolton fans were not at fault and has pledged to help the club compile a report to Uefa.

A club statement read: "The directors of Bolton are upset and disturbed at the apparent over-zealous and disproportionate actions of the Spanish police towards our supporters. The club's fans were subjected to a number of assaults and unprovoked baton charges before, during, and after the game, in addition to the aggressive use of police horses to manoeuvre fans towards the stadium. Bolton supporters have an impeccable reputation and an excellent record of good behaviour when travelling abroad to European matches, and the club believes the actions of the Madrid police are entirely unacceptable."

BBC Sport's Ian Brown, who was commentating at the match, told BBC Radio 5 Live: "I saw three little pockets of trouble. But I did not see anything as serious as has been described.

"The first trouble I saw was from the Atletico end involving supporters from within that club. Then I saw a minor problem with Bolton supporters and the police were involved. At the end there was another incident with Bolton fans, some seats were displaced there and there was police involvement. I'm not sure who was responsible for throwing the seats around but the police do tend to respond quite quickly when something like that happens at a Spanish football ground."

James Kirk, one of an estimated 3,500 Bolton fans in Madrid, said: "We came out of the stadium and just as we came down loads of police with shields and batons rushed back just where we'd come from. They were battering people to the ground - it was absolutely brutal and appalling. I've been to Spain many, many times but I tell you I don't want to go again."

Gartside added: "I have great sympathy for any of our supporters who have been injured by what is clearly an overreaction by the Spanish police. Bolton Wanderers Football Club will be pursuing the matter at the highest level and seeking an explanation from the Spanish authorities."

Ch Supt Lea said the problems started when police baton charged hundreds of Madrid fans out of the stadium.

"That incident has probably set the tone for the policing of the whole match and unfortunately the Madrid police have a reputation for not taking dissent very well," he said. The police chief said a number of sporadic incidents followed which resulted in police being "very heavy-handed" with the Bolton fans, and he blamed senior officers for the problems.

"They didn't have enough control over their junior officers who were far too quick to use their batons rather than talking to the fans who would comply with their instructions. Lessons need to be learned and I will make sure that my observations will be captured in a full report for the Uefa security investigation that I know is going to be forthcoming," he added.

The result of the match meant Bolton won the tie 1-0 on aggregate to reach the last-16 where they will play Sporting Lisbon. Before their Uefa Cup match against Red Star Belgrade in December, Bolton fans were detained at a hotel in the Serbian capital. Local police acted amid security fears after trouble involving Red Star supporters the previous weekend.

Last April, a number of Tottenham fans were injured at their Uefa Cup tie in Seville in violent clashes with Spanish riot police.
pi_56912945
quote:
Bolton supporters have an impeccable reputation and an excellent record of good behaviour when travelling abroad to European matches
In die 3 tripjes die ze de afgelopen 50 jaar hebben gemaakt
In Bulgarije hadden ze toch ook problemen vorig seizoen?
pi_56913453
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:58 schreef Happel het volgende:

[..]

De Franse politie zal wel weer bezig zijn...geen wonder dat er dan dingen gaan sneuvelen.
Die spuiten inderdaad naar hartelust
pi_56926537
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook in Spanje was het gezellig.
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jA2uA-59a4Y
pi_56928002
quote:
Ziet er ook gezellig uit die ME daar
pi_56929543
Dat is bekend in Spanje.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:44:53 #43
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56931453
wat doet die gozert op die stoel nou
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_56931771
effe titte
  zondag 24 februari 2008 @ 00:12:25 #45
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56939046
quote:
Aanhoudingen supporters FC Twente-Feyenoord
ALMELO - De politie Twente heeft zaterdag met een grootscheepse actie een gewelddadige confrontatie tussen de harde-kern-supporters van FC Twente en Feyenoord voorkomen.
In totaal zijn in Almelo en Enschede twintig verdachten aangehouden wegens (vuur)wapenbezit, beledigend gedrag of omdat ze zich niet konden of wilden legitimeren, aldus de politie zaterdag.
De politie greep in omdat er aanwijzingen waren dat twee groepen hadden afgesproken elkaar ergens in Twente te treffen. Deze groepen bestonden uit harde-kern-supporters van FC Twente en Schalke 04 enerzijds en Feyenoord-aanhangers anderzijds. De politie zegt door vooraf op te treden escalatie te hebben voorkomen.
Elite
Tegen TTIP
pi_56939254
quote:
Op maandag 18 februari 2008 00:21 schreef MarkNMGN het volgende:
téévéépéé.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56940122
Volgens een Vitesse man is Feyenoord in gisteren ook in Arnhem langs geweest en hebben Feyenoord en Vitesse een confrontatie gehad op de korenmarkt. Paar gewonden aan bijde kanten.
pi_56959468
quote:
Negen aanhoudingen bij NAC-Ajax
BREDA - De politie in Breda heeft zondag tijdens en na de voetbalwedstrijd NAC-Ajax negen aanhoudingen verricht. Tijdens de tweede helft werd de sfeer op de tribunes van het uitverkochte stadion grimmiger en ontstonden er opstootjes.
Een kwartier voor het einde gingen NAC-supporters de confrontatie aan met Ajax-supporters, aldus een politiewoordvoerder.
Na de wedstrijd zetten de ongeregeldheden zich voort buiten het stadion. Tijdens charges wist de Mobiele Eenheid de supporters gescheiden te houden. Tevens gooiden NAC-supporters stenen naar ME'ers en trokken een omheining op het industrieterrein omver. Een aantal Ajax-supporters werd binnen het stadion gehouden om verdere confrontaties te voorkomen.
De negen aangehouden personen zijn NAC-supporters. Zij worden verdacht van belemmering bij aanhouding, openlijke geweldpleging, opruiing, urineren tegen een ME-bus en zich niet kunnen identificeren.

(ANP)
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
  maandag 25 februari 2008 @ 00:07:23 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56959598
Een aantal Ajax-supporters? Het hele vak, en dat terwijl er een ijzeren hek voor dat trainingsveld is geplaatst. Was niemand te zien buiten.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56960241
quote:
Op maandag 25 februari 2008 00:07 schreef Silenus het volgende:
Een aantal Ajax-supporters? Het hele vak, en dat terwijl er een ijzeren hek voor dat trainingsveld is geplaatst. Was niemand te zien buiten.
Inderdaad, moesten vrolijk een uurtje met ze allen binnenblijven, maargoed de ME heeft weer een heldendaad verricht volgens het AD
pi_56961682
quote:
Op zondag 24 februari 2008 01:15 schreef Zizou4ever het volgende:
Volgens een Vitesse man is Feyenoord in gisteren ook in Arnhem langs geweest en hebben Feyenoord en Vitesse een confrontatie gehad op de korenmarkt. Paar gewonden aan bijde kanten.
Schijnt een Vitesse gast in coma te liggen na een aanval met bakstenen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56962349
Ajax supporters veroorzaken rellen in Breda

Morgen zal de wedstrijd tussen NAC Breda en Ajax plaats vinden. Beide teams kwamen elkaar dit seizoen al eerder tegen, toen werd het 1-3 voor de club uit Breda.

De supporters van Ajax zijn echter al een dag eerder naar Breda gegaan. Er zijn rellen ontstaan in de Brabantse stad, zo heeft EuropeSoccer vernomen van een ME'er uit Bergen op Zoom. We hopen u later meer te kunnen vertellen.
pi_56963419
Vele ploertendoders, messen en knuppels. Dat was de vangst van de Twentse politie dit weekeinde bij een grootscheepse controle van voetbalhooligans. Bekijk de video.

http://www.nieuwnieuws.nl(...)pende_hooligans.html
  maandag 25 februari 2008 @ 14:14:54 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56963949
Toch jammer dat er geen confrontatie is gekomen.
pi_56964305
quote:
Op maandag 25 februari 2008 06:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Schijnt een Vitesse gast in coma te liggen na een aanval met bakstenen?
Man levensgevaarlijk gewond na supportersruzie
Uitgegeven: 25 februari 2008 13:53
Laatst gewijzigd: 25 februari 2008 14:08

ARNHEM - Een 37-jarige man uit Duiven is afgelopen weekeinde levensgevaarlijk gewond geraakt bij een ruzie tussen supporters van Vitesse en Feyenoord in het centrum van Arnhem. Dat bevestigde de politie maandag.

Aanhangers van de twee clubs troffen elkaar zaterdagavond op de Korenmarkt in Arnhem. De Rotterdamse supporters waren op doorreis uit Almelo en veroorzaakten amok in het uitgaanscentrum. Aanhangers van Vitesse bemoeiden zich daar mee, waarna er een vechtpartij ontstond. De politie zette onder meer de mobiele eenheid en honden in om een einde te maken aan de rel.

http://nu.nl/news/1450851(...)supportersruzie.html
pi_56964413
Een omstander .
pi_56970250
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:00 schreef PizzaSalami het volgende:
Ajax supporters veroorzaken rellen in Breda

Morgen zal de wedstrijd tussen NAC Breda en Ajax plaats vinden. Beide teams kwamen elkaar dit seizoen al eerder tegen, toen werd het 1-3 voor de club uit Breda.

De supporters van Ajax zijn echter al een dag eerder naar Breda gegaan. Er zijn rellen ontstaan in de Brabantse stad, zo heeft EuropeSoccer vernomen van een ME'er uit Bergen op Zoom. We hopen u later meer te kunnen vertellen.
Stelde weinig voor, voordat er echt iets kon gebeuren was de ME er al.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_56971780
quote:
VEERTIEN STADIONVERBODEN NA NAC-AJAX
25-02-2008

Tot nu toe veertien bezoekers van NAC kunnen een stadionverbod tegemoet zien vanwege hun gerdrag rond de wedstrijd NAC-Ajax. Deze verboden staan los van een eventuele strafrechtelijke vervolging.

Tijdens de wedstrijd hebben supporters op Vak G met bier en andere vloeistoffen gegooid naar supporters in het gastenvak. Van een van de gooiers is inmiddels de identiteit vastgesteld. Hij kan een stadionverbod van twee jaar tegemoet zien. Naar andere gooiers wordt nog gezocht.

Later tijdens de wedstrijd hebben supporters in hetzelfde gedeelte gevochten met stewards. Drie van hen zijn inmiddels geïndentificeerd en krijgen een stadionverbod voor drie jaar. Twee anderen zijn duidelijk herkenbaar op foto's. NAC zoekt nu uit wie zij zijn. Zij krijgen straks eenzelfde verbod opgelegd.

Buiten het stadion hebben negen mensen zich na de wedstrijd schuldig gemaak aan overtredingen dan wel misdrijven. De politie pakte hen op. Acht van deze bezoekers zijn wegens openlijke geweldpleging voor twee jaar niet welkom in het Rat Verlegh Stadion. De overtreding van de negende is als 'niet-voetbal gerelateerd' aangemerkt en hij zal daarom geen stadionverbod krijgen. Justitie kan naast deze sanctie nog overgaan tot strafrechtelijke vervolging.

Verder heeft NAC de man opgespoord die na NAC-Willem II over het veld heeft gelopen. Hij mag tien jaar niet in het NAC-stadion komen kan een fikse geldboete verwachten.

NAC heeft bij aanvang van het seizoen elke houder van een seizoens- of clubcard een brochure toegestuurd met daarin de regels die gelden in en rond het stadion. In deze folder was nog eens nadrukkelijk aangegeven welke maatregelen er volgen bij overtreding. NAC wil naar alle bezoekers een goed gastheer zijn. Handhaving is dadergericht om te voorkomen dat grote groepen supporters de dupe zijn van het gedrag van enkelen. Toch voelen vijftienduizend goede supporters de gevolgen van het gedrag van enkelen: boetes van de KNVB worden in mindering gebracht op de sfeerpot, waaruit ludieke acties worden gefinancierd. Zo moest NAC eerder al vijfduizend euro betalen wegens het gooien van bier naar gasten van de tegenpartij.
nac.nl
pi_56971841
Stadionverboden voor bier gooien ookal?
pi_56972207
Jaja, ze zijn niet alleen bij Feijenoord bezig met het uitroeien van 'het tuig'. Gezinnetjes moeten weer gezellig naar het zonder alle ellende rondom 'alle' wedstrijden in de Eredivisie. Krupul dat het is.
Elite
Tegen TTIP
pi_56979886
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:26 schreef Superheld het volgende:

[..]

Stelde weinig voor, voordat er echt iets kon gebeuren was de ME er al.
Ach, proberen kan nooit kwaad. Volgende keer beter.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:58:15 #62
139407 jorienvdherik
pi_57006459
http://www.michelvanbergen.nl/gallery/20080226x

Na afloop van Haarlem - Heracles
pi_57006504
Haarlem met wat jongens uit rotterdam?

Ongeregeldheden na bekerduel Haarlem, zeventien mensen opgepakt

Na afloop van de voetbalwedstrijd HFC Haarlem-Heracles zijn dinsdagavond ernstige ongeregeldheden uitgebroken. De Mobiele Eenheid heeft diverse charges verricht, nadat supporters in de buurt van het stadion aan de Jan Gijzenkade met bakstenen begonnen te gooien. Ook in het stadion is het na het bekerduel (dat Haarlem met 1-5 verloor) onrustig geweest, aldus een politiewoordvoerder. De politie heeft zeventien mensen opgepakt wegens openbare geweldpleging of het plegen van vernielingen. Het zijn allemaal Haarlem-supporters. Voor zover bekend zijn bij de ongeregeldheden geen gewonden gevallen. Wel ontstond er fikse schade aan met name auto's

Vernielingen aangericht na bekerwedstrijd

Haarlem – Na de bekerwedstrijd HFC-Haarlem–Heracles zijn dinsdagavond flinke vernielingen aangericht door de HFC Haarlem supporters.

De Planetenlaan, in de omgeving van het Haarlem stadion, lag na de ongeregeldheden met de supporters bezaaid met bakstenen.

Bij de diverse charges van de Mobiele Eenheid zijn een groot aantal HFC Haarlem supporters opgepakt. Diverse autoruiten en ramen van de bibliotheek sneuvelde bij de ongeregeldheden.

De supporters trokken daarna de woonwijken rond om het station in. Daarbij werden diverse vernielingen gepleegd. Tijdens de wedstrijd was het in de tweede helft ook al onrustig in het stadion. Supporters probeerden door de hekken te breken. Achter de tribune, bij de Jan Gijzenkade, lukte het supporters om door het hek te breken.

De politie en security wisten de supporters weer snel binnen de hekken te krijgen. Volgens de politie zijn er minimaal vijftien personen, allemaal HFC Haarlem supporters, aangehouden.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:25:05 #64
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57008183
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:31 schreef Zizou4ever het volgende:

[..]

Man levensgevaarlijk gewond na supportersruzie
Uitgegeven: 25 februari 2008 13:53
Laatst gewijzigd: 25 februari 2008 14:08

ARNHEM - Een 37-jarige man uit Duiven is afgelopen weekeinde levensgevaarlijk gewond geraakt bij een ruzie tussen supporters van Vitesse en Feyenoord in het centrum van Arnhem. Dat bevestigde de politie maandag.

Aanhangers van de twee clubs troffen elkaar zaterdagavond op de Korenmarkt in Arnhem. De Rotterdamse supporters waren op doorreis uit Almelo en veroorzaakten amok in het uitgaanscentrum. Aanhangers van Vitesse bemoeiden zich daar mee, waarna er een vechtpartij ontstond. De politie zette onder meer de mobiele eenheid en honden in om een einde te maken aan de rel.

http://nu.nl/news/1450851(...)supportersruzie.html
Een omstander krijgt een baksteen tegen zijn hoofd?
Zielig zooitje toch, die rotzooitrappende helden. Ga gewoon naar Almelo, kijk je wedstrijd en flikker weer op uit de stad.
pi_57008212
Hij is uit het ziekenhuis hoorde ik, of klopt dat niet?
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:27:13 #66
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57008239
Ik las gisteren dat hij buiten levensgevaar was, maar nog een aantal dagen moest blijven ter observatie. Als je als Arnhemmer gewond raakt en in Nijmegen terecht komt, moet het écht serieus zijn. Anders was hij wel naar Rijnstate gebracht.
pi_57008290
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:00 schreef PizzaSalami het volgende:
Haarlem met wat jongens uit rotterdam?

Ongeregeldheden na bekerduel Haarlem, zeventien mensen opgepakt

Vernielingen aangericht na bekerwedstrijd
Sneu voor de 'trouwe' supporters van Haarlem en de club in het algemeen. De wedstrijd had goede reclame moeten zijn voor de club waardoor eventuele nieuwe supporters aangetrokken konden worden (in de toekomst, Oosterpoort) en dan heb je zulk volk ertussen lopen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:32:51 #68
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57008351
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:25 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Een omstander krijgt een baksteen tegen zijn hoofd?
Zielig zooitje toch, die rotzooitrappende helden. Ga gewoon naar Almelo, kijk je wedstrijd en flikker weer op uit de stad.
Aah joh, dat is gewoon schade die je in moet calculeren. So what dat er eens in de zoveel tijd een omstander zwaar gewond raakt, als je maar lekker kunt rellen met je maten!
pi_57008884
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Aah joh, dat is gewoon schade die je in moet calculeren. So what dat er eens in de zoveel tijd een omstander zwaar gewond raakt, als je maar lekker kunt rellen met je maten!
Omstanders/ramptoeristen hebben nu eenmaal een verhoogde kans om ergens bij betrokken te raken.
pi_57010887
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Omstanders/ramptoeristen hebben nu eenmaal een verhoogde kans om ergens bij betrokken te raken.
Anderzijds vliegen de stenen altijd als eerste door de lucht... dus wellicht is het 100% pech. En dat is best ernstig, hoeft niemand stoer over te doen. Lijkt mij althans.
pi_57010915
Daar zit ook wat in, had het ook niet specifiek over deze situatie.
pi_57026067
---

[ Bericht 18% gewijzigd door Superheld op 28-02-2008 01:51:11 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 28 februari 2008 @ 05:47:57 #73
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_57026906
Vandaag weer mis in Buenos Aires. Twee fracties van de harde kern van River Plate zijn met elkaar op de vuist gegaan. Bij een groot treinstation ging het mis toen een groep van RP hooligans enkele winkeltjes rondom het station wilde overvallen. Een andere groep was het daar niet mee eens, en dus werd er gevochten. Op een gegeven moment zijn er twee mensen neergestoken. Omstanders bemoeiden zich ermee en hebben erger voorkomen...
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:06:47 #74
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57028043
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:14 schreef Superheld het volgende:
---
Que?

NAC aardige groep op de been heel de dag in Katwijk hoorde ik, mannetje of 120 HK?
Joden later nog met een groep gekomen en even los gegaan?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:14:51 #75
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_57030475
quote:
Dordrecht op zoek naar onruststokers
FC Dordrecht gaat een eventuele boete die het van de KNVB gaat ontvangen na de wanordelijkheden tijdens het bekerduel tegen Roda JC, verhalen op de daders.

,,We zijn nu in kaart aan het brengen wie de schuldigen zijn,’’ aldus algemeen manager Olav Ouwerkerk. Dinsdagavond werden er een tiental fakkels en een rookbom afgestoken (en op het veld gegooid) op de westtribune, waren er kortstondig oerwoudgeluiden te horen en betrad één ’supporter’ het veld. Voor dat laatste staat een stadionverbod van vijf jaar en een boete van duizend euro. Ouwerkerk: ,,Ik betreur het als mensen zich niet aan de regels houden.’’
Forza Roda
pi_57030815
Fakkels, aaahh. Wat een ramp...
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:31:39 #77
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_57030867
Werden o.a. ook fakkels richting het uitvak gegooid. Meer dan logisch wanneer je daar voor gestraft gaat worden.

Mooi ook dat iemand een fakkel het veld op wilt gooien en vervolgens tegen de dakrand gooit waardoor die fakkel terug het vak in vliegt.
Forza Roda
pi_57031452
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Robjuhhh het volgende:
Werden o.a. ook fakkels richting het uitvak gegooid. Meer dan logisch wanneer je daar voor gestraft gaat worden.

Mooi ook dat iemand een fakkel het veld op wilt gooien en vervolgens tegen de dakrand gooit waardoor die fakkel terug het vak in vliegt.
Dat is gewoon sfeer, mooi toch.
Elite
Tegen TTIP
pi_57034005
Druk weekje
pi_57034350
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

Que?

NAC aardige groep op de been heel de dag in Katwijk hoorde ik, mannetje of 120 HK?
Joden later nog met een groep gekomen en even los gegaan?
1e gedeelte klopt wel, dacht zelf meer aan 150 heel veel oudjes ook overigens.
Voor de rest nog allerlei ander NAC volk waarna er dus 300 man ofzo in het centrum van NAC was.
Was meer het gooi en smijtwerk aangezien politie er snel tussen was...
Alleen beetje jammer van die vuurpijl(en?)

Voor de rest was de noodtoestand uitgeroepen ofzo, veel ME, hele dag 2 helicopters....
quote:
Eén NAC-supporter opgepakt in Katwijk

door René Kloeg

Donderdag 28 februari 2008 - BREDA - De politie heeft gistermiddag in Katwijk voorafgaand aan de wedstrijd NAC tegen Quick Boys vechtende groepjes supporters uit elkaar gehaald.

Daarbij is tenminste één supporter van NAC aangehouden. Volgens burgemeester Jos Wienen van Katwijk hebben de extra veiligheidsmaatregelen rond het bekerduel goed gewerkt. Buiten de incidenten in de middaguren zijn massale ongeregeldheden uitgebleven. Tijdens de wedstrijd hebben de fans zich redelijk goed gedragen al moesten de suppoosten regelmatig ingrijpen om de fans gescheiden te houden. Na de wedstrijd verliet een groep supporters van NAC eerder het stadion. Volgens Wienen wilde die groep de orde verstoren. De politie wist deze fans echter op tijd te isoleren.
pi_57039815
Waarom maakte fc twente & shalke zich gereed voor een confrontatie met FR als FR in Arnhem zat?
Nothing to see here, carry on
pi_57040982
Je snapt er weer geen moer van

Feyenoord was in Enschede, ME hield t tegen, toen zijn er mannetje of 30 maar naar Arnhem gegaan en de rest naar huis

[ Bericht 32% gewijzigd door RayMania op 01-03-2008 17:37:53 ]
pi_57051970
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:24 schreef Superheld het volgende:
Je snapt er weer geen moer van kneus

Feyenoord was in Enschede, ME hield t tegen, toen zijn er mannetje of 30 maar naar Arnhem gegaan en de rest naar huis
Als ik het verhaal niet heb gelezen is het ook moeilijk volgen..

[ Bericht 10% gewijzigd door RayMania op 01-03-2008 17:33:14 ]
pi_57067301
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 01:39 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Als ik het verhaal niet heb gelezen is het ook moeilijk volgen..
Lees het verhaal voordat je gaat vragen

[ Bericht 45% gewijzigd door RayMania op 01-03-2008 17:35:00 ]
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:51:38 #85
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57069761
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:14 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]
Die pannekoek op 't veld die met zijn kop vol op de boarding knalde is na de wedstrijd gepakt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57084470
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:23 schreef Superheld het volgende:

[..]

Lees het verhaal voordat je gaat vragen

Je komt nooit bij je club
De enige rellen die je ziet/"meemaakt" zijn op youtube
jij denkt dat ik graag rellen meemaak van dichtbij ?
ik ben niet zo triest als jou om te moeten af spreken om te knokken. Die sukkeltjes van vak G uit breda weten precies in welk dorp ik woon.

Via Partyflock hadden ze gemeld dat ze langs zouden komen, ik heb nog zelfs terug gestuurd dat ze moesten komen!
Naderhand hebben die sukkels al hun profielen van Partyflock weggehaald, en dat terwijl ik niet eens gedreigd had.
Ze z\ijn hier nooit langs geweest want dan weten ze dat ze helemaal verrot geslagen worden door al die feyenoorders hier en dan hoef ik nog niet eens een hand uit te steken.

[ Bericht 22% gewijzigd door RayMania op 01-03-2008 17:36:29 ]
pi_57084885
Klaar. Topic opgeschoond. Normaal posten is er tegenwoordig niet meer bij ofzo?

Ontopic weer vanaf nu, ziektes en persoonlijke aanvallen achterwege laten. Dank u.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57264111
quote:
Voetbalduel eindigt in massale knokpartij

BOGOTA - Een Colombiaanse voetbalwedstrijd is zaterdag uitgelopen op een massale vechtpartij op en om het veld. Zestig mensen raakten daarbij gewond.

Deportivo Cali leidde thuis met 1-0 tegen America toen er op de tribunes relletjes ontstonden tussen fans van America. Ze probeerden een hek te slopen om zo het veld op te stormen. De oproerpolitie moest ingrijpen. Op dat moment braken ook op het veld opstootjes uit. De scheidsrechter besloot daarop het duel in de 82e minuut te staken.

America-trainer Diego Umana gaf in alle commotie zijn collega van Cali een klap. „Iemand viel me lastig, ik zag niet wie het was”, aldus Umana. „Het was fout en als ik moet stoppen met voetbal, dan moet dat maar. Ik verloor mijn geduld door de scheidsrechter.”

Zie hier de beelden van de vechtpartij
  zondag 9 maart 2008 @ 17:31:05 #89
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57266020
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
Normaal posten is er tegenwoordig niet meer bij ofzo?
we zijn nu offiesjeel hardkoor
  zondag 9 maart 2008 @ 17:34:01 #90
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57266081
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Coach mept coach dus, als ik het verhaal en de videobeelden goed begrijp?

Tsja... Ergens schuilt er een grote schoonheid in die dommige schijt aan alles houding. Je koopt er alleen zo weinig voor. Grote kans dat ie levenslang geschorst wordt door de FIFA.
  zondag 9 maart 2008 @ 17:37:51 #91
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_57266157
wild topic.
  zondag 9 maart 2008 @ 17:38:57 #92
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57266175
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef PLAE@ het volgende:
wild topic.
Dit is leipe shit hoor
  zondag 9 maart 2008 @ 20:28:21 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57269618
'Zware rellen' in Denemarken. Het hele land spreekt er schande van...
Elite
Tegen TTIP
  zondag 9 maart 2008 @ 20:35:09 #94
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 9 maart 2008 @ 20:39:50 #95
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57269887
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Happel het volgende:
wij zijn toen bij FC Kopenhagen ook hun 'clubhuis' in geweest, niks aan de hand. Was ook vlak na die uitzending van die undercover smeris bij Chelsea, dat ie werd aangevallen in Kopenhagen - dus waren wel verwachtingen enzo. Maar eenmaal daarbinnen viel de tent stil, en zodra er een biertje was gevallen was iedere Deen gauw weg, zo bang waren ze blijkbaar.

Maar toch... je kunt je daar lelijk in vergissen hoor, hoe suf die beelden er ook uit mogen zien. Wat dat betreft stelt de Nederlandse scene Europees gezien eigenlijk ook niet zoveel meer voor en zijn ze in het buitenland anno 2008 toch vaak wat agressiever heb ik het idee.
pi_57270025
Haha wat een hekkies

Maargoed, ze klappen er wel vol op he
pi_57279049
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:45 schreef Superheld het volgende:
Haha wat een hekkies
En die gooien ze dan om, terwijl je zo over de boarding kan stappen en langs het veld kan lopen.

Aan de andere kant, zo zijn rellen leuker dan met stenen op je kop en een mes in je donder.
  maandag 10 maart 2008 @ 10:24:29 #98
51286 w00h00
Digital man!
pi_57279575
Ik was er ook bij tegen FCK, maar over het algemeen zijn dat beren van gasten kan ik je vertellen.

Verder wel een leuk opstootje, niet echt veel bijzonders in tegestelling tot Colombia...
  maandag 10 maart 2008 @ 19:04:09 #99
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_57288886
Beren? die heb ik daar dan even gemist. Maar misschien had ik teveel oog voor de vrouwen in Kopenhagen, die zijn interessanter.
pi_57289475
Ik heb daar ook geen beren gezien, vrouwen daarintegen idd wel.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:08:44 #101
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57290307
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:24 schreef w00h00 het volgende:
Ik was er ook bij tegen FCK, maar over het algemeen zijn dat beren van gasten kan ik je vertellen.

Verder wel een leuk opstootje, niet echt veel bijzonders in tegestelling tot Colombia...
Mjah... kan me van Inter ook beren van gasten herinneren. Hele brede ruggen, en meer heb ik ook niet van ze gezien

Ach, het zal ook allemaal wat.
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:39:49 #102
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57326678
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mjah... kan me van Inter ook beren van gasten herinneren. Hele brede ruggen, en meer heb ik ook niet van ze gezien

Ach, het zal ook allemaal wat.
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:51:21 #103
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57339030
Rustig in eindhoven geweest vandaag?
Mijn party reviews
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:07:57 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57345283
Volgens mij wel, komt door de nieuwe aanpak. Ze zetten tegenwoordig modellen in, in plaats van politie:
quote:
Modellen 'bewaken' orde bij PSV

EINDHOVEN - Het lijkt welhaast een ideale oplossing: 50 knappe meiden in uniform handhaven woensdag de openbare orde rondom de voetbalwedstrijd PSV-Tottenham Hotspur in Eindhoven.

Zodat een eventuele politiestaking ditmaal geen roet in het eten gooit voor de vele Nederlandse voetbalsupporters. Een oplossing waar Minister Guusje ter Horst niet aan te pas hoefde te komen. Ontwikkeld in het Brabantse Deurne en dus niet in de Tweede Kamer.

Hadden ze dat niet een week eerder kunnen bedenken?
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:33:13 #105
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57347793
Daar wil iedereen wel door "opgelaaid" worden
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:35:36 #106
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57347841
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:33 schreef PyTh het volgende:
Daar wil iedereen wel door "opgelaaid" worden
"Zal ik jou es ekkes oplaaien"

Dat zullen die vrouwen wel vaak naar hun kop geslingerd hebben gekregen in het Brabantse.
Mijn party reviews
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:40:03 #107
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57347952
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef Sethje het volgende:

[..]

"Zal ik jou es ekkes oplaaien"

Dat zullen die vrouwen wel vaak naar hun kop geslingerd hebben gekregen in het Brabantse.
hehe Idd.

Weinig gebeurd gisteren trouwens.

Enige echte vechtpartij bij de Movies, 50 oudere Yids tegen 20 man PSV (waarvan de helft P&S)

Verder schijnt het zo geweest te zijn dat er ook 20-30 amsterdamse "joden" bij een groep van de Spurs waren.
Iemand die dit kan bevestigen?
pi_57347981
Er zullen ongetwijfeld Ajacieden bij de Spurs hebben gelopen ja. Daar twijfel ik geen seconde aan.
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:47:21 #109
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57348101
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Er zullen ongetwijfeld Ajacieden bij de Spurs hebben gelopen ja. Daar twijfel ik geen seconde aan.
Was een specifiek groepje van een mannetje of 20 a 30.

Zijn 15 minuten voor de wedstrijd "gesignaleerd" bij de McDonalds en liepen daarna richting V&D.
Onder de wedstrijd is er een groep van PSV gaan lopen maar dat groepje was nergens meer te vinden.
pi_57348212
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:47 schreef PyTh het volgende:
Onder de wedstrijd is er een groep van PSV gaan lopen maar dat groepje was nergens meer te vinden.
misschien dat ze de wedstrijd aan het kijken waren?
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:45:41 #111
51286 w00h00
Digital man!
pi_57350848
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

misschien dat ze de wedstrijd aan het kijken waren?
pi_57365583
Er is er 1 knockie geslagen van de Spurs?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 00:28:44 #113
139407 jorienvdherik
pi_57365625
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens mij wel, komt door de nieuwe aanpak. Ze zetten tegenwoordig modellen in, in plaats van politie:
[..]

Hadden ze dat niet een week eerder kunnen bedenken?
het zou je nichtje maar zijn die er staat
  vrijdag 14 maart 2008 @ 00:48:52 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57365956
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

het zou je nichtje maar zijn die er staat
Je gaat toch niet op je nichtje geilen.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 01:06:04 #115
139407 jorienvdherik
pi_57366213
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 00:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je gaat toch niet op je nichtje geilen.
Nee, maar ken iemand en daar is het zijn nicht van.

maar goed
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:08:08 #116
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57368213
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 00:26 schreef Jasza het volgende:
Er is er 1 knockie geslagen van de Spurs?
Heb je weer ergens via via iets opgevangen knul?
't klopt wel though
pi_57390731
Heb gehoord dat er meerdere drankjes zijn gedronken.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:16:15 #118
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57391691
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 03:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb gehoord dat er meerdere drankjes zijn gedronken.

VOETBALWETTEN NU!!!!
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:37:45 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57391909
quote:
Vernielingen tijdens Fortuna-MVV

Bij de wedstrijd Fortuna Sittard-MVV zijn vrijdagavond vernielingen aangericht. Volgens verschillende bronnen probeerden supporters van Fortuna uit onvrede via het supportershome toegang tot de kleedkamers van de spelers te krijgen.

Dat gebeurde in de rust van de wedstrijd. Daarbij werden plafondplaten, ramen en deuren vernield. De kleedkamers werden niet bereikt. Fortuna bevestigt de vernielingen, maar zegt niet te weten of ze zijn aangericht door Fortuna- of MVV-supporters. De wedstrijd eindigde in 0-7 voor MVV.

Bron: L1
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 15 maart 2008 @ 12:17:12 #120
43497 Afunados
Get Therapy
pi_57393194
"Fortuna bevestigt de vernielingen, maar zegt niet te weten of ze zijn aangericht door Fortuna- of MVV-supporters."

Misschien moeten ze eens op Fortunahome kijken. Daar staan dus ook wat pics van de vernielingen, maar weinig interessants verder..
pi_57404965
quote:
Duel tussen Betis en Bilbao gestaakt na flesincident
15/03/2008 23:30

Real Betis Sevilla hangt een straf boven het hoofd nadat de thuiswedstrijd tegen Athletic de Bilbao werd gestaakt. De doelman van de gasten, Armando, werd in de 71ste minuut geraakt door een uit het publiek geworpen fles water.

Armando kreeg het projectiel vol in zijn gezicht. De 37-jarige doelman hield een hoofdwond over aan het incident en werd langdurig op het veld behandeld. De wond moest met vijf hechtingen worden gedicht. Op het moment dat het duel werd gestaakt leidde Betis met 2-1.

Het is niet voor het eerst dat het publiek van Betis in opspraak is geraakt. Vorig seizoen werd de toenmalige Sevilla-trainer Juande Ramos eveneens geraakt door een vanaf de tribune gegooide fles. Betis moest als straf drie wedstrijden zonder publiek spelen.
  zondag 16 maart 2008 @ 00:02:21 #123
14509 reem
pi_57405436
Het is weer raak bij ons in Argentinië. Vanmiddag is een supportersbus met fans van Vélez Sarsfield beschoten, terwjil ze op weg waren naar het stadion van San Lorenzo. Een fan werd geraakt en is later aan z'n verwondingen overleden. Dooie fan nummer 224 in Argentinië (sinds 1939). In het stadion van San Lorenzo braken daardoor later rellen uit en de partij is afgelast.

Foto/Video, hier --> http://www.ole.clarin.com(...)llocal/01629230.html

Er gaan verschillende verhalen rond over wat er precies gebeurd is. Zodra ik meer weet zal ik het wel posten.
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 16 maart 2008 @ 01:08:43 #124
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_57406403
quote:
Lekker engels weer, alleen wat zooi smijten en dan tof doen
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_57409227
quote:
Op zondag 16 maart 2008 01:08 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

Lekker engels weer, alleen wat zooi smijten en dan tof doen
Zei ik ook al tegen een maat van me, snap dat nooit zo erg als je op een kleine afstand van elkaar staat waarom dan gooien met stoelen en niet echt vechten...

Maarja zullen wel dronken engelsen geweest zijn en niet de "echte jongens" ofzo?
pi_57412361
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Happel het volgende:
Whehe zie nog het broertje van een maatje voorbij vliegen Die mannetjes hadden ook al het tifohonk van Brondby leeggeroofd
  maandag 17 maart 2008 @ 04:06:20 #127
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_57425564
Gisteren in home liet iemand een broodje frikandel vallen.
pi_57425581
quote:
Op maandag 17 maart 2008 04:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Gisteren in home liet iemand een broodje frikandel vallen.
Heb je hem wel gestraft?
  maandag 17 maart 2008 @ 12:25:36 #129
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57429716
quote:
Op zondag 16 maart 2008 00:02 schreef reem het volgende:
Het is weer raak bij ons in Argentinië. Vanmiddag is een supportersbus met fans van Vélez Sarsfield beschoten, terwjil ze op weg waren naar het stadion van San Lorenzo. Een fan werd geraakt en is later aan z'n verwondingen overleden. Dooie fan nummer 224 in Argentinië (sinds 1939). In het stadion van San Lorenzo braken daardoor later rellen uit en de partij is afgelast.

Foto/Video, hier --> http://www.ole.clarin.com(...)llocal/01629230.html

Er gaan verschillende verhalen rond over wat er precies gebeurd is. Zodra ik meer weet zal ik het wel posten.
Pff, da's wel andere koek.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:25:43 #130
14509 reem
pi_57450689

Plaatje van de harde kern van River. Zou leuk zijn als die jongens een keer naar Europa komen. Volgens mij blijft er dan niets over van de boel in West-Europa...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57450745
Pistolen.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:33:15 #132
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57450843
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:25 schreef reem het volgende:
Plaatje van de harde kern van River. Zou leuk zijn als die jongens een keer naar Europa komen. Volgens mij blijft er dan niets over van de boel in West-Europa...
Die lui kunnen de reis niet een betalen, gaat dus nooit gebeuren.

Dat is ook het jammere als Argentina op een WK in Europa speelt, zitten er te veel rijke stinkerds.
kankelul.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:33:21 #133
14509 reem
pi_57450846
Ik heb niet zo veel verstand van hoe het er in Nederland aan toe gaat. Maar die lui zijn full-time hooligans. In dienst van de club, betaald door de directie (als persoonlijke knokploeg). Geweld = hun beroep. Er lopen genoeg moordenaars tussen. Daarnaast is geweld een dusdanig groot deel van het dagelijks leven hier, dat als je als 'barra brava', zonder wapens over straat loopt - er een grote kans is dat je als je je wijk uitgaat, je 's avond's niet meer aanschuift bij het avondeten.
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:34:55 #134
14509 reem
pi_57450880
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Die lui kunnen de reis niet een betalen, gaat dus nooit gebeuren.
Ik denk niet dat je het snapt: zij worden BETAALD om wedstrijden te bezoeken
quote:
Dat is ook het jammere als Argentina op een WK in Europa speelt, zitten er te veel rijke stinkerds.
Een gedeelte van de harde kern (30 man) van River was wel degelijk naar het WK in Duitsland gereisd...
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:36:30 #135
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57450910
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef reem het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je het snapt: zij worden BETAALD om wedstrijden te bezoeken
[..]

Een gedeelte van de harde kern (30 man) van River was wel degelijk naar het WK in Duitsland gereisd...
Ah oké, ik dacht dat ooit gehoord te hebben ergens...
kankelul.
pi_57450911
Dat is bij mij bekend Reem. En ik ben blij dat het in Nederland niet zo ver komt. Het is toch eigenlijk een soort spel en door de vele wapens is dat al behoorlijk verpest, laat staan dat er ook nog vuurwapens bij komen.
pi_57450943
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:34 schreef reem het volgende:

[..]

Waren dat die gasten die er een sport van hadden gemaakt vlaggen te jatten in Frankfurt?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 12:39:04 #138
14509 reem
pi_57450974
Ze hebben t ook niet nodig volgens mij. Want als je ziet hoe gespierd die lui vaak zijn... Hangen heel de dag in de fitnesszaal van de club. Die Football Factories Int. aflevering over Argentinië geeft (tot mijn verbazing) best wel een realistisch beeld van hoe t r hier aan toe gaat...
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:26:49 #139
51286 w00h00
Digital man!
pi_57452037
Willen we het zoals in Argentinië? Dat je op elk moment een kogel door je kop kan krijgen en waar de respect ver te zoeken is.

'Gezonde' rivaliteit met hier en daar een flinke rel is toch prachtig!

[ Bericht 0% gewijzigd door w00h00 op 18-03-2008 13:49:12 ]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:36:44 #140
14509 reem
pi_57452263
Klopt. Alleen is het gaan naar een voetbalwedstrijd in Nederland te vergelijken met het gaan naar een bioscoop. Juist die 'gezonde' rivaliteit mistte ik in NL. Bijna iedereen hier in Arg. kent de liedjes, die een stuk ingewikkelder zijn dan in NL, er wordt vuurwerk afgestoken en vaak 90 minuten lang gezongen en gesprongen.
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:41:15 #141
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57452354
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef reem het volgende:
Klopt. Alleen is het gaan naar een voetbalwedstrijd in Nederland te vergelijken met het gaan naar een bioscoop. Juist die 'gezonde' rivaliteit mistte ik in NL. Bijna iedereen hier in Arg. kent de liedjes, die een stuk ingewikkelder zijn dan in NL, er wordt vuurwerk afgestoken en vaak 90 minuten lang gezongen en gesprongen.
Daar zijn we te nuchter voor.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 13:45:25 #142
14509 reem
pi_57452433
Ja dat geloof ik dus niet. Daarvoor zijn de verschillen tussen clubs in Nederland te groot nietwaar? Bijvoorbeeld Tilburg en Breda liggen 30km uit elkaar, maar de beleving van de supporters is zo anders in de twee steden...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57452447
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:36 schreef reem het volgende:
In Argentinië nemen de clubs het "tuig" in dienst en in Nederland worden ze uit de stadions geweerd. Hier wil men er een gezinsaangelegenheid van maken, en voor het afsteken van vuurwerk krijg je een stadionverbod.

Vroeger was er veel meer sfeer, zeker in de Kuip en dat geld voor meer stadions.
  woensdag 19 maart 2008 @ 01:32:25 #144
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_57467945
Maatje belde me dat het op station Breda even goed los ging. Zal morgen wel met wat meer info komen, nu de stad in
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  woensdag 19 maart 2008 @ 01:34:00 #145
139407 jorienvdherik
pi_57467958
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:32 schreef hippo-clippo het volgende:
Maatje belde me dat het op station Breda even goed los ging. Zal morgen wel met wat meer info komen, nu de stad in
onder de brug bij de kuip, lag het glas van het bushokje er uit
en veel ME busjes
  woensdag 19 maart 2008 @ 03:04:50 #146
14509 reem
pi_57468633
Ohja, afgelopen zondag ook een vecht/schietpartij tussen twee fracties van de harde kern van Boca. Niemand dood, wel 180 man opgepakt en uitgebrand busje. Video --> http://www.ole.clarin.com(...)llocal/01630549.html
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 19 maart 2008 @ 03:16:40 #147
139407 jorienvdherik
pi_57468675

na de 1-0
pi_57468798
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 12:39 schreef reem het volgende:
Ze hebben t ook niet nodig volgens mij. Want als je ziet hoe gespierd die lui vaak zijn... Hangen heel de dag in de fitnesszaal van de club. Die Football Factories Int. aflevering over Argentinië geeft (tot mijn verbazing) best wel een realistisch beeld van hoe t r hier aan toe gaat...
Inderdaad die aflevering laat wel zien hoe het daar gaat.
  woensdag 19 maart 2008 @ 04:14:00 #149
14509 reem
pi_57468831
Wel grappig dat zowel Bebote (Independiente), Rafa Di Zeo (Boca), en Alan Schlenker (die kerel van River die alleen met zn rug in beeld wilde) in de bak zitten nu
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 19 maart 2008 @ 08:37:55 #150
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57469515
reem volgens mij overdrijf je wel een stukkie hoor, tuurlijk is het absoluut niet te vergelijken met Nederland. Maar je doet er wel een flinke schep bovenop
pi_57469716
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

onder de brug bij de kuip, lag het glas van het bushokje er uit
en veel ME busjes
toen wij naar het stadion liepen, kwam er een man of 30 ME die kant op (Varkenoord)
verder niks van gehoord
pi_57471992
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 03:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]

na de 1-0
euh.. ja..?
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:17:54 #153
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57472155
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:10 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

euh.. ja..?
Slechts vier meter van de wand af!!!!
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:51:52 #154
139407 jorienvdherik
pi_57472972
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:55 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

toen wij naar het stadion liepen, kwam er een man of 30 ME die kant op (Varkenoord)
verder niks van gehoord
ben benieuwd
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:31:27 #155
139407 jorienvdherik
pi_57490227
Boys zegt net tegen me, dat ajax fans 1e wand hebben uitgebroken
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:18:50 #156
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57492305
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Boys zegt net tegen me, dat ajax fans 1e wand hebben uitgebroken
Klopt, was redelijk lomp. Twee stewards werden door het opengetrapte deurtje geperforeerd en eentje flikkerde toen naar beneden. Gelukkig voor hem in het net, anders had 'ie het niet na kunnen vertellen.
Daarna werd er nog zo'n plexiglasplaat uitgetrapt en van de 2e ring afgetyft, geen idee of daar beneden nog wat mis is gegaan. Enfin, twee rotjes/bommetjes in het PSVvak gegooid en toen iedereen doorkreeg dat je toch niet door die tweede wand kwam maar weer het vak ingegaan.
pi_57492680
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Klopt, was redelijk lomp. Twee stewards werden door het opengetrapte deurtje geperforeerd en eentje flikkerde toen naar beneden. Gelukkig voor hem in het net, anders had 'ie het niet na kunnen vertellen.
Daarna werd er nog zo'n plexiglasplaat uitgetrapt en van de 2e ring afgetyft, geen idee of daar beneden nog wat mis is gegaan. Enfin, twee rotjes/bommetjes in het PSVvak gegooid en toen iedereen doorkreeg dat je toch niet door die tweede wand kwam maar weer het vak ingegaan.
Kwam meer omdat die kale steward van Ajax ze weghaalde daar, luisterde allemaal braaf.

Beetje kansloos allemaal, je schiet er niks mee op, wel lekkere kwaliteit hebben ze daar van de wanden zeg

En @Jorien: Boys zat zeker al in ze broekje te schijten.

Gaan weer brieven op deurmatten vallen binnenkort, dombo's

[ Bericht 6% gewijzigd door Jasza op 20-03-2008 03:04:05 ]
pi_57493031
Lekker gek weer.
pi_57493315
quote:
Officiële klacht Clubraad Nac

Foto: FR-Fans.nl

Datum: 19-03-2008 Bron: Lunaticnews.eu

Nac ging voor de bekerwedstrijd eindelijk weer eens met 1.600 man naar De Kuip en ze hadden in Breda hoge verwachtingen. Dit liep echter niet alleen sportief slecht af, maar ook op organisatorisch vlak liep het niet zoals ze dat gewend zijn wanneer ze met slechts een paar honderd man afreizen naar uitwedstrijden.
De Clubraad van Nac heeft een officiële klacht bij Nac neergelegd met betrekking tot de (veiligheids)organisatie rondom de wedstrijd.

Beste Leon,

Naar aanleiding van de bekerwedstrijd tegen Feyenoord legt de Clubraad de volgende klacht neer bij Nac betreffende de wedstrijdvoorbereiding en de veiligheidsituatie:

1. Onvoldoende toiletten tijdens de treinreizen;

2. Onvoldoende voorbereiding in het gastenvak ten aanzien van catering en toiletten;

3. Onvoldoende communicatie over de vertrekprocedure na afloop van de wedstrijd. Waarom wordt de vertrektijd die reeds vooraf bekend was niet omgeroepen?;

4. Provocerende politie-eenheden rondom het uitvak;

5. Chargerende Mobiele Eenheid achter het uitvak waardoor enorme druk op de mensenmassa ontstond. Welke veiligheidsafweging rechtvaardigt deze charge waarbij o.a. ouderen, kinderen en vrouwen in de verdrukking kwamen?

Ik ben blij dat er geen doden of zwaargewonden zijn gevallen door het politie-optreden in een overvolle supportersbuffer.

Graag direct actie vanuit Nac richting de veiligheidsverantwoordelijke van Feyenoord en de politie Rotterdam.

Met vriendelijke groeten,

Sjoerd van Fessem voorzitter Clubraad
Sjesus, wat een gejank, dat maak je bij Feyenoord elke treincombi mee.
pi_57493427
'Ik ben blij dat er geen doden of zwaargewonden zijn gevallen door het politie-optreden in een overvolle supportersbuffer'.

.

Beetje overdreven weer allemaal. Maar goed, denk niet dat dit echt representatieve berichtgeving is voor die 1600 personen.
  donderdag 20 maart 2008 @ 08:51:02 #161
139407 jorienvdherik
pi_57493801
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:10:22 #162
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57493973
Boefjes

Behoorlijk kansloos weer.
pi_57495158
Overigens is de TT natuurlijk tekstueel briljant, maar dat terzijde.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_57495882
2. Onvoldoende voorbereiding in het gastenvak ten aanzien van catering en toiletten;

Kunnen ze zelf ook wat van leren, vorige keer was na 5 minuten al het eten op bij hun catering
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:03:18 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57496050
Bij Heracles vond men het nodig om hun frustraties op Saeijs te verwerken toen deze bij kameraden stond.
Planning:
-
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:05:04 #166
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57496091
jodenactie.
kankelul.
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:29:40 #167
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57496615
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:03 schreef DarkShine het volgende:
Bij Heracles vond men het nodig om hun frustraties op Saeijs te verwerken toen deze bij kameraden stond.
niet netjes
Mijn party reviews
pi_57497076
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:05 schreef MarkNMGN het volgende:
jodenactie.
zeker
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:25:16 #169
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_57506098
Maatje van me was er gisteren ook doorheen...

Ik zeg: "proficiat met je SV"
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 20 maart 2008 @ 22:11:45 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
  donderdag 20 maart 2008 @ 22:49:41 #171
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_57510977
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 07:54 schreef Luni het volgende:

[..]

Sjesus, wat een gejank, dat maak je bij Feyenoord elke treincombi mee.
Ze snappen ook niet dat ze bij Feyenoord eerst de eigen supporters via het station weg laten gaan....
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_57511062
quote:
Die steward heeft echt mazzel met dat net.
pi_57511159
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef Thieske het volgende:

[..]

Die steward heeft echt mazzel met dat net.
Wij ook
  donderdag 20 maart 2008 @ 23:14:44 #174
139407 jorienvdherik
pi_57511515
als dat net er niet was zeg
pi_57511643
Ze lopen er wel heel herkenbaar bij zeg
  donderdag 20 maart 2008 @ 23:23:46 #176
139407 jorienvdherik
pi_57511706
tja naast al die uitvakken hebben ze altijd een grote bek, op zich mooi dat ze nu echt bang waren die gasten er naast.

echt na een goal altijd zo aan het provoceren
pi_57512035
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat gebeurd voor de rest in geen 1 stadion naast de uitvakken...........
  donderdag 20 maart 2008 @ 23:56:36 #178
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57512442
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:38 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat gebeurd voor de rest in geen 1 stadion naast de uitvakken...........
de grootste mongolen zitten altijd naast het uitvak.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:44:04 #179
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57517455
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:56 schreef Prosac het volgende:

[..]

de grootste mongolen zitten altijd naast het uitvak.
Inderdaad, josti-publiek.
'Laten we naast het uitvak gaan zitten, die [insert naam] uitdagen.. da's echt wel gek'

Bij Feyenoord overigens had je wel een tijdje wat mensen van de oudere garde zitten naast het uitvak, ik meen op JJ
kankelul.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:46:58 #180
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57517515
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
tja naast al die uitvakken hebben ze altijd een grote bek, op zich mooi dat ze nu echt bang waren die gasten er naast.

Daar zit jij toch ook?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 11:52:11 #181
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57517632
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 11:44 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Inderdaad, josti-publiek.
'Laten we naast het uitvak gaan zitten, die [insert naam] uitdagen.. da's echt wel gek'

Bij Feyenoord overigens had je wel een tijdje wat mensen van de oudere garde zitten naast het uitvak, ik meen op JJ
Bij Heerenveen ook een paar mongolen, hele tijd provoceren, nare dingen roepen, drukker met ons dan met de wedstrijd. Totdat ze er via de omroeper achter kwamen dat wij met vrij vervoer waren en dus ook direct na de wedstrijd het stadion uit konden, die gozers wisten niet hoe snel ze van te voren het stadion uit moesten.
pi_57517688
Bij Willem II aantal jaren geleden, gasten naast het uitvak stonden ook heel stoer te doen, maar achter hun stonden wat Feyenoordsupporters met losse kaarten
pi_57517808
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 11:52 schreef Prosac het volgende:

[..]

Bij Heerenveen ook een paar mongolen, hele tijd provoceren, nare dingen roepen, drukker met ons dan met de wedstrijd. Totdat ze er via de omroeper achter kwamen dat wij met vrij vervoer waren en dus ook direct na de wedstrijd het stadion uit konden, die gozers wisten niet hoe snel ze van te voren het stadion uit moesten.
Bij groningen kunnen ze er ook wat van

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:16:26 #184
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57518122
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:00 schreef denthemen het volgende:

[..]

Bij groningen kunnen ze er ook wat van

[ afbeelding ]
dat zijn ook mongolen, maar dat verandert niks aan mijn stelling dat de grootste mongolen naast het uitvak zitten.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:23:54 #185
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57520589
quote:
Nauwgezet onderzoek naar wangedrag Ajax-supporters
21 maart 2008 13:45
PSV verricht uitgebreid onderzoek naar het wangedrag van een aantal Ajax-supporters afgelopen woensdag in bezoekersvak van het Philips Stadion. Zo’n tien minuten voor het einde wisten zij met veel geweld een vluchtdeur in de scheidingswand van het bezoekersvak kapot te trappen; waarna de zaak escaleerde.

Mensen gewond
Een groep van zo’n twintig tot dertig van hen wist via de ontstane opening het bezoekersvak te verlaten. PSV-stewards die in deze ruimte aanwezig waren moesten door het geweld vluchten en raakten hierbij gewond. De groep Ajax-supporters gooiden vervolgens met diverse materialen - ondermeer een deel van het tevoren vernielde lexaanglas en een brandblusser die daar preventief aanwezig moet zijn - richting stewards en PSV-supporters. Ook hierbij raakten diverse mensen gewond. Nadat deze groep ook een deel van het (het bezoekersvak omringende) veiligheidsnet hadden vernield, werden twee stuks zwaar vuurwerk richting PSV supporters gegooid. Diverse personen, onder wie PSV-supporters en stewards, raakten hierbij gewond aan handen en oren. Uiteindelijk is deze groep Ajax-aanhangers weer in het bezoekersvak terecht gekomen.

Uitgebreid onderzoek
PSV is direct na de wedstrijd gestart met een uitgebreid onderzoek naar deze gebeurtenissen. Er zijn diverse verklaringen opgenomen van slachtoffers en getuigen en de beelden van het camerasysteem zijn bestudeerd. Deze camerabeelden blijken een goed beeld te geven van de gebeurtenissen en PSV gaat er van uit dat deze beelden - die in beslag genomen zullen worden door de politie - voldoende aanknopingspunten bieden om de schuldigen te identificeren. PSV onderzoekt ook hoe uitbraak van supporters uit het bezoekersvak in de toekomst beter voorkomen kan worden. Daar het bezoekersvak moet voldoen aan regelgeving inzake vluchtwegen en andere bepalingen zijn er echter wel beperkingen aan het barricaderen van het bezoekersvak. PSV gaat er van uit dat bezoekende supporters naar het Philips Stadion te komen om hun elftal aan te moedigen en niet om opzettelijk vernielingen te plegen en mensen ernstig in gevaar te brengen.

Ajax-supporters niet meer welkom
Daarom stelt PSV zich op dit moment op het standpunt dat de club zich - als de uitkomsten van het onderzoek compleet zijn - het recht voorbehoudt om, gezien het gedrag van deze groep Ajax-supporters, eventueel het besluit te nemen dat Ajax-supporters gedurende enige tijd niet meer welkom zijn in het Philips Stadion. De directie van PSV heeft de directie van Ajax hierover inmiddels geïnformeerd. Natuurlijk zijn alle bevindingen die het onderzoek tot nu toe opgeleverd heeft ook verstuurd aan de KNVB, afdeling veiligheidszaken. Ook is door PSV aangifte gedaan bij de politie. Mochten er in dat kader nog PSV-supporters zijn die gewond zijn geraakt, dan verzoekt de club deze supporters zich te melden bij PSV.

www.psv.nl
En op psv.nl een foto van vakkie 410 erbij.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:39:13 #186
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57520924
Volgend jaar dus geen ajaxcieden in het Philips-stadion.
kankelul.
pi_57521049
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 14:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Zou te gek voor woorden zijn. Als ik dat stuk zo lees gaat het om zo'n 20-30 man. Ze hebben er genoeg beelden van, dus die jongens zullen wel op te sporen zijn. Case closed lijkt me.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:51:50 #188
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57521186
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 14:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zou te gek voor woorden zijn. Als ik dat stuk zo lees gaat het om zo'n 20-30 man. Ze hebben er genoeg beelden van, dus die jongens zullen wel op te sporen zijn. Case closed lijkt me.
Het is altijd een minderheid, als PSV ook maar één reden heeft om ajacieden te weigeren doen ze dat.
kankelul.
pi_57521252
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 14:51 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Het is altijd een minderheid, als PSV ook maar één reden heeft om ajacieden te weigeren doen ze dat.
Meen je niet?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:59:49 #190
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57521344
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 14:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Meen je niet?

Je weet wat ik bedoel, zelfde bij Feyenoord-ajax als daar iets gebeurd.
5 jaar geen uitpubliek, zijn ze alleen maar blij mee...
kankelul.
pi_57521417
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 14:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:05:46 #192
139407 jorienvdherik
pi_57521425
ze zullen ook niet zo blij doen die gasten naast het psv vak:P
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:08:13 #193
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57521476
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:04 schreef denthemen het volgende:

[..]
Huillie.
kankelul.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:06:38 #194
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57522565
quote:
Voorlopig geen Ajacieden bij PSV-wedstrijd

PSV is van plan om serieus te kijken naar het weren van Ajax-supporters bij wedstrijden van Ajax in het Philips-stadion in Eindhoven. Dat laat PSV weten op de PSV-website. De aanleiding hiervoor is het wangedrag van een groep Ajacieden bij de wedstrijd PSV-Ajax van afgelopen woensdag.

Tijdens de wedstrijd wist een groep van zo'n twintig tot dertig man zichzelf vanuit het uitvak via een vluchtdeur toegang te verschaffen tot een ruimte die niet bestemd was voor uitsupporters. Hier gooiden ze met een brandblusser en glas naar enkele stewards en PSV-supporters. Hierbij raakten verschillende mensen gewond. vervolgens sloopten ze het veiligheidsnet dat rond het uitvak gespannen is om vuurwerk tegen te houden. Toen ze hiermee klaar waren, werden er twee stuks zwaar vuurwerk op de PSV-supporters afgevuurd, waarbij weer gewonden vielen.

Aangifte
PSV is geenszins van zins om dit wangedrag van uitsupporters te accepteren. Er zijn inmiddels verschillende verklaringen opgenomen van slachtoffers en getuigen. Ook zijn er goede camerabeelden. PSV gaat ervan uit dat aan de hand hiervan de daders zonder veel moeite geïdentificeerd en vervolgd kunnen worden. Er is inmiddels al aangifte gedaan.

Voorkomen
PSV onderzoekt nu ook of het uitvak beter ingericht kan worden om herhaling te voorkomen. Het probleem is voornamelijk dat ook uitvakken aan regels omtrent brandveiligheid en vluchtwegen moeten voldoen. Daarom is het niet toegestaan om supporters volledig op te sluiten. Zoals gezegd neemt de directie van PSV serieus in overweging om Ajaxsupporters voorlopig niet meer toe te laten tot wedstrijen in het stadion.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:50:29 #195
14509 reem
pi_57525256
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:37 schreef ASroma het volgende:
reem volgens mij overdrijf je wel een stukkie hoor, tuurlijk is het absoluut niet te vergelijken met Nederland. Maar je doet er wel een flinke schep bovenop
ASroma, in welk opzicht overdrijf ik dan? Ik post hier gewoon wat ik in de kranten lees plus wat ik heb geleerd adh gesprekken met mensen van verschillende clubs.
[b]@RemiLehmann[/b]
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:51:40 #196
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57550604
Zeer vreemde middag/avond in Heerenveen...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:17:00 #198
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_57594989
quote:
Op zondag 23 maart 2008 00:42 schreef MaxPower het volgende:
Zeer vreemde middag/avond in Heerenveen...

Vertel!
Enschede, onze stad! ons domein!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:12:11 #199
139407 jorienvdherik
pi_57596952
ajax is pas zaterdag
pi_57605188
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 10:17 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Vertel!
De fryslan boppe casual youth fierljepper firm heeft lopen stoeien met wat jongetjes van Roda
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:53:11 #201
51286 w00h00
Digital man!
pi_57609630
Ik hoorde vanavond van wat gasten dat De Graafschap het ook erg gezellig heeft gehad in de kaasstad...
pi_57643509
  zondag 30 maart 2008 @ 15:10:15 #203
139407 jorienvdherik
pi_57715506
quote:
Juventus-Parma uitgesteld na dood supporter
De competitiematch tussen Juventus en Parma die zondag in het kader van de 31ste speeldag in de Serie A stond geprogrammeerd, is uitgesteld na de dood van een supporter van Parma.
Volgens het Italiaanse agentschap Ansa kwam de vrouwelijke fan om het leven tijdens rellen tussen supporters van beide clubs op een parking naast de autosnelweg tussen Turijn en Piacenza.

Op de Italiaanse televisie klonk het dan weer dat de supporter zou aangereden zijn door een bus en dat het dus om een ongeluk zou gaan. Meer details ontbreken voorlopig. Maar door de dood van de supporter gaat de match zeker niet door.
  zondag 30 maart 2008 @ 15:15:52 #204
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57715615
De bronnen die ik heb spreken over een ongeluk, zonder rellen. De jongen was onder een bus gekomen.
  zondag 30 maart 2008 @ 15:18:37 #205
139407 jorienvdherik
pi_57715669
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:15 schreef pfaf het volgende:
De bronnen die ik heb spreken over een ongeluk, zonder rellen. De jongen was onder een bus gekomen.
bericht is van sport.be

en gaat over een vrouw
pi_57715720
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

bericht is van sport.be

en gaat over een vrouw
Belgen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 30 maart 2008 @ 15:21:31 #207
139407 jorienvdherik
pi_57715740
Die heb ik hoog zitten
  zondag 30 maart 2008 @ 15:22:26 #208
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57715758
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Die heb ik hoog zitten
En waarom?

kankelul.
  zondag 30 maart 2008 @ 15:25:34 #209
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57715822
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

bericht is van sport.be

en gaat over een vrouw
De meeste van mij komen uit Italië.

Over het geslacht heb ik nog niets gelezen, dus dan neem ik automatisch een man aan.
  zondag 30 maart 2008 @ 15:31:16 #210
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57715911
De bus zat overigens wel vol met Juve-aanhangers.

't Is overigens ook precies een jaar na de moord op Sandri.
pi_57716226
quote:
't Is overigens ook precies een jaar na de moord op Sandri.
Dat was op 11 november 2007...

[ Bericht 13% gewijzigd door Coin op 30-03-2008 15:56:46 ]
  zondag 30 maart 2008 @ 16:00:31 #212
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57716557
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:45 schreef Coin het volgende:

[..]

Dat was op 11 november 2007...
Haha! Klopt. Ikzie nu dat het de return wedstrijddag is van het Sandri-accident. M'n Italiaans liet me weer eens in de steek.

back to reality: Een 28 jarige vrouw inderdaad en de Juvebus was leeg.
pi_57717017
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Die heb ik hoog zitten
En diep toch?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 30 maart 2008 @ 16:31:26 #214
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57717123
quote:
Op zondag 30 maart 2008 16:00 schreef pfaf het volgende:

[..]

Haha! Klopt. Ikzie nu dat het de return wedstrijddag is van het Sandri-accident. M'n Italiaans liet me weer eens in de steek.

back to reality: Een 28 jarige vrouw inderdaad en de Juvebus was leeg.
Nu is het weer de 28jarige Matteo Bagnaresi. Ik geef het op.
  zondag 30 maart 2008 @ 18:02:11 #215
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_57718775
Niet alleen in Italië is er een dode gevallen. Onlangs is er ook een dode gevallen bij een steekpartij in Zagreb.

Het loopt daar trouwens stilletjes uit de hand...
quote:
Zagreb Police Arrest the 18-year-old Hooligan who Damaged a TV Camera and Injured a Cameraperson
March 23rd, 2008

Zagreb, March 23 (CP) – A member of the Bad Blue Boys (BBB) Dinamo Zagreb soccer club supporters, an 18-year-old youth has been arrested after police searched for him for a whole day following an incident in Zagreb’s main square when he rammed a TV cameraperson, giving him a bloody nose and knocking over his camera and damaging it.

The incident happened as a group of 200 hooded BBB’s was protesting the campaign against them with a ’silent’ protest.

They demanded that the protest not be filmed and when the Croatian Radio Television cameraperson ran towards them to take a shot, the youth ran towards him, knocking over the camera.

enkele korte beelden: http://vijesti.hrt.hr/content/view/43008/10/

Het protest kwam er omdat een BBB (Frano despic) was neergestoken in een park in Zagreb.
Hier zie je een tribute filmke voor die kerel:

Bad Blue Boys Threaten: Death To Journalists
Graffiti appeared in Zagreb this morning, reading `Death to Journalists`, signed BBB.

ZAGREB, CROATIA – Graffiti reading `Death to Journalists` appeared today on the building of the Zagreb Electric Tram at Remiza, signed BBB (Bad Blue Boys, Dinamo FC supporters). Similar graffiti was also sprayed on another building in Utrina, but was soon covered with white paint.

Supporters` violence, which has escalated after a mass brawl and murder of BBB member Frano Despic in Ribnjak park, was first directed at punks, headbangers, rockers and other sub cultural groups, but clearly, reporters are next in line.

On Wednesday, 5 Agram Crew members, a Bad Blue Boys fraction, attacked several individuals in their car for no apparent reason, in Zagreb`s Dubrava, while later that evening about 50 fans demolished an Ina petrol station in a mass brawl.

Will the mayor protect the reporters as well?

BBB association has denied participation in the incidents, as well as writing an anonymous e-mail which warns of a “retaliation spree” of the Bad Blue Boys over Frano Despic`s death. They criticised reporters for agitation and prejudgement for stating Dinamo fans were behind the entire matter.

Zagreb Mayor Milan Bandic has supported the Bad Blue Boys, also claiming they were accused causelessly and that the entire story was a canard.

Will the mayor now defend reporters as well?

http://www.javno.com/slik(...)66931824706617_2.jpg

[ Bericht 3% gewijzigd door Hrvat op 30-03-2008 18:08:26 ]
Lijepa li si !
pi_57718985
Het is ook écht typisch Italiaans dat dit soort taferelen zich iedere keer voordoen hé? En dan nog kijken er mensen op waarom ik zo ontiegelijk walg van het Italiaans voetbal. Nou dit dus:
pi_57719141
Onder een bus lopen is wel een van de dingen die in het eerst in me opkomen als ik aan Italie denk inderdaad.
pi_57719507
quote:
Voetbaldode in Italië
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
In Italië is opnieuw een dode gevallen
bij supportersrellen. Toen fans van
Juventus en Parma op de vuist gingen op
een parking reed een bus een man van 28
jaar aan. De Parma-fan kwam daarbij om.

Juventus-Parma, dat zondagnamiddag op
het menu stond, werd meteen afgelast.
Dat beslisten beide clubs. "We willen
op deze manier ons medeleven betuigen.
Na zoiets kun je niet voetballen."

Het Italiaanse voetbal gaat al enkele
jaren gebukt onder het geweld, met fa-
tale afloop. Vorig seizoen overleed een
agent in Catania na rellen en in novem-
ber 2007 liet een Lazio-fan het leven.
  zondag 30 maart 2008 @ 18:45:34 #219
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57719579
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:22 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

En waarom?

Omdat hij op 1 lijn met ze zit?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57720146
De overledene is Matteo Bagnaresi, 27 jaar.

Het exacte is nog steeds onduidelijk, omdat er wat diverse verhalen de ronde doen. De meeste daarvan spreken niet van rellen, alleen wat gescheld e.d. over en weer.

Volgens een getuige is de bus (busje met 9 man) met Juve fans achteruit gereden over Bagnaresi heen die in de dooie hoek stond/liep.
Een aantal Parma fans probeerde de bestuurder hierop te attenderen, maar die zag de op hem af stormende Parma fans aan voor fans die kwaad in de zin hadden, dus hij reed zo snel mogelijk weg.

De bus werd enige kilometers verderop aangehouden, de inzittenden hadden geen van alleen enig idee wat er werkelijk was voorgevallen. Wedstrijd is vervolgens op initiatief van Juve - waar Parma direct en met dank ivm de situatie op in ging - in overeenstemming met de bond afgelast een uur voor aftrappen.

In het stadion, waar al fans van beide clubs waren, bleef het rustig.

Er zijn wel wat verhalen dat er toch sprake zou zijn geweest van rellen, maar die spreken dan van het feit dat de buschauffeur zich uit de voeten wou maken en daarbij Bagnaresi over het hoofd zag. Dus in beide verhalen zou het wel gaan om een tragisch ongeluk, absoluut geen opzet oid.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_57724930
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is ook écht typisch Italiaans dat dit soort taferelen zich iedere keer voordoen hé? En dan nog kijken er mensen op waarom ik zo ontiegelijk walg van het Italiaans voetbal. Nou dit dus:
je walgt van de randverschijnselen, dus ook van het voetbal?
  zondag 30 maart 2008 @ 23:26:23 #222
80382 manny
30 is best veel
pi_57726901
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef w00h00 het volgende:
Ik hoorde vanavond van wat gasten dat De Graafschap het ook erg gezellig heeft gehad in de kaasstad...
Aanhouding supporter De Graafschap

Alkmaar, zaterdag 22 maart 2008

Op zaterdagavond werd een 25-jarige man uit Doetinchem aangehouden in verband met een vechtpartij op de Gedempte Nieuwesloot in Alkmaar.

Op zaterdagavond speelde de voetbalwedstrijd AZ-De Graafschap. In totaal kwamen zo’n 100 supporters van De Graafschap naar Alkmaar. Hiervan hadden er 70 een kaartje voor het stadion. De overige dertig trokken de stad in en zochten de confrontatie met een groep AZ-supporters. Doordat de politie in het centrum aanwezig was konden grote vechtpartijen worden voorkomen. Wel vonden er op verschillende plaatsen kleine schermutselingen plaats. Om 21.00 uur sloeg de vlam in de pan bij een café aan de Gedempte Nieuwesloot waar ongeveer vijftig personen elkaar te lijf gingen. Toen de politie ter plaatse kwam stoven de supporters van beide clubs alle kanten op. De man uit Doetinchem kon even later worden aangehouden. Hij werd aangetroffen in de bosjes in het park aan de Molenbuurt. Toen hij een hondengeleider van de politie te lijf ging werd hij door de politiehond gebeten. De verwondingen vielen echter mee. De man werd aangehouden en overgebracht naar het politiebureau.

Een 17-jarige Alkmaarder werd eveneens aangehouden. Hij kon zich niet legitimeren.

De politie heeft een aantal supporters van De Graafschap van straat gehaald en in Heiloo op de trein naar huis gezet. Hierdoor konden verdere verstoringen van de openbare orde worden voorkomen.

-----

Wat ik hoor is dat er meerdere vechtpartijtjes zijn geweest. Verhaal is dat AZ op de loop moest...maar jah verhalen. Groep van de Graafschap fantaseert over het algemeen niet veel, dus zou zo maar kunnen kloppen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 31 maart 2008 @ 11:26:27 #223
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57733560
Zaterdag nog een groep PSV-ers opgepakt en teruggestuurd in een dorp buiten Nijmegen.
ME voorkwam een confrontatie met NEC-ers en PSV-ers.
kankelul.
pi_57733896
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:26 schreef MarkNMGN het volgende:
in een dorp buiten Nijmegen.
Beuningen
pi_57734105
quote:
Straffen relschoppers Jong Marokko
BREDA - De politierechter in Breda heeft maandag werkstraffen opgelegd aan twee aanhangers van Jong Marokko voor hun aandeel in de rellen na afloop van de voetbalwedstrijd Jong Marokko - Jong Oranje op 22 mei vorig jaar in Tilburg.

Na afloop van Jong Oranje-Jong Marokko liep het compleet uit de hand. FOTO ANP
De 24-jarige Rachid el M. moet zestig uur werken waarvan twintig uur voorwaardelijk, omdat hij een steward heeft mishandeld. Dat is conform de eis van de officier van justitie.

De 19-jarige Ismail O. uit Nijmegen kreeg zestig uur taakstraf waarvan dertig voorwaardelijk. De politierechter acht bewezen dat hij samen met andere relschoppers een goal heeft vernield en met stoelen heeft gegooid. Tegen hem had de officier dertig uur werken en een boete van 300 euro geëist.
Geen stadionverboden van de KNVB + bijbehorende boetes, maar 30 uur schoffelen.........
  maandag 31 maart 2008 @ 11:59:20 #226
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57734254
Meten met 2 maten

Beetje krom, spullen vernielen en mensen mishandelen mag blijkbaar van de KNVB maar pas op dat je niet binnen de stadionhekken tegen een muurtje staat te pissen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 maart 2008 @ 12:07:20 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57734377
quote:
Zaterdag nog een groep PSV-ers opgepakt en teruggestuurd in een dorp buiten Nijmegen.
ja en zo blijft het de komende jaren een combi naar NEC
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 31 maart 2008 @ 12:20:44 #228
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_57734648
quote:
Op maandag 31 maart 2008 11:51 schreef DRD het volgende:

[..]

Geen stadionverboden van de KNVB + bijbehorende boetes, maar 30 uur schoffelen.........
Ongelofelijk
  maandag 31 maart 2008 @ 12:24:04 #229
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57734710
quote:
Er is helemaal niemand van PSV opgepakt afgelopen Zaterdag.
  maandag 31 maart 2008 @ 12:36:26 #230
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57734908
quote:
Op maandag 31 maart 2008 12:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Er is helemaal niemand van PSV opgepakt afgelopen Zaterdag.
Alleen teruggestuurd naar huis inderdaad.
quote:
Politie stuurt PSV'ers naar huis

NIJMEGEN - De politie heeft een groep van veertig tot zestig PSV-supporters nog voor de wedstrijd NEC-PSV terug naar Eindhoven gestuurd, omdat zij zich zaterdagavond in Beuningen vervelend gedroegen.

De PSV'ers zaten in een café in Beuningen. In de buurt was een groep NEC-hooligans zich aan het verzamelen om de confrontatie met de Eindhovenaren te zoeken.

De politie heeft in overleg met supportersbegeleiders van PSV de ME ingezet om de voetbalaanhangers uit elkaar te houden en de groep uit Eindhoven terug naar huis te sturen.

Er zijn geen aanhoudingen verricht.
kankelul.
  maandag 31 maart 2008 @ 13:23:22 #231
139407 jorienvdherik
pi_57735748
die klap van vanenburg was ook wel tof
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:57:34 #232
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_57769209
Nog rustig gebleven in Rome vanavond ?

Kan het me niet voorstellen
Amsterdam + Boekel = werelds...
  woensdag 2 april 2008 @ 04:08:18 #233
14509 reem
pi_57773017
Ik heb even gewacht met het posten van de volgende post, maar dagen later word ik er nog steeds enorm kwaad om.

Afgelopen zondag speelden River Plate en Arsenal tegen elkaar in het Stadion van Vélez. Zoals sommigen van jullie weten is er al een jaartje of meer een onderlinge machtsstrijd bezig binnen de 'harde kern' van River. Op dit moment zijn er twee grote fracties: "La Banda del Oeste" en "La Banda de Gonzalo". La Banda Del Oeste had de centrale plaats achter het doel opgeëist voor deze wedstrijd. Echter, voor aanvang van de wedstrijd drongen ook 'fans' van de andere fractie het vak binnen, om de andere fractie weg te slaan.

Tijdens de massale vechtpartij zijn heel veel onschuldige mensen ook het slachtoffer geworden van dit geweld. Vaders met kinderen, vrouwen, ouwe van dages... Mensen die NIETS, maar dan ook NIETS met de onderlinge strijd te maken hebben.

Gelukkig keerden de rest van de River Fans zich eensgezind tegen dit tuig door met zijn allen keihard te zingen: "VAYANSE TODOS LA PUTA TE PARIÓ"

Ik weet ook wel dat die lui 'ergens' goed voor zijn. Ze hebben een eindgemaakt aan de berovingen op de popular, je kunt nu als vrouw ook weer naar de popular zonder aangerand te worden, bij uitwedstrijden beschermen ze je tegen de politie en de lokale supporters - maar dit gaat echt te ver... HET TUIG MOET WEG!

Filmpjes
In de onderstaande filmpjes zie je goed wat er gebeurt.

(vanaf bovenaf gefilmd)
(televisie)

Verenigd behoort de aanhang van River Plate tot de beste ter wereld. Daar verbleken praktisch alle andere clubs bij. Maar op het moment maken ze elkaar af, en daar zijn de gewone supporters de dupe van.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57773035
Wat een gekken
  woensdag 2 april 2008 @ 07:57:26 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57773348
Je ziet op de eerste foto ook duidelijk figuren met messen staan.
Elite
Tegen TTIP
pi_57773395
Die man die je op die 2e foto ziet, is dat nou dezelfde als op de 1e foto?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  woensdag 2 april 2008 @ 08:46:59 #237
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57776267
Aardig gek.
  woensdag 2 april 2008 @ 13:16:50 #239
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57778178
Dat gedoe in Argentinie gaat mij echt een beetje te ver.
Beetje rausen hier en daar, pluutje, riempje ok.

Maar dat is echt te sick gewoon.
  woensdag 2 april 2008 @ 14:05:58 #240
51286 w00h00
Digital man!
pi_57779260
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 13:26 schreef w00h00 het volgende:
Willen we het zoals in Argentinië? Dat je op elk moment een kogel door je kop kan krijgen en waar de respect ver te zoeken is.

'Gezonde' rivaliteit met hier en daar een flinke rel is toch prachtig!
River
  woensdag 2 april 2008 @ 15:55:59 #241
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57781774
een gezellige ouderwetse brawl is er niet meer bij met die gasten. Zielige loopjochies van die maffia zijn het
  donderdag 3 april 2008 @ 00:44:59 #242
14509 reem
pi_57795826
quote:
Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef w00h00 het volgende:

[..]

River
Een mooie club.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_57811443
Twijfel of het hier hoort maar post het toch maar:
quote:
Supporter FC Utrecht de cel in
Een bestuurslid van de supporters-vereniging van FC Utrecht is veroordeeld voor het leiden van een criminele organisatie.

Infiltrant
George D. (51) uit De Bilt werd vorig jaar opgepakt nadat hij een infiltrant 500.000 xtc-pillen had aangeboden. D. hield steeds vol dat hij wist dat hij in de gaten werd gehouden en dat hij het onderzoek van de politie saboteerde. De rechters noemden dat verhaal ongeloofwaardig.
Coaïnehandel
De rechtbank acht bewezen dat D. de leider was van een criminele organisatie en dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan cocaïnehandel, witwassen en wapenbezit. Hij is veroordeeld tot twee jaar celstraf.
pi_57813658
Duncan is dat toch?
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:26:52 #245
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57846369
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:55 schreef ASroma het volgende:
een gezellige ouderwetse brawl is er niet meer bij met die gasten. Zielige loopjochies van die maffia zijn het
Uhuh, maar iedere NL'se groep die er tussen gaat staan is binnen 5 minuten plat of in een hoge boom geklommen.

Dus ach... wat is zielig? Ligt er aan hoe je het bekijkt natuurlijk.
pi_57851541
Haarlem heeft de kantine van RKC verbouwd.
pi_57873495
010 was met een groep aanwezig in Eindhoven vandaag?
pi_57877589
geen idee, ik zag wel een groep in Rotterdam
pi_57903073
pi_57903077
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef reem het volgende:

[..]

Een mooie club.
Boludo

Die beelden van River zijn hier veel op tv geweest ja. Echt ongeloofelijk dat je als fans van dezelfde club elkaar zo kan bevechten... snap er werkelijk niks van..
Wel goed om te zien dat de rest van het stadion zich ertegen keerde, was ook goed te horen. Maar jammer genoeg zijn ze nog wel steeds nodig hier in Argentinië aangezien ze nog steeds de macht hebben in het stadion.

Vamos Boca!
Koning.
pi_57923395
Wat was de reden dat Haarlem bij RKC langs ging?

Als het 'zomaar' was, is het extra triest . Waarom niet Oss aanvallen (waar ze op bezoek waren), of Den Bosch?
pi_57925971
Den Bosch durven ze niet en Oss blijkbaar ook niet.
pi_57927034
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef Yeahinho het volgende:
Wat was de reden dat Haarlem bij RKC langs ging?

Als het 'zomaar' was, is het extra triest . Waarom niet Oss aanvallen (waar ze op bezoek waren), of Den Bosch?
De vorige x heeft RKC met een grote groep een paar man Haarlem aangevallen.. Dus dat wilde ze even rechtzetten.
pi_57927503
quote:
Op woensdag 9 april 2008 01:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch durven ze niet en Oss blijkbaar ook niet.
Of in Oss en Den Bosch is de politie altijd hyperactief op wedstrijddagen en in Waalwijk niet.
  woensdag 9 april 2008 @ 16:21:43 #255
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57936807
quote:
Op woensdag 9 april 2008 08:55 schreef DRD het volgende:

[..]

Of in Oss en Den Bosch is de politie altijd hyperactief op wedstrijddagen en in Waalwijk niet.
Tegenwoordig ook niet meer, op de wedstrijden tegen Den Haag en Oss na wordt alles met een paar man platte pet afgedaan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57939318
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tegenwoordig ook niet meer, op de wedstrijden tegen Den Haag en Oss na wordt alles met een paar man platte pet afgedaan.
Dan kom ik volgend jaar weer lekker met de trein
pi_58006940
quote:
Wederom klacht ingediend bij Nationale Ombudsman over machtsmisbruik politie

NAC-supporters hebben een klacht ingediend bij de Nationale Ombudsman over het optreden van de politie rond een voetbalwedstrijd. Deze keer betreft het klachten over het onder dwang laten fotograferen, het gebruiken van excessief geweld en het oneigenlijk toepassen van een noodbevel. Eerder dienden Feyenoord-supporters in 2006 en FC Den Bosch-supporters in 2002 al klachten in over gedragingen van de politie rond voetbalwedstrijden.

5 Februari 2008 heeft Alex Brenninkmeijer, de Nationale Ombudsman, bekendgemaakt een onderzoek in te stellen naar politieoptreden rond de voetbalwedstrijd Feyenoord-Ajax op 23 april 2006, waarbij ongeveer achthonderd mensen werden aangehouden.
Al op 6 april 2006 heeft de Ombudsman scherpe kritiek geuit op de wijze waarop agenten van het regionale politiekorps Gelderland-Midden op 23 februari 2002 na afloop van de voetbalwedstrijd Vitesse - FC Den Bosch tegen supporters van laatstgenoemde voetbalclub zijn opgetreden.

Het overgrote merendeel van voetbalsupporters heeft geen kwade bedoelingen. Er is geen verschil tussen hen en het winkelend echtpaar dat op dat moment ook door de stad loopt. Toch hebben voetbalsupporters geregeld de schijn tegen. De media zijn hieraan mede debet. En ondanks dat de politie de openbare orde moet bewaken, mogen supporters niet zonder meer over een kam geschoren worden. Voor de politie is het moeilijk om in een oogopslag in te schatten of er zich onder een bepaalde supportersgroep randfiguren bevinden. Zolang dit niet bewezen of concreet aan de orde is, mag de politie niet ingrijpen. Dan is er sprake van een 'preventieve charge'!

Het politiekorps Gelderland-Midden is 16 september 2006, voorafgaand aan de wedstrijd Vitesse-NAC Breda, opnieuw de fout ingegaan. Waar de op eigen gelegenheid naar Arnhem gereisde NAC- supporters op het gemak genoten van de zon, een drankje en een hapje op het Sint Jansplein in Arnhem, werd hun rust ruw verstoord door een charge van schreeuwende en met wapenstokken slaande agenten. Hierbij werd minstens een supporter, terwijl hij op de grond lag, in de rug geschopt en tegelijkertijd door meerdere agenten geslagen met wapenstokken.

Aangekomen bij het stadion werd van iedere supporter onder dwang een foto gemaakt waarbij het ID-bewijs naast het gezicht gehouden moest worden. Deze foto’s werden in een aantal gevallen gemaakt met mobiele telefoons door personen die zich niet wilden of konden identificeren als agent. Indien geweigerd werd de foto te laten nemen, zou men opgepakt worden.
Tot op heden is onduidelijk of deze foto’s inmiddels vernietigd zijn. Of, als dat niet het geval is, met welk doel zij bewaard zijn gebleven.
Waar men zich in politieregio Gelderland-Midden blijft verschuilen achter politiewet artikel 2, schreef een beleidsmedewerker van politieregio Midden-West Brabant ons: “Onderzoek leerde mij dat er landelijk geen wetgeving of reglementering ten grondslag ligt aan een dergelijke vastlegging van persoonsgegevens”.

In de klachtenprocedure die op deze gebeurtenissen volgde, is meerdere keren het noodbevel opgevoerd als excuus voor de gedragingen van de Arnhemse agenten en fotografen. In dit noodbevel wordt echter gesproken over “Al degenen die kennelijk behoren tot de supportersaanhang van NAC en dat door bijvoorbeeld kleding, uitrusting, gedragingen of anderszins kenbaar maken en op een of andere wijze de openbare orde verstoren of dreigen te verstoren”. Er was zeker sprake van NAC-supporters, maar dat werd niet kenbaar gemaakt door kleding, gedrag of op andere wijze. Daarbij was er al helemaal geen sprake van (dreigende) verstoring van de openbare orde. Er was dan ook geen enkele reden om dit noodbevel op deze mensen van toepassing te laten zijn.

Het wordt tijd dat de politie beseft dat voetbalsupporters ook rechten hebben. Dat ook voetbalsupporters recht op privacy en een grondrecht op onaantastbaarheid van het lichaam hebben en dat deze niet willekeurig en onder valse voorwendselen geschonden mogen worden
.
  zondag 13 april 2008 @ 09:49:46 #258
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58016763
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

.
Allemaal prachtig, maar dat zal zowel justitie als politie aan hun reet roesten.

Verandert niets.
  zondag 13 april 2008 @ 15:55:02 #259
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_58021588

Wel een heel pakkend reclamebord....
Amsterdam + Boekel = werelds...
  zondag 13 april 2008 @ 16:00:25 #260
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58021655
quote:
Op zondag 13 april 2008 15:55 schreef -Schorpioen- het volgende:
[ afbeelding ]

Wel een heel pakkend reclamebord....
heftige foto denk trouwens dat het gewoon een ongelukje was al dat gezeur altijd gelijk over de harde kernen etc.
pi_58021808
kan idd gewoon een peuk zijn ofzo
pi_58022482
Van iemand die er 3 rijen achter stond hoorde ik dat het aangestoken was.....
pi_58022508
  zondag 13 april 2008 @ 21:43:15 #264
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58029742
PSV heeft nog wat trammeland geschopt in Eindhoven, daardoor moesten de supporters van Twente tot !18:15! in het stadion blijven
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 13 april 2008 @ 22:21:57 #265
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_58030918
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:43 schreef Dos37 het volgende:
PSV heeft nog wat trammeland geschopt in Eindhoven, daardoor moesten de supporters van Twente tot !18:15! in het stadion blijven
En volgens HLN.be zijn er ook ongeregeldheden geweest in Tilburg en Nijmegen. Volgens de belgen een zwarte dag voor het nederlandse voetbal..
  zondag 13 april 2008 @ 22:37:36 #266
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_58031589

ultravriendelijke ontvangst bij sparta gehad. Wat een coole gasten daar. buiten de combi om heen gaan en dan gratis op kosten van sparta sups drinken in het home. Hulde!!!!!
pi_58031602
nu dus lam
  zondag 13 april 2008 @ 22:46:42 #270
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58031766
De ME was weer aardig aanwezig vandaag in Tilburg , Nijmegen en Eindhoven (waar de supporterbussen van FC Twente zouden zijn aangevallen ?? )
pi_58031804
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
De ME was weer aardig aanwezig vandaag in Tilburg , Nijmegen en Eindhoven (waar de supporterbussen van FC Twente zouden zijn aangevallen ?? )
Vergeet Groningen niet, stonden 10 busjes bij de Opstapplaats in Beilen

En nog 3 bij een benzinestation ernaast
  zondag 13 april 2008 @ 22:50:29 #272
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58031910
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En volgens HLN.be zijn er ook ongeregeldheden geweest in Tilburg en Nijmegen. Volgens de belgen een zwarte dag voor het nederlandse voetbal..
ik heb er niets van gemerkt , er was uiteraard veel blauw zoals altijd daar als wij komen ( het stadion ligt dan ook niet echt slim daar in de bossen ) maar omdat er veel hondjes werden uitgelaten en de hekken in het bos stonden is er niks gebeurd.

1 bus zou schade hebben opgelopen , altijd hetzelfde daar , 1 groep bij het tankstation en de andere in de bosjes en dan her en der nog een paar mensen.
  zondag 13 april 2008 @ 22:51:50 #273
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58031949
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

Vergeet Groningen niet, stonden 10 busjes bij de Opstapplaats in Beilen

En nog 3 bij een benzinestation ernaast
bij een opstapplaats , sjonge sjonge net of Groningen daar iets zou willen gaan proberen.

Het was al met al dus een dure dag voor de belastingbetaler.
pi_58032014
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:51 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

bij een opstapplaats , sjonge sjonge net of Groningen daar iets zou willen gaan proberen.

Het was al met al dus een dure dag voor de belastingbetaler.
Ja stonden allemaal te genieten in het zonnetje, vrij kansloos weer.

En wij betalen maar weer lekker 5 euro meer voor kaartjes elk jaar
  zondag 13 april 2008 @ 23:29:51 #275
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58033185
quote:
ME pakt fans op na PSV-FC Twente

De politie in Eindhoven heeft na de wedstrijd tussen PSV en FC Twente 43 voetbalfans aangehouden. Ze gooiden bij het stadion met stenen en zochten ruzie met supporters van de tegenpartij.

Al tijdens de wedstrijd werd een deel van de PSV-aanhang onrustig. Ze hadden gehoopt dat hun ploeg vandaag kampioen zou worden, maar dat gebeurde niet. De wedstrijd eindigde in een gelijkspel.

Na de wedstrijd reageerde een grote groep PSV-fans zich af op aanhangers van FC Twente. De Mobiele Eenheid kwam in actie om de rust te herstellen. In het centrum van Eindhoven bleef het, op een paar vechtpartijen na, rustig
Bron : NOS
  zondag 13 april 2008 @ 23:35:19 #276
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58033358
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja stonden allemaal te genieten in het zonnetje, vrij kansloos weer.

En wij betalen maar weer lekker 5 euro meer voor kaartjes elk jaar
ja helaas kunnen wij de supporters dat altijd weer betalen... beetje kansloos idd dat je ze altijd in grote getallen ziet terwijl ze niks doen en maar uit hun neus staan te eten.
  maandag 14 april 2008 @ 00:03:35 #277
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58034195
PSV supporters waren naar de bussen toegelopen, kheb er weinig van meegekregen, behalve dat ik een bult geschreeuw hoorde, stond zelf vast in de tunnel naar de bussen toe, we zijn ongeveer om 18:30 vertrokken uit eindhoven. Veel stenen en fakkels naar twente-supporters gegooid, wonder boven wonder geen gewonden
pi_58037484
Aanvallen van Twente supporters viel wel mee hoor..
1 keer kwamen ze dicht bij de sluis waarna er enkele stenen werden gegooid en later nog eens via het spoor waar enkele stenen en 1 fakkel in de sluis terecht kwamen.
  maandag 14 april 2008 @ 09:52:45 #279
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58037878
Haha, in de bus werd het dan nog wel ietwat overdreven.

Zijn er veel twente supporters in eindhoven blijven hangen dan?
pi_58038044
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
In Tilburg werden kleine groepjes Feyenoordsupporters aangevallen die "los" zaten.
  maandag 14 april 2008 @ 10:20:41 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58038333
pi_58038885
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

waar zeiden de Belgen dat?
AFC AJAX
  maandag 14 april 2008 @ 18:54:53 #283
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58047771
Maatje van me, PSV'ert hoort ook bij de grote groep die vastzit. Ze hebben vandaag te horen gekregen dat ze zeker morgen nog niet vrijkomen. Waarschijnlijk worden ze woensdag voorgeleid.
Mijn party reviews
  maandag 14 april 2008 @ 19:37:55 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58048725
quote:
Supporter mist wedstrijd na Hitlergroet
Een 15-jarige jongen uit IJmuiden is vrijdag voorafgaand aan de wedstrijd in de Eerste Divisie tussen FC Den Bosch en Telstar opgepakt omdat hij de Hitlergroet bracht. Dat laat de politie zondag weten. Hij mocht daarna het stadion in Den Bosch niet meer in, omdat hij ook nog eens lastig en dronken was.

Tegen de tiener is proces-verbaal opgemaakt. Het Openbaar Ministerie bepaalt of en hoe de jongen wordt vervolgd.
pi_58049939
Jammer, anders waren ze met zn 9en geweest.
pi_58050374
Bij psv delen ze SV uit voor wiet op zak hebben?

Maatje van een maat van me heeft een SV daarvoor gekregen.
  maandag 14 april 2008 @ 20:35:00 #287
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58050752
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:25 schreef Jasza het volgende:

Hmmda maatje van me had nog een maandje voorwaardelijk open staan dus hij kan wss gaan brommen. Beetje dom...hij was gepakt omdat ie een stille 20x ging vertelle dat ie hem dood ging maken en de 21e keer namen ze hem maar mee
Mijn party reviews
pi_58050791
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:35 schreef Sethje het volgende:

[..]

Hmmda maatje van me had nog een maandje voorwaardelijk open staan dus hij kan wss gaan brommen. Beetje dom...hij was gepakt omdat ie een stille 20x ging vertelle dat ie hem dood ging maken en de 21e keer namen ze hem maar mee
Stond dus strak
  maandag 14 april 2008 @ 20:44:59 #289
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58051066
quote:

Hier word er sindskort ook fanatiek op gecontroleerd...
Planning:
-
pi_58051146
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:44 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hier word er sindskort ook fanatiek op gecontroleerd...
Ja maar jullie zijn Duitsland(inkoppertje enzo)
pi_58052352
quote:
Je kan Sunchaser niet hard genoeg slaan.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_58056254
quote:

Bij Feyenoord krijg je eem gele kaart en 2x geel is een half jaar stadionverbod. Ze staan tegenwoordig ook wel eens met honden aan de poort. Gast die ik ken heeft een gele kaart gehad voor het in bezit hebben van een snuifbuis (een stuk balpen)!
  maandag 14 april 2008 @ 23:13:35 #293
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58056498
Aantal foto's gemaakt door twentesupporters:

Wat stenen gegooi vanaf het spoor:

pi_58057323
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:07 schreef Luni het volgende:

[..]

Bij Feyenoord krijg je eem gele kaart en 2x geel is een half jaar stadionverbod. Ze staan tegenwoordig ook wel eens met honden aan de poort. Gast die ik ken heeft een gele kaart gehad voor het in bezit hebben van een snuifbuis (een stuk balpen)!
Moet toch niet gekker worden met die honden.
Zie nog steeds veel mensen blowen in de Kuip.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_58057342
Straks pakken ze je sigaretten nog af ook.
pi_58057975
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Aantal foto's gemaakt door twentesupporters:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat stenen gegooi vanaf het spoor:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ik zie veel kruisjes

Ik zag op twentefans ook heel wat foto´s van het randgebeuren.

edit : nu allemaal weggehaald , ze stonden er aardig op toen ze langs het spoor liepen om stenen te gooien , toen hebben ze er maar een trein tussen gezet zodat de twente fans weg konden.

twentefans.nl zal wel dreigmails hebben gehad ofzo anders zou ik het ook niet weten waarom ze eraf zijn.
quote:
(onherkenbare fotos van na de wedstrijd volgen later)
pi_58058026
quote:
twentefans.nl zal wel dreigmails hebben gehad ofzo anders zou ik het ook niet weten waarom ze eraf zijn.
Ze zouden het gewoon gevraagd kunnen hebben bijvoorbeeld?..
pi_58058257
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ze zouden het gewoon gevraagd kunnen hebben bijvoorbeeld?..
Dat zou ook nog kunnen
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:38:40 #299
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58058292
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:46 schreef Jasza het volgende:
Straks pakken ze je sigaretten nog af ook.
dat gaat er in de toekomst gewoon aankomen hoor. Stadions vallen straks wss ook onder de openbare ruimte regeling = niet roken.
pi_58058306
(Voorlopig) alleen stadions met dicht dak.
pi_58058369
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:38 schreef Prosac het volgende:

[..]

dat gaat er in de toekomst gewoon aankomen hoor. Stadions vallen straks wss ook onder de openbare ruimte regeling = niet roken.
Er is frisse lucht?

Als het dak open is dan mag het gewoon hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')