Dat was hem ja!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:40 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gewoon zoeken op anarchisties kookboek, vind je alles wat je nodig hebt
Maar je bent jezus niet, dus zal je het met een gewoon paard moeten doen. Een neukpaard dusquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
christus had een paard? wis ik niet.
als ik jezus was had ik een slim paard voor mezelf getoverd hoor.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
[Luc mode aan]
Yo, yo, ah, ah, jij vieze vuile teringhoer, om jou geef ik nou echt geen moer
Je naam is coldstar, een koude steen, je hebt veel dingen met Amanda gemeen!
Je zet net zo'n kamperbekkie op, en dat vinden mensen die jou haten helemaal top!
Want ze dissen je en lachen je uit in je gezicht, want geef toe, zoals je nu praat heeft weg van een dom fucking wicht
Deze keiharde gansterrap is speciaal voor jou, in de lijn van jouw naam laat ik je in de kou.
Ik mag geen doodsverwensingen doen in dit hok, nou!
Dus daarom zeg ik je, coldstar, fok-jou!
[Luc mode uit]
Opzich was dit ook geen lange rap, dankje Luc. Leuk dat je even terug was.
Huub gaat Susanne even 'regelen' voor Dimitri?
Heb er ook tweequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:46 schreef Guuskeee het volgende:
@ruudpuntenel > trouwens, tis goed om een boer te zijn. Ik ken er weinig die geen mercedes en minimaal 2 andere auto's erbij hebben.
een neukpaard? sorry, ik heb daar geen ervaring mee... nog nooit van gehoord ook eigenlijk...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar je bent jezus niet, dus zal je het met een gewoon paard moeten doen. Een neukpaard dus
Hoezo heb jij ruik TV....daar moet je mee op de kermis gaan staan. Loop je binnen.....neem je Huub mee als stofzuigerslang en zet er een bordje bij.......zuigen een euro..quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:34 schreef schatje het volgende:
Zolang Amanda bij Brian blijft is ze zelf een achterlijk dom kind.
Claire stinkt tenminste niet. Amanda wel. Ruiken jullie dat niet?
Geintje Guusquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gelukkig iemand die de lol ervan inziet
Om te zuigen kan je beter Claire meenemen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo heb jij ruik TV....daar moet je mee op de kermis gaan staan. Loop je binnen.....neem je Huub mee als stofzuigerslang en zet er een bordje bij.......zuigen een euro..
het was echt een geintje over pwned van mij maar werd voor serieus aangezien denk ik (jij was begonnen met je "betekend moet met een t")quote:
Het is een spel..... laten we deze zooi maar niet te serieus nemen (heb ik geleerd van Noekjequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:38 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ik moet er wel om lachuh..... hij krijgt het elke keer toch weer voor elkaar
hij is gewoon geknipt voor dgk en van alle markten thuis
(gemeen, hard, lief, romantisch hij kan het allemaal)
[/quo
Ik denk dat die jongen twee personelijk heden heeft. De ene keer is het de duivel himzelf en de ander keer is het onze lieve heer. Ik weet niet of dit een ziekte is........maar normaal is het niet.
Ruik TVquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo heb jij ruik TV....daar moet je mee op de kermis gaan staan. Loop je binnen.....neem je Huub mee als stofzuigerslang en zet er een bordje bij.......zuigen een euro..
Neukpaard, is dat een paard dat neukt! Wat moet ik me daarbij voorstellen trouwens! Cold UITLEGquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
een neukpaard? sorry, ik heb daar geen ervaring mee... nog nooit van gehoord ook eigenlijk...
sneu
Een vrouwelijke dekhengst?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Neukpaard, is dat een paard dat neukt! Wat moet ik me daarbij voorstellen trouwens! Cold UITLEG
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het was echt een geintje over pwned van mij maar werd voor serieus aangezien denk ik (jij was begonnen met je "betekend moet met een t")
over die knol van de sint he, weet je ook wat het betekend als iemand het koren in andermans schuur dorst?
Hier: [DGK SC # 601] De finesses van het betonstortenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:53 schreef John316 het volgende:
SC?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
[Luc mode aan]
Yo, yo, ah, ah, jij vieze vuile teringhoer, om jou geef ik nou echt geen moer
Je naam is coldstar, een koude steen, je hebt veel dingen met Amanda gemeen!
Je zet net zo'n kamperbekkie op, en dat vinden mensen die jou haten helemaal top!
Want ze dissen je en lachen je uit in je gezicht, want geef toe, zoals je nu praat heeft weg van een dom fucking wicht
Deze keiharde gansterrap is speciaal voor jou, in de lijn van jouw naam laat ik je in de kou.
Ik mag geen doodsverwensingen doen in dit hok, nou!
Dus daarom zeg ik je, coldstar, fok-jou!
[Luc mode uit]
Opzich was dit ook geen lange rap, dankje Luc. Leuk dat je even terug was.
Huub gaat Susanne even 'regelen' voor Dimitri?
Hoebedoeluquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:53 schreef John316 het volgende:
SC?
Ik denk stille hint, zodat we naar de SC vertrekken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
HoebedoeluIs dat waar Huub op aanstuurt op 1 en 2. `Suck Cock´
Een groot beest met iets van 56 cm dat in je op en neer gaat???quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Neukpaard, is dat een paard dat neukt! Wat moet ik me daarbij voorstellen trouwens! Cold UITLEG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |