abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56961682
quote:
Op zondag 24 februari 2008 01:15 schreef Zizou4ever het volgende:
Volgens een Vitesse man is Feyenoord in gisteren ook in Arnhem langs geweest en hebben Feyenoord en Vitesse een confrontatie gehad op de korenmarkt. Paar gewonden aan bijde kanten.
Schijnt een Vitesse gast in coma te liggen na een aanval met bakstenen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56962349
Ajax supporters veroorzaken rellen in Breda

Morgen zal de wedstrijd tussen NAC Breda en Ajax plaats vinden. Beide teams kwamen elkaar dit seizoen al eerder tegen, toen werd het 1-3 voor de club uit Breda.

De supporters van Ajax zijn echter al een dag eerder naar Breda gegaan. Er zijn rellen ontstaan in de Brabantse stad, zo heeft EuropeSoccer vernomen van een ME'er uit Bergen op Zoom. We hopen u later meer te kunnen vertellen.
Secrets never die. Only people.
pi_56963419
Vele ploertendoders, messen en knuppels. Dat was de vangst van de Twentse politie dit weekeinde bij een grootscheepse controle van voetbalhooligans. Bekijk de video.

http://www.nieuwnieuws.nl(...)pende_hooligans.html
  maandag 25 februari 2008 @ 14:14:54 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56963949
Toch jammer dat er geen confrontatie is gekomen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56964305
quote:
Op maandag 25 februari 2008 06:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Schijnt een Vitesse gast in coma te liggen na een aanval met bakstenen?
Man levensgevaarlijk gewond na supportersruzie
Uitgegeven: 25 februari 2008 13:53
Laatst gewijzigd: 25 februari 2008 14:08

ARNHEM - Een 37-jarige man uit Duiven is afgelopen weekeinde levensgevaarlijk gewond geraakt bij een ruzie tussen supporters van Vitesse en Feyenoord in het centrum van Arnhem. Dat bevestigde de politie maandag.

Aanhangers van de twee clubs troffen elkaar zaterdagavond op de Korenmarkt in Arnhem. De Rotterdamse supporters waren op doorreis uit Almelo en veroorzaakten amok in het uitgaanscentrum. Aanhangers van Vitesse bemoeiden zich daar mee, waarna er een vechtpartij ontstond. De politie zette onder meer de mobiele eenheid en honden in om een einde te maken aan de rel.

http://nu.nl/news/1450851(...)supportersruzie.html
pi_56964413
Een omstander .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_56970250
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:00 schreef PizzaSalami het volgende:
Ajax supporters veroorzaken rellen in Breda

Morgen zal de wedstrijd tussen NAC Breda en Ajax plaats vinden. Beide teams kwamen elkaar dit seizoen al eerder tegen, toen werd het 1-3 voor de club uit Breda.

De supporters van Ajax zijn echter al een dag eerder naar Breda gegaan. Er zijn rellen ontstaan in de Brabantse stad, zo heeft EuropeSoccer vernomen van een ME'er uit Bergen op Zoom. We hopen u later meer te kunnen vertellen.
Stelde weinig voor, voordat er echt iets kon gebeuren was de ME er al.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_56971780
quote:
VEERTIEN STADIONVERBODEN NA NAC-AJAX
25-02-2008

Tot nu toe veertien bezoekers van NAC kunnen een stadionverbod tegemoet zien vanwege hun gerdrag rond de wedstrijd NAC-Ajax. Deze verboden staan los van een eventuele strafrechtelijke vervolging.

Tijdens de wedstrijd hebben supporters op Vak G met bier en andere vloeistoffen gegooid naar supporters in het gastenvak. Van een van de gooiers is inmiddels de identiteit vastgesteld. Hij kan een stadionverbod van twee jaar tegemoet zien. Naar andere gooiers wordt nog gezocht.

Later tijdens de wedstrijd hebben supporters in hetzelfde gedeelte gevochten met stewards. Drie van hen zijn inmiddels geïndentificeerd en krijgen een stadionverbod voor drie jaar. Twee anderen zijn duidelijk herkenbaar op foto's. NAC zoekt nu uit wie zij zijn. Zij krijgen straks eenzelfde verbod opgelegd.

Buiten het stadion hebben negen mensen zich na de wedstrijd schuldig gemaak aan overtredingen dan wel misdrijven. De politie pakte hen op. Acht van deze bezoekers zijn wegens openlijke geweldpleging voor twee jaar niet welkom in het Rat Verlegh Stadion. De overtreding van de negende is als 'niet-voetbal gerelateerd' aangemerkt en hij zal daarom geen stadionverbod krijgen. Justitie kan naast deze sanctie nog overgaan tot strafrechtelijke vervolging.

Verder heeft NAC de man opgespoord die na NAC-Willem II over het veld heeft gelopen. Hij mag tien jaar niet in het NAC-stadion komen kan een fikse geldboete verwachten.

NAC heeft bij aanvang van het seizoen elke houder van een seizoens- of clubcard een brochure toegestuurd met daarin de regels die gelden in en rond het stadion. In deze folder was nog eens nadrukkelijk aangegeven welke maatregelen er volgen bij overtreding. NAC wil naar alle bezoekers een goed gastheer zijn. Handhaving is dadergericht om te voorkomen dat grote groepen supporters de dupe zijn van het gedrag van enkelen. Toch voelen vijftienduizend goede supporters de gevolgen van het gedrag van enkelen: boetes van de KNVB worden in mindering gebracht op de sfeerpot, waaruit ludieke acties worden gefinancierd. Zo moest NAC eerder al vijfduizend euro betalen wegens het gooien van bier naar gasten van de tegenpartij.
nac.nl
pi_56971841
Stadionverboden voor bier gooien ookal?
pi_56972207
Jaja, ze zijn niet alleen bij Feijenoord bezig met het uitroeien van 'het tuig'. Gezinnetjes moeten weer gezellig naar het zonder alle ellende rondom 'alle' wedstrijden in de Eredivisie. Krupul dat het is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56979886
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:26 schreef Superheld het volgende:

[..]

Stelde weinig voor, voordat er echt iets kon gebeuren was de ME er al.
Ach, proberen kan nooit kwaad. Volgende keer beter.
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:58:15 #62
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57006459
http://www.michelvanbergen.nl/gallery/20080226x

Na afloop van Haarlem - Heracles
pi_57006504
Haarlem met wat jongens uit rotterdam?

Ongeregeldheden na bekerduel Haarlem, zeventien mensen opgepakt

Na afloop van de voetbalwedstrijd HFC Haarlem-Heracles zijn dinsdagavond ernstige ongeregeldheden uitgebroken. De Mobiele Eenheid heeft diverse charges verricht, nadat supporters in de buurt van het stadion aan de Jan Gijzenkade met bakstenen begonnen te gooien. Ook in het stadion is het na het bekerduel (dat Haarlem met 1-5 verloor) onrustig geweest, aldus een politiewoordvoerder. De politie heeft zeventien mensen opgepakt wegens openbare geweldpleging of het plegen van vernielingen. Het zijn allemaal Haarlem-supporters. Voor zover bekend zijn bij de ongeregeldheden geen gewonden gevallen. Wel ontstond er fikse schade aan met name auto's

Vernielingen aangericht na bekerwedstrijd

Haarlem – Na de bekerwedstrijd HFC-Haarlem–Heracles zijn dinsdagavond flinke vernielingen aangericht door de HFC Haarlem supporters.

De Planetenlaan, in de omgeving van het Haarlem stadion, lag na de ongeregeldheden met de supporters bezaaid met bakstenen.

Bij de diverse charges van de Mobiele Eenheid zijn een groot aantal HFC Haarlem supporters opgepakt. Diverse autoruiten en ramen van de bibliotheek sneuvelde bij de ongeregeldheden.

De supporters trokken daarna de woonwijken rond om het station in. Daarbij werden diverse vernielingen gepleegd. Tijdens de wedstrijd was het in de tweede helft ook al onrustig in het stadion. Supporters probeerden door de hekken te breken. Achter de tribune, bij de Jan Gijzenkade, lukte het supporters om door het hek te breken.

De politie en security wisten de supporters weer snel binnen de hekken te krijgen. Volgens de politie zijn er minimaal vijftien personen, allemaal HFC Haarlem supporters, aangehouden.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:25:05 #64
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57008183
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:31 schreef Zizou4ever het volgende:

[..]

Man levensgevaarlijk gewond na supportersruzie
Uitgegeven: 25 februari 2008 13:53
Laatst gewijzigd: 25 februari 2008 14:08

ARNHEM - Een 37-jarige man uit Duiven is afgelopen weekeinde levensgevaarlijk gewond geraakt bij een ruzie tussen supporters van Vitesse en Feyenoord in het centrum van Arnhem. Dat bevestigde de politie maandag.

Aanhangers van de twee clubs troffen elkaar zaterdagavond op de Korenmarkt in Arnhem. De Rotterdamse supporters waren op doorreis uit Almelo en veroorzaakten amok in het uitgaanscentrum. Aanhangers van Vitesse bemoeiden zich daar mee, waarna er een vechtpartij ontstond. De politie zette onder meer de mobiele eenheid en honden in om een einde te maken aan de rel.

http://nu.nl/news/1450851(...)supportersruzie.html
Een omstander krijgt een baksteen tegen zijn hoofd?
Zielig zooitje toch, die rotzooitrappende helden. Ga gewoon naar Almelo, kijk je wedstrijd en flikker weer op uit de stad.
pi_57008212
Hij is uit het ziekenhuis hoorde ik, of klopt dat niet?
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:27:13 #66
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57008239
Ik las gisteren dat hij buiten levensgevaar was, maar nog een aantal dagen moest blijven ter observatie. Als je als Arnhemmer gewond raakt en in Nijmegen terecht komt, moet het écht serieus zijn. Anders was hij wel naar Rijnstate gebracht.
pi_57008290
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 11:00 schreef PizzaSalami het volgende:
Haarlem met wat jongens uit rotterdam?

Ongeregeldheden na bekerduel Haarlem, zeventien mensen opgepakt

Vernielingen aangericht na bekerwedstrijd
Sneu voor de 'trouwe' supporters van Haarlem en de club in het algemeen. De wedstrijd had goede reclame moeten zijn voor de club waardoor eventuele nieuwe supporters aangetrokken konden worden (in de toekomst, Oosterpoort) en dan heb je zulk volk ertussen lopen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:32:51 #68
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57008351
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:25 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Een omstander krijgt een baksteen tegen zijn hoofd?
Zielig zooitje toch, die rotzooitrappende helden. Ga gewoon naar Almelo, kijk je wedstrijd en flikker weer op uit de stad.
Aah joh, dat is gewoon schade die je in moet calculeren. So what dat er eens in de zoveel tijd een omstander zwaar gewond raakt, als je maar lekker kunt rellen met je maten!
pi_57008884
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Aah joh, dat is gewoon schade die je in moet calculeren. So what dat er eens in de zoveel tijd een omstander zwaar gewond raakt, als je maar lekker kunt rellen met je maten!
Omstanders/ramptoeristen hebben nu eenmaal een verhoogde kans om ergens bij betrokken te raken.
pi_57010887
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Omstanders/ramptoeristen hebben nu eenmaal een verhoogde kans om ergens bij betrokken te raken.
Anderzijds vliegen de stenen altijd als eerste door de lucht... dus wellicht is het 100% pech. En dat is best ernstig, hoeft niemand stoer over te doen. Lijkt mij althans.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_57010915
Daar zit ook wat in, had het ook niet specifiek over deze situatie.
pi_57026067
---

[ Bericht 18% gewijzigd door Superheld op 28-02-2008 01:51:11 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 28 februari 2008 @ 05:47:57 #73
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_57026906
Vandaag weer mis in Buenos Aires. Twee fracties van de harde kern van River Plate zijn met elkaar op de vuist gegaan. Bij een groot treinstation ging het mis toen een groep van RP hooligans enkele winkeltjes rondom het station wilde overvallen. Een andere groep was het daar niet mee eens, en dus werd er gevochten. Op een gegeven moment zijn er twee mensen neergestoken. Omstanders bemoeiden zich ermee en hebben erger voorkomen...
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 28 februari 2008 @ 09:06:47 #74
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57028043
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 01:14 schreef Superheld het volgende:
---
Que?

NAC aardige groep op de been heel de dag in Katwijk hoorde ik, mannetje of 120 HK?
Joden later nog met een groep gekomen en even los gegaan?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:14:51 #75
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_57030475
quote:
Dordrecht op zoek naar onruststokers
FC Dordrecht gaat een eventuele boete die het van de KNVB gaat ontvangen na de wanordelijkheden tijdens het bekerduel tegen Roda JC, verhalen op de daders.

,,We zijn nu in kaart aan het brengen wie de schuldigen zijn,’’ aldus algemeen manager Olav Ouwerkerk. Dinsdagavond werden er een tiental fakkels en een rookbom afgestoken (en op het veld gegooid) op de westtribune, waren er kortstondig oerwoudgeluiden te horen en betrad één ’supporter’ het veld. Voor dat laatste staat een stadionverbod van vijf jaar en een boete van duizend euro. Ouwerkerk: ,,Ik betreur het als mensen zich niet aan de regels houden.’’
Forza Roda
pi_57030815
Fakkels, aaahh. Wat een ramp...
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 28 februari 2008 @ 11:31:39 #77
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_57030867
Werden o.a. ook fakkels richting het uitvak gegooid. Meer dan logisch wanneer je daar voor gestraft gaat worden.

Mooi ook dat iemand een fakkel het veld op wilt gooien en vervolgens tegen de dakrand gooit waardoor die fakkel terug het vak in vliegt.
Forza Roda
pi_57031452
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Robjuhhh het volgende:
Werden o.a. ook fakkels richting het uitvak gegooid. Meer dan logisch wanneer je daar voor gestraft gaat worden.

Mooi ook dat iemand een fakkel het veld op wilt gooien en vervolgens tegen de dakrand gooit waardoor die fakkel terug het vak in vliegt.
Dat is gewoon sfeer, mooi toch.
Elite
Tegen TTIP
pi_57034005
Druk weekje
pi_57034350
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 09:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

Que?

NAC aardige groep op de been heel de dag in Katwijk hoorde ik, mannetje of 120 HK?
Joden later nog met een groep gekomen en even los gegaan?
1e gedeelte klopt wel, dacht zelf meer aan 150 heel veel oudjes ook overigens.
Voor de rest nog allerlei ander NAC volk waarna er dus 300 man ofzo in het centrum van NAC was.
Was meer het gooi en smijtwerk aangezien politie er snel tussen was...
Alleen beetje jammer van die vuurpijl(en?)

Voor de rest was de noodtoestand uitgeroepen ofzo, veel ME, hele dag 2 helicopters....
quote:
Eén NAC-supporter opgepakt in Katwijk

door René Kloeg

Donderdag 28 februari 2008 - BREDA - De politie heeft gistermiddag in Katwijk voorafgaand aan de wedstrijd NAC tegen Quick Boys vechtende groepjes supporters uit elkaar gehaald.

Daarbij is tenminste één supporter van NAC aangehouden. Volgens burgemeester Jos Wienen van Katwijk hebben de extra veiligheidsmaatregelen rond het bekerduel goed gewerkt. Buiten de incidenten in de middaguren zijn massale ongeregeldheden uitgebleven. Tijdens de wedstrijd hebben de fans zich redelijk goed gedragen al moesten de suppoosten regelmatig ingrijpen om de fans gescheiden te houden. Na de wedstrijd verliet een groep supporters van NAC eerder het stadion. Volgens Wienen wilde die groep de orde verstoren. De politie wist deze fans echter op tijd te isoleren.
pi_57039815
Waarom maakte fc twente & shalke zich gereed voor een confrontatie met FR als FR in Arnhem zat?
Nothing to see here, carry on
pi_57040982
Je snapt er weer geen moer van

Feyenoord was in Enschede, ME hield t tegen, toen zijn er mannetje of 30 maar naar Arnhem gegaan en de rest naar huis

[ Bericht 32% gewijzigd door RayMania op 01-03-2008 17:37:53 ]
pi_57051970
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 18:24 schreef Superheld het volgende:
Je snapt er weer geen moer van kneus

Feyenoord was in Enschede, ME hield t tegen, toen zijn er mannetje of 30 maar naar Arnhem gegaan en de rest naar huis
Als ik het verhaal niet heb gelezen is het ook moeilijk volgen..

[ Bericht 10% gewijzigd door RayMania op 01-03-2008 17:33:14 ]
pi_57067301
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 01:39 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Als ik het verhaal niet heb gelezen is het ook moeilijk volgen..
Lees het verhaal voordat je gaat vragen

[ Bericht 45% gewijzigd door RayMania op 01-03-2008 17:35:00 ]
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:51:38 #85
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57069761
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:14 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]
Die pannekoek op 't veld die met zijn kop vol op de boarding knalde is na de wedstrijd gepakt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57084470
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:23 schreef Superheld het volgende:

[..]

Lees het verhaal voordat je gaat vragen

Je komt nooit bij je club
De enige rellen die je ziet/"meemaakt" zijn op youtube
jij denkt dat ik graag rellen meemaak van dichtbij ?
ik ben niet zo triest als jou om te moeten af spreken om te knokken. Die sukkeltjes van vak G uit breda weten precies in welk dorp ik woon.

Via Partyflock hadden ze gemeld dat ze langs zouden komen, ik heb nog zelfs terug gestuurd dat ze moesten komen!
Naderhand hebben die sukkels al hun profielen van Partyflock weggehaald, en dat terwijl ik niet eens gedreigd had.
Ze z\ijn hier nooit langs geweest want dan weten ze dat ze helemaal verrot geslagen worden door al die feyenoorders hier en dan hoef ik nog niet eens een hand uit te steken.

[ Bericht 22% gewijzigd door RayMania op 01-03-2008 17:36:29 ]
pi_57084885
Klaar. Topic opgeschoond. Normaal posten is er tegenwoordig niet meer bij ofzo?

Ontopic weer vanaf nu, ziektes en persoonlijke aanvallen achterwege laten. Dank u.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57264111
quote:
Voetbalduel eindigt in massale knokpartij

BOGOTA - Een Colombiaanse voetbalwedstrijd is zaterdag uitgelopen op een massale vechtpartij op en om het veld. Zestig mensen raakten daarbij gewond.

Deportivo Cali leidde thuis met 1-0 tegen America toen er op de tribunes relletjes ontstonden tussen fans van America. Ze probeerden een hek te slopen om zo het veld op te stormen. De oproerpolitie moest ingrijpen. Op dat moment braken ook op het veld opstootjes uit. De scheidsrechter besloot daarop het duel in de 82e minuut te staken.

America-trainer Diego Umana gaf in alle commotie zijn collega van Cali een klap. „Iemand viel me lastig, ik zag niet wie het was”, aldus Umana. „Het was fout en als ik moet stoppen met voetbal, dan moet dat maar. Ik verloor mijn geduld door de scheidsrechter.”

Zie hier de beelden van de vechtpartij
  zondag 9 maart 2008 @ 17:31:05 #89
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57266020
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
Normaal posten is er tegenwoordig niet meer bij ofzo?
we zijn nu offiesjeel hardkoor
  zondag 9 maart 2008 @ 17:34:01 #90
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57266081
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Coach mept coach dus, als ik het verhaal en de videobeelden goed begrijp?

Tsja... Ergens schuilt er een grote schoonheid in die dommige schijt aan alles houding. Je koopt er alleen zo weinig voor. Grote kans dat ie levenslang geschorst wordt door de FIFA.
  zondag 9 maart 2008 @ 17:37:51 #91
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_57266157
wild topic.
  zondag 9 maart 2008 @ 17:38:57 #92
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57266175
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef PLAE@ het volgende:
wild topic.
Dit is leipe shit hoor
  zondag 9 maart 2008 @ 20:28:21 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57269618
'Zware rellen' in Denemarken. Het hele land spreekt er schande van...
Elite
Tegen TTIP
  zondag 9 maart 2008 @ 20:35:09 #94
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 9 maart 2008 @ 20:39:50 #95
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57269887
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Happel het volgende:
'Zware rellen' in Denemarken. Het hele land spreekt er schande van...
wij zijn toen bij FC Kopenhagen ook hun 'clubhuis' in geweest, niks aan de hand. Was ook vlak na die uitzending van die undercover smeris bij Chelsea, dat ie werd aangevallen in Kopenhagen - dus waren wel verwachtingen enzo. Maar eenmaal daarbinnen viel de tent stil, en zodra er een biertje was gevallen was iedere Deen gauw weg, zo bang waren ze blijkbaar.

Maar toch... je kunt je daar lelijk in vergissen hoor, hoe suf die beelden er ook uit mogen zien. Wat dat betreft stelt de Nederlandse scene Europees gezien eigenlijk ook niet zoveel meer voor en zijn ze in het buitenland anno 2008 toch vaak wat agressiever heb ik het idee.
pi_57270025
Haha wat een hekkies

Maargoed, ze klappen er wel vol op he
pi_57279049
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:45 schreef Superheld het volgende:
Haha wat een hekkies
En die gooien ze dan om, terwijl je zo over de boarding kan stappen en langs het veld kan lopen.

Aan de andere kant, zo zijn rellen leuker dan met stenen op je kop en een mes in je donder.
  maandag 10 maart 2008 @ 10:24:29 #98
51286 w00h00
Digital man!
pi_57279575
Ik was er ook bij tegen FCK, maar over het algemeen zijn dat beren van gasten kan ik je vertellen.

Verder wel een leuk opstootje, niet echt veel bijzonders in tegestelling tot Colombia...
  maandag 10 maart 2008 @ 19:04:09 #99
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_57288886
Beren? die heb ik daar dan even gemist. Maar misschien had ik teveel oog voor de vrouwen in Kopenhagen, die zijn interessanter.
pi_57289475
Ik heb daar ook geen beren gezien, vrouwen daarintegen idd wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')