Wat een kutwijf is dat ook. Moet hij haar niet even laten afkoelen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als z'n neukertje zo ligt te bleren? Nee hoor, hij probeert het wel maar hij is klaarwakker.
Ja vind ik ook. Laat hem snel en hard uithalenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is dat ook. Moet hij haar niet even laten afkoelen?
De douche is dichtbij...quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is dat ook. Moet hij haar niet even laten afkoelen?
Het laatste.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:01 schreef Kaleddis het volgende:
Staat Mike op ontploffen of wil hij zonodig nog een bijdehande opmerking maken ?
ja das HEEEEL errugquote:
Vanwaar dat vraagteken? Of lees je de COS toch stiekum niet....?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Ik moet het van de COS hebben , maar die idiote Russen stellen dus niks voor?
Ja dit soort dingen zeggen daar begint die Brian van te malen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub tegen Brian, zorg dat je kan slapen, want dat gaat vrijdag en zaterdag niet lukken .........
Nietquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:06 schreef Scandalous het volgende:
jezus, kap nou met die tyfus streamlock
Het lijkt erop dat Mikey het fysieke van Brian over moete nemen naar Huub toe.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:05 schreef Scandalous het volgende:
zo, brian en mike praten, meteen streamwissel.
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:06 schreef Scandalous het volgende:
jezus, kap nou met die tyfus streamlock
Omdat Brian werd aangepaktquote:
Nou inderdaad, moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Omdat Brian werd aangepaktStel je voor
dat vermoeden krijg ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef Disana het volgende:
Als dit niet is om Brian in bescherming te nemen... Brian mag niet aangevallen worden. De streamlock wordt vast gebruikt om ze tot de orde te roepen.
Huub rende naar Brian?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef grazygirl het volgende:
sl?? waarvoordat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |