Brian haalt hout voor de open haard buiten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef mazaru het volgende:
B: Huub doet het veel slimmer dan jou!
Huub trekt Claire naar zich toe, en jij niet!
A: hmmhmm
B: Huub gooit zijn charmes in de strijd, een beetje van dit, een beetje van dat. Jij niet
A: ik vind het gewoon moeilijk omdat Claire zo'n stom meisje is
B: Ja, ze is hartstikke stom!
Lees je mee pappa claire???
Dat zijn je helden. De gozer waar je vriendelijk mee zat te toasten. Het meisje dat je zo lief vind.
Jij hebt U heeft echt mensenkennis
quote:
Huub: eigenlijk ben ik verliefd op jou.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef Copycat het volgende:
Dit is het bewuste fragment van Amanda's pijn?
http://www.clipser.com/watch_video/97358&mvpageno=1
Dat zal Japie wel zijn geweest. Die weet dat soort dingen altijd leuk te brengen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, maar die had gezegd dat Lieke miljonair mocht worden indien ze met Huub zou neuken.
Ook van horen zeggen toch???quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, maar die had gezegd dat Lieke miljonair mocht worden indien ze met Huub zou neuken.
Logisch, die Jeroenske heeft een ruim VOL verleden. Iemand die daar ook de grootste onzin wist te verkondigen !quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Domme opmerking zeker? Open deur?
Op VOL geloven ze het wel.
Ah, is hij dat. Die heb ik nog wel eens aangepakt daar met z'n wetlook middenscheiding.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch, die Jeroenske heeft een ruim VOL verleden. Iemand die daar ook de grootste onzin wist te verkondigen !
dus dat.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:45 schreef FSR het volgende:
[bericht Jeroenske]
-knip-
Desondanks, blijft het wel geinig om te zien, hoever mensen zich laten vernederen om wat hun denken dat Naam en Roem opleverd, of voor de onkostenvergoeding.
Dit, omdat we in een hele snelle maatschappij leven, die heel snel mensen vergeten, op de fouten van hun na.
En over lachen gesproken...... wie zetten zich hier nou het meeste voorl paal... Ik niet, ik lach me lul uit m'n broek om het stelletje ongeregeld in de kooi
Ja, jammer, maar Huub mag niet meer los op de Russen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Boring dag vandaag, niks gebeurd, domper.
Allemachtig, asielzoeker, kutrus.. ahem plaatsvervangendquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Huub gaat weer los
Huub word aardig cheap met zijn opmerkingen..quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Allemachtig, asielzoeker, kutrus.. ahem plaatsvervangend
Ik vind het in deze context wel leuk. Twee verwende nietsnutten die hier de sier denken te kunnen maken met hun vermeende achtergrond en accentje... gewoon gehakt van maken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Allemachtig, asielzoeker, kutrus.. ahem plaatsvervangend
Ik weet nog goed dat ie in het begin zei dat het functioneel moest zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:29 schreef Carlaa het volgende:
Ik snap niet dat Huub zich telkens zo verlaagd met zijn taalgebruik. Zo is hij nog minder dan een Tokkie.
Het is het enige niveau wat Amandel snaptquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:29 schreef Carlaa het volgende:
Ik snap niet dat Huub zich telkens zo verlaagd met zijn taalgebruik. Zo is hij nog minder dan een Tokkie.
Ik mis een minuutje en plots doen zeurlene en snollie mee?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie een SL aankomen ...........
Is toch zo?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:33 schreef Disana het volgende:
Huub pakt Amanda terug door over háár ouders te beginnen: de een wil niet langskomen om haar dochter te zien, de ander is van een balkon gevallen.
Ja, ik vind ook dit uitermate functioneel![]()
Ik luister naar Huubquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian zit echt op zijn tong te bijten
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind dit ook uitermate functioneel. Brian wordt weer heerlijk uit z'n slaap gehouden
met een gillende Amanda naast hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |