Wissel ze dan ook omquote:Op maandag 18 februari 2008 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De blauwe had gare stoelen ja, die ik tekoop heb heeft wel gewoon puike zetels.
Ik haal de stoelen uit mn andere blauwe, remember?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wissel ze dan ook om
Die blauwe hou je toch?
En beterschap btw
A27 bij Gorinchem?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
Zo net ongeluk 100Meter voor m'n neus op de snelweg![]()
Wat een bende eh!
gelukkig kon ik er nog fijn tussendoor glippen![]()
Elke week op dat punt 2 a 3 ongelukken...
En elke week rijden ze daar op 6 a 7 meter van elkaar
Je kan ClaSSiC even een PB sturenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:01 schreef lipje het volgende:
jammer ik zoek nog een voorstoeltje om een bureaustoel van te maken
de A27 is drukquote:Op maandag 18 februari 2008 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lijkt me druk, op de snelweg wonen.
Die zal er wel goed geld voor willen vangenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je kan ClaSSiC even een PB sturen
A58 net na Roosendaal, die brug over en dan heb je rechts een parkeerplaats.quote:
Hoe bereken ik de dikte van een zuiger aan de hand van de druk van de stoom en de diameter van de zuiger?quote:
Jij bent dan ook een erg goede chauf.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A58 net na Roosendaal, die brug over en dan heb je rechts een parkeerplaats.
Net na die brug is het elke week paar keer raak![]()
Alleen lijkt het alsof ik de enige ben die dat ziet qua afstand houden enzo
Niet stoommachine specifiek, maar wat moet je weten?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:01 schreef 2cv het volgende:
Heeft iemand verstand vna sterkteberekeningen op een zuiger in een stoommachine ?
vetquote:Op maandag 18 februari 2008 22:05 schreef Neluhz het volgende:
[..]
1973er MGB GT gekocht, of eigenlijk 2(1 voor onderdelen) Zaterdag ophalen
![]()
dat stuk waar iedereen met 160 van de a17 komt en dan die 2 invoegstroken waar mensen vanaf komen die met 80 links gaan rijdenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A58 net na Roosendaal, die brug over en dan heb je rechts een parkeerplaats.
Net na die brug is het elke week paar keer raak![]()
Alleen lijkt het alsof ik de enige ben die dat ziet qua afstand houden enzo
De formule waarmee ik aan de hand van bekende materiaaleigenschappen + de diameter van de zuiger + de druk van de stoom kan berekenen hoe dik een zuiger moet zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:05 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Niet stoommachine specifiek, maar wat moet je weten?
1973er MGB GT gekocht, of eigenlijk 2(1 voor onderdelen) Zaterdag ophalen
![]()
Daar jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat stuk waar iedereen met 160 van de a17 komt en dan die 2 invoegstroken waar mensen vanaf komen die met 80 links gaan rijden
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 18 februari 2008 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een erg goede chauf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |