Of van huub? fysiek geweld?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:40 schreef akveor het volgende:
SL
Zo, dit lijkt me wel het einde van Mikey...
Laten we het hopen .... kut zwerver, junk, Brian lover en diefquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:40 schreef akveor het volgende:
SL
Zo, dit lijkt me wel het einde van Mikey...
die zag de bui al hangenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:42 schreef Desii het volgende:
Er liep een rus naar de kapsalon
Ik moet zeggen, als Huub de ouders van Amanda en Selene ook zo over de tong mag halen, moet hij het ook kunnen incasseren al een ander dat met zijn ouders doet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:41 schreef Carlaa het volgende:
Tsja, Huub mag alles zeggen, maar kan niet incasseren. Het joch heeft zelfs zonder alcohol een probleem met zelfbeheersing.
hihi, echt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:42 schreef Desii het volgende:
Er liep een rus naar de kapsalon
Volgens mij werd Huub kwaad omdat mike zei dat ie SOA's van zijn ouders DNA kreegquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had het al over hun SOA's, maar het laatste kreeg ik niet mee?
Mikey had gewoon z'n bek moeten houden... Huub was net lekker bezig tegn Brian en Amanda.... en dat was hun teammatie iets teveel en dacht ook een duit in het zakje te kunnen doen. Da's twee dagen achter elkaar... vreemd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:41 schreef schatje het volgende:
Huub moet Mikey gewoon laten zeveren.
Het verschil is wel dat Mike geen speler is en zich toch overal mee bemoeit: stoken, afluisteren, doorvertellen, liegen, partij kiezen. Dat het irriteert dat zo iemand ook nog eens een grote bek gaat opzetten, kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, als Huub de ouders van Amanda ook zo over de tong mag halen, moet hij het ook kunnen incasseren al een ander dat met zij ouders doet.
iddquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, als Huub de ouders van Amanda ook zo over de tong mag halen, moet hij het ook kunnen incasseren al een ander dat met zijn ouders doet.
Toch blijft het fout dat dat kutgastspelertje Mikey zich er mee bemoeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |