Oh, dat.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:58 schreef John316 het volgende:
SC? was meer gericht op de bovenstaande posts, die niet echt COS waren
dat zie je wel aan de cos jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:58 schreef petraa het volgende:
Boeiende streams!
Ja maar Luc is dom, je weet toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maar Coldstar betekent niet koude steen hoor.....even bij de les blijven kut kabouter....
Jammer nou klopt jou rep niet meer, maar ik vergeef het je deze keer.
nee Claire is te lief en te naief. Die moet denk ik nog tien keer op haa rbek vallen wil ze het begrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Om te zuigen kan je beter Claire meenemen.
Ahaa.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk stille hint, zodat we naar de SC vertrekken.
loop maar weer weeeeeeg !!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ahaa.Maar goed, ik vond het gezellig toeven hier en geef de emmer even een schopje.
Truste Fok![]()
Mokum is er niet hè, voor het geval dat ik zo meteen nog snel even iets wil posten?![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ahaa.Maar goed, ik vond het gezellig toeven hier en geef de emmer even een schopje.
Truste Fok![]()
Mokum is er niet hè, voor het geval dat ik zo meteen nog snel even iets wil posten?![]()
Je hebt gelijk Desii. Daarom vind ik het eigenlijk heel erg zielig dat je jezelf zo verkoopt om TV te maken. Hoe ver gaan mensen als het om geld gaatquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Het is een spel..... laten we deze zooi maar niet te serieus nemen (heb ik geleerd van Noekjeen ze heeft gelijk)
Ik ga hem zo halen denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Fok![]()
Heel ver, dat hebben we door DGK wel geleerd!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Desii. Daarom vind ik het eigenlijk heel erg zielig dat je jezelf zo verkoopt om TV te maken. Hoe ver gaan mensen als het om geld gaat
Ja..echt Valentijnmuziek..quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:36 schreef Desii het volgende:
[..]
cd heeft tie vandaag van een fan gekregen..... mooie muziek hé
Waty is walgelijk??quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:06 schreef Yasminn het volgende:
Walgelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Gewoon je ogen dicht doen en aan Huub denken...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Neukpaard, is dat een paard dat neukt! Wat moet ik me daarbij voorstellen trouwens! Cold UITLEG
hmz mag ik ook aan Richard Gere denken ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen en aan Huub denken...
wat een focking kansloos antwoord zegquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen en aan Huub denken...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste Fok![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:09 schreef rooie3 het volgende:
Claire hup naar bed.Je heb Huub het meest in je macht als je niet geeft wat hij wil.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:59 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Een groot beest met iets van 56 cm dat in je op en neer gaat???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |