mac menu en dan supersizequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen films meerMaar dat klinkt niet verkeerd
Van die grote projecten als die ene arabische winkel/museum/project in A'dam of niet? Denk wel dat daar markt voor is inderdaad...
vooral nijntje kan mij erg boeien, beste boek tot zo ver!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het kan mij inderdaad bekoren. In de ruimste zin van het woord uiteraard.
Ah. Klinkt tot zover niet verkeerd. Goede shiznit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mac menu en dan supersizezoiets idd
Daar ben ik nog niet. Ik ben nu bij de L van Logica. En dan in het bijzonder de predicatenlogica. Maar ik zal binnen afzienbare tijd bij de N van Nijntje zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
vooral nijntje kan mij erg boeien, beste boek tot zo ver!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet. Ik ben nu bij de L van Logica. En dan in het bijzonder de predicatenlogica. Maar ik zal binnen afzienbare tijd bij de N van Nijntje zijn.
Ik zal je informeren wanneer het moment daar is. Viel spaßquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ga prison break kijken en dan tukkie down
Meestal is het in Maart wel prima en ook niet zo grafkoud als in januari.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe je lekkerIk nog 1. Calculus
![]()
![]()
![]()
![]()
. Smerig hoerenvak.
Ik ga ook in die periode inderdaad ja als ik ga. Ik vraag me af hoe het dan zit met de sneeuw, ben nog nooit zo laat gegaan namelijk....
Whehe, ik ga altijd in december, maar skigebied ligt redelijk laag, maximaal 2000 meter. Kan dus sowieso altijd in trui skieen. Maar waar ik in maart heenga is idd tot 3000 ofzo...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meestal is het in Maart wel prima en ook niet zo grafkoud als in januari.
plaatjes kijken != lezenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Enorm. Ik lees de boeken stuk voor stuk. Van voor naar achteren. Binnenstebuiten.
Pas opquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:36 schreef vlad het volgende:
[..]
nee hoor, ik verdenk ijsmeis er ook van
Komt omdat je aan Bo dachtquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik verveel me voor het eerstop mijn werk.
Whehehe arbeider, alleen in het weekend leuke dingen doenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om clichédingen te vragen als "gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?".
Ik duik bijna elke middag de stad in hierquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe arbeider, alleen in het weekend leuke dingen doen
Dat heb ik nou met het oostblok...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:16 schreef Xtreem het volgende:
Ik wil weer naar Azie. Ik heb het alweer gehad hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |