Brian haalt hout voor de open haard buiten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef mazaru het volgende:
B: Huub doet het veel slimmer dan jou!
Huub trekt Claire naar zich toe, en jij niet!
A: hmmhmm
B: Huub gooit zijn charmes in de strijd, een beetje van dit, een beetje van dat. Jij niet
A: ik vind het gewoon moeilijk omdat Claire zo'n stom meisje is
B: Ja, ze is hartstikke stom!
Lees je mee pappa claire???
Dat zijn je helden. De gozer waar je vriendelijk mee zat te toasten. Het meisje dat je zo lief vind.
Jij hebt U heeft echt mensenkennis
quote:
Huub: eigenlijk ben ik verliefd op jou.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Copycat het volgende:
Dit is het bewuste fragment van Amanda's pijn?
http://www.clipser.com/watch_video/97358&mvpageno=1
Dat zal Japie wel zijn geweest. Die weet dat soort dingen altijd leuk te brengen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, maar die had gezegd dat Lieke miljonair mocht worden indien ze met Huub zou neuken.
Ook van horen zeggen toch???quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, maar die had gezegd dat Lieke miljonair mocht worden indien ze met Huub zou neuken.
Logisch, die Jeroenske heeft een ruim VOL verleden. Iemand die daar ook de grootste onzin wist te verkondigen !quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Domme opmerking zeker? Open deur?
Op VOL geloven ze het wel.
Ah, is hij dat. Die heb ik nog wel eens aangepakt daar met z'n wetlook middenscheiding.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch, die Jeroenske heeft een ruim VOL verleden. Iemand die daar ook de grootste onzin wist te verkondigen !
dus dat.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:45 schreef FSR het volgende:
[bericht Jeroenske]
-knip-
Desondanks, blijft het wel geinig om te zien, hoever mensen zich laten vernederen om wat hun denken dat Naam en Roem opleverd, of voor de onkostenvergoeding.
Dit, omdat we in een hele snelle maatschappij leven, die heel snel mensen vergeten, op de fouten van hun na.
En over lachen gesproken...... wie zetten zich hier nou het meeste voorl paal... Ik niet, ik lach me lul uit m'n broek om het stelletje ongeregeld in de kooi
Ja, jammer, maar Huub mag niet meer los op de Russen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Boring dag vandaag, niks gebeurd, domper.
Allemachtig, asielzoeker, kutrus.. ahem plaatsvervangendquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Huub gaat weer los
Huub word aardig cheap met zijn opmerkingen..quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Allemachtig, asielzoeker, kutrus.. ahem plaatsvervangend
Ik vind het in deze context wel leuk. Twee verwende nietsnutten die hier de sier denken te kunnen maken met hun vermeende achtergrond en accentje... gewoon gehakt van maken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Allemachtig, asielzoeker, kutrus.. ahem plaatsvervangend
Ik weet nog goed dat ie in het begin zei dat het functioneel moest zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:29 schreef Carlaa het volgende:
Ik snap niet dat Huub zich telkens zo verlaagd met zijn taalgebruik. Zo is hij nog minder dan een Tokkie.
Het is het enige niveau wat Amandel snaptquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:29 schreef Carlaa het volgende:
Ik snap niet dat Huub zich telkens zo verlaagd met zijn taalgebruik. Zo is hij nog minder dan een Tokkie.
Ik mis een minuutje en plots doen zeurlene en snollie mee?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie een SL aankomen ...........
Is toch zo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:33 schreef Disana het volgende:
Huub pakt Amanda terug door over háár ouders te beginnen: de een wil niet langskomen om haar dochter te zien, de ander is van een balkon gevallen.
Ja, ik vind ook dit uitermate functioneel![]()
Ik luister naar Huubquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian zit echt op zijn tong te bijten
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind dit ook uitermate functioneel. Brian wordt weer heerlijk uit z'n slaap gehouden
met een gillende Amanda naast hem
Of van huub? fysiek geweld?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:40 schreef akveor het volgende:
SL
Zo, dit lijkt me wel het einde van Mikey...
Laten we het hopen .... kut zwerver, junk, Brian lover en diefquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:40 schreef akveor het volgende:
SL
Zo, dit lijkt me wel het einde van Mikey...
die zag de bui al hangenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:42 schreef Desii het volgende:
Er liep een rus naar de kapsalon
Ik moet zeggen, als Huub de ouders van Amanda en Selene ook zo over de tong mag halen, moet hij het ook kunnen incasseren al een ander dat met zijn ouders doet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:41 schreef Carlaa het volgende:
Tsja, Huub mag alles zeggen, maar kan niet incasseren. Het joch heeft zelfs zonder alcohol een probleem met zelfbeheersing.
hihi, echt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:42 schreef Desii het volgende:
Er liep een rus naar de kapsalon
Volgens mij werd Huub kwaad omdat mike zei dat ie SOA's van zijn ouders DNA kreegquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had het al over hun SOA's, maar het laatste kreeg ik niet mee?
Mikey had gewoon z'n bek moeten houden... Huub was net lekker bezig tegn Brian en Amanda.... en dat was hun teammatie iets teveel en dacht ook een duit in het zakje te kunnen doen. Da's twee dagen achter elkaar... vreemd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:41 schreef schatje het volgende:
Huub moet Mikey gewoon laten zeveren.
Het verschil is wel dat Mike geen speler is en zich toch overal mee bemoeit: stoken, afluisteren, doorvertellen, liegen, partij kiezen. Dat het irriteert dat zo iemand ook nog eens een grote bek gaat opzetten, kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, als Huub de ouders van Amanda ook zo over de tong mag halen, moet hij het ook kunnen incasseren al een ander dat met zij ouders doet.
iddquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, als Huub de ouders van Amanda ook zo over de tong mag halen, moet hij het ook kunnen incasseren al een ander dat met zijn ouders doet.
Toch blijft het fout dat dat kutgastspelertje Mikey zich er mee bemoeit.
Tyf op met je gezeik, als je ziet wat Brian voor ziekigheid mag uitkkramen over anderen, en met name over Huubquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:43 schreef diedirk het volgende:
Wordt weer eens tijd voor een sanctie boor Huub , want als ze dit weer gaan toestaan....
Ach ja huub is heilig daar vandaar de streamlock zodat huub alles altijd kan doen en laten
Niet zoveel bijzonders dus... Ik denk dat Huub zich mateloos aan zijn grote bek stoort en zijn partijdigheid.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij werd Huub kwaad omdat mike zei dat ie SOA's van zijn ouders DNA kreeg
Ja, Huub reageert al wel weer heel gefrustreerd en agressief naar Mikey.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:42 schreef diedirk het volgende:
Wat een zielig ventje die Huub, vanmiddag bood hij nog zo zielig zijn excuses aan Mickey aan.
En nu doet hij weer zoals altijd hetzelfde, net zoals hij niet meer over vader van Amanda zou beginnen
hmm hmmmquote:
Mike is wel een speler.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat Mike geen speler is en zich toch overal mee bemoeit: stoken, afluisteren, doorvertellen, liegen, partij kiezen. Dat het irriteert dat zo iemand ook nog eens een grote bek gaat opzetten, kan ik me wel voorstellen.
Ik heb dat toegeveogd, ben ik het deels mee eens. Deels omdat ik zijn kennelijk lage incasseringsvermogen zwaarder vind wegen, en natuurlijk wordt dat gekleurd door juist die irritatie van het gastspelertje dat zich weer ergens mee bemoeit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat Mike geen speler is en zich toch overal mee bemoeit: stoken, afluisteren, doorvertellen, liegen, partij kiezen. Dat het irriteert dat zo iemand ook nog eens een grote bek gaat opzetten, kan ik me wel voorstellen.
Ja, dat doen de andere gast spelers noooooit!quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, als Huub de ouders van Amanda en Selene ook zo over de tong mag halen, moet hij het ook kunnen incasseren al een ander dat met zijn ouders doet.
Toch blijft het fout dat dat kutgastspelertje Mikey zich er mee bemoeit.
kut mikequote:Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef Desii het volgende:
[..]
hmm hmmmga je mee, ga we hem de stuipen op het lijf jagen, zodat tie gelijk huilend door de poort vertrekt.
einde geen van beidequote:Op donderdag 14 februari 2008 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat denken jullie, einde Huub of einde Mikey ??
ik weet het antwoord al
Mike zei een paar keer: Huub je hebt de SOA's van je ouders overgenomen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:41 schreef akveor het volgende:
Laatste woorden van Huub waren iets van: Wat zei je nou?
Mooie OP Prosperaquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:48 schreef Prospera het volgende:
Maar ok een OP in elkaar geflanst.
Dat zouden ze idd niet moeten doen. "Wij van Fok!"quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:48 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ja, dat doen de andere gast spelers noooooit!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:48 schreef Prospera het volgende:
Oy, heb ik net de rel gemist en nu een SL![]()
Foeiquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen complimenten vandaag, kreng
Plasser, bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:48 schreef Prospera het volgende:
Oy, heb ik net de rel gemist en nu een SL![]()
Ik denk dat Huub gewoon genoeg heeft van het zielige gedrag van Mikey en nu hij duidelijk partij kiest verdomt ie het dan ook nog langer hem te ontzien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lik-incident werd nog wel even aangesnedenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:51 schreef schatje het volgende:
Jammer, het was weer zo'n mooi moment om over het doucheincident te beginnen.
Ze heeft vast zin in een sandwichje....quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:50 schreef diedirk het volgende:
Wat doet Claire daar nog in bed?
Heeft het meisje echt geen grijntje zelfrespect?
Vorige keer was ik erop tegen, nu kan het me geen reet meer schelen of ze elkaar de hersens inslaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, er is niet gevochten
Ben je boos, wrom danquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen complimenten vandaag, kreng
Jaap is daar nu wel nodig. Redactie?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:53 schreef akveor het volgende:
En Jaap knort gewoon door. Ook vreemd. Hij had al zo weinig TV gemaakt.....
Jij bent voor de agendaquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, er is niet gevochten
Ja, het zijn zwakkelingen. En daarom denk ik dat Huub zich zo ergert aan de muil van Mikey. Want hij kan op zijn kop gaan staan maar hij krijgt bij dat minkukel gewoon geen eerlijke kans omdat de schlemiel een fixatie op Brian heeft.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub gewoon genoeg heeft van het zielige gedrag van Mikey en nu hij duidelijk partij kiest verdomt ie het dan ook nog langer hem te ontzien.
Amanda hebben dan kwa gastpelers wel een meerderheid maar als je die gastspelers bekijkt zijn dat natuurlijk enorme zwakkelingen. (Al heb ik zo nu en dan wel respect voor die grote bek van Selene).
dat klopt. hij is pissed opquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub gewoon genoeg heeft van het zielige gedrag van Mikey en nu hij duidelijk partij kiest verdomt ie het dan ook nog langer hem te ontzien.
Amanda hebben dan kwa gastpelers wel een meerderheid maar als je die gastspelers bekijkt zijn dat natuurlijk enorme zwakkelingen. (Al heb ik zo nu en dan wel respect voor die grote bek van Selene).
Super!quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Brian maar niet kunnen slapen
Brian? Die is toch wel in dromenland inmiddels?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian gaat zometeen knallen, 100 %
Nee toch? Ik dacht de 17e pas...quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian gaat zometeen knallen, 100 %
Als z'n neukertje zo ligt te bleren? Nee hoor, hij probeert het wel maar hij is klaarwakker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian? Die is toch wel in dromenland inmiddels?
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het zijn zwakkelingen. En daarom denk ik dat Huub zich zo ergert aan de muil van Mikey. Want hij kan op zijn kop gaan staan maar hij krijgt bij dat minkukel gewoon geen eerlijke kans omdat de schlemiel een fixatie op Brian heeft.
Hij probeert wanhopig dromenland te zoeken, mja, Amanda loopt zo te krijsen naast hem he...quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian? Die is toch wel in dromenland inmiddels?
Wat een kutwijf is dat ook. Moet hij haar niet even laten afkoelen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als z'n neukertje zo ligt te bleren? Nee hoor, hij probeert het wel maar hij is klaarwakker.
Ja vind ik ook. Laat hem snel en hard uithalenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is dat ook. Moet hij haar niet even laten afkoelen?
De douche is dichtbij...quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is dat ook. Moet hij haar niet even laten afkoelen?
Het laatste.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:01 schreef Kaleddis het volgende:
Staat Mike op ontploffen of wil hij zonodig nog een bijdehande opmerking maken ?
ja das HEEEEL errugquote:
Vanwaar dat vraagteken? Of lees je de COS toch stiekum niet....?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Ik moet het van de COS hebben , maar die idiote Russen stellen dus niks voor?
Ja dit soort dingen zeggen daar begint die Brian van te malen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub tegen Brian, zorg dat je kan slapen, want dat gaat vrijdag en zaterdag niet lukken .........
Nietquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:06 schreef Scandalous het volgende:
jezus, kap nou met die tyfus streamlock
Het lijkt erop dat Mikey het fysieke van Brian over moete nemen naar Huub toe.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:05 schreef Scandalous het volgende:
zo, brian en mike praten, meteen streamwissel.
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:06 schreef Scandalous het volgende:
jezus, kap nou met die tyfus streamlock
Omdat Brian werd aangepaktquote:
Nou inderdaad, moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Omdat Brian werd aangepaktStel je voor
dat vermoeden krijg ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef Disana het volgende:
Als dit niet is om Brian in bescherming te nemen... Brian mag niet aangevallen worden. De streamlock wordt vast gebruikt om ze tot de orde te roepen.
Huub rende naar Brian?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef grazygirl het volgende:
sl?? waarvoordat dan?
Mike was al weg bij Brian. Hij liep voordat Huub naar Brian ging al de slaapkamer uit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Mikey het fysieke van Brian over moete nemen naar Huub toe.
Iedereen ging los op Brian, zelfs Amanda.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef grazygirl het volgende:
sl?? waarvoordat dan?
Ik zag Huub niet rennen, zelfs niet uit bed komen. Maar verbaal viel hij Brian wel aan, en ik denk dat dat simpelweg is verboden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Huub rende naar Brian?
Jerry Springer 2008 reloaded
Zo'n idee heb ik ook. Mikey moet het fysiek opknappen voor Brian. Lijkt me gewoon iets door achter besloten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef Disana het volgende:
Als dit niet is om Brian in bescherming te nemen... Brian mag niet aangevallen worden. De streamlock wordt vast gebruikt om ze tot de orde te roepen.
Huub ging wel uit bed ri. Brian...... maar zo half rennend/huppelendquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag Huub niet rennen, zelfs niet uit bed komen. Maar verbaal viel hij Brian wel aan, en ik denk dat dat simpelweg is verboden.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:06 schreef Desii het volgende:
SL... terwijl Huub gewoon naar Brian toe rende..... ik zag er zelf geen agressiviteit in iig
dit is wel leuk zo
Maar ligt opeens Jaap beneden en Huub, Eric en Claire in de MBRquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Prospera het volgende:
Straks liggen ze als lammetjes te slapen
Zag hem ook rennen...op Brian af.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag Huub niet rennen, zelfs niet uit bed komen. Maar verbaal viel hij Brian wel aan, en ik denk dat dat simpelweg is verboden.
Ik bedoel meer in het algemeen... Huub mag zich wel uitleven tegen Mikey. Brian is taboe.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mike was al weg bij Brian. Hij liep voordat Huub naar Brian ging al de slaapkamer uit.
Elke keer als Huub discussie verliest veroorzaakt hij eens treamlock...quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2789976#2789976]donderdag 14 februari 2008 @ 02:07[/target] schreef margje het volgende:
Huub delft het onderspit ,met zijn grote muil
Wel waar, Huub sprong uit bed en liep naar Brian toe, maar was niet agressief.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is op zich goed. Lekker als vanouds.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:11 schreef agter het volgende:
[..]
Zag hem ook rennen...op Brian af.
Oh okee, dan heb ik dat gemist. Ze wilden natuurlijk alles voor zijn, inclusief Brian die opstuift en para wordt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub ging wel uit bed ri. Brian...... maar zo half rennend/huppelend
waarom quoten van VOL, je zit op FOKquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:11 schreef diedirk het volgende:
[..]
Elke keer als Huub discussie verliest veroorzaakt hij eens treamlock...
Kan de redactie daar niet eens iets aan doen of moet Huubje ten alle tijden beschermd worden?
Wellusquote:
Die krijgt vast klapjes van een opgefokte kickbokserquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:11 schreef agter het volgende:
[..]
Zag hem ook rennen...op Brian af.
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:13 schreef Nomrc2 het volgende:
maar conclusie ?
huub kon niet met z'n poten van mikey afblijven
Mwah... ik zie liever alles zonder streamlocks. Op het mogelijke moment supreme mogen we niets zien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, wat een focking mooie streams waren dat, toch ??
quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in het algemeen... Huub mag zich wel uitleven tegen Mikey. Brian is taboe.
Gisteren ook al een SL met Mikey.
Mag nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah... ik zie liever alles zonder streamlocks. Op het mogelijke moment supreme mogen we niets zien.
Ik wil gewoon een doorgedraaide krijsende Brian zien.
Absoluutquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, wat een focking mooie streams waren dat, toch ??
Hij wilde alleen Mikey's pyama jasje maar rechttrekken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:13 schreef Nomrc2 het volgende:
maar conclusie ?
huub kon niet met z'n poten van mikey afblijven
En dan een week in de Witte Bergen en dan de genade klap... oprotten met die spelbedervende paupers.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah... ik zie liever alles zonder streamlocks. Op het mogelijke moment supreme mogen we niets zien.
of een meppende huubquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom nog een week vakantie? De straat op smijten, hij ziet maar dat hij het redt met al zijn 'talenten'.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:16 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan een week in de Witte Bergen en dan de genade klap... oprotten met die spelbedervende paupers.
Tja, alles voor de eindoverwinning...of zal ik zeggen "als het je niet bevalt..."quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:16 schreef Disana het volgende:
Huub vond het trouwens vanavond al zo druk toen die paaldanseres ook nog eens binnenkwam. Ik moet zeggen, hij heeft wel erg veel om zich tegen te wapenen met al die dombo's van gasten. Dat kan niet gemakkelijk zijn.
Ik ook ,maar dat mogen we gewoon niet zienquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
hupert is zich heel bewust van de aanwezigheid van de beveligingquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:14 schreef Prospera het volgende:
Wat betreft de naïviteit van Claire in de liefde is Huub net zo naïef in zijn vechtkunsten.
Het wachten is op de brief met een nieuwe regel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]![]()
En het zag er echt niet uit alsof hij Brian ging aanvallen ofzo, hij huppelde zelfs
Nee, het is zeker niet leuk en de bescherming ligt er duimendik bovenop.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ook ,maar dat mogen we gewoon niet zienHet is zoooo opvallend, de hele dag mag iedereen alles tegen elkaar zeggen, en de ene keer dat Brian wordt aangesproken, -streamlock, uit met de pret
Dat is toch niet leuk meer.
In het normale leven benader je iemand als Brian dan ook niet zonder mes een flinke dolk op zak.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hupert is zich heel bewust van de aanwezigheid van de beveliging
in het normale leven zou hij al 20 maal het ziekenhuis ingerost zijn
De SL beelden staan niet stil.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:17 schreef Loekster het volgende:
dit duurt wel heel lang-.-
De genade klap is dat Brian geboeid afgevoerd wordt... gun me dat pleziertje nou..quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom nog een week vakantie? De straat op smijten, hij ziet maar dat hij het redt met al zijn 'talenten'.
Hoe kan ik inzoomen en door het raam kijken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand een toepasselijk pause muziekje ?
En het personeel van de Wiite Bergen kan dan op Nowlive berichten wat ze onderling besprekenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:16 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan een week in de Witte Bergen en dan de genade klap... oprotten met die spelbedervende paupers.
Hebben ze voor gestudeerdquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:24 schreef tipsch het volgende:
Goed idee van de redactie he. 4 gastspelers in het spel, die helemaal op de hand zijn van Brian en Amanda. Fuck wat zijn ze toch geniaal.
Even de besturing van de cam hackenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:23 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Hoe kan ik inzoomen en door het raam kijken?
heb het niet over brianquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
In het normale leven benader je iemand als Brian dan ook niet zonder mes een flinke dolk op zak.
Beurs was hij zeker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heb het niet over brian
als hij zich zo irritant zou gedragen in het dagelijkse leven
is de kans klein dat hij nog zou leven
maar hupert is een beetje een lafaard hij durft zich alleen zo te gedragen onder het genot van een goede beveliging
die 200 streamers vermaken zich er prima mee zo te zienquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:24 schreef tipsch het volgende:
Goed idee van de redactie he. 4 gastspelers in het spel, die helemaal op de hand zijn van Brian en Amanda. Fuck wat zijn ze toch geniaal.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heb het niet over brian
maar hupert is een beetje een lafaard hij durft zich alleen zo te gedragen onder het genot van een goede beveliging
voor zover ze het kunnen zien natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die 200 streamers vermaken zich er prima mee zo te zien
Oh, daar zou ik een MOORD voor doen!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even de besturing van de cam hacken![]()
Of een plaatje inzoomen, maar veel zul je niet zien denk ik.
Knap dat jij dit zo zeker weet. Je kent hem vast erg goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heb het niet over brian
date een cameramanquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:23 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Hoe kan ik inzoomen en door het raam kijken?
Of Jaap is gewoon wakker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:25 schreef cobain94 het volgende:
De koelkast ging even open zag ik door het raam, dus het zal wel weer opgeklaard zijn..Als er al wat aan de hand was..
Zou wel leuk zijn, even een dagje regiseur spelenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:29 schreef agter het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik een MOORD voor doen!!
Lekker meekijken, en dan de audio aan zetten.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:31 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand mij gewoon eens vertellen waarom Huub zomaar iemand uit zijn bed mag trekken(mickey)
het zou toch absoluut niet meer fysiek mogen (afstand regel)
Moet er altijd weer voor huub een uitzondering gemaakt worden?
Het is genieten geblazen om het averechtse effect te zien van al die vuile maatregelen die de FEBO denkt te kunnen blijven nemen om rat en snollie buiten focus te houdenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die 200 streamers vermaken zich er prima mee zo te zien
Ik heb Mikey niet horen gillen: Afstand, afstand..... dus zal het wel binnen de regels zijn...quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:31 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand mij gewoon eens vertellen waarom Huub zomaar iemand uit zijn bed mag trekken(mickey)
het zou toch absoluut niet meer fysiek mogen (afstand regel)
Moet er altijd weer voor huub een uitzondering gemaakt worden?
ik doe met je mee, kids zijn morgen weer vroeg wakker en die raampjes daar zie ik niet zo veel door, misschien moet palma ze eens laten lappenquote:
P: Jah doe ff lekker zellufquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:36 schreef grazygirl het volgende:
[..]
ik doe met je mee, kids zijn morgen weer vroeg wakker en die raampjes daar zie ik niet zo veel door, misschien moet palma ze eens laten lappen
prachtig toch streamers fokken en er nog dik poen mee verdienen ookquote:
tuuurlijk en terecht!!! ze werken tenslotte het hardst.. en om onder deze omstandigheden zulke geweldige tievie-beelden te kunnen leveren... hebben ze hun rust nodigquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:37 schreef neehe het volgende:
En wie mogen er morgen overdag weer slapen ?
Briandead en Amandel natuurlijk.
Amandel zal wel weer grieperig zijn.
dat alle streamers hun spaarcentje versms'n om huub te steunen en op die manier dit grote onrecht aan de kaak willen stellen ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is genieten geblazen om het averechtse effect te zien van al die vuile maatregelen die de FEBO denkt te kunnen blijven nemen om rat en snollie buiten focus te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |