Was het ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
ik durf niet stel het is de laatste
Mooiquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Opgelost. Slotje.
Denk het nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef draculettetje het volgende:
zo krijgen jullie in 2 a 3 uur de deze ook vol?
ik zag het ja sorryquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
verdorie, dacht ik een FIPO te hebbben
een je moeder opmerking ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Opgelost. Slotje.
tis me nog niet geluktquote:
Nee m'n baas. We hebben knus even per Instant Messenger elkaar verteld dat we het goed bedoelen met elkander. Toen gingen we elkaars haren vlechten en bloemetjes plukken op de prairie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een je moeder opmerking ?
Sorryquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat gaat het hard trouwens. Jeumig.
Lievvvquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee m'n baas. We hebben knus even per Instant Messenger elkaar verteld dat we het goed bedoelen met elkander. Toen gingen we elkaars haren vlechten en bloemetjes plukken op de prairie.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee m'n baas. We hebben knus even per Instant Messenger elkaar verteld dat we het goed bedoelen met elkander. Toen gingen we elkaars haren vlechten en bloemetjes plukken op de prairie.
Jij altijdquote:
Hebben jullie een prairie?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ala broadback mountain ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Een nieuw spel bij Ter Land, Ter Zee & In de lucht!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ala broadback mountain ?
Je moeder, die heeft een prairie tussen haar benen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |