quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
eerder zijn, ouwe flikkerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.ferrari-cars.net/ferrari-enzo.html
Ferrari Enzo 1366Kg
Alleen de naam is al mooier.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.ferrari-cars.net/ferrari-enzo.html
Ferrari Enzo 1366Kg
2007 bedoel jequote:
Volgens mij komen ze uit 1999!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
2007 bedoel je. En toen hadden ze hem nergens nooit in mijn maat.
En vandaag kwam ik ze tegen, dus toen heb ik ze eindelijk maar eens meegenomen, want ik zocht toch nog een paar laarzen zonder hak.
jammer van die ster op de motorkapquote:
Zal niet zo moeilijk te zijn om die er af te krijgen hoor.quote:
Oh bij mij het vaak gewoon een caffeine tekortquote:Op zondag 17 februari 2008 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Neeh.. koffie ontrekt juist vocht, veel water drinken is beter
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne, de Alfa RZ staat er op (nu al)
Ik ben niet de fotograaf (zoals je ook op de tweede foto kunt zienquote:Op zondag 17 februari 2008 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne, de Alfa RZ staat er op (nu al)
Wel de bron.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben niet de fotograaf (zoals je ook op de tweede foto kunt zien)
.
Je buurman is jaloers op de autoquote:Op zondag 17 februari 2008 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben niet de fotograaf (zoals je ook op de tweede foto kunt zien)
.
Dat is de eigenaarquote:
En daarom vind ik jullie zo liefquote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is de eigenaar. Die was bij de buurman op bezoek en we hebben dus even aangebeld of we wellicht even wat foto's mochten maken voor ene Fries.
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is de eigenaar. Die was bij de buurman op bezoek en we hebben dus even aangebeld of we wellicht even wat foto's mochten maken voor ene Fries.
Lekker ruim!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef Alfisti het volgende:
Zo zag de 156 er vanmiddag uit
[ afbeelding ]
quote:
jaquote:Op zondag 17 februari 2008 20:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]Wat moet iemand met jouw account?
Thanks btw Alexquote:Op zondag 17 februari 2008 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En daarom vind ik jullie zo lief
En jullie als in jij en Tim en je familie
Ohquote:
Niet vreemder dan normaalquote:Op zondag 17 februari 2008 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
Of heb je iets vreemds gedaan met Tim en mijn familie?
Wel als ik er bij benquote:Op zondag 17 februari 2008 22:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind ze niet altijd even lief hoor.
Maar ze zijn wel tof ja.
beetje welquote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef 2cv het volgende:
Heeft iemand verstand vna sterkteberekeningen op een zuiger in een stoommachine ?
jaook.quote:
Nicequote:
Yep, kan alleen nog niet iets naar het zin vinden. Alleen de Madeno vind ik mooi...........quote:Op maandag 18 februari 2008 18:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Nice
Nu nog een andere pookknop
wat ga je met je oude interieur doen?
ik heb nog wel een visastoel te koop. krijg je de rest van de auto er gratis bij.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:01 schreef lipje het volgende:
jammer ik zoek nog een voorstoeltje om een bureaustoel van te maken
Daar zak ik doorheenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nog wel een visastoel te koop. krijg je de rest van de auto er gratis bij.
Wissel ze dan ook omquote:Op maandag 18 februari 2008 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De blauwe had gare stoelen ja, die ik tekoop heb heeft wel gewoon puike zetels.
Ik haal de stoelen uit mn andere blauwe, remember?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wissel ze dan ook om
Die blauwe hou je toch?
En beterschap btw
A27 bij Gorinchem?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
Zo net ongeluk 100Meter voor m'n neus op de snelweg![]()
Wat een bende eh!
gelukkig kon ik er nog fijn tussendoor glippen![]()
Elke week op dat punt 2 a 3 ongelukken...
En elke week rijden ze daar op 6 a 7 meter van elkaar
Je kan ClaSSiC even een PB sturenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:01 schreef lipje het volgende:
jammer ik zoek nog een voorstoeltje om een bureaustoel van te maken
de A27 is drukquote:Op maandag 18 februari 2008 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lijkt me druk, op de snelweg wonen.
Die zal er wel goed geld voor willen vangenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je kan ClaSSiC even een PB sturen
A58 net na Roosendaal, die brug over en dan heb je rechts een parkeerplaats.quote:
Hoe bereken ik de dikte van een zuiger aan de hand van de druk van de stoom en de diameter van de zuiger?quote:
Jij bent dan ook een erg goede chauf.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A58 net na Roosendaal, die brug over en dan heb je rechts een parkeerplaats.
Net na die brug is het elke week paar keer raak![]()
Alleen lijkt het alsof ik de enige ben die dat ziet qua afstand houden enzo
Niet stoommachine specifiek, maar wat moet je weten?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef 2cv het volgende:
Heeft iemand verstand vna sterkteberekeningen op een zuiger in een stoommachine ?
vetquote:Op maandag 18 februari 2008 22:05 schreef Neluhz het volgende:
[..]
1973er MGB GT gekocht, of eigenlijk 2(1 voor onderdelen) Zaterdag ophalen
![]()
dat stuk waar iedereen met 160 van de a17 komt en dan die 2 invoegstroken waar mensen vanaf komen die met 80 links gaan rijdenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A58 net na Roosendaal, die brug over en dan heb je rechts een parkeerplaats.
Net na die brug is het elke week paar keer raak![]()
Alleen lijkt het alsof ik de enige ben die dat ziet qua afstand houden enzo
De formule waarmee ik aan de hand van bekende materiaaleigenschappen + de diameter van de zuiger + de druk van de stoom kan berekenen hoe dik een zuiger moet zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:05 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Niet stoommachine specifiek, maar wat moet je weten?
1973er MGB GT gekocht, of eigenlijk 2(1 voor onderdelen) Zaterdag ophalen
![]()
Daar jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat stuk waar iedereen met 160 van de a17 komt en dan die 2 invoegstroken waar mensen vanaf komen die met 80 links gaan rijden
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een erg goede chauf.
Niet alleen Vlad hihiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:53 schreef lipje het volgende:
En Vlad loopt weer teveel zijn hormonen achterna, dus die durft hier niet meer te komen.
Roddeltante.. vertelquote:
moet je goddomme horen wie het zegt heequote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:53 schreef lipje het volgende:
En Vlad loopt weer teveel zijn hormonen achterna, dus die durft hier niet meer te komen.
Wat, een pik?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:02 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je goddomme horen wie het zegt heejij loopt als een loopse hond je pik achterna omdat je aan zo'n ding mag snuffelen
voor mij voorlopig nog geen vaste vrouw aan de armquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:05 schreef Xtreem het volgende:
Vlad, Herm, biechten jullie!
Hebben jullie elkaar gevonden? Of allebei zo'n vrouwfiguur aan de haak lul geslagen?
Bara komt uit de kastquote:
We hebben elkaar gevondenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:05 schreef Xtreem het volgende:
Vlad, Herm, biechten jullie!
Hebben jullie elkaar gevonden? Of allebei zo'n vrouwfiguur aan de haak lul geslagen?
tjabb0-styl0wquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo'n stuk plastic telt niet hè, Lip.
Ik ben gewoon flieft man, zeik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:16 schreef Xtreem het volgende:
Ah, wat lieveen homo stelletje in de SC
fleshlightquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die bedoelde ik idd, kon alleen ff niet op de naam komen...
op zo'n TU-babe?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben gewoon flieft man, zeik niet.
DETAILS!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben gewoon flieft man, zeik niet.
Jehquote:
Nee. 21. B. Nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
DETAILS!
NAAM? LEEFTIJD? CUPMAAT? FOTO?
Tofquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeh
[..]
Nee. 21. B. Nee.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeh
[..]
Nee. 21. B. Nee.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TofKlinkt goed. Is het wederzijds?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TofKlinkt goed. Is het wederzijds?
Des te meer reden voor een fotoquote:
zo kansloos om dat te vragen hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
DETAILS!
NAAM? LEEFTIJD? CUPMAAT? FOTO?
Pas op hè, ik post je matrozenfoto.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Des te meer reden voor een foto
Feli
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pas op hè, ik post je matrozenfoto.
bespaar het ons aubquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik nooit meer zal vergeten. Gedverdemme
Flauw.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan nog liever jou 21jarige cup-Bmeisje
Hij heeft een levende fleshlight en meteen een grote mond als het om sex gaat hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jep. Je gebruikt hem toch alleen maar om mee te plassen. Dan is en blijft het een piemel.
pie·mel (dem; piemels)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, de rest heeft penissen. Behalve ijsmeis, die mag die van Tim zo nu en dan lenen.
Lieve Lex,quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft een levende fleshlight en meteen een grote mond als het om sex gaat he
nee hoor, ik verdenk ijsmeis er ook vanquote:
Wat jij wilquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jep. Je gebruikt hem toch alleen maar om mee te plassen. Dan is en blijft het een piemel.
------------- > to do listquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet jij Bara zn piemelbekentenis nu maar in de OP
Lieve herman,quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lieve Lex,
Je bent voorspelbaar.
X
Er stond dan ook bent.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lieve herman,
Dat ben ik altijd al geweest, dus formeel gezien word ik dat niet.
X
half in enschede, half bij de vriendin (utrecht) en werk nog steeds in amsterdam en gedeelte thuis in enschede....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Woon je nu al eens buiten Enschede of nog steeds niet?
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
half in enschede, half bij de vriendin (utrecht) en werk nog steeds in amsterdam en gedeelte thuis in enschede....
maar kan natuurlijk allemaal veranderen
ach het doorbetaald krijgen van me reisuren + dat ik tegenwoordig vrijwel me eigen uren kan indelen is het wel lekker zo.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaAlles kan veranderen
. Maar klinkt opzich niet heel verkeerd, alleen al dat reizen zou me de keel uithangen
Mja, het hebben van een eigen stekkie vind je niet heel belangrijk dus? Of woon je eigenlijk stiekem al samen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach het doorbetaald krijgen van me reisuren + dat ik tegenwoordig vrijwel me eigen uren kan indelen is het wel lekker zo.....
2 dagen van 12 uur op kantoor en de rest kan ik relexed thuis of bij vriendin doen....
dus tis wel lekker zo
wat is samenwonen, ben wel vaker daar dan thuis maar tis nog niet zo dat me hele inboedel daar al staat.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het hebben van een eigen stekkie vind je niet heel belangrijk dus? Of woon je eigenlijk stiekem al samen?
Ik ook, maar de meesten willen toch naar Amsterdam...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik persoonlijk zou liever in Utrecht dan in Amsterdam wonen.
Maarre, foto's, cupmaat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is samenwonen, ben wel vaker daar dan thuis maar tis nog niet zo dat me hele inboedel daar al staat.....
zou uberhaubt ook niet weten als ik wel in utrecht fulltime zou willen wonen, denk dat het eerder een huisje in amsterdam gaat worden
heb niets met utrecht, kom er alleen omdat zei er woontquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik persoonlijk zou liever in Utrecht dan in Amsterdam wonen.
foto's neequote:
Megeulquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb niets met utrecht, kom er alleen omdat zei er woont
kwam dat zo over dan....wel gezien namelijkquote:
Ik woon al 3/4 jaar samen.quote:
quote:
Ah. Zo kwam het iig wel over ja.... En de enige personen die ik ervoor aanzie dat ze hun eega gaan posten zijn 2CV en Fwnkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kwam dat zo over dan....wel gezien namelijk
Top to flopquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
top to flop
enschede ------> amsterdam --------------------------------> utrecht
Ik had vroeger brommerrijdende fans die de fotos van mn vriendin overal posttenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah. Zo kwam het iig wel over ja.... En de enige personen die ik ervoor aanzie dat ze hun eega gaan posten zijn 2CV en Fwnk
Vectraquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat jij wil jochie. Doe nog ff je wijzen uit het oosten opmerking.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
top to flop
enschede ------> amsterdam --------------------------------> utrecht
Dat is natuurlijk veel fijner dan ze zelf posten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had vroeger brommerrijdende fans die de fotos van mn vriendin overal postten
Niet als ze op de stoel naast je zit te krijsenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel fijner dan ze zelf posten.
die wijzen:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat jij wil jochie. Doe nog ff je wijzen uit het oosten opmerking.
heb je al je rijBewijs?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
nog meer OP materiaalquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet als ze op de stoel naast je zit te krijsen
Het is nog niet zo erg vrijgezel te zijn
Bedankt, hebben we die ook weer gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die wijzen:
die komen uit het oosten, en wonen/bijna wonen/werken onderhand in amsterdam
Dankje hequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah. Zo kwam het iig wel over ja.... En de enige personen die ik ervoor aanzie dat ze hun eega gaan posten zijn 2CV en Fwnk
Ik werk tegenwoordig als DJquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
VectraDa's wel heel erg
. Ik had gehoopt op een labrador en 2.3 kinderen
.
Maar de afwas lijkt me niet schokkend. De Gaulies heb ik ook HARD geminderd. Ben 3 maanden gestopt geweest. Rook nu nog 1 tot 2 pakjes per week. Wel chill.
Maak je nog wel eens wat moois mee of is het laatste dat je hebt meegemaakt dat je schoonouders op de koffie kwamen?
Doe je goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig als DJ(en postbode
) en ik rookte onder het plaoties draaien zovee dat ik er maar helemaal de brui aan heb gegeven. Thuis 1 peukie roken en dan de andere 19 buiten de deur om toch op 5 pakjes per week te blijven gemiddeld.
Is nice. I like [ afbeelding ]
Pas nog weer een videoclip opgenomen voor een niet nader te noemen band. En ehm over een maand skien en van de zomer een maand touren in de Heimat.
[ afbeelding ]
zit voorlopig niet meer op de inkoop....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bedankt, hebben we die ook weer gehadHoe gaat het eigenlijk met het inkopen van de slips?
En dat project gaat welke kant op...?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zit voorlopig niet meer op de inkoop....
bezig met een paar anderen aan een langdurig project
ja en neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is het te merken ja? Ben aan het werk in de bieb, straks weer biertjes drinken
Enorm. Ik lees de boeken stuk voor stuk. Van voor naar achteren. Binnenstebuiten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja en nee
Loop jij in de piep een beetje literair te doen joh
Laatste 3 vakjes en dan op voor de master.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe je goedStudeer je ook nog tussendoor of not?
Klinkt wel gaaf zeg
Ik zat op 8-10 pakjes per week. Ging echt kapot op een gegeven moment.
Waar ga je skieen? Ik ben ook nog even snel een skivakantie aan het plannen ja
[ afbeelding ]
mag/kan der eigenlijk niets van zeggen.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat project gaat welke kant op...?
Doe je lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laatste 3 vakjes en dan op voor de master.
Ehm ik ga naar Briançon. 14 - 23 maart.
[ afbeelding ]
grandioos kerol!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Enorm. Ik lees de boeken stuk voor stuk. Van voor naar achteren. Binnenstebuiten.
Ik kijk bijna geen films meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mag/kan der eigenlijk niets van zeggen.....
maar ik heb laatst nog een goede film gezien, over XL winkels enzo
mac menu en dan supersizequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen films meerMaar dat klinkt niet verkeerd
Van die grote projecten als die ene arabische winkel/museum/project in A'dam of niet? Denk wel dat daar markt voor is inderdaad...
vooral nijntje kan mij erg boeien, beste boek tot zo ver!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het kan mij inderdaad bekoren. In de ruimste zin van het woord uiteraard.
Ah. Klinkt tot zover niet verkeerd. Goede shiznit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mac menu en dan supersizezoiets idd
Daar ben ik nog niet. Ik ben nu bij de L van Logica. En dan in het bijzonder de predicatenlogica. Maar ik zal binnen afzienbare tijd bij de N van Nijntje zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
vooral nijntje kan mij erg boeien, beste boek tot zo ver!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet. Ik ben nu bij de L van Logica. En dan in het bijzonder de predicatenlogica. Maar ik zal binnen afzienbare tijd bij de N van Nijntje zijn.
Ik zal je informeren wanneer het moment daar is. Viel spaßquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga prison break kijken en dan tukkie down
Meestal is het in Maart wel prima en ook niet zo grafkoud als in januari.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe je lekkerIk nog 1. Calculus
![]()
![]()
![]()
![]()
. Smerig hoerenvak.
Ik ga ook in die periode inderdaad ja als ik ga. Ik vraag me af hoe het dan zit met de sneeuw, ben nog nooit zo laat gegaan namelijk....
Whehe, ik ga altijd in december, maar skigebied ligt redelijk laag, maximaal 2000 meter. Kan dus sowieso altijd in trui skieen. Maar waar ik in maart heenga is idd tot 3000 ofzo...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meestal is het in Maart wel prima en ook niet zo grafkoud als in januari.
plaatjes kijken != lezenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Enorm. Ik lees de boeken stuk voor stuk. Van voor naar achteren. Binnenstebuiten.
Pas opquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:36 schreef vlad het volgende:
[..]
nee hoor, ik verdenk ijsmeis er ook van
Komt omdat je aan Bo dachtquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveel me voor het eerstop mijn werk.
Whehehe arbeider, alleen in het weekend leuke dingen doenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om clichédingen te vragen als "gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?".
Ik duik bijna elke middag de stad in hierquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe arbeider, alleen in het weekend leuke dingen doen
Dat heb ik nou met het oostblok...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:16 schreef Xtreem het volgende:
Ik wil weer naar Azie. Ik heb het alweer gehad hier.
Ik heb een goed excuus: Ik moet nog studeren en ben blut.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met het oostblok...
Dat is wel een ultiem slechte combi...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een baan en ben blut
Zolang ze in de staat zijn die ze nu zijn nooitquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is wel een ultiem slechte combi...
Wanneer worden jouw visa's officieel 'gewilde klassiekers' (lees: geld waard)?
Ga'ns klussen dan, ipv verzamelenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang ze in de staat zijn die ze nu zijn nooit
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe arbeider, alleen in het weekend leuke dingen doen
ik voel me nooit te goed om even een open deur in te rammenquote:Op woensdag 20 februari 2008 06:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjabs, die vond zelfs IK te makkelijk om te maken
quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb een goed excuus: de staat weigert langer me te onderhouden
Het zit je echt dwars dat ik op jouw centen leef he? :quote:
een verpatsen, een demontern, en een klussenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga'ns klussen dan, ipv verzamelen
jeah i know maar de grap moest gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars dat ik op jouw centen leef he? :![]()
pssst... De IBGroep sponsort al even niet meer hoor![]()
Idem, zometeen maar eens onderuit hangen voor knight rider in HDquote:
rode griolllichten al besteld?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Idem, zometeen maar eens onderuit hangen voor knight rider in HD
Miam 2quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens Queen op HD-DVD, waarbij je het borsthaar kunt tellen.
Daar hangt mijn kenteken enzoquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een schrale schijtdag zeg![]()
Waarom weet een baas altijd in 2 minuten heel je dag te verhoeren
Er was iets niet helemaal vlekkeloos verkopen (1e keer dit jaar)quote:
Mijn broertje heeft een garage weten te krijgen via patrimonium, dus nu staat mijn MX iig droog (dak lekt een klein beetje). Garage is alleen erg klein, dus zijn motor (staat nu nog bij mijn ouders) zou er deze winter nog net inkunnen naast mijn MX - mits je alex-style door het raam uitstaptquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar heb je m nu dan?
Met een MX is het ook nog eens makkelijkerquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
niks mis met door het raam er in en er uit. ga het n de zomer gewoon weer doen.
mijn humor is niet veranderdquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:20 schreef Xtreem het volgende:
Jouw humeur & humor worden ook niet echt beter van weinig slapen he?
Ik dacht dat jij nooit vakantie hadquote:
ik had geen zin meer in deze week en heb teveel compensatie dagen volgens mijn baasquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit vakantie had
Hoe is't met de 155?
Nope, dit weekend neem ik daar de tijd voor... heb ook een overschot aan vrije dagen, dus voorlopig neem ik elke vrijdag maar vrij. Op zich genoeg tijd zou je zeggen, maar ben gewoon met teveel dingen bezig momenteel, zit zelfs amper op fokquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:59 schreef BoJo het volgende:
Jij je "Alfa" electra troubles al gefixt van de mx5er?
Da's kut ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er was iets niet helemaal vlekkeloos verkopen (1e keer dit jaar)
En uiteraard was hij daar getuigen van, die vent is ALTIJD op verkeerde plek wat dat betreft.
Belde hij me op alsof het godver elke dag voor kwam en dit en dat en maatregelen zus en zo.
Vorige week bij beoordeling was ik nog geweldig![]()
Maargoed voor vrijdag maar meteen een gesprek geregeld.
Dat ie voortaan op andere manier mensen moet benaderen
de chef van mn chef kwam bij mij precies altijd langs als ik even een slok cola namquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Da's kut ja.
Ik had dat altijd bij mijn vorige baan. Had altijd het gevoel dat ze alleen maar de kut-gesprekken eruit pikte. Normaal gesproken heb je er twee die kut zijn op een dag en de rest (stuk of 40-50) waren gewoon goed.
Dat in ieder geval ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mijn humor is niet veranderd![]()
jou perceptie van de gezelligheid in deze reeks wellicht.
Verveeld op dit moment.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed. En zo ver daar beneden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |