quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het was echt een geintje over pwned van mij maar werd voor serieus aangezien denk ik (jij was begonnen met je "betekend moet met een t")
over die knol van de sint he, weet je ook wat het betekend als iemand het koren in andermans schuur dorst?
Hier: [DGK SC # 601] De finesses van het betonstortenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:53 schreef John316 het volgende:
SC?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
[Luc mode aan]
Yo, yo, ah, ah, jij vieze vuile teringhoer, om jou geef ik nou echt geen moer
Je naam is coldstar, een koude steen, je hebt veel dingen met Amanda gemeen!
Je zet net zo'n kamperbekkie op, en dat vinden mensen die jou haten helemaal top!
Want ze dissen je en lachen je uit in je gezicht, want geef toe, zoals je nu praat heeft weg van een dom fucking wicht
Deze keiharde gansterrap is speciaal voor jou, in de lijn van jouw naam laat ik je in de kou.
Ik mag geen doodsverwensingen doen in dit hok, nou!
Dus daarom zeg ik je, coldstar, fok-jou!
[Luc mode uit]
Opzich was dit ook geen lange rap, dankje Luc. Leuk dat je even terug was.
Huub gaat Susanne even 'regelen' voor Dimitri?
Hoebedoeluquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:53 schreef John316 het volgende:
SC?
Ik denk stille hint, zodat we naar de SC vertrekken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
HoebedoeluIs dat waar Huub op aanstuurt op 1 en 2. `Suck Cock´
Een groot beest met iets van 56 cm dat in je op en neer gaat???quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Neukpaard, is dat een paard dat neukt! Wat moet ik me daarbij voorstellen trouwens! Cold UITLEG
Oh, dat.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:58 schreef John316 het volgende:
SC? was meer gericht op de bovenstaande posts, die niet echt COS waren
dat zie je wel aan de cos jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:58 schreef petraa het volgende:
Boeiende streams!
Ja maar Luc is dom, je weet toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar Coldstar betekent niet koude steen hoor.....even bij de les blijven kut kabouter....
Jammer nou klopt jou rep niet meer, maar ik vergeef het je deze keer.
nee Claire is te lief en te naief. Die moet denk ik nog tien keer op haa rbek vallen wil ze het begrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Om te zuigen kan je beter Claire meenemen.
Ahaa.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk stille hint, zodat we naar de SC vertrekken.
loop maar weer weeeeeeg !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ahaa.Maar goed, ik vond het gezellig toeven hier en geef de emmer even een schopje.
Truste Fok![]()
Mokum is er niet hè, voor het geval dat ik zo meteen nog snel even iets wil posten?![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ahaa.Maar goed, ik vond het gezellig toeven hier en geef de emmer even een schopje.
Truste Fok![]()
Mokum is er niet hè, voor het geval dat ik zo meteen nog snel even iets wil posten?![]()
Je hebt gelijk Desii. Daarom vind ik het eigenlijk heel erg zielig dat je jezelf zo verkoopt om TV te maken. Hoe ver gaan mensen als het om geld gaatquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Het is een spel..... laten we deze zooi maar niet te serieus nemen (heb ik geleerd van Noekjeen ze heeft gelijk)
Ik ga hem zo halen denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Fok![]()
Heel ver, dat hebben we door DGK wel geleerd!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Desii. Daarom vind ik het eigenlijk heel erg zielig dat je jezelf zo verkoopt om TV te maken. Hoe ver gaan mensen als het om geld gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |