Ik weet nog goed dat ie in het begin zei dat het functioneel moest zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:29 schreef Carlaa het volgende:
Ik snap niet dat Huub zich telkens zo verlaagd met zijn taalgebruik. Zo is hij nog minder dan een Tokkie.
Het is het enige niveau wat Amandel snaptquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:29 schreef Carlaa het volgende:
Ik snap niet dat Huub zich telkens zo verlaagd met zijn taalgebruik. Zo is hij nog minder dan een Tokkie.
Ik mis een minuutje en plots doen zeurlene en snollie mee?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie een SL aankomen ...........
Is toch zo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:33 schreef Disana het volgende:
Huub pakt Amanda terug door over háár ouders te beginnen: de een wil niet langskomen om haar dochter te zien, de ander is van een balkon gevallen.
Ja, ik vind ook dit uitermate functioneel![]()
Ik luister naar Huubquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian zit echt op zijn tong te bijten
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind dit ook uitermate functioneel. Brian wordt weer heerlijk uit z'n slaap gehouden
met een gillende Amanda naast hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |