Kom je hem brengen?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Aflevering met goed gevulde benzinetank en radio.
Kom maar halen in Cornjum, vlak bij Leeuwarden.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:16 schreef sander89 het volgende:
[..]
Kom je hem brengen?
Anders waar staat die?
Maand geleden.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:42 schreef Joene het volgende:
Wanneer heb je die schade erop gezet?
je bent het streepje vergeten. En daar was ik al jaren voor ik ook maar een Citroënm had lid, dus uiteraard staat ie daar ook te koop....quote:Op zondag 17 februari 2008 18:08 schreef Vonkenboer het volgende:
al geprobeerd bij liefhebbers op www.citroenforum.nl
Deze zitten waarschijnlijk te springen om zo'n auto
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:46 schreef Dangel het volgende:
tvp
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:52 schreef Dapa het volgende:
moet een goede radio zijn wil je daar 100 euro voor vangen
Tegen een Peugeot 405.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Waar heeft ie tegenaan gezeten dan?
En waar is die rode auto op de eerste foto's heen op de laatste foto?
Ok, duidelijk alibi. +1.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Tegen een Peugeot 405.
De rode auto op de eerste foto is terug gegaan naar mijn broer, de rechtmatige eigenaar. Ik mocht zijn auto even lenen totdat ik een nieuw stuk blik had, die op de laatste foto staat.
alleen de achterbank heeft een slijtplek aan de bovenkant, stof wat te strak of zo, verder nog erg goed. Ik zal zo wat foto's maken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:23 schreef Zaadhaas het volgende:
hoe is het interieur van de auto? mogelijk ook ff paar foto's als het nog netjes is me moeder heeft zo een auto en hebben we opgeknapt (ik had persoonlijk ook een andere auto genomen om op te knappen dus gelieve de leuke opmerkingen voor jullie te laten) maar het interieur is aan het ontberen...
Een paar dozen zeker wel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:51 schreef mcwops het volgende:
passen er koffiepads in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |