Schijnt een Vitesse gast in coma te liggen na een aanval met bakstenen?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:15 schreef Zizou4ever het volgende:
Volgens een Vitesse man is Feyenoord in gisteren ook in Arnhem langs geweest en hebben Feyenoord en Vitesse een confrontatie gehad op de korenmarkt. Paar gewonden aan bijde kanten.
Man levensgevaarlijk gewond na supportersruziequote:Op maandag 25 februari 2008 06:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schijnt een Vitesse gast in coma te liggen na een aanval met bakstenen?
Stelde weinig voor, voordat er echt iets kon gebeuren was de ME er al.quote:Op maandag 25 februari 2008 09:00 schreef PizzaSalami het volgende:
Ajax supporters veroorzaken rellen in Breda
Morgen zal de wedstrijd tussen NAC Breda en Ajax plaats vinden. Beide teams kwamen elkaar dit seizoen al eerder tegen, toen werd het 1-3 voor de club uit Breda.
De supporters van Ajax zijn echter al een dag eerder naar Breda gegaan. Er zijn rellen ontstaan in de Brabantse stad, zo heeft EuropeSoccer vernomen van een ME'er uit Bergen op Zoom. We hopen u later meer te kunnen vertellen.
nac.nlquote:VEERTIEN STADIONVERBODEN NA NAC-AJAX
25-02-2008
Tot nu toe veertien bezoekers van NAC kunnen een stadionverbod tegemoet zien vanwege hun gerdrag rond de wedstrijd NAC-Ajax. Deze verboden staan los van een eventuele strafrechtelijke vervolging.
Tijdens de wedstrijd hebben supporters op Vak G met bier en andere vloeistoffen gegooid naar supporters in het gastenvak. Van een van de gooiers is inmiddels de identiteit vastgesteld. Hij kan een stadionverbod van twee jaar tegemoet zien. Naar andere gooiers wordt nog gezocht.
Later tijdens de wedstrijd hebben supporters in hetzelfde gedeelte gevochten met stewards. Drie van hen zijn inmiddels geïndentificeerd en krijgen een stadionverbod voor drie jaar. Twee anderen zijn duidelijk herkenbaar op foto's. NAC zoekt nu uit wie zij zijn. Zij krijgen straks eenzelfde verbod opgelegd.
Buiten het stadion hebben negen mensen zich na de wedstrijd schuldig gemaak aan overtredingen dan wel misdrijven. De politie pakte hen op. Acht van deze bezoekers zijn wegens openlijke geweldpleging voor twee jaar niet welkom in het Rat Verlegh Stadion. De overtreding van de negende is als 'niet-voetbal gerelateerd' aangemerkt en hij zal daarom geen stadionverbod krijgen. Justitie kan naast deze sanctie nog overgaan tot strafrechtelijke vervolging.
Verder heeft NAC de man opgespoord die na NAC-Willem II over het veld heeft gelopen. Hij mag tien jaar niet in het NAC-stadion komen kan een fikse geldboete verwachten.
NAC heeft bij aanvang van het seizoen elke houder van een seizoens- of clubcard een brochure toegestuurd met daarin de regels die gelden in en rond het stadion. In deze folder was nog eens nadrukkelijk aangegeven welke maatregelen er volgen bij overtreding. NAC wil naar alle bezoekers een goed gastheer zijn. Handhaving is dadergericht om te voorkomen dat grote groepen supporters de dupe zijn van het gedrag van enkelen. Toch voelen vijftienduizend goede supporters de gevolgen van het gedrag van enkelen: boetes van de KNVB worden in mindering gebracht op de sfeerpot, waaruit ludieke acties worden gefinancierd. Zo moest NAC eerder al vijfduizend euro betalen wegens het gooien van bier naar gasten van de tegenpartij.
Ach, proberen kan nooit kwaad. Volgende keer beter.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:26 schreef Superheld het volgende:
[..]
Stelde weinig voor, voordat er echt iets kon gebeuren was de ME er al.
Een omstander krijgt een baksteen tegen zijn hoofd?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:31 schreef Zizou4ever het volgende:
[..]
Man levensgevaarlijk gewond na supportersruzie
Uitgegeven: 25 februari 2008 13:53
Laatst gewijzigd: 25 februari 2008 14:08
ARNHEM - Een 37-jarige man uit Duiven is afgelopen weekeinde levensgevaarlijk gewond geraakt bij een ruzie tussen supporters van Vitesse en Feyenoord in het centrum van Arnhem. Dat bevestigde de politie maandag.
Aanhangers van de twee clubs troffen elkaar zaterdagavond op de Korenmarkt in Arnhem. De Rotterdamse supporters waren op doorreis uit Almelo en veroorzaakten amok in het uitgaanscentrum. Aanhangers van Vitesse bemoeiden zich daar mee, waarna er een vechtpartij ontstond. De politie zette onder meer de mobiele eenheid en honden in om een einde te maken aan de rel.
http://nu.nl/news/1450851(...)supportersruzie.html
Sneu voor de 'trouwe' supporters van Haarlem en de club in het algemeen. De wedstrijd had goede reclame moeten zijn voor de club waardoor eventuele nieuwe supporters aangetrokken konden worden (in de toekomst, Oosterpoort) en dan heb je zulk volk ertussen lopen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:00 schreef PizzaSalami het volgende:
Haarlem met wat jongens uit rotterdam?
Ongeregeldheden na bekerduel Haarlem, zeventien mensen opgepakt
Vernielingen aangericht na bekerwedstrijd
Aah joh, dat is gewoon schade die je in moet calculeren. So what dat er eens in de zoveel tijd een omstander zwaar gewond raakt, als je maar lekker kunt rellen met je maten!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:25 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een omstander krijgt een baksteen tegen zijn hoofd?
Zielig zooitje toch, die rotzooitrappende helden. Ga gewoon naar Almelo, kijk je wedstrijd en flikker weer op uit de stad.
Omstanders/ramptoeristen hebben nu eenmaal een verhoogde kans om ergens bij betrokken te raken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aah joh, dat is gewoon schade die je in moet calculeren. So what dat er eens in de zoveel tijd een omstander zwaar gewond raakt, als je maar lekker kunt rellen met je maten!
Anderzijds vliegen de stenen altijd als eerste door de lucht... dus wellicht is het 100% pech. En dat is best ernstig, hoeft niemand stoer over te doen. Lijkt mij althans.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Omstanders/ramptoeristen hebben nu eenmaal een verhoogde kans om ergens bij betrokken te raken.
Que?quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:14 schreef Superheld het volgende:
---
quote:Dordrecht op zoek naar onruststokers
FC Dordrecht gaat een eventuele boete die het van de KNVB gaat ontvangen na de wanordelijkheden tijdens het bekerduel tegen Roda JC, verhalen op de daders.
,,We zijn nu in kaart aan het brengen wie de schuldigen zijn,’’ aldus algemeen manager Olav Ouwerkerk. Dinsdagavond werden er een tiental fakkels en een rookbom afgestoken (en op het veld gegooid) op de westtribune, waren er kortstondig oerwoudgeluiden te horen en betrad één ’supporter’ het veld. Voor dat laatste staat een stadionverbod van vijf jaar en een boete van duizend euro. Ouwerkerk: ,,Ik betreur het als mensen zich niet aan de regels houden.’’
Dat is gewoon sfeer, mooi toch.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef Robjuhhh het volgende:
Werden o.a. ook fakkels richting het uitvak gegooid. Meer dan logisch wanneer je daar voor gestraft gaat worden.
Mooi ook dat iemand een fakkel het veld op wilt gooien en vervolgens tegen de dakrand gooit waardoor die fakkel terug het vak in vliegt.
1e gedeelte klopt wel, dacht zelf meer aan 150 heel veel oudjes ook overigens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Que?
NAC aardige groep op de been heel de dag in Katwijk hoorde ik, mannetje of 120 HK?
Joden later nog met een groep gekomen en even los gegaan?
quote:Eén NAC-supporter opgepakt in Katwijk
door René Kloeg
Donderdag 28 februari 2008 - BREDA - De politie heeft gistermiddag in Katwijk voorafgaand aan de wedstrijd NAC tegen Quick Boys vechtende groepjes supporters uit elkaar gehaald.
Daarbij is tenminste één supporter van NAC aangehouden. Volgens burgemeester Jos Wienen van Katwijk hebben de extra veiligheidsmaatregelen rond het bekerduel goed gewerkt. Buiten de incidenten in de middaguren zijn massale ongeregeldheden uitgebleven. Tijdens de wedstrijd hebben de fans zich redelijk goed gedragen al moesten de suppoosten regelmatig ingrijpen om de fans gescheiden te houden. Na de wedstrijd verliet een groep supporters van NAC eerder het stadion. Volgens Wienen wilde die groep de orde verstoren. De politie wist deze fans echter op tijd te isoleren.
Als ik het verhaal niet heb gelezen is het ook moeilijk volgen..quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:24 schreef Superheld het volgende:
Je snapt er weer geen moer van kneus
Feyenoord was in Enschede, ME hield t tegen, toen zijn er mannetje of 30 maar naar Arnhem gegaan en de rest naar huis
Lees het verhaal voordat je gaat vragenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:39 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Als ik het verhaal niet heb gelezen is het ook moeilijk volgen..
Die pannekoek op 't veld die met zijn kop vol op de boarding knalde is na de wedstrijd gepakt.quote:
jij denkt dat ik graag rellen meemaak van dichtbij ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:23 schreef Superheld het volgende:
[..]
Lees het verhaal voordat je gaat vragen
Je komt nooit bij je club
De enige rellen die je ziet/"meemaakt" zijn op youtube
quote:Voetbalduel eindigt in massale knokpartij
BOGOTA - Een Colombiaanse voetbalwedstrijd is zaterdag uitgelopen op een massale vechtpartij op en om het veld. Zestig mensen raakten daarbij gewond.
Deportivo Cali leidde thuis met 1-0 tegen America toen er op de tribunes relletjes ontstonden tussen fans van America. Ze probeerden een hek te slopen om zo het veld op te stormen. De oproerpolitie moest ingrijpen. Op dat moment braken ook op het veld opstootjes uit. De scheidsrechter besloot daarop het duel in de 82e minuut te staken.
America-trainer Diego Umana gaf in alle commotie zijn collega van Cali een klap. „Iemand viel me lastig, ik zag niet wie het was”, aldus Umana. „Het was fout en als ik moet stoppen met voetbal, dan moet dat maar. Ik verloor mijn geduld door de scheidsrechter.”
Zie hier de beelden van de vechtpartij
we zijn nu offiesjeel hardkoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
Normaal posten is er tegenwoordig niet meer bij ofzo?
Coach mept coach dus, als ik het verhaal en de videobeelden goed begrijp?quote:
Dit is leipe shit hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef PLAE@ het volgende:
wild topic.
wij zijn toen bij FC Kopenhagen ook hun 'clubhuis' in geweest, niks aan de hand. Was ook vlak na die uitzending van die undercover smeris bij Chelsea, dat ie werd aangevallen in Kopenhagen - dus waren wel verwachtingen enzo. Maar eenmaal daarbinnen viel de tent stil, en zodra er een biertje was gevallen was iedere Deen gauw weg, zo bang waren ze blijkbaar.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Happel het volgende:
'Zware rellen' in Denemarken. Het hele land spreekt er schande van...
En die gooien ze dan om, terwijl je zo over de boarding kan stappen en langs het veld kan lopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |