jeah i know maar de grap moest gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het zit je echt dwars dat ik op jouw centen leef he? :![]()
pssst... De IBGroep sponsort al even niet meer hoor![]()
Idem, zometeen maar eens onderuit hangen voor knight rider in HDquote:
rode griolllichten al besteld?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Idem, zometeen maar eens onderuit hangen voor knight rider in HD
Miam 2quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens Queen op HD-DVD, waarbij je het borsthaar kunt tellen.
Daar hangt mijn kenteken enzoquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een schrale schijtdag zeg![]()
Waarom weet een baas altijd in 2 minuten heel je dag te verhoeren
Er was iets niet helemaal vlekkeloos verkopen (1e keer dit jaar)quote:
Mijn broertje heeft een garage weten te krijgen via patrimonium, dus nu staat mijn MX iig droog (dak lekt een klein beetje). Garage is alleen erg klein, dus zijn motor (staat nu nog bij mijn ouders) zou er deze winter nog net inkunnen naast mijn MX - mits je alex-style door het raam uitstaptquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar heb je m nu dan?
Met een MX is het ook nog eens makkelijkerquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
niks mis met door het raam er in en er uit. ga het n de zomer gewoon weer doen.
mijn humor is niet veranderdquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:20 schreef Xtreem het volgende:
Jouw humeur & humor worden ook niet echt beter van weinig slapen he?
Ik dacht dat jij nooit vakantie hadquote:
ik had geen zin meer in deze week en heb teveel compensatie dagen volgens mijn baasquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit vakantie had
Hoe is't met de 155?
Nope, dit weekend neem ik daar de tijd voor... heb ook een overschot aan vrije dagen, dus voorlopig neem ik elke vrijdag maar vrij. Op zich genoeg tijd zou je zeggen, maar ben gewoon met teveel dingen bezig momenteel, zit zelfs amper op fokquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:59 schreef BoJo het volgende:
Jij je "Alfa" electra troubles al gefixt van de mx5er?
Da's kut ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er was iets niet helemaal vlekkeloos verkopen (1e keer dit jaar)
En uiteraard was hij daar getuigen van, die vent is ALTIJD op verkeerde plek wat dat betreft.
Belde hij me op alsof het godver elke dag voor kwam en dit en dat en maatregelen zus en zo.
Vorige week bij beoordeling was ik nog geweldig![]()
Maargoed voor vrijdag maar meteen een gesprek geregeld.
Dat ie voortaan op andere manier mensen moet benaderen
de chef van mn chef kwam bij mij precies altijd langs als ik even een slok cola namquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Da's kut ja.
Ik had dat altijd bij mijn vorige baan. Had altijd het gevoel dat ze alleen maar de kut-gesprekken eruit pikte. Normaal gesproken heb je er twee die kut zijn op een dag en de rest (stuk of 40-50) waren gewoon goed.
Dat in ieder geval ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mijn humor is niet veranderd![]()
jou perceptie van de gezelligheid in deze reeks wellicht.
Verveeld op dit moment.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed. En zo ver daar beneden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |