Ja..echt Valentijnmuziek..quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:36 schreef Desii het volgende:
[..]
cd heeft tie vandaag van een fan gekregen..... mooie muziek hé
Waty is walgelijk??quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:06 schreef Yasminn het volgende:
Walgelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Gewoon je ogen dicht doen en aan Huub denken...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Neukpaard, is dat een paard dat neukt! Wat moet ik me daarbij voorstellen trouwens! Cold UITLEG
hmz mag ik ook aan Richard Gere denken ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen en aan Huub denken...
wat een focking kansloos antwoord zegquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen en aan Huub denken...
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ahaa.Maar goed, ik vond het gezellig toeven hier en geef de emmer even een schopje.
Truste Fok![]()
Mokum is er niet hè, voor het geval dat ik zo meteen nog snel even iets wil posten?![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:09 schreef rooie3 het volgende:
Claire hup naar bed.Je heb Huub het meest in je macht als je niet geeft wat hij wil.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:59 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Een groot beest met iets van 56 cm dat in je op en neer gaat???
Je zou haast aan een script denken..quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:12 schreef Ziet het volgende:
huub zat te denken hoe romantisch het is om te kunnen zeggen dat je op valentijnsdag verkering hebt gekregen
Ik ze ook al uitgedaan...quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:14 schreef petraa het volgende:
Ik word niet goed van dat geslijm op alle 4 de streams, dus ik haak af!
Dat zijn nu dus die standaard zinnen, die Huub gebruik om een meisje in te palmen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:14 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Je zou haast aan een script denken..
Ze is toch niet zwanger he?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:20 schreef Prospera het volgende:
Paaldanseres is er ook nog.
Geen beelden van de huiskamer.
[ afbeelding ]
Brian: happy Valentine Mama, alsof daar een vent mee wil
yep Katie Meluaquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja..echt Valentijnmuziek..![]()
Weet jij misschien ook wie dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |