toen wij naar het stadion liepen, kwam er een man of 30 ME die kant op (Varkenoord)quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
onder de brug bij de kuip, lag het glas van het bushokje er uit
en veel ME busjes
ben benieuwdquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
toen wij naar het stadion liepen, kwam er een man of 30 ME die kant op (Varkenoord)
verder niks van gehoord
Klopt, was redelijk lomp. Twee stewards werden door het opengetrapte deurtje geperforeerd en eentje flikkerde toen naar beneden. Gelukkig voor hem in het net, anders had 'ie het niet na kunnen vertellen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Boys zegt net tegen me, dat ajax fans 1e wand hebben uitgebroken
Kwam meer omdat die kale steward van Ajax ze weghaalde daar, luisterde allemaal braaf.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, was redelijk lomp. Twee stewards werden door het opengetrapte deurtje geperforeerd en eentje flikkerde toen naar beneden. Gelukkig voor hem in het net, anders had 'ie het niet na kunnen vertellen.
Daarna werd er nog zo'n plexiglasplaat uitgetrapt en van de 2e ring afgetyft, geen idee of daar beneden nog wat mis is gegaan. Enfin, twee rotjes/bommetjes in het PSVvak gegooid en toen iedereen doorkreeg dat je toch niet door die tweede wand kwam maar weer het vak ingegaan.
Sjesus, wat een gejank, dat maak je bij Feyenoord elke treincombi mee.quote:Officiële klacht Clubraad Nac
Foto: FR-Fans.nl
Datum: 19-03-2008 Bron: Lunaticnews.eu
Nac ging voor de bekerwedstrijd eindelijk weer eens met 1.600 man naar De Kuip en ze hadden in Breda hoge verwachtingen. Dit liep echter niet alleen sportief slecht af, maar ook op organisatorisch vlak liep het niet zoals ze dat gewend zijn wanneer ze met slechts een paar honderd man afreizen naar uitwedstrijden.
De Clubraad van Nac heeft een officiële klacht bij Nac neergelegd met betrekking tot de (veiligheids)organisatie rondom de wedstrijd.
Beste Leon,
Naar aanleiding van de bekerwedstrijd tegen Feyenoord legt de Clubraad de volgende klacht neer bij Nac betreffende de wedstrijdvoorbereiding en de veiligheidsituatie:
1. Onvoldoende toiletten tijdens de treinreizen;
2. Onvoldoende voorbereiding in het gastenvak ten aanzien van catering en toiletten;
3. Onvoldoende communicatie over de vertrekprocedure na afloop van de wedstrijd. Waarom wordt de vertrektijd die reeds vooraf bekend was niet omgeroepen?;
4. Provocerende politie-eenheden rondom het uitvak;
5. Chargerende Mobiele Eenheid achter het uitvak waardoor enorme druk op de mensenmassa ontstond. Welke veiligheidsafweging rechtvaardigt deze charge waarbij o.a. ouderen, kinderen en vrouwen in de verdrukking kwamen?
Ik ben blij dat er geen doden of zwaargewonden zijn gevallen door het politie-optreden in een overvolle supportersbuffer.
Graag direct actie vanuit Nac richting de veiligheidsverantwoordelijke van Feyenoord en de politie Rotterdam.
Met vriendelijke groeten,
Sjoerd van Fessem voorzitter Clubraad
niet netjesquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:03 schreef DarkShine het volgende:
Bij Heracles vond men het nodig om hun frustraties op Saeijs te verwerken toen deze bij kameraden stond.
zekerquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:05 schreef MarkNMGN het volgende:
jodenactie.
Ze snappen ook niet dat ze bij Feyenoord eerst de eigen supporters via het station weg laten gaan....quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Sjesus, wat een gejank, dat maak je bij Feyenoord elke treincombi mee.
Die steward heeft echt mazzel met dat net.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:11 schreef Prosac het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/psv-Ajax.wmv
vanaf minuut 13
Wij ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef Thieske het volgende:
[..]
Die steward heeft echt mazzel met dat net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |