beetje welquote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef 2cv het volgende:
Heeft iemand verstand vna sterkteberekeningen op een zuiger in een stoommachine ?
jaook.quote:
Nicequote:
Yep, kan alleen nog niet iets naar het zin vinden. Alleen de Madeno vind ik mooi...........quote:Op maandag 18 februari 2008 18:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Nice
Nu nog een andere pookknop
wat ga je met je oude interieur doen?
ik heb nog wel een visastoel te koop. krijg je de rest van de auto er gratis bij.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:01 schreef lipje het volgende:
jammer ik zoek nog een voorstoeltje om een bureaustoel van te maken
Daar zak ik doorheenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nog wel een visastoel te koop. krijg je de rest van de auto er gratis bij.
Wissel ze dan ook omquote:Op maandag 18 februari 2008 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De blauwe had gare stoelen ja, die ik tekoop heb heeft wel gewoon puike zetels.
Ik haal de stoelen uit mn andere blauwe, remember?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wissel ze dan ook om
Die blauwe hou je toch?
En beterschap btw
A27 bij Gorinchem?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
Zo net ongeluk 100Meter voor m'n neus op de snelweg![]()
Wat een bende eh!
gelukkig kon ik er nog fijn tussendoor glippen![]()
Elke week op dat punt 2 a 3 ongelukken...
En elke week rijden ze daar op 6 a 7 meter van elkaar
Je kan ClaSSiC even een PB sturenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:01 schreef lipje het volgende:
jammer ik zoek nog een voorstoeltje om een bureaustoel van te maken
de A27 is drukquote:Op maandag 18 februari 2008 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lijkt me druk, op de snelweg wonen.
Die zal er wel goed geld voor willen vangenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je kan ClaSSiC even een PB sturen
A58 net na Roosendaal, die brug over en dan heb je rechts een parkeerplaats.quote:
Hoe bereken ik de dikte van een zuiger aan de hand van de druk van de stoom en de diameter van de zuiger?quote:
Jij bent dan ook een erg goede chauf.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A58 net na Roosendaal, die brug over en dan heb je rechts een parkeerplaats.
Net na die brug is het elke week paar keer raak![]()
Alleen lijkt het alsof ik de enige ben die dat ziet qua afstand houden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |