ja helaas kunnen wij de supporters dat altijd weer betalen... beetje kansloos idd dat je ze altijd in grote getallen ziet terwijl ze niks doen en maar uit hun neus staan te eten.quote:Op zondag 13 april 2008 22:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja stonden allemaal te genieten in het zonnetje, vrij kansloos weer.
En wij betalen maar weer lekker 5 euro meer voor kaartjes elk jaar![]()
In Tilburg werden kleine groepjes Feyenoordsupporters aangevallen die "los" zaten.quote:Op zondag 13 april 2008 22:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
De ME was weer aardig aanwezig vandaag in Tilburg , Nijmegen en Eindhoven (waar de supporterbussen van FC Twente zouden zijn aangevallen ?? )
waar zeiden de Belgen dat?quote:Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En volgens HLN.be zijn er ook ongeregeldheden geweest in Tilburg en Nijmegen. Volgens de belgen een zwarte dag voor het nederlandse voetbal..
quote:Supporter mist wedstrijd na Hitlergroet
Een 15-jarige jongen uit IJmuiden is vrijdag voorafgaand aan de wedstrijd in de Eerste Divisie tussen FC Den Bosch en Telstar opgepakt omdat hij de Hitlergroet bracht. Dat laat de politie zondag weten. Hij mocht daarna het stadion in Den Bosch niet meer in, omdat hij ook nog eens lastig en dronken was.
Tegen de tiener is proces-verbaal opgemaakt. Het Openbaar Ministerie bepaalt of en hoe de jongen wordt vervolgd.
Hmmda maatje van me had nog een maandje voorwaardelijk open staan dus hij kan wss gaan brommen. Beetje dom...hij was gepakt omdat ie een stille 20x ging vertelle dat ie hem dood ging maken en de 21e keer namen ze hem maar meequote:Op maandag 14 april 2008 20:25 schreef Jasza het volgende:
Bij psv delen ze SV uit voor wiet op zak hebben?
Maatje van een maat van me heeft een SV daarvoor gekregen.
Stond dus strakquote:Op maandag 14 april 2008 20:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hmmda maatje van me had nog een maandje voorwaardelijk open staan dus hij kan wss gaan brommen. Beetje dom...hij was gepakt omdat ie een stille 20x ging vertelle dat ie hem dood ging maken en de 21e keer namen ze hem maar mee
Hier word er sindskort ook fanatiek op gecontroleerd...quote:Op maandag 14 april 2008 20:25 schreef Jasza het volgende:
Ja maar jullie zijn Duitsland(inkoppertje enzo)quote:Op maandag 14 april 2008 20:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier word er sindskort ook fanatiek op gecontroleerd...
Je kan Sunchaser niet hard genoeg slaan.quote:
Bij Feyenoord krijg je eem gele kaart en 2x geel is een half jaar stadionverbod. Ze staan tegenwoordig ook wel eens met honden aan de poort. Gast die ik ken heeft een gele kaart gehad voor het in bezit hebben van een snuifbuis (een stuk balpen)!quote:Op maandag 14 april 2008 20:25 schreef Jasza het volgende:
Moet toch niet gekker worden met die honden.quote:Op maandag 14 april 2008 23:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Bij Feyenoord krijg je eem gele kaart en 2x geel is een half jaar stadionverbod. Ze staan tegenwoordig ook wel eens met honden aan de poort. Gast die ik ken heeft een gele kaart gehad voor het in bezit hebben van een snuifbuis (een stuk balpen)!
ik zie veel kruisjesquote:Op maandag 14 april 2008 23:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Aantal foto's gemaakt door twentesupporters:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat stenen gegooi vanaf het spoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:(onherkenbare fotos van na de wedstrijd volgen later)
Ze zouden het gewoon gevraagd kunnen hebben bijvoorbeeld?..quote:twentefans.nl zal wel dreigmails hebben gehad ofzo anders zou ik het ook niet weten waarom ze eraf zijn.
Dat zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze zouden het gewoon gevraagd kunnen hebben bijvoorbeeld?..
dat gaat er in de toekomst gewoon aankomen hoor. Stadions vallen straks wss ook onder de openbare ruimte regeling = niet roken.quote:Op maandag 14 april 2008 23:46 schreef Jasza het volgende:
Straks pakken ze je sigaretten nog af ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |