Ja..echt Valentijnmuziek..quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:36 schreef Desii het volgende:
[..]
cd heeft tie vandaag van een fan gekregen..... mooie muziek hé
Waty is walgelijk??quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:06 schreef Yasminn het volgende:
Walgelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Gewoon je ogen dicht doen en aan Huub denken...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Neukpaard, is dat een paard dat neukt! Wat moet ik me daarbij voorstellen trouwens! Cold UITLEG
hmz mag ik ook aan Richard Gere denken ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen en aan Huub denken...
wat een focking kansloos antwoord zegquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen en aan Huub denken...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ahaa.Maar goed, ik vond het gezellig toeven hier en geef de emmer even een schopje.
Truste Fok![]()
Mokum is er niet hè, voor het geval dat ik zo meteen nog snel even iets wil posten?![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:09 schreef rooie3 het volgende:
Claire hup naar bed.Je heb Huub het meest in je macht als je niet geeft wat hij wil.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:59 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Een groot beest met iets van 56 cm dat in je op en neer gaat???
Je zou haast aan een script denken..quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:12 schreef Ziet het volgende:
huub zat te denken hoe romantisch het is om te kunnen zeggen dat je op valentijnsdag verkering hebt gekregen
Ik ze ook al uitgedaan...quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:14 schreef petraa het volgende:
Ik word niet goed van dat geslijm op alle 4 de streams, dus ik haak af!
Dat zijn nu dus die standaard zinnen, die Huub gebruik om een meisje in te palmen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:14 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Je zou haast aan een script denken..
Ze is toch niet zwanger he?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:20 schreef Prospera het volgende:
Paaldanseres is er ook nog.
Geen beelden van de huiskamer.
[ afbeelding ]
Brian: happy Valentine Mama, alsof daar een vent mee wil
yep Katie Meluaquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja..echt Valentijnmuziek..![]()
Weet jij misschien ook wie dit is?
Agosh, niemand met valentijn op het oog dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:14 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zum kotzen.
H. Weet je wat leuk is? Dat valentijnsdag de dag is dat je verkering hebt gekregen
Wat een kleuter en doordrammer is het toch![]()
![]()
![]()
Past helemaal bij het enge mannetje Huub. Verbaasd me dus niets, dit te lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:27 schreef Musje456 het volgende:
Van ene Jeroenske op Nowlive
Vanaf nu is de gouden kooi voor mij over.
Ik ben deze getuige geweest van een bespreking in hotel de witte bergen tussen een afvaardiging van de gouden kooi en de achterban van huub.
Om een lang verhaal kort te maken: wij als fans worden een groot rad voor ogen gedraaid.
alles, maar dan ook alles gaat om maar 1 ding: geld geld geld
de achterban van huub bestaat uit een stel managment en juridische geldwolven
de familie van huub zijn eigenaar van nowlive
alle opbrengsten van nowlive advertenties komen ten goede aan sms'jes voor huub
over ons als fans wordt heel laagdunkend gepraat`en gelachen. de fans zijn de mensen waar om gelachen wordt
de deelnemers aan de gouden kooi bepalen zelf hoeveel ze verdienen. met iedereen zijn individuele contracten opgesteld en afhangkelijk van de zwaarte van het script dat ze krijgen krijgen ze betaald.
Dit gaat zo vanaf de mensen die ergens op een bepaald punt vorig jaar zijn binnen gekomen.
natasia was de dikst betaalde. die had een heel gunstig contract afgesloten.
lieke had een zware rol maar daar tegen over staat een heel goed betaalt contract. zij verdiende er na natasia het meeste aan, meer dan huub en had een opt out clausule ingebouwd dat ze eruit kon wanneer ze wilde
daar is veel bonje over geweest. de achterban van huub wilde haar er al veel eerder uit hebben, al in juli vorig jaar maar dat kon dus niet.
Toen lieke er in januari voor uit wilde wilde de programmaleiding haar niet laten gaan, maar ze moesten wel: contract. ze is eruit met behoud van borggeld en wordt nog steeds betaald door de kooi.
ze kan trouwens nog terugkomen en daar is de groep van huub heel kwaad over
de volgende die eruit gaat is jaap. binnenkort wordt gaat er gewerkt worden aan de voorbereiding van de exit van jaap. de achterban van huub wil van hem af en de programmaleiding gaat accoord want jaap kan veel doen buiten de kooi met optredens.
iedereen die uit het programna is is nog 2 jaar na exit inzetbaar voor wat dan ook als de programmaleiding dat wil
Sylvia is niet meer enthousiast en wil eigenlijk niets meer met het programma te maken hebben. omdat ze in spanje woont zal ze ook niet zo veel meer ingezet worden. sylvia is klaar met huub en huub's achterban met sylvia (dus niks vrienden voor het leven)
verder nog wat vergeten?
o ja, de achterban van de miljonairs delen mee in de opbrengsten van de sms poll.
bijna alle miljonairs nemen sponsorcontracten mee in de kooi, in geld of natura. alle bedrijven en sponsors di9e in de kooi komen opdraven hebben iets te maken met één of meerdere miljonairs.
sommige zijn zelfs familie van miljonairs (wie van wie heb ik niet meegekregen, maar 1 van die meanagers van Huub was behoorlijk pissed ergens over.
Zo, dat was het dan. zo hoor je nog eens wat als je bij van der Valk werkt.
Voor mij is de gouden kooi een gelopen race, ik ben er klaar mee! We worden vierkant verneukt en het ergste is nog wel dat degenen die we zo lang hebben gesteund met ons lachen en alles één groot toneelspel is met als inzet de knaken. Het is net betaald voetbal, alleen weet je dan eerlijk dat het één commerciele bende is. Mensen worden in de maling genomen en bij de programmaleiding en bij veel deelnemers ook wordt er gelachen om die zielepoten met hun kaartjes en kadootjes voor de miljonairs
nu begrijp ik ook sommige oud miljonairs ook die aan deze poppenkast niet wilden deelnemen. Bart, Sylvia, Lieke.. eens gaan je ogen open en als je doorkrijgt dat je het spel (voor zo ver dat uberhaupt bestaat) nooit kan winnen heb je er balen tabak van.
Adieu gouden kooi, ik ben een ervaring rijker maar een illusie armer.
Johan
Een ex gouden kooi en huub fan
leuk bericht
Ghehehe. Heeft Jeroenske het overleefd op nolife?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:27 schreef Musje456 het volgende:
Johan
leuk bericht
Grappig dat Jeroenski dit dan zomaar op Nowlive kan posten. Lijken me nogal heftige beschuldigingen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:27 schreef Musje456 het volgende:
Vanaf nu is de
<KNIP>
illusie armer.
Johan
leuk bericht
Dus dat Lieke zo hoog scoorde in de vorige PP klopte ook niet? Suggereer je dat nou?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Past helemaal bij het enge mannetje Huub. Verbaasd me dus niets, dit te lezen.
Ben benieuwd hoe de volgende Poll er uit gaat zien. Als deze al naar waarheid wordt weergegeven!
Dat het niet klopt wat er allemaal gebeurd, dat wist ik al. Niets is zo gaar en transparant in elkaar gestoken als de DGK.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:27 schreef Musje456 het volgende:
Ik ben deze getuige geweest van een bespreking in hotel de witte bergen tussen een afvaardiging van de gouden kooi en de achterban van huub.
Om een lang verhaal kort te maken: wij als fans worden een groot rad voor ogen gedraaid.
----------------x< knip >x------------------
Johan
leuk bericht
Leuk bericht iddquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:27 schreef Musje456 het volgende:
[knip]
Johan
leuk bericht
So.... niks nieuws onder de zon dan toch?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:27 schreef Musje456 het volgende:
Knip
afvaardiging van de gouden kooi en de achterban van huub praten over belangrijke zaken in het open in gehoorafstand van vreemde?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:27 schreef Musje456 het volgende:
DUH, een tv programma maken ze voor het goede doelquote:alles, maar dan ook alles gaat om maar 1 ding: geld geld geld
die willen van huubs enige 100% backup af?quote:de volgende die eruit gaat is jaap. binnenkort wordt gaat er gewerkt worden aan de voorbereiding van de exit van jaap. de achterban van huub wil van hem af en de programmaleiding gaat accoord want jaap kan veel doen buiten de kooi met optredens.
o ja, net was het nog dat alles ging om maar 1 ding: geld geld geld. nu dus om geld geven aan mensen dier er niks mee te maken hebbenquote:o ja, de achterban van de miljonairs delen mee in de opbrengsten van de sms poll.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:46 schreef schatje het volgende:
Ik krijg de indruk dat het door een Lieke fan is geschreven.
als dat bericht klopt snap ik er niks van waarom huub zich zo druk maakt met tv maken... waarom zou die dat doen als alles door achter al geregeld is? dan kan ie met zn voeten omhoog wachten hoe 'zijn achterban' alles voor hem regeld.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:41 schreef Ziet het volgende:
áls dat bericht klopt,
dan vind ik het nog knap dat huub zich op die manier neerzet in het huis.
zie ik claire nog niet doen, meer dan een jaar lang de bitch spelen
Sinds kort ook je eigen "Y" label?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
Leuk bericht iddWeer een kansloze gefrustreerde fan die alles te serieus neemt, en vooral zichzelf.
[gefrustreerde fan-mode aan]
Ik ben stiekum betaald door Kenneth, en geintimideerd door de achterban van Brian. Sindsdien heb ik opdracht om alles wat met Huub te maken heeft kapot te maken.
Ja, je leest het goed, ik ben eigenlijk een watje, Yuri is eigenlijk een hele goede vriend van Brain. Maar dit mag niemand weten! Ik krijg 25k om mijn bek dicht te houden hierover. En nog een bonusje van de familie Kubatz als ik in mijn missie slaag om Huub kapot te maken.
groetjes,
een gestoorde fan
[gefrustreerde fan-mode uit]
Iemand die de nuance inzietquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel een eyeopener voor de diehardfans, maar zoveel zitten die hier niet.
Iedereen neemt het wel met een grove korrel zout, het is tenslotte een reallife soap en er wordt
regelmatig op de streams terugverwezen naar het spelelement.
Op een enkele uitzondering na die zich vastbijt in een bewoner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |